Trochę uwolniony od obowiązków, studiów, to też parę słów od siebie dodam. Podoba mi się sam zarys, bo jak się patrzy na twoje pracę to widać, że wszystko ma ręce i nogi, proporcje są zachowane, nie ma nieregularnych elementów. Nie wiem jak długo rysujesz, ale jeśli zaczynasz, to zacząłeś całkiem spoko .
Parę krytycznych uwag. Kształty, całość wygląda całkiem dobrze, to ale niestety głębia i cień gdzieś momentami jest, no ale leży. Przyglądając się szczegółom - draperia (zniekształcenia na ubraniach) na pierwszej pracy jest dosyć uproszczona, i od razu ci powiem, że to tak nie wygląda . Gdzieniegdzie zbroja raz dobrze ma zaznaczone końce niektórych płatów, a gdzie indziej się nakładają z innymi, nie dając wrażenia pojedynczych elementów.
Warto popracować tutaj nad cieniowaniem, bo ta nadaje głębi i tu by się przydała. Dobrze by było mieć pod ręką ołówki miękkie (zwykle do zaznaczenia i wyeksponowania konturu / kresek) oraz twardych (podstawa konturu, zarys pracy). No i przede wszystkim zobaczyć jak już inny artyści rysowali podobny elementy czy samemu podpatrzeć jak np. taka draperia na bluzie wygląda. Najlepiej zacząć od rysowania wyłącznie ołówkami, aby uchwycić idee cieniowania, aby potem się przesiąść na cieniowanie kolorowe. No ale nikt ci nie zabroni kombinować już w kolorze, choć obracając się w spektrum czarno-bieli szybciej załapiesz cieniowanie .