Skocz do zawartości

Zapisy do Oksymoron II


Arcybiskup z Canterbury

Recommended Posts

"Witaj synu, witaj w maszynie. Gdzie byłeś? O czym śniłeś? W porządku, wybraliśmy sen dla Ciebie..."

 

Pojawił się czas najwyższy na remont generalny zapisów, tak też się stało. Oto nowy, lepszy, niesamowity temat do zapisów na moje sesje. Musicie mieć go w swoim domu! Kup teraz, a twoje życie zmieni się na lepsze!

 

Kandydat do sesji może wybrać sobie uniwersum spośród tych zaproponowanych przeze mnie, ale nie mam też nic przeciwko podrzuceniu swojego pomysłu. Każda z wymienionych możliwości przeprowadzona może być w wersji zarówno ludzkiej, jak i kucykowej.

 

Star Wars

1. Imię


2. Płeć
3. Wiek
4. Profesja
5. Wygląd (Rasa)
6. Charakter
7. Umiejętności
8. Życiorys
9. Ekwipunek
10. Towarzysz
11. Cel
12. Ramy czasowe

 

Władca Pierścieni/Hobbit

1. Imię i nazwisko/przydomek

2. Płeć

3. Wiek

4. Rasa

5. Wygląd

6. Charakter

7. Profesja, zajęcie postaci

8. Życiorys

9. Ekwipunek, specjalny przedmiot

10. Cel

11. Umiejętności

 

Świat Dysku

1. Imię i nazwisko/przydomek

2. Płeć

3. Wiek

4. Rasa

5. Profesja lub zajęcie

6. Wygląd

7. Charakter

8. Życiorys

9. Ekwipunek

10. Cel

11. Umiejętności

 

Pieśń Lodu i Ognia (Gra o Tron)

1. Imię, przydomek

2. Ród (nieobowiązkowe)

3. Płeć

4. Wiek

5. Profesja

6. Wygląd

7. Charakter

8. Życiorys

9. Ekwipunek

10. Cel

11. Umiejętności

 

Sesja muzyczna

Sesja inspirowana danym wykonawcą lub zespołem.

 

1. Wykonawca 

2. Imię postaci

3. Zarys fabularny (czyli o co w tym wszystkim będzie chodziło)

4. Wygląd

5. Charakter

6. Cel

7. Umiejętności

 

Horror/Grimdark/Gore

1. Zarys fabularny

2. Imię i nazwisko

3. Wiek

4. Rasa

5. Płeć

6. Wygląd

7. Charakter

8. Życiorys

9. Cel

10. Ekwipunek

11. Umiejętności

 

The Walking Dead

1. Imię


2. Płeć
3. Wiek
4. Wygląd
5. Charakter
6. Umiejętności
7. Życiorys
8. Miejsce
9. Ekwipunek
10. Towarzysz
11. Cel

 

Diablo

1. Imię i nazwisko

2. Płeć

3. Wiek

4. Profesja (Do wyboru: Łotrzyca, Barbarzyńca, Czarownik, Druid, Nekromanta, Zabójczyni, Paladyn, Amazonka, Szaman, Mnich, Łowca Demonów, Czarownica)

5. Życiorys

6. Wygląd

7. Charakter

8. Ekwipunek

9. Umiejętności

 

Moje wymagania co do Karty Postaci:

1. Karta ma być napisana starannie, a ilość błędów ma zostać zredukowana do minimum.

2. Oczekuję dokładne opisanych życiorysów, każdy z nich ma zawierać miejsce urodzenia się postaci.

3. Nie przyjmuję postaci Over Power

4. Postacie pokrzywdzone przez los, którym zabito rodziców/rodzeństwo/ są mhrocznymi wampirami o niesamowitej mocy i absolutnie pełnej wiedzy ze wszytkich możliwych dziedzin też nie zostaną przyjęte

5. Emotikonom mówimy stanowcze NIE.

 

 

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sesja muzyczna 

 

