Skocz do zawartości

Cześć!


Burning Question

Recommended Posts

Witam!

Pomyślałam, że dołączę, jeszcze nie wiem po co, ale wygląda to na sympatyczne forum, więc rozejrzę się trochę i może zostanę. MLP oglądam w oryginale jakoś tak od 2/3 drugiego sezonu od kiedy to znajomy z Danii mnie do tego zachęcił. Potem niechcący wkręciłam w to chłopaka i jest teraz Bronym pełną parą. Ja należę do tzw. sceptycznych fanów, bo zauważyłam, że nie jaram się tym AŻ TAK i czasem pozostaję ostrożna podczas gdy reszta nad czymś wzdycha z zachwytem <ekhmSnowdropekhm>. Nie oddaję też pieniędzy za byle co tylko dlatego, że dotyczy poniaczy, ale mam kilka dobrych koszulek MLP i chętnie wesprę dobrą sztukę. ;D Moja ponysona, to (bardzo ogólnie) fioletowy pegaz z takim znaczkiem jak na avie.

Studiuję w Krakowie (nie pytajcie co) ale podoba mi się tutaj. Mam nadzieję poznać jakichś sympatycznych ludzi na forum. Uprzedzam, że moje komplementy są równie mocne co krytyka, ale postaram się nie rozwalić nikogo psychicznie, jak to zwykle robię na forach. :woops:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Littlebart

Witaj droga studentko. Który rok jeśli można wiedzieć? Fajnie, że kolejna "starsza" (nie obraź się :P) osoba zawitała na forum. Mam kilka pytań.

 

1. Co studiujesz? Jednak zapytam, chociaż pisałaś by nie pytać ^^
2. Jaki ulubiony kucyk?
3. Co sądzisz o chłopakach oglądających MLP? :pinkiep:
4. Dzienne/zaoczne?
5. Lubisz matmę? Bo ja nie :grumpytwi:

6. Ile płacisz czynszu za akademik?

Edytowano przez Littlebart
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. ...nope, wystarczy że znacie miasto. Moje studia ostro zawężą obszar na którym można mnie znaleźć.