Skocz do zawartości

Team Fortress 2


Zaraza

Recommended Posts

Gość PervKapitan

Ja też gram :D Też raczej średnio dobra jestem, raczej jak mam milion killi to dlatego, że na serwie są nooby XD

Dużo dziewczyn gra, dużo fanów mlp gra, to czemu pegasis mają nie grać? :v

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Granie offline faktycznie zbyt dużo nie da w kwestii samej walki, ale można np. nauczyć się map i miejsc na Działka Strażnicze. Ale nie uczcie się tam walki, bo boty najinteligentniejsze nie są. Każdy był kiedyś noobem i każdy nadal jest, bo nie potrafi trafić nikogo granatem \;-;. Ale to dlatego, bo najlepiej gra mi się jako klasy wsparcia i Inżynier. Tylko w wypadku Snajpera trzeba się wysilać w celowaniu. No i przy Szpiegu, jak masz Ambasadora. Also, czy myślicie, że set Ryzykowny Ratunek, Pistolet, Południowa Gościnność da radę na Inżyniera? Chciałem zamienić Pistolet na Poskramiacz, ale miałbym wtedy słabe opcje samoobrony. No i nie ma jak Bomb Samoprzylepnych rozwalać. RR cenię sobie za możliwość leczenia działka z odległości, np. jak w ciebie spamuje demo lub solly granatami/rakietami, a ty nie chcesz otrzymywać splash damage, to stoisz obok i strzelasz. Oni mają cztery pociski, ty masz cztery pociski, ale szybciej strzelasz i przeładowujesz. Pistolet właśnie do samoochrony i spycheck'u, ale redukowanie obrażeń zadawanych działku do 1/3 i podwojona siła ognia też jest mocarna. No i Południowa Gościnność. Planuję ją mieć, ażeby nie być znowu takim bezbronnym przeciw Szpiegom, no i ich wykrywać. Z Pyro i tak nie miałbyś szans z tym setem ale bez Gościnności, a jeśli pali działko, to się odsuń i lecz. Albo zabierz, jak corner'uje. Ale generalnie jestem otwarty na sugestie, bo majstrem Inżynierem nie jestem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pistolet taki potrzebny nie jest. Wszystko mimo to zależy od czyjegoś stylu gry. Osobiście zmieniłbym go na Poskramiacz/Krótkie Spięcie. Pistolet przyda się w niewielu sytuacjach. Do samoobrony powinna wystarczyć Południowa Gościnność, do spychecku wręcz idealna, no i nie posiada obniżonych obrażeń, jak Kieł. A więc jedno trafienie to w końcu 65 obrażeń plus krwawienie, nie tak mało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PervKapitan

Mój eng to zawsze samosąd, kieł i pistolet. Nie potrafię żyć bez samosądu, bo jak ktoś mi rozjebie moją kochaną córeczkę, którą się opiekowałam to nie mam ochoty na nic jak wbić się w środek walki i rozwalić soldów/grubych/demo siarczystymi krytami. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i uroczystą przysięgę coby widzieć stan zdrowia wrogów. 

Perfekcyjna maszyna do KS*, tyle powiem :D

 

*-KS- Kill Secure :ming:

 

Mój eng to zawsze samosąd, kieł i pistolet. Nie potrafię żyć bez samosądu, bo jak ktoś mi rozjebie moją kochaną córeczkę, którą się opiekowałam to nie mam ochoty na nic jak wbić się w środek walki i rozwalić soldów/grubych/demo siarczystymi krytami. 

Mini-sentry + samosąd...gg wp :D

Jak się rozbuduje minidziałko to już bez komentarza :D (tak, da się, bug lub niedopatrzenie, ważne że się da :v )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PervKapitan


Mini-sentry + samosąd...gg wp
Jak się rozbuduje minidziałko to już bez komentarza (tak, da się, bug lub niedopatrzenie, ważne że się da )

Nie. Bo wtedy specjalnie robisz mini-sentry by padała, a ja nie jestem bez duszy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meh, minidziałka to najbardziej upierdliwe rzeczy w TF2, razem ze Szpiegami z Deadringerami. Jak chce się być bardziej uciążliwym, to się do tego bierze Pomsona (och, Medyku, widzę, że budujesz Ubera... -10%). Nadal czekam na moment, kiedy je "znerfią", bo chyba logicznym jest, że potraktowane Magnetofonem powinny się składać błyskawicznie, a nie pół godziny jak normalne działko...

A przy okazji, wygrałem dwa klucze :v.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczął ponownie grać w TF'a. Muszę przyznać, że te 1000 godzin (grę zakupiłem niewiele ponad rok po premierze) w niego przegranych nie poszło na marne i wciąż jakiegoś skilla mam (wczoraj miałem lagi, a mimo to byłem najlepszy na serwerze). Pomimo tego, o wartości przedmiotów itd. nie mam zielonego pojęcia. Moje Złote Trio to Soldier, Pyro i Demoman, lecz uwielbiam grać również Scoutem. Nie lubię za do Heaviego, bo stoisz i strzelasz.