1. Wykonawca: Judas Priest

2. Imię postaci: Sigrun Odinsson

3. Zarys fabularny: postać przenosi się do świata metalu gdzie musi walczyć. Na podobieństwo gry Brutal Legneds

4. Wygląd: średnio wysoka oraz szczupła dziewczyna, na oko około 23 lat, o dość mocnych rysach, pociągła twarz, lekko zadarty nos, usta o normalnym kształcie z lekko wysuniętą górną wargą, zielone oczy, sporo piegów na barkach, udach, pod kośćmi policzkowymi, i w jeszcze kilku miejscach, jasna cera, rude, lekko falowane włosy sięgające mniej więcej do biustu. Na ogół ubiera się w ciemne lub jasne jeansowe, dobrze dopasowane spodnie, czarną koszulkę, glany bądź trampki i skórzaną kurtkę. Do tego skórzane rękawiczki bez palców i pieszczocha. Czasami obroża na szyi. 

5. Charakter: sarkastyczna, pyskata, pozytywnie nastawiona do życia, optymistka, ma spore poczucie humoru, lubi wypić. 

6. Cel: na obecną chwilę jest to wydostanie się ze świata ale tak ogólnie to chce zostać gitarzystką w jakimś zespole metalowym.

7. Umiejętności: judo (3 dan), strzelanie, gra na gitarze, walka mieczem (nie szermierka a normalnym mieczem), jazda samochodem i motorem. 

8. Historia postaci: Sigrun urodziła się w Växjö (Szwecja, Kronoberg), 19 marca 1991 roku. Dzieciństwo miała normalne, metalu zaczęła słuchać gdy miała około dziewięciu lat gdy brat pożyczył jej płytę Judas Priest. Można powiedzieć, że była to miłość od pierwszego wejrzenia. Kolejne lata życia upływały jej równie normalnie, nigdy nie było jakoś szczególnie ciekawie, ale  gdy miała około siedemnastu lat i gdy była już w szkole wyższej poznała swoją obecną najlepszą przyjaciółkę z którą wpadły na pomysł założenia kapeli. W wieku około dwudziestu lat dostała pracę w studiu nagraniowym przy okablowaniu. Tam zaczęła też uczyć się grania na gitarze elektrycznej. Pracuje tam od około dwóch lat.

Edytowano przez Oksymoron Van Dort
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam... oto moja sesja... jeśli można i nie przeszkadzam i jest jakieś miejsce... i jeśli też nie przeszkadza zwykła Equestria.

https://docs.google.com/document/d/1X0YXb8ytPUGZIFpSIv245-H1Ah51lqcN8134buF26XI/edit?usp=sharing

(CO DO JEDNEJ Z ZASAD. PRAWDA STRACIŁ RODZICÓW, ALE NIE WPŁYNĘŁO TO NA NIEGO TAK, ŻE CHCE SIĘ POCIĄĆ, ZNISZCZYĆ WSZYSTKO ZA TO. PO PROSTU SIĘ POGODZIŁ I NIE LUBI O TYM MÓWIĆ. NIE MUSI TO BYĆ PORUSZANE W SESJI JEŚLI NIE CHCESZ, I JEŚLI ZOSTANIE OCZYWIŚCIE PRZYJĘTA)

Edytowano przez peros81
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

TWD

 

1. Imię: Sophie Evans
2. Płeć: kobieta
3. Wiek : 23 lata
4. Wygląd : niska dziewczyna o ciemno brązowych kręcących włosach spiętych w luźnego kucyka, zadarty nos i pełne policzki , naszyjnik z bursztynem

5. Charakter : naiwna; lekkoduch co zarazem idzie melancholijna, potrafi często sie zamyślić; nie przepada za samotnością; szybko podłapuje nowe umiejętności w mniejszy lub większy sposób; nie potrafi rozpoznać sarkazmu; potrafi spanikować; prostolinijna
6. Umiejętności: percepcja, pierwsza pomoc, strzelanie z broni krótkiej; samoobrona; potrafi pływać
7. Życiorys : Urodziła się w stanie Wisconsin w mieście Appleton. Tam spokojnie dorastała wraz z matką . Ojciec pracował w Kanadzie i dość rzadko odwiedzał rodzinę. Wychowała się w spokojnej atmosferze bez większych przeszkód.Sophie nie starała się nader być dobrą we wszystkim i przy tym zdobywac stopnie. Robiła to co lubiła i rzadko kiedy robiła coś przeciw sobie. Lubiła tematykę taką jak astronomia czy ratownictwo, więc inne nauki czy tematy nie mogły zdobyć jej zainteresowania. W wieku 16 lat, można powiedzieć, że wymyśliła coś takiego jak wstąpienie do policji oraz zostanie śledczą. Nie było to coś co mogłoby podciągnąć do marzeń każdej dziewczyny w tym wieku, ale Sophie tego chciała. Chciała stać się tą niosącą "sprawiedliwość" co w jej wieku wyglądało na coś wielkiego. 

Gdy tylko udało jej się poprawić wyniki oraz dostać się na wymarzone studia w Saint Cloud, wyprowadziła się od matki. Jej mieszkanie na pewno nie było jednym z wymarzonych, ale to dziewczynie wystarczyło. Równie nie znużona tym , że zamiast młodzieńczych wizji przyszłości wylądowała w komisariacie, tam zmagając się z papierkową robotą. Interesowała się również baseball'em gdzie po pewnym czasie nad jej łóżkiem wylądował kij z podpisem jednego z graczy. 

Dnia w którym usłyszano o martwych , a zarazem żywych ludziach, posiadających niezaspokojony głód ludzkiego mięsa Sophie była na tyle racjonalną albo obojętną na mass media osobą, że po prostu puściła tą informacje mimowolnie w swoim umyśle. 

Tego dnia gdy była zmuszona ożywić informacje o zombie, wracała z pracy późnym popołudniem. Ze słuchawkami w uszach przedzierała się pomiędzy ostatnimi przechodniami, oddalona od mieszkania kilka przecznic. Na początku jak każdy zajęty czymś innym człowiek nie zauważyła wychodzącej fali zombie zza zaułka. Ocknęła się słysząc rozdzierający krzyk jednego z przechodniów, co od razu zakończyło sie bulgotem. Dziewczyna nawet nie zauważyła, kiedy kolejny z przechodniów został zaatakowany, a ona stała , patrząc z niedowierzaniem. Gdy tylko zauważyła jak to coś, czego nie mogła już nazwać człowiekiem zaczęło się zbliżać wraz kilkoma następnymi, rzuciła się do ucieczki, w stronę mieszkania, co jej mózg uważał za dom. Nie zważając na to jak ślizgała się w swoich trampkach gdy tylko wchodziła na schody przeciw pożarowe, dotarła do swojego okna, panicznie próbując je otworzyć. Po kilku minutach szarpania sie z prostym zamkiem wpadała do domu , od razu barykadując drzwi. Chwytając za telefon, ciężko dyszała rozładowując z siebie adrenalinę. Wiedziała, że musi sie spakować i czekać na ewentualną ewakuację miasta, ale pierwsze co trzeba było zrobić to zadzwonić do swojej matki czy wszystko jest w porządku i w razie wypadku ostrzec ją. 

9. Ekwipunek: kij baseballowy z autografem; leki przeciwbólowe, bandaże i woda utleniona, 2 butelki wody, kilka konserw, płatki, nóż kuchenny, plecak i kilka ubrań, MP3
10. Towarzysz: Brak
11. Cel: przeżycie; odnalezienie matki 

Edytowano przez Oksymoron Greyjoy
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(I pomyśleć że trafiłem tu dopiero teraz :v )

 

Star Wars

 

