Mephisto The Undying Napisano Sierpień 8, 2014 Share Napisano Sierpień 8, 2014 (edytowany) Minął rok od pokonania Alduina przez Smocze Dziecię, smoki pod władzą Paarthurnaxa przestały być zagrożeniem mimo tego iż wciąż żyły w Tamriel nie atakowały już jeśli ktoś nie wkroczył na ich terytorium. Jednak smoki są tylko częścią problemu, wojna o niepodległość Skyrim trwa a Ulfric Gromowładny jarl Wichrowego Tronu wciąż pozostaje na wolności. Mimo iż Cesarstwo robi co może nie łatwo jest wygrać z rebeliantami którzy wciąż rosną w siłę. Do tego wyznawcy Daedr i wampiry wciąż są niebezpieczni, Mroczne Bractwo szykuje zamach na cesarza a ród Volkiharów pod wodzą Harkona jest coraz bliższy zdobycia Prastarego Zwoju i dokonania proroctwa Tyranii Słońca. Straż Stendarra nie może poradzić sobie z tym zagrożeniem, na szczęście jednak w blasku dnia pojawiają się łowcy wampirów, Obrońcy Świtu. Jak potoczy się wojna? Czy wampiry zwyciężą? Nie jest to wiedza dla śmiertelników. Jedno jest pewnie, śmierć Alduina to dopiero początek... mapa z podziałem na dzielnice. Sesja ta, jest w klimatach gry The Elder Scrolls V Skyrim. Akcja dzieje się po zakończeniu wątku głównego. Będziecie mieli możliwość bycia członkiem jednej z organizacji z tejże gry oraz dodatku Dawnguard. Oto kilka zasad które musicie przestrzegać. 1. Twoja postać może być tylko jednym archetypem naraz. Nie możesz być opancerzonym magiem zniszczenia który czarem zabija smoka a mieczem dwuręcznym całą resztę. Wszystko w granicach rozsądku. Po prostu zero op. 2. Przekleństwa są dozwolone ale z umiarem. 3. Zero dodatkowych ras. Tylko te z uniwersum. 4. Nie możecie mieć na start pełnego daedrycznego ekwipunku ani artefaktu. 5. Pamiętajcie że Skyrim to niegościnna kraina i że wasza postać musi mieć futro aby móc przetrwać, nie może biegać w staniku, chyba że jest w południowej części Skyrim. 6. Jeśli chcecie własny wątek, proszę pisać na pw. Tak samo jeśli chcecie zdobyć jakiś Daedryczny artefakt. 7. Ogólny regulamin forum też obowiązuje. Organizacje dostępne. (opis z pl.elderscrolls.wikia.com) Mroczne Bractwo gildia płatnych zabójców okryta mrokiem i tajemnicą, działająca w imieniu Sithisa na terenie całego Tamriel. Mimo iż ich działalność jest nielegalna, są powszechnie tolerowani. Gildia ta była niegdyś jedną z najbardziej szanowanych, jednak od czasu porzucenia pięciu zasad z kodeksu bractwo straciło swoją dobrą reputację. Kiedyś byli połączeni z Morag Tong, lecz w 2E podzielili się na dwie konkurujące ze sobą organizacje. Gildia złodziei gildia występująca w Skyrim. Ich siedzibą są Szczurze Nory w mieście Pęknina. Członkowie tejże gildii słyną ze stwarzania kłopotów w tym mieście, zajmują się oni kradzieżą przedmiotów, zmianami w księgach rachunkowych oraz pożyczkami. Maven Czarna Róża pomaga gildii złodziei, w zamian oni wykonują dla niej różne zadania, niektórzy także służą daedrycznym książętom między innymi Nocnicy. Towarzysze grupa wojowników powiązana z Gildią Wojowników z Cyrodiil. Jej członkowie to potomkowie legendarnej Pięćsetki Towarzyszy, na której czele stał Ysgramor. Towarzysze nie posiadają dowódcy, lecz herolda - Kodlaka Białowłosego, który pełni tylko rolę doradcy grupy. Miejscem ich pobytu jest Jorrvaskr - najstarszy budynek w Białej Grani. Akademia Magów w Zimowej Twierdzy odpowiednik Gildii Magów w innych prowincjach. Szkoła jest jedynym miejscem