Skocz do zawartości

Historia na krańcu czasu [zapisy][human and pony][fantasy]


Mephisto The Undying

Recommended Posts

Nim jeszcze powstał czas kilkorgu bogów postanowiło stworzyć życie. Stworzyli jeden świat w którym każda decyzja powodowała że powstawał inny. Nawet najmniejsze zabicie mrówki powodowało że kolejna linia czasu powstała. Świat działał tak przez wiele tysięcy lat. Każdy mieszkaniec każdego świata musiał przestrzegać jednej zasady która zapewniała pokój na świecie. Jednak w jednym ze światów pewna istota złamał tę zasadę i otworzył bramę światów. Złamał boskie prawo jednak kto mógł go osądzić? Bogowie zniknęli, zamiast nich pozostał tylko jedna istota na krańcu czasu. Nie może on jednak zabić heretyka. Powstrzymanie go zależy od innych istot z innych czasów. Kto jednak jest na tyle śmiały i silny by pokonać kogoś kto otwarł bramę świata i zachwiał czasem oraz przestrzenią? 

 

 

Jak nie trudno się domyślić to wy macie zostać tymi którzy uratują tę krainę. Kilka zasad.

 

1. Bez mocnych przekleństw. Cholera itp. mogą być ale tak jak orzechy we wszystkim. W śladowej ilości.

2. Ortografia. Nie zabiję za pomyłkę w stylu  np. ,,z kąd'' ani ,, pułka'' jednak mimo wszystko proszę starać się nie popełniać błędów.

3. Bez over poweru. Macie też trzymać się zasad z linii czasu z której pochodzi bohater. (Patrz karta postaci: możliwe czasy)

4. Zakaz łamania czwartych ścian i obrażania uczestników zabawy. Szanujcie też inne postaci. (jednak jeżeli napiszecie jak na przykład ktoś zrobi coś głupiego ,,Ty idioto co żeś zrobił?" to nie traktujcie tego jako obrazę.)

 

Karta postaci winna zawierać.

Imię i nazwisko:

Płeć: 

Rasa (na ogół na jedno uniwersum jest jedna)

Wiek (Maksimum to 1000 lat ale tylko dwie rasy mogą):

Pochodzenie (chodzi o linię czasu podane niżej):

Streszczona historia:

Charakter:

Wygląd (nie pogardzę zdjęciem ale i opis może być):

Ekwipunek (głównie chodzi mi o broń)

Zwierzę (opcjonalne, maksimum dwa)

Talent specjalny:

A teraz moja postać.

Imię i nazwisko: Maltasar 

Płeć: mężczyzna

Rasa: Istota krańca czasu lub władca czasu. Różnie to określają.

Wiek: Nieznany

Pochodzenie : kraniec czasu (jestem wyjątkiem)

Streszczona historia: Wiadomo jedynie że jest jedynym mieszkańcem krańca czasu i wie wszystko co się działo. 

Charakter: spokojny, wyrozumiały, flegmatyczny.

Wygląd: 

Mimo iż jest bardzo stary wygląda dość młodo. Czasem pali fajkę.

Scorpius.full.859331.jpg

Ekwipunek (głównie chodzi o broń): nie posiada broni ma jedynie fajkę. 

Talent specjalny: Wie wszystko o czasie oraz potrafi go spowalniać oraz zatrzymywać. (wyjątek)

 

Dostępne uniwersa ( jeżeli będzie za dużo osób w jednym świecie uniemożliwię dołączanie nowym.) 

Ziemia

Czas dostępny: Od początku ludzkości do kosmicznych bitew. Możecie być si-fi ale bez super mocy.

Rasa: Ludzie. Są inteligentni i dość twardzi. Są jedną z podstawowych ras.

Umiejętność specjalna: inteligencja, dostosowanie się. 

Equestria.