1. Imię: Victor Hush ( dawniej Darth Argus )
2. Płeć: Meżczyzna
3. Wiek: 150
4. Profesja: Sith wyrzutek
5. Wygląd (Rasa): Cyborg. Posiada 2 metry wzrostu i jest nienagannie zbudowany. Twarz Victora wygląda jak pobojowisko po największej wojnie. Nie posiada włosów, skóra jest mocno uszkodzona a w okolicy szczęki jej brak przez co jego zęby są cały czas na widoku. Implanty trzymają jego twarz w "całości" a te są dodatkowo podtrzymywane przez niezbyt starannie zawiązane bandaże. Oprócz tego posiada wiele implantów i wszczepów w całym ciele co zagwarantowało mu długowieczność.  
6. Charakter: Ekscentryczny, lubiuje się w przemocy. Jest jednak bardzo wesoły jak na kogoś kto był Darthem. 
7. Umiejętności: Opanowana do perfekcji walka mieczem świetlnym (styl Juyo) oraz blasterem (również jednocześnie). Korzysta również z błyskawic mocy, duszenia i wysysania sił witalnych.
8. Życiorys: Victor urodził się w 20 BBY na Coruscant. Był podatny na moc, nawet bardzo co szybko przykuło uwagę Dartha Sidiousa. Imperator w tajemnicy przed radą Jedi trenował go na Sitha. Chłopak świetnie władał zarówno mieczem jak i ciemną stroną lecz ku zdziwieniu mistrza często korzystał również z blastera co nie było zbyt spotkane. Gdy zakończył swoją naukę stał się Lordem Argusem a po śmierci Palpatine'a Darthem. Gdy imperium przegrało wojnę z republiką Argus wspierał resztki dawnego imperium atakując szlaki handlowe, uderzając w słabe punkty i wywołując chaos na planetach podlegających republice. Wszystko się jednak zmieniło gdy cała galaktyka została zaatakowana przez Yuuzhan Vongów. Wtedy to Argus odpuścił republice i skupił się na najeźdźcach. Jako iż było to zagrożenie dla całej galaktyki Sith nie wahał się współpracować nawet z Jedi. W tej wojnie właśnie nabył swoje rany i musiał zostać cyborgiem aby przetrwać i móc walczyć dalej. Gdy najeźdźcy zostali pokonani po Argusie zniknął wszelki ślad.
9. Ekwipunek: Czerwony miecz świetlny, Blaster DL-44
10. Towarzysz: Brak
11. Cel: Doprowadzić do upadku Imperium Sithów Dartha Krayta
12. Ramy czasowe: 130 - 138 ABY
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

1. Czarnoksiężnik Myhul

 

2. Mężczyzna

 

3. około 4 tyś. lat

 

4. Czarny Numenorejczyk

 

5. Mężczyzna ma długie białe włosy wystające luźno spod kaptura, szare oczy oraz bladą cerę. Przez jego twarz, od prawego oka po prawy kącik ust przebiega sierpowata blizna, wykrzywiająca usta w pogardliwy uśmiech. Postura jest ciężka do określenia, bowiem mężczyzna zawsze chodzi w swej zbroi, choć jego wzrost sięga ponad dwóch metrów.

 

6. Praworządny Zły

 

7. Czarnoksiężnik, były i pierwszy uczeń Czarnoksiężnik z Angmaru

 

8. Życiorys mężczyzny jest nieznany, wiadomo jedynie iż urodził się w trakcie drugiej ery. Był on uczniem Czarnoksiężnika z Angmaru. Wiadomym jest iż był jednym z jego dowódców podczas jego kampanii, jednak po upadku Angmaru uciekł daleko na północ gdzie ukrywał się również przez czasy wojny o pierścień. Wtedy to zbierał armię by wspomóc byłego mistrza, jednak nie zdążył. W czwartej erze, Numenorejczyk dowiedział się iż Numenor nie jest całkiem w głębinach, a jego białe mury można dojrzeć ponad taflą wody. Od tego czasu zaprzestał spiskowań oraz planów obalenia aktualnych królów, by odbudować Numenor.

 

9. Zbroja przypominająca kolczugę. Jej powierzchnia jest przykrywa białym płaszczem oraz skórą białego lisa na ramionach, jednak całość wydaje się być wiecznie pokryta szronem.  W ręce dzierży swój kostur, zakończony ostrzem, by mógł służyć jako broń do walki wręcz. Jednak największym skarbem mężczyzny jest miecz podarowany mu przez jego byłego nauczyciela, Wykuty w ogniu Balroga, ze stopu Mithrillu z najgłębszych pieczar Morii oraz czarnej stali z Mordoru, chłodzony w krwi ofiar ku czci Melkora, przez samego Czarnoksiężnika w lochach Carn Dum. To to ostrze daję mężczyźnie długowieczność.

 

10. Odbudować dawny Numenor i ujrzeć jego blask przed śmiercią.

 

11. Magia i zdolności w walce w zwarciu. Ogromna wiedza oraz zdolności lecznicze. Długowieczność i znajomość czarnej mowy, oraz wszystkich dialektów elfów.

Edytowano przez Jaenr Linnre
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...