Skocz do zawartości

Shipping


Gryfeł

Recommended Posts

Nie umiem znaleźć takiego tematu, dlatego sam go zrobię. Jeśli taki istnieję, proszę o linka ^^ Z góry dziękuję.

 

Chcę zaznaczyć, że bardzo rzadko lubię shipować postacie, tj., jeśli ktoś nie wie co to znaczy, parować je jako miłośni wybrankowie. Ale bywają postacie, które mi się bardzo w tym kierunku podobają. W MLP lubię w sumie chyba tylko jedną parę:

 

_reward__daring_family_by_vavacung-dai5l

Autor: Vavacung

Link do obrazka tutaj :)

 

Chociaż nie wiem czemu autor zmienił im płcie xD Ale takie też są fajne.

  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu jakiś temat o shipach powstał! Aż chce się wracać na forum!

^^

Ja nie jestem rysownikiem, tylko muzykiem jakbym miał rysować shippingi/przerabiać je na digital to by mi to zwyczajnie nie wyszło, ale...

Tak, przyznam się publicznie...

 

Mam słabość do Flutterdasha... Według mnie to najlepszy ship, jaki jest i powaliło mnie na jego punkcie do tego stopnia, że oglądam np, takie rzeczy

Spoiler

 

 

 

Po prostu... To tak pasuje <3

Ech... :D

Edytowano przez Mates
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ulubiony shipping to Putten I Obamę. Ale co oni się ledwo do siebie zbliżą, to wnet coś pierdyknie i się nie lubią. A szkoda bo serduszko uradowane by było i życie w tęczowych kolorach bym widział. A misie do siebie pasują. <3

 

Pozdrawiam.

 

A tak srly. Ciekawy temat. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

godzinę temu Mates napisał:

Mam słabość do Flutterdasha...

Po prostu... To tak pasuje <3

Anom, to też ciekawa rzecz. Zwłaszcza, że obie znają się od bardzo, bardzo dawna, są pegazami i mają wspólne pochodzenie :) Zawsze mi się wydaje, że są tak ze sobą połączone mocno. 

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu Gryfeł napisał:

sobą połączone mocno. 

że już o "Find a Pet" nie wspomnę ^^ No i jeszcze jak Dashie ją uratowała