Czasy dostępne: po wygnaniu Luny przez czas trwania serialu. Trochę w przyszłość ale bez NLR oraz SE

Rasy: kucyki ziemskie - twarde, silne i wytrzymałe, dość szybkie,

pegazy - mogą latać, są dość silne ale mniej wytrzymałe, bardzo szybkie.

jednorożce - mogą używać magii (do maksymalnie poziomu Twilight Sparkle w sezonie trzecim.), niezbyt silne, mniej wytrzymałe, nie za szybkie. 

Umiejętność specjalna: w zależności od rasy.

Ziemia - rzeczywistość post apokaliptyczna. 

 

Czasy dostępne: od roku około 2060 do 2190.

Rasy: ludzie, tacy sami jak w zwykłej ziemi.

ghule - ludzie bez skóry, są silni oraz wytrzymali. Głupsi od ludzi.

umiejętności specjalne: zależne od rasy. ( mogą mieć do 200 lat) 

Ghule nie czują bólu. Mogą utraconą kończynę doczepić.

Ziemia - steampunk 

czasy dostępne: od roku 1850 do 2100 

rasy: Ludzie, identyczni jak na zwykłej ziemi. 

zamiast rozwoju elektrycznego rozwinął się przemysł mechaniczno-parowy.

umiejętności specjalne: podobne jak u ludzi mogą jednak łatwiej tworzyć różne bronię. (łatwiej je napędzić bo nie wymagają prądu) 

Uniwersum B4-1 g-32.

Czasy dostępne: rok 10000+ 

rasy:

Ludzie - tacy sami jak zwyczajni.

Khortanini - humanoidy przypominające mieszankę jaszczura z człowiekiem. Mają twarde łuski oraz kolce. Są inteligentne ale kiepsko znoszą zimno.

Plazmanie - istoty stworzone z substancji przypominającej plazmę trzymają się jednak w jednym kawałku. Słabi na ciepło i zimno są jednak elastyczni. Żyją do tysiąca lat. Mogą przybierać różne kształty. Głównie trzymają się kształtu humanoida ale nie zawszę. 

Asmanci - humanoidy przypominające pół koty pół ludzi. Widzą w nocy, nie lubią wody oraz brudu. Są za to szybcy. 

umiejętności specjalne: zależne od rasy. 

Artheria 

Czasy - od roku 1900 do 2100. Różnią się tylko modą. 

Rasy: magini - wyglądają jak ludzie mogą jednak używać magii. Są podobni do ludzi. Są jednak słabi fizycznie.

nekromanci - mogą wskrzeszać zwłoki, na ogół wyglądają jak lisze. Żyją do tysiąca lat. 

Umiejętności specjalne: magia ( po jednym żywiole na postać)

 

 

Jeżeli będzie dość osób rozpocznę grę. 

Zgłoszenia piszcie poniżej. 

Edytowano przez Ojciec Dyktator
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co mi tam...

Imię i nazwisko: Anna (Nazwiska nie pamięta)
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Wiek: 19lat
Pochodzenie: Ziemia - rzeczywistość post apokaliptyczna
Streszczona historia: Anna miała 15 lat, gdy zaczęła się apokalipsa. Nauczyła się żyć w trudnych warunkach. Nabyła wiele umiejętności. Jej rodziców zabiły ghule. W wieku 17 lat została sama. Teraz czeka na ratunek, który pewnie i tak nie przyjdzie.

Charakter: podejrzliwa, pomysłowa, ciekawska, spokojna, przyjacielska, lubi czytać książki, samotnik, poczucie humoru
Wygląd: starte bojówki, bluza z kapturem, brązowe włosy w warkoczu, piwne oczy, pogodna twarz
Ekwipunek: sprężynowiec, zdjęcie rodzinne, butelka wody(zmieściła się w kieszeni), krzesiwo
Zwierzę: szczur (Maff)
Talent specjalny: życie w trudnych warunkach

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Dobra dołącze, co mi tam.)

 

Imię i nazwisko: Obiekt 408 lub 408 (Nazwy dla istoty z plazmy nie wymyśle, pomysłów nie mam.)

