niezwyciezony1 Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 To nie gra tylko czyste pole bitwy To wiem ale chciałem zaznaczyć że liczebność też się liczy Co do dział to... mamy w arsenale jakieś szybkostrzelne statki? jak naleci na nasze super-działa chmara mniejszych to jesteśmy bez szans D: Link do komentarza
Matalos Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Taak wieżyczki. Wiesz, formalnie to Banblade powinien być niezniszczalny. Ale pewna zasada wojny brzmi „Zawsze znajdzie się ktoś z większą lufą. Zawsze.” więc produkowanie olbrzymich dział, co strzelają raz na godzinę mija się z celem. Walczymy z wrogiem, który stale się odnawia. Tuta najlepiej sprawdzi się broń dalekiego zasięgu, o dużym obszarze wybuchu jak i szybkostrzelne działka energetyczne na krótkim dystansie. Wysyłanie Krootów do walki z Tyranidami to głupota. Zostaną zmieceni, zasymilowani i przerobieni na kolejnych Tyrków. Link do komentarza
Dead Radio Man Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Nie mam największej floty w całym kosmosie ale wystarczy aby przetrzymać ale jeśli kto ktokolwiek wątpi w kastę Powietrza niech dalej wątpi aby się potem rozczarować gdy my odeprzemy cała ta napaść . Link do komentarza
Matalos Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Zwycięstwo zależy od współpracy kast. Kiedy twoja kasta powietrza zajmie się flotą, kasta ognia zaatakuje te siły, którym uda się dotrzeć na planetę. Moi budowniczowie i naukowcy będą konstruować systemy obronne i poznają słabe punkty wroga. A co będzie robić kasta wody? Biegać i panikować? Link do komentarza
niezwyciezony1 Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 A czy ja mówiłem, że wątpię w zwycięstwo? @Matalos miałem na myśli to jak narzekacie jak to nas mało a zapominacie o rasach wspomagających. Nie martw się nie zostają wysłani. Link do komentarza
Iron Shield Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Widzę iż potrzebujecie pomocy jeśli chodzi o statki.Więc mam takie z 5 krożowników które moge poświęcić lecz wy wzamian "podarujecie" jeden układ solarny który prubujecie przejać od Imperium.Dodatkowo moge poprosić o wsparcie Doświadczonych Ultramarins oraz kapellana Ortana Cassius-a który walczył wiele razy z tyranidami i moze was wspomóc w walce. Link do komentarza
Sindri Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 O bitwie decyduje wszystko. Liczebność, technologia, sprzęt, taktyka etc. Ale z Tyrkami nie ma lekko. Co do dział. myślę, że należy uzbroić się w każde z nich, bo wszystko robi się w największych statkach. O małych mi nic nie wiadomo (więc warto się przygotować). Należy też wystrzegać się mutacji fauny i flory planet narażonych na inwazje Tyrków. Link do komentarza
Dead Radio Man Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Lepiej ich ewakuować . Nie potrzebni nam polegli z kasty wody. Odprawie jeden transportowiec lub 2 dla nich. Link do komentarza
Sindri Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Właśnie zapomnieliśmy o jednym. Asymilacji genetycznej Tyranidów. Jak coś pożrą, to pobierają materiał genetyczny i go analizują tworząc nowe gatunki Tyranidów. Kojarzycie Zoantropy? Tyranidzi musieli zjeść coś o potężnej psionice. Link do komentarza
niezwyciezony1 Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Można opracować jakieś urządzenia spalające ciało właściciela gdy ten umrze? Wiem drastyczne rozwiązanie ale powstrzyma ewolucje tyranidów. Jeszcze coś: co z niebianami? to nasi przywódcy! Link do komentarza
Dead Radio Man Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Trzeba wszystko zniszczyć za 1 zamachem jeśli dobrze kojarzę i pamiętam Eldarzy zawsze się gdzieś pojawiali nie mamy sprzętu żeby wyśledzić ich bram osnowy? Chodzi o to żeby nam pomogli jeśli się tego nie powstrzyma tu i teraz nie ma bezpieczeństwa dla naszej sprawy. Link do komentarza
KochamChemie Napisano Listopad 6, 2012 Autor Share Napisano Listopad 6, 2012 Coś co spala ciało......Fio'la się tym zajmie..... Link do komentarza
Sindri Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Ano to trza ich chronić. Bez nas nie będziecie mieli motywacji. Śmierć niebianina oznacza kres walk. Tau posiadają wysokie morale, które szybko załamują się po śmierci niebianina (patrz: Kronus). Link do komentarza
KochamChemie Napisano Listopad 6, 2012 Autor Share Napisano Listopad 6, 2012 Proponuje powołać specjalną elitarną "gwardię" dla Shas co najmniej od 'vre........ Dodatkowo proponuje dać tej gwardii dostęp do specjalnej technologii........ A dane o niej wymazać...... Link do komentarza
Iron Shield Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Można opracować jakieś urządzenia spalające ciało właściciela gdy ten umrze? To dosc niepotrzebne rozwiazanie.Sądze iz miotacze ognia wystarczą w zupełności tyranidzi i wszystko co posiadają są bardzo podatni na ogień.A ciała poległych wystarczy odrazu spalić. Dodatkowo przyda się napewno bobardowanie zapalające.i wystarczy ostrzeliwać najwieksze stworzenia z powodu "synapsy".Tyranidzi działają jak maszyny które dostaja informację za pomocą hormonów wydzielanych przez większe jednostki.Wystarczy wyeliminować te stworzenia a rój zacznie atakować sie sam. Link do komentarza
Matalos Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Hmmm... Krążowniki Imperialne... Na zawsze jak rozumiem? (Kasta ziemi zajmuje się dyplomacją, do czego to doszło XD). Wsparcie Ultramarines i krążowniki... wszystko ceną przerwania walk w jednym układzie? Podoba mi się ta oferta. Dlatego właśnie nie podoba mi się pozycja inkwizytora. Potrzebuję kosmicznych marines... A jaki zakon? Przydałoby mi się wsparcie Legio Tytanis... Proszę bardzo, już lecą. Chcę aby vały regiment gwardii imperialnej przeleciał przez setkę układów w mniej niż trzy tygodnie... Będą za dwa... Link do komentarza
Sindri Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Właśnie. Iron dobrze powiedział. Trzeba eliminować Tyrki inne od gantów. Ponieważ Tyranidzi mają bestie synaptyczne (Zoantrop, Hive Tyrant), które należy zniszczyć natychmiast. Bez nich ganty będą głupsze i bardziej podatne na atak. Jednak nie będzie łatwo spalić takiego Carnifexa. I pozostaje przy pomyśle samozniszczenia ciał zabitych. Link do komentarza
KochamChemie Napisano Listopad 6, 2012 Autor Share Napisano Listopad 6, 2012 Niech Celestyńska kasta zdecyduje, to na nich spoczywa odpowiedzialność.......(chodzi o krążki) Link do komentarza
niezwyciezony1 Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Tutaj jednak wolałbym wieże. Nie zapominajmy że tyranidzi są zabojczy w walce wręcz a wojowników lepiej nie narażać... Wieże oczywiście będą wyposażone w miotacze. @kochamchemie powołana została gwardia przyboczna złożona z pancerzy Crisis: Mają za zadanie ochrone kasty niebiańskiej i dowódców kasty ognia. Link do komentarza
Sindri Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 A to nie kasta wody jest negocjatorem i handlarzem? A ziemia buduje? Link do komentarza
Iron Shield Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Hmmm... Krążowniki Imperialne... Na zawsze jak rozumiem? (Kasta ziemi zajmuje się dyplomacją' date=' do czego to doszło XD). Wsparcie Ultramarines i krążowniki... wszystko ceną przerwania walk w jednym układzie? Podoba mi się ta oferta. Dlatego właśnie nie podoba mi się pozycja inkwizytora. [i']Potrzebuję kosmicznych marines... A jaki zakon? Przydałoby mi się wsparcie Legio Tytanis... Proszę bardzo, już lecą. Chcę aby vały regiment gwardii imperialnej przeleciał przez setkę układów w mniej niż trzy tygodnie... Będą za dwa... Nie "przerwanie" Oddanie tego układu.Poza tym na pewno układ składający się z 5 żyznych planet przyda się imperium .I te niezwykłe kopalnie.Adeptus Mechanikus na Marsie będą szczęśliwi.Więc jak sądze mamy tylko je wypełnić materiałami wybuchowymi i zdetonować ?Serwitorzy z radością wykonają to zadanie wraz z paroma Rebeliantami na pokładzie którzy"Zgłosili się"Do tego zadania.Dziękuje za współprace Link do komentarza
Sindri Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 możemy też ustawić pancerze XV 88 Broadside na cięższe cele. Link do komentarza
Matalos Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Kasta wody to polityka zagraniczna i urzędy. Ziemia to budowniczowie, architekci i naukowcy. Spalenie będzie nas kosztowało masę zasobów. Jednak jest konieczne. Przypominan o pancerzach Broadside, które stanowią mobilną siłę ognia, i mogą zmienić się w swoiste wieżyczki. Link do komentarza
Dead Radio Man Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Nie wiem w jaki sposób ma funkcjonować te krążowniki Imperium . Iron Shield nimi będzie dowodził ?? Przecież on będzie na dole ? Link do komentarza
Sindri Napisano Listopad 6, 2012 Share Napisano Listopad 6, 2012 Nie przypominam sobie tego rodzaju negocjacji. Były one bardziej typu: "Dajcie nam to a nie zginiecie. To nasze pierwsze i ostatnie ostrzeżenie". Link do komentarza
Recommended Posts