Shine Star Napisano Październik 27, 2014 Share Napisano Październik 27, 2014 (edytowany) Hej! Mam napisać coś o sobie? Więc...emm... mam naście lat. Tu nazywam się Shine Star i tak mi macie mówić :3 Co lubię? Cóż... śpiewać napewno. Muzyka to moje... jakby drugie życie co się z tym wiąże? Gra na instrumentach. tańczyć też lubię ^^ Dość dobrze się uczę, lubię języki obce. Niektórzy mówią że mam talent plastyczny, lecz to moim zdaniem... jakby sprawna ręka ;P jeżdżę konno od kilku lat No ale co to by było za przywitanie bez opowiedzenia, co najbardziej lubię w MLP! No więc tak... z Mane6 najbardziej lubię księżniczkę Twilight, Rarity i Rainbow nie mam nic do do pinkie, AJ ani fluttershy, ale bardziej interesują mnie postacie wymienione wyżej Nie przepadam za Derpy i Iron Willem... Cóż, wydaje mi się że to chyba na tyle co do mojej skromnej (ach tak bardzo....xp) osoby. Dziękuję wszystkim, którzy odczytali to do końca Jeśli macie do mnie jakieś pytania, zadawajcie je pod tym postem. Ogólnie jeśli chcecie coś powiedzieć to piszcie Shine Star Edytowano Grudzień 9, 2014 przez Shine Star Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kobayashi Napisano Październik 27, 2014 Share Napisano Październik 27, 2014 Witaj na forum Baw się dobrze :3 A teraz pytanka: Czy panienka lubi czytać? Jeżeli: Tak: kilka ulubionych pozycji Nie: Przejdź dalej. Kisiel czy budyń? Ulubiony zespół muzyczny? Chwała Nowej Prawicy? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shine Star Napisano Październik 27, 2014 Autor Share Napisano Październik 27, 2014 Uwielbiam czytać! Zazwyczaj fantasy, rzadziej przygodowe. Lubię także fanfiction Kilka ul książek: - saga Septimus Heap - saga Wodospady Cienia - saga Akademia Wampirow - saga Hearland - seria Ania z Zielonego Wzgórza Budyń! ^^ Jestem neutral, ale m.in. lubię 1D Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...