Płeć: Brak (Od kiedy plazma ma płeć)

Rasa: Plazmanie

Wiek: 876 lat

Pochodzenie: Uniwersum B4-1 g-32

Streszczona historia:

Obiekt 408 został stworzony przez naukowców z myślą o długowiecznym ochroniarzu i świetnym obiektem badawczym dla broni, z założenia miał być posłuszny i bezmyślny. Jednak nie wiedzieli tego, że ta żywa plazma sama stanie się inteligenta. Po stu latach bycia "niewolnikiem" 408 zdobył pierwsze fragi na koncie, a konkretniej z zaskoczenia zabijając naukowców. Dzięki jego elastyczności i szybkości zabił wielu ludzi po drodze i się wydostał, był przez kilkadziesiąt lat poszukiwany. Ale po 400 latach zapomniano o nim, i dobrze.

Przez 200 lat zabijał szybko nieostrożne ofiary, bo to jego krok ku "niezależności". Potem po kilku latach spotkał wielu przedstawicieli swego gatunku, zaznajomił się z nimi. Były to ulepszone wersje, jednak one miały uczucia a on nie. Był jednak stworzony do ochrony, przez co ma więcej zdolności ataku.

Rok później znalazł swego pupila, został nim mały, okrągły glut z trzema granatowymi "ślepiami". Nazwał go 48b, od tak bez powodu. Jego pupilek jest dla niego dość przydatny z powodu swej szybkości i czegoś na kształt lewitacji nad ziemią.

Charakter:

Chłodny w stosunku do wszystkiego, brak uczuć. Poza tym jest cichy.

Wygląd:

plasma_monster_by_darkfolk2277-d664xg5.j

Ekwipunek: Ciało, może wystrzeliwywać z siebie pociski plazmowe.

Zwierzę: Okrągły, lewitujący glut o nazwie 48b

Talent specjalny: Elastyczność i szybkość.

Edytowano przez Komputer
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię i nazwisko: Julia Brannd

Płeć: kobieta

Wiek: 25 lat

Pochodzenie: Ziemia - rzeczywistość postapokaliptyczna

Streszczona historia: Miała 20 lat, kiedy nastąpił kataklizm. Nie wiadomo dokładnie, co się stało. Wiadomo natomiast, że w epicentrum katastrofy nie przeżył nikt, kto mógłby przekazać jakiekolwiek informacje, a przetrwali nieliczni ludzie. Miasta zaczęły być opanowywane przez dzicz, zabierającą to, co kiedyś zostało jej odebrane. Pojawiły się nowe niebezpieczeństwa: mutanty, nie tylko ludzkie. Julia pochodząca z terenów dawnej Szwecji nigdy nie mieszkała w mieście i możliwe że to właśnie ten czynnik pomógł jej przeżyć. Potrafiła zorganizować sobie pożywienie, znalazła potrzebne jej leki, nauczyła się opatrywać rany. Postanowiła przeżyć i odnaleźć innych ludzi. Spakowała niezbędne rzeczy i paliwo do starego, acz niezawodnego samochodu terenowego (Nissan Patrol, powiedzmy) i wyruszyła w podróż.

Charakter: Poważna i podstępna, z drugiej strony jednak przyjaźnie nastawiona i w głębi duszy troskliwa dla tych, na których jej zależy. Nie lubi zbytnio okazywać swoich uczuć, ale też nie stroni od ludzi.

Wygląd: Kobieta o smukłej sylwetce, jasnej skórze i blond włosach spiętych w kok. Ma niebieskie oczy i piegi na twarzy, nieduży nos i wąskie usta. Niedaleko kącików ust ma lekkie zmarszczki. Ubrana w spodnie dżinsowe i czarną bluzkę, na to ubiera jeszcze sportową, czarną kurtkę przeciwdeszczową. Buty długie i ciężkie, również czarne.

Ekwipunek: Samochód terenowy, apteczka, aparat fotograficzny z akumulatorem na światło słoneczne, plecak z ubraniami i drobnymi pamiątkami o wartości sentymentalnej. Oprócz tego latarka i scyzoryk.