 

Moje sety:

 

Scout

Browning Baby Face'a, Poręczny Pistolet Pretty Boy'a, Cukrowa Laska. Nie byłem osobiście przekonany do tej strzelby, ale jak zobaczyłem, jakie możliwości mam na sprincie, od razu się zakochałem. Pistolet przydaje się w momentach, kiedy normalnie mógłbym uratować się podwójnym skokiem od upadku, natomiast apteczki z cukrowej laski dobrze współgrają przy sprincie.

 

Soldier

Celny Strzał, Rezerwista, Plan Ucieczki/Wyrównywacz. 1000 godzin na karku w TF dało mi pewnego skilla w trafianiu Celnym Strzałem, choć o perfekcji mówić tu nie można. Rezerwistę po prostu lubię, a oba kilofu używam zmiennie, od dnia.

 

Pyro

Odtłuszczacz, Rakietnica, Pocztowy Pogromca. Złoty zestaw. Podpal, odepchnij, traf flarą <3 Skrzynki na listy używam rzadziej, lecz i tak mocno przydaję się w małych pomieszczeniach.

 

Demoman

1.Loch-n-Load, Wyrzutnia Bomb Samoprzylepnych/Szkocki Opór, Prawie-Zatoichi. Loch-n-Load'em udało mi się nauczyć trafiać w stosunkowo krótkim czasie. Pomiędzy Wyrzutnią Bomb a Szkockim Oporem zdecydować się nie mogę, a katana... bo jest fajno.

2.Kuternoga, Prześwietny Puklerz, Perska Perswazja. Zestaw na szczególne gry, gdy mam ochotę pościnać parę głów :)

 

Heavy

Wejście Smoka, Rodzinny Interes, Świąteczny Wigor. Co tu dużo mówić, uznałem te itemy za najlepsze, jakie mogą być.

 

Inżynier

Nie mam jednolitego zestawu. Używam wszystkiego, zależnie od mapy, drużyny itd. Choć najczęściej używam Samosąd, Lugerczak/Poskramiacz, Kieł.

 

Medyk

Blutsauger, Medigun, Uber-Piła. Najlepszy zestaw. Reszta itemów dla Medyka jest o kant tyłka.

 

Snajper

Zabawka Zawodowcy, Wygodnicki Wczasowicz, Szachinszach. Lubię tą snajperkę, bez większego uzasadnienia. Skupienie w połączeniu z plecaczkiem daje morderczy efekt.

 

Spy

Grzechotnik, Nóż, Peleryna Nożownika. Zazwyczaj wale z tego, ale jak mam humor, mogę sobie ustawić Dzwon Zmarłego i Ostateczną Nagrodę.

 

Ostatnimi dniami internet mi się poprawił, dzięki czemu mogę swobodnie grać w TF'a. Jeśli ma ktoś ochotę zagrać, nie odmówię :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal czekam na moment, kiedy je "znerfią", bo chyba logicznym jest, że potraktowane Magnetofonem powinny się składać błyskawicznie, a nie pół godziny jak normalne działko...

Ale wiesz, że generalnie, magnetofon urzędasa, czy jak tam się ten saper zwie, jest właśnie dzięki temu bardziej skuteczny przeciwko engom z minidziałkami?

Dzięki temu, że takie minisentry strasznie długo się składa, eng nie może od razu wypierdzieć nowego, co przekłada się na efektywny czas "rozbrojenia" nie tylko działka, ale i samego inżyniera.

Poza tym nie, eng nie może sam rozwalić swojego działka podczas sapowania. Ma do wyboru albo zmarnować czas na rozbrajanie, albo zmarnować czas i metal na czekanie i postawienie nowego, gdy stare już bumnie.

Edytowano przez Nicz
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obydwa sapery niszczą działko mniej więcej w takim samym czasie. Jednakże minidziałka nie da się naprawić, więc po "odsapowaniu" obrażenia zadane przez zwykły saper pozostaną, a efekt pracy Magnetofonu zniknie w ułamek sekundy. Inżynierowie zazwyczaj kręcą wokół swoich dzieł, nawet ci bojowi, więc mogą z łatwością dobiec do minidziałka (a robią to tym chętniej, gdy zrozumieją, że Szpieg używa Magnetofonu i ich działko nie będzie miało nawet ryski). Wolę po prostu na stałe wyeliminować, a przynajmniej zmniejszyć jedno zagrożenie dla drużyny, niż "rozbrajać" Inżyniera i ryzykować, że któryś z członków mojej drużyny natknie się na odsapowane działko. A to, że może postawić nowe... Więcej punktów dla mnie - od czego mam nóż i rewolwer?

Swoją droga śmieszy mnie jak często Szpiedzy zapominają o tym, że posiadają rewolwer. A jak już, to używają jakiegoś Grzechotnika czy Ambasadora... Ludzie nie doceniają zwykłego rewolweru, a ten złą bronią wcale nie jest. Jest wręcz idealny do... niszczenia konstrukcji. Inżynier pilnuje teleportu z jednej strony? Saper, trzy strzały, do widzenia :v.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PervKapitan

Najpierw warto spróbować sprawdzić spójność plików gry, które znajdziesz w właściwościach klikając PPM na TF2 i zakładka pliki lokalne.

Możesz też spróbować zmniejszyć ustawienia graficzne

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...