Ylthin Napisano Wrzesień 26, 2014 Share Napisano Wrzesień 26, 2014 Od czasu do czasu zdarza mi się, że podczas próby wejścia na forum (czy to z Chrome'a na laptopie, czy z Opery Mobile na smartfonie) zamiast odpowiedniej strony wyskakuje biały ekran z informacją o błędzie i lecącą Derpy.Nie jestem programistą/webdesignerem i nie mam screena z treścią błędu, ale mam wrażenie, że jest to w jakiś sposób związane z przeciążeniem forum. Skaju, wiesz coś o tym? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Wrzesień 26, 2014 Share Napisano Wrzesień 26, 2014 Skaj popsuł, ot co! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Wrzesień 26, 2014 Share Napisano Wrzesień 26, 2014 Pewnie zamiast stronę trzymać pobierają ważne rzeczy z torrentów. Ale cóż, najpewniej host strony jest nie dość dobry do utrzymania strony. Zmiana niestety kosztuje i to jest problem. Jakie są koszty ulepszenia/zmiany hostingu? Może na to się coś uda wykombinować. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruczek Napisano Wrzesień 26, 2014 Share Napisano Wrzesień 26, 2014 To ukryte przesłanie Skaja "WIĘCEJ SZEKLI NA FORUME, BO SIĘ SYPIE" W każdym razie SB podczas takich awarii żyje Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skysplit Napisano Wrzesień 26, 2014 Share Napisano Wrzesień 26, 2014 Wybaczcie, to mój błąd. Trochę przekombinowałem na serwerze. Nie martwcie się, nie dzieje się nic złego, po prostu 6 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WilczeK Napisano Wrzesień 26, 2014 Share Napisano Wrzesień 26, 2014 @UP Chyba nikogo to nie dziwi Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...