Zwierzę: pies rasy nowofundland o czarnej sierści - Vlad.

Talent specjalny: brak, chyba że radzenie sobie jest rodzajem talentu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... no dobra, warto spróbować...

Imię i nazwisko: Alice Amber

Płeć: Kobieta

Wiek: 17 lat

Pochodzenie: Ziemia - steampunk

Streszczona historia: W wieku 11 lat straciła rodziców i trafiła do sierocinca. Adoptowała ją pewna kobieta, ale nie radziła sobie z nią. Potem zamieszkała u mężczyzny, który bardzo interesował się mechaniką. Przez lata Alice uczyła się samodzielności oraz posługiwania się bronią. Kiedy skończyła 15 lat zaginą jej aktualny opiekun. Od tego czasu, aż do teraz go poszukuje.

Charakter: Nieufna, poważna, spokojna, cicha, opiekuńcza, miła.

Wygląd: Wysoka i chuda dziewczyna o długich, brązowych włosach z różowymi końcówkami. Grzywka zakrywa w połowie jej lewe oko. Oczy koloru piwnego. Ubranie: http://th09.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/226/5/6/steampunk_wing_by_aurorella-d5b1mlv.jpg

Ekwipunek: Pistolet i sztylet.

Zwierze: Czarny królik o imieniu Oz.

Talent specjalny: Radzenie sobie w trudnych warunkach.

Edytowano przez MaLinka
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Nie sądzę

Imię i nazwisko: Alin Raizow.

Płeć: Kobieta.

Rasa: Ludzie.

Wiek: 22 lata.

Pochodzenie: Ziemia.

Streszczona historia: Alin w dzieciństwie zawsze marzyła o samotnym mieszkaniu, a w wieku 18 lat jej marzenie się spełniło. Zamieszkała w lesie, gdzie uczyła się używać broni i radzić sobie samej. Nauczyła się podstawowych rzeczy, a także dzięki wyprawom w las stała się zwinna i szybka. Pewnego dnia znalazła w lesie chorego jastrzębia, którym postanowiła się zająć. Dowiedziała się tedy czegoś o medycynie, a także zyskała nowego przyjaciela, który odtąd prawie wcale nie schodził jej z ramienia.

Charakter: Sarkastyczna, wredna, pomocna, lojalna.

Wygląd: Chuda dziewczyna, która posiada brązowe włosy średniej długości i ciemnoniebieskie oczy. Jej kolor skór jest zwyczajny.

Ekwipunek: Dwa sztylety, scyzoryk, latarka, nożyk, ubrania, mały pistolet.

Zwierzę: Jastrząb o imieniu Fast.

Talent specjalny: Zwinność.

Edytowano przez Elfka z Amanu
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię i nazwisko: Aaron Trax

Płeć:Męska

Rasa Człowiek

Wiek 30

Pochodzenie Ziemia

Streszczona historia: Urodzi się na stacji kosmicznej,tam się wychowyal , tam tez zaciągnął się do wojskayćWieku 25 lat udało mu się przejść trening n-7.Walczył głownie przeciw najemnikom,lecz dopiero po spektakularnej akcji uratowania bardzo waznych zakładników,udało mu się osiągnąć stopien kapitana i otrzymać możliwośc dowodzenia fregatą.Od tego mementu wysłyano go na tzw "misje niemożliwe" punktu wiedzenia zwykłego żołnierza.

Charakter:Wyrozumiały,pilny,nie lubi sie spózniać.

Wygląd : http://masseffect.eu/uploads/masseffect/arty/tworczosc_fanow/panshep2.jpg

Ekwipunek M8-Msciciel (Karabin szturmowy,30 strzałowy,240 amunicji)

5 granatów

3 porcje omni-żelu

Pancerz n-7

Hełm n-7 z filtrem

Talent specjalny:

Amunicja spalająca

Edytowano przez Atlantis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...