Skocz do zawartości

Ogólna dyskusja na temat rozgrywki.


Cava Herondale

Recommended Posts

Tutaj klepie post, który nie powinien sie pojawiać w pytaniach ale z mojego błędu tam był.

 

Ja za to mam pewne obiekcje co do wypowiedzi Choco.

-Nie musiała wcale obrywać, bo pociski leciały nieskładnie, a ona mogła to spokojnie uniknąć. (Pierwszy segment) Tu też z racji tego, że pociski zostały wysłane w ostatnim segmencie czyli czasowo opóźnione nie trzeba było unikać tylko przemieszczenie się zadziałało by podobnie.

-Ja zrobiłem ruch, Bo odleciałem trochę, więc by mnie zaatakować musiałaby zrobić ruch (drugi segment) i wtedy uderzyć (Trzeci) Przez co nie miała szansy na te manewry, które robiła wcześniej.

-Broń była przy nas ale na starcie, więc znowu musiałaby tam dolecieć i wziąć je. Ale to akurat można zmienić przy pomocy korekty i odpowiedniej kolejności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem w tym mistrzem ale do ataku został chyba tzw. segment ryzyka więc mogła dostać ale to nic śmiertelnego.

 

Jeśli dobrze to rozumiem to mój ruch wyglądał tak 1 segment na magię 2 znowu na magię, 3 ryzyka na atak.


Wybacz że się się spytam Serox ale ty strzelasz zwykłymi nabojami prawda ? przynajmniej teraz.

Edytowano przez Rexumbra
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw musiałeś wyciągnąć z siebie krew i zebrać ją do kupy. Jak dla mnie to już jest jakaś akcje ale tu można rozmawiać. Zmieniałeś krew przez utwardzanie je w coś co może przebić pancerz to jak celowanie magią ale nie celowałeś tylko przygotowywałeś zaklęcie i wtedy wypuściłeś czar, więc za bardzo nie było jak przycelować tym albo początek twojej następnej tury musiałbyś być lekko skupiony na kontroli pocisków.

 

Rex dobrze to zrozumiałeś. Wait jest dwóch rexów. God damn it A mówią nie jednemu psu rex na imię. Dobra Rexumbra zrozumiał, a Rex według mnie jest nastawiony trochę bardziej na takie walenie się pięścią w twarz by było miło wrogowi. To akurat jest jak w MP Pociski poszły ale, że nie kontrolowane szły w jedno miejsce. Gdyby Choco była w ruchu to wyglądałoby to jak w filmach akcji, gdzie główny bohater biegnie, a działko pruje tuż za nim. Zwłaszcza, że ona robiła ten unik w pierwszym segmencie. I to jest trochę właśnie z tymi segmentami jak z czasem ale tylko w założeniu, bo pierwszy segment wyprzedza drugi i trzeci itp ale można pierwszym blokować trzeci segment i dalej nie być z tyłu względem walki.

 

Edit Dla Rexumbry:

No tak strzał oślepiający (muszę sprawdzić co jest) jest specjalem i mogę użyć go raz na turę. I w sumie nie wiem, jakimi mógłbym innymi strzelać pociskami, bo muszkiet nie łuk nie zrobię z pocisku klatki z węglem by był podpalający.

Edytowano przez Serox Vonxatian
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Jest zwykłym pociskiem, bo takim strzeliłem w Lying Hive. Jednak Advilion, który co jakiś czas widzę, że ogląda co piszemy ;) powinien zdecydować razem z Choco co ona właściwie zrobiła w tej turze, bo no cóż trochę wyszła z limitu i już jak widać była wszędzie i unikała, atakowała i zwinnie manewrowała między kamieniami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, postaram się z nią (Choco) to uzgodnić, jednakże dzisiaj mam parę spraw do załatwienia i nie będę w stanie wszystkiego ogarnąć, jednak postaram się zrobić to, co mogę.

 

Rexumbra, w moim umyśle pojawił się zalążek specjalnej mechaniki dla postaci twojej, Jaerna i MeielaErgisa. Głównie będzie on dotyczył HP, jednak wszystko dokładniej wyjaśnię później w propozycjach.

 

PS: Dzięki, Serox, że zauważyłeś moją pracę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłana w stronę Sombry przez Krwawogrzywego ogiera strzała oraz rój nieokreślonych pocisków wypuszczonych przez maga o oślepiająco śnieżnej karnacji, stały się dla mniej śmiałych najemników sygnałem, by ochoczo skoczyć sobie do gardeł.

