Skocz do zawartości

Tablica liderów

Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 11/13/19 we wszystkich miejscach

  1. @1stChoice Jestem praktycznie na 100% pewien, że będzie redemption arc dla villanów. @Niklas Więc..może czas już robić nową sekcje na forum poświęconą G5? Bo chyba właśnie tak będą wyglądały główne bohaterki 5 generacji MLP. Lub to tylko marketingowy zabieg, tym nie mniej, dobrze by było już oficjalnie móc o g5 mieć sekcje na forum.
    2 points
  2. Nie ma to jak kąpiel w gorących źródłach z bombelkiem.
    2 points
  3. Uwaga, temat zawiera spoilery. 10 sezon MLP:FIM został zapowiedziany. Nie w takiej formie jak dotychczas, ale będzie i bardzo to doceniam. Premiera 10 sezonu ma mieć miejsce w kwietniu przyszłego roku. Szczerze nie wiem jakie pomysły posiadają twórcy odnośnie 10 sezonu- dużo wątków już zostało zamkniętych, Twilight włada Equestrią, a jej przyjaciółki są stare. Jest szansa na przedstawienie dalszych losów Luster Dawn i ona mogła by być jego główną bohaterką. Ewentualnie twórcy olali by epilog i cofnęli się z powrotem te kilkadziesiąt lat wstecz zanim Twi zaczęła wyglądać jak Celestia, chwilę po zakończeniu walki z przedostatniego odcinka i od tego momentu kontynuować fabułę? Jak będzie według Was?
    1 point
  4. Może warto zacząć od tego, że wszystko zależy od tego z jaką grą mamy do czynienia. Gatunków i mediów jest cała masa, tak samo od nas zależy na czym się w rozgrywce skupiamy, i czego od gry oczekujemy. Na pewno gry mają za zadanie zapewnić nam rozrywkę, nie ważne jaka, czy to gra strategiczna czy gra poważna (określenie o grach, które mają uczyć). Ot można wprowadzić do gry naukę, ale wciąż ma to nam sprawiać przyjemność, bo dzięki temu uczymy się grając, i w teorii jest to dla nas przystępniejsze . Jednak nie trzeba od razu myśleć o tworzeniu gry stricte do tego, aby uczyła. Zwykle starsi gracze mają tendencje do analizowania i przeżywania wielu aspektów gier wideo, przede wszystkim fabuły, bo z niej na pewno wyciągniemy takie podwaliny do analizy. Mechanicznie też można naukę zaimplementować, Portal 2 jest temu przykładem, że da się zrobić klimatyczną grę, w której jest pełno łamigłówek i co trzeba zrobić, aby przejść do kolejnego poziomu. Według badań gracze podobno cechują się lepszym skupieniem oraz bardziej intuicyjnym podejściem do technologii (bądź co bądź z GUI obcujemy, sztuczną inteligencją też, więc taka osoba jakąś zajawkę otrzymuje) i to tylko z grania jako takiego, a tych atrybutów jest pewnie więcej. Cóż, tego można sporo wymieniać, ale też ... wiele zależy od graczy jak do tego chcą podejść, bo to że gry czegoś tam może uczą, nie znaczy, że jest to coś co powinno się robić, bo jednak i gry potrafią doprowadzić do nałogu. Ja szukam w grach czegoś więcej niż tylko rozrywki, ale też jest to dobra okazja aby się zrelaksować i odstresować. Tylko trzeba uważać, aby z tym nie przesadzić
    1 point
  5. -A czy ja namawiam do wysłania młodego na pierwszą linię ognia? Nie. Na pierwszą linie wyźlemy najwytrzymalszych. Czyli was muchomorki!- tu wskazał na Silver, Shadowa oraz Xryha- I cokolwiek nie powież moja droga gwardzistko, wszyscy w tym wagonie to "nasi" kompani. I jakkolwiek może się to komuś nie podobać walczymy o to samo. Dla kogo to inna kwestia, ja na przykład miałbym tą misję w nosie gdyby nie moje niepoprawne zamiłowanie do sprawiedliwości i porządku.
    -1 points
Tablica liderów jest ustawiona na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Utwórz nowe...