@GlaceCordis - Włącz Steam, wybierz TFH, kliknij odnośnik "Dyskusje" (https://puu.sh/zEDTA/07aa9007c6.png). Kliknij "Rozpocznij nową dyskusję", opisz swój problem (po angielsku), załącz link do screena z okienkiem i konfigurację swojego komputera (procesor, karta graficzna, RAM, system operacyjny, program antywirusowy, aplikacje działające w tle), wybierz z rozwijanego menu opcję "opublikuj w Bug Reports", "Utwórz dyskusję", czekaj na odpowiedź developerów. Może gra nie lubi twojego sprzętu, może gryzie się z antywirusem lub jakimś programem działającym w tle.
@Uszatka - Odpaliłam grę i przetestowałam super Oleander. Na dole screena widać moje inputy - pierwszy lekko skopany, drugi już ładniejszy. Obydwa zadziałały. Wyświetlanie inputów można włączyć w trybie treningowym za pomocą opcji w menu pauzy (Training Options ---> Input Display lub coś podobnego) - być może gra nie uznaje wprowadzonej kombinacji kierunków i przycisków za poprawną.
@Zandi
Inputy w bijatykach to złożona sprawa. Automaty Capcomu miały najczęściej po 6 przycisków, ale już NeoGeo MVS od SNK - tylko cztery. Tekken i MK operują na zupełnie innych systemach sterowania, niektóre gry zamiast ciosów i kopnięć mają light-medium-heavy-special (Marvel vs. Capcom 3, TFH), a tzw. anime fightery to zupełny kosmos.
Jeśli chodzi o drążek/joystick w automatach i arcade stickach - tzw. "brama" (ramka zamocowana wewnatrz kontrolera) może być kwadratowa, ośmiokątna lub romboidalna, zależnie od producenta sprzętu i regionu (USA i Japonia miały historycznie różne kształty "bram" i drążków w automatach). Nie kojarzę okrągłych. Inputy również nie są oparte na kole i równych kątach - specjalne "progi" wyznaczają z grubsza 1/8 koła, odpowiadającą kolejnym kierunkom. Przy obracaniu drążka można poczuć lekki opór i usłyszeć charakterystyczne kliknięcie przy przechodzeniu z jednego kierunku do następnego. Współczesne bijatyki korzystają zresztą z inputów cyfrowych i potrafią czasami wybaczać sporo błędów przy ich wprowadzaniu.
Zalinkuję zresztą bardzo fajny filmik na temat sticków: