Skocz do zawartości

Się melduję


BeArcik

Recommended Posts

Lata już swoje mam, fantazja już nie ta, więc i nie łatwo zaczynać na nowym forum...

 

Ale nineijszym  postanowiłam pogrzebać resztki czasu na tzw. życie i zarejestrować się. Co najmniej dwie tutejsze osoby, z czego nawet jedna aktywna, znają mnie osobiście, więc w sumie nie powinnam się bać... Imienia swego nie lubię, na chwilę obecną lat mam 20 i studiuję sobie historię sztuki. Sama też czasem próbuję tę sztukę tworzyć. Lubię północne i wschodnie kraje Europy i duże ilości na raz kawy. A, no i, tego... na piśmie tego raczej nie widać, ale w realu jestem wykapaną Fluttershy, jeśli chodzi o zachowanie ^^"

 

O resztę można pytać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy dziewczę. 

 

Mówisz, że studiujesz historię sztuki i sama też czasem jakąś tworzysz? A jaką sztukę, jeśli mogę spytać i jakie masz do niej nastawienie :P? Bo aż przypomniała mi się sprawa pewnego gościa:

 

TIVH32s.png


+ powiedz mi... Lubisz artystów i lubisz kiedy ludzie zwą Cię artystką :D?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...

HYM...

 

...muszę to przemyśleć |D

 

Cóż, przede wszystkim uważam, że sztuka powinna zachwycać, a nie szokować. Osobiście najbardziej lubię barok, impresjonizm i secesję :"D Sama wolę dążyć do realizmu niż abstrakcji, a pojęcie artysty mimo wszystko zawsze będę postrzegać przez pryzmasz artystów starej daty - wolę tych nawalonych absyntem i opium (Cygnus potwierdzi) od... tego *tyka kijem powyższy artykuł* Dlatego mimo wszystko samo słowo "artysta" nie traci dla mnie znaczenia, bo tego typu ludzi po prostu za artystów nie uważam ^^"

 

A wracając do imienia - właściwie można je odgadnąć na podstawie nicka ;'D

  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zostanę spalona na stosie za herezję, ale... nie lubię piwa D: Niemniej dziękuję ;u;


Nah, jakie to lata, są bardziej wiekowi, tacy ja :rainderp: Also, są jeszcze starsi, derp.