poświęconym nauce magii w Skyrim. Skrytość magów z akademii oraz naturalna nieufność Nordów przyczyniły się do powszechnej nieufności dla magów, jeszcze bardziej narastało to po zniszczeniu miasta w 4E 122 (podobno przez Magów), lecz dowodów na to nikt nie posiada. Akademia ta posiada swego arcymaga Savosa Arena - wydaje się, że wie iż akademia ma złą opinię, lecz nic z tym nie robi. Straż Stendarra organizacja powołana po Kryzysie Otchłani w celu nie dopuszczenia do kolejnych prób połączenia Nirnu z Otchłanią. Zadaniem strażników jest likwidacja wszelkich objawów nekromancji, a w szczególności tropienie i likwidowanie daedr i ich wyznawców. Straż Świtu Gildia ta jest starożytnym zgrupowaniem łowców wampirów, które niedawno zostało reaktywowane w 4E 201 przez byłego członka Israna. Klan Volkihar Klan wampirów dowodzony przez Lorda Harkona którego celem jest pozbycie się Tyranii Słońca. Rasy Argorianie Jaszczuroludzie z Czarnych Mokradeł. Świetni skrytobójcy oraz złodzieje, mogą oddychać pod wodą i szybko się regenerują. Bretonowie Białoskórzy ludzie z okolic Hammerfell. Długie życie pod Altmerskim naciskiem wykształciło u nich największe wśród ras ludzkich umiejętności magiczne. Są też odporni na magię. Świetni przywoływacze oraz iluzjoniści. Mroczne Elfy (Dunmerowie) Jedna z elfich ras, pochodzą z Morrowind obecnie nie mają jednak ojczyzny. Mają niebieską, szarą bądź szaroniebieską skórę. Świetni magowie zniszczenia, magowie bitewni, skrytobójcy. Są również odporni na ogień. Elfy wysokiego rodu (Altmerowie) Pochodzący z wysp Summerset przedstawiciele rasy elfów, najlepsi wśród magów, nie są jednak dobrzy w walce wręcz. Ich skóra jest dość jasna lub lekko żółtawa. Cesarscy Ludzie pochodzący z Cyrodill. Świetni wojownicy oraz kupcy. Są doskonali jeśli chodzi o walkę mieczem jednoręcznym i tarczą. Khajiit'ci Raza koto-podobnych humanoidów z Elsweyr. Są zwinni i cisi. Świetni skrytobójcy i złodzieje. Dobrze też handlują. Nordowie Ludzie pochodzący ze Skyrim, mają jasną skórę i włosy, dobrze znoszą chłód i świetnie walczą, idealny na berserków i barbarzyńców. Orkowie (Orismerowie) Rasa elfów, żyją wraz z Bretonami w wysokiej skale. Świetni kowale, barbarzyńcy i berserkowie. Są masywni i wysocy. Mają od szarej do ciemno zielonej skóry. Redgardzi Rasa ciemnoskórych ludzi pochodzących z Hammerfell, dobrzy wojownicy, wytrzymali i odporni na trucizny. Leśne Elfy (Bosmerowie) Rasa elfów pochodzą z Puszczy Valen, są niscy oraz drobni, świetni łucznicy i zwiadowcy, często mają rude lub brązowe włosy oraz lekko ciemną cerę. Karta Postaci Imię: Nazwisko (nieobowiązkowe) Pochodzenie (może być inne niż na przykład Redgard z Hammerfell, może być ze Skyrim)) Rasa: Archetyp: Wiek: Wygląd: Krótka historia życia (nie musi być naprawdę długa) Organizacja (nieobowiązkowe): Moja postać: Imię: Thorvald Pochodzenie: Skyrim Rasa: Breton (Dovahkiin, Wilkołak.) Archetyp: Mag bitewny Wiek: 28 lat Wygląd: Historia życia: Thorvald urodził się w Skyrim, na długo przed powrotem smoków. Na początku mieszkał w Gwieździe Zarannej ale dość wcześnie dołączył do Akademii, po zakończeniu szkolenia jednak udał się do Białej Grani. Wkrótce jednak po jego przybyciu Białą Grań zaatakował smok. Thorvald pomógł go pokonać i w ten sposób odkrył to że jest Dovahkiinem. Organizacja: Towarzysze. Zapisani: Elfka z Amanu, Mag Anriela Slinbor Mały Hehesz, Zwiadowca