Taki piękny zarys sytuacji panującej na arenie(?), gratuluje też chcęci napisania tak długiego posta EmieluRegisie. Super, że są tutaj tacy co lubią barwne opisy.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak bardzo nalegasz:

Na początku sami chcieliście, żebyście sami mogli decydować, a później wprowadzacie jakieś HP, które jest do niczego niepotrzebne, skoro i tak nie można umrzeć. Bo co? Że niby jak się ma 0 HP, to dopiero wtedy ktoś zemdleje? Powiedzmy sobie, że np. Sombra wyrzucił jakiegoś kucyka na odległość kilkunastu metrów i użył całej swojej mocy, a on uderzył w jakiś głaz z całą siłą. Osoba miała 100 HP. Nie ma opcji, żeby podczas takiego ataku nic jej się poważnego nie stało i nie utraciła przytomności. To co? Nagle jej HP spadnie do samego zera? Przecież ataki Sombry i Cadence są silniejsze od zwykłych... Kolejna sprawa polega na tym, iż właśnie od niedawna można samemu decydować o tym, czy się oberwie. Sam nawet tego chciałeś. A teraz nikt nie będzie mógł prowadzić zwyczajnego pojedynku, bo trzeba będzie czekać, aż wejdziemy i napiszemy ewentualne skutki. A przecież nie siedzimy na forum 24/7. Można prowadzić walki 1v1 i będzie niesprawiedliwe w stosunku do osób, które walczą sobie, aby czekać, aż ktoś się nagle przebudzi z zimowego snu i przypomni sobie o tym, że ma walkę. Takie przypadki znajdą się na 100%. I nawet nie będzie żadnego posta w "Nieobecnościach", bo zwolnień z lenistwa nie znajdziesz nigdzie. Trzeba się z tym liczyć. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia mechaniki. Są osoby, które wolą zdać się na wolę MG, są też takie, które same wolą decydować. Dodatkowo, postać Rexumbry czy Thorona bardzo ładnie zgrywa się z tym systemem, a np. używanie krwi do zaklęć jest trudno ogarnąć, gdy nie ma się widocznej liczby HP. Tak, gdy ma się 0 HP, to się wtedy mdleje, a dla Sombry czy Cadance zdjęcie 50 HP nie powinno sprawić żadnego problemu. Oprócz tego, pamiętanie wszystkich ran jest ciężkie i niepraktyczne, a tak to jest jedna, bardzo klarowna statystyka. Wychodzenie z założenia, że ludzie będą zbyt leniwi, by odpowiadać, jest błędne i nie powinno się tak robić. W końcu sami dołączyli do gry, więc chyba chcą grać? Oprócz tego, wspominałem, że niezgłoszona nieobecność będzie ignorowana po trzech dniach. Dla ciebie to może być długo, ale chyba sama wspominałaś, że chcesz sesję RPG, a nie spam sesję.

Pewne pytanie. Skoro tak bardzo Ci ten system nie pasuje, to czemu nie napisałaś tego wcześniej? Wiem, że byłaś na forum przez ten cały czas, więc nie możesz zrzucić winy na nieobecność. Chciałaś poczekać, by mechanika, jaką uzgodniałem z graczami przez ostatnie trzy dni, poszła na marne? To wredne, nie spodziewałem się tego po tobie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę myślisz, że nie mam niczego innego do roboty, jak tylko zaglądać do wszystkich tematów? Owszem, jestem dostępna na forum, ale miliard innych spraw na głowie, jak moderowanie innych forów. Więc teraz mi nie mów, że taka ze mnie chamska kobieta, bo nie, nie jestem chamska. A pomysł z HP nadaje się bardziej do jakiś gier online, a nie na normalne forum. 

I nie każdy potrafi pracować z tym i podpasować się pod to. Z Twojego posta wynika, iż zrobiłeś system pod kilka osób. A co z resztą?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System może nie jest jakiś szczególny ale jest. Można już nie tracić czasu, prowadzić symulację i testować czy ma sens czy nie. Zobaczyć jak się sprawdza a w między czasie ewentualnie wymyślić coś innego lub zmodyfikować. Co do innych postaci to system ten jest raczej elastyczny więc każdy może obmyślić sobie  skille bazujące na jego wyobrażeniu stylu walki swojej postaci i wszyscy będą zadowoleni.

Edytowano przez EmielRegis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...