Arfina Oksymoron Greyjol, Wampirzy skrytobójca Dharina. Pawlex, Barbarzyńca Thormak BrillantCandy, skrytobójca Werika Edytowano Sierpień 10, 2014 przez Mephisto Pheles Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Nie sądzę Napisano Sierpień 8, 2014 Share Napisano Sierpień 8, 2014 First Imię: Anriela Nazwisko: Slinbor. Pochodzenie: Alinor z Summerset. Rasa: Altmerka. Archetyp: Klasyczny mag. Wiek: 24 lata. Wygląd: Jest wysoka, ma jasną cerę. Posiada jasnobrązowe włosy i żółto-zielone oczy. Jak każdy elf ma szpiczaste uszy. Krótka historia życia: Urodziła się w bogatej rodzinie w Alinorze. Spędziła tam całe dzieciństwo, a niedługo po tym gdy dorosła, wyruszyła do Skyrim, aby przeprowadzić badania nad smoczymi grobowcami. Organizacja: Akademia Magów w Zimowej Twierdzy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Sierpień 8, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 8, 2014 Niechaj magia zawsze prowadzi cię ku wiedzy Córko Summerset. (kp zaakceptowane) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mały Hehesz Napisano Sierpień 8, 2014 Share Napisano Sierpień 8, 2014 (edytowany) Imię: Arfina Pochodzenie: Puszcza Valen Rasa: Leśne Elfy (Bosmerowie) Archetyp: Zwiadowca Wiek: 20 lat Wygląd: Niska dziewczyna z rudymi włosami i zielonymi oczami. Krótka historia życia: Arfina urodziła się w Puszczy Valen i tam się wychowała. Od małego uczyła się strzelać z łuku. Przyjechala do Skyrim w poszukiwaniu pracy. Edytowano Sierpień 8, 2014 przez Mały Hehesz Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Sierpień 8, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 8, 2014 (edytowany) Lasy o tej porze roku są spokojne. Udanych łowów. Edytowano Sierpień 8, 2014 przez Mephisto Pheles Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arcybiskup z Canterbury Napisano Sierpień 8, 2014 Share Napisano Sierpień 8, 2014 (edytowany) Imię: Dharia Pochodzenie: Hammerfall Rasa: Redgard Archetyp: skrytobójca Wiek: 21 lat Wygląd: Krótka historia życia: W wieku siedemnastu lat została przemieniona w wampira. Po tym zdarzeniu opuściła rodzinne ziemie i została członkiem klanu Volkihar. Organizacja: Klan Volkihar Edytowano Sierpień 8, 2014 przez Oksymoron Greyjoy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Sierpień 8, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 8, 2014 Cześć ci i chwała córko Hammerfell. Służ swemu władcy dobrze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Sierpień 9, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 9, 2014 Sesja rozpoczęta, zapisy wciąż otwarte http://mlppolska.pl/watek/10884-koniec-smoczej-wojny-gra/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlex Napisano Sierpień 9, 2014 Share Napisano Sierpień 9, 2014 Imię: Thormak Pochodzenie: Skyrim Rasa: Nord Archetyp: Barbarzyńca Wiek: 40 lat Wygląd: Historia: Urodził się na zimnej i niebezpiecznej północy Skyrim. Uczono go jak walczyć i jak przeżyć w tej niebezpiecznej krainie. Osiągając wiek męski wyruszył aby szukać przygód i bitki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Sierpień 9, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 9, 2014 Niechaj twe życie skończy się gdy będziesz dzierżyć broń, Synu Skyrim Powiedz mi tylko po czyjej stronie jesteś? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BB_RedFox Napisano Sierpień 10, 2014 Share Napisano Sierpień 10, 2014 Imię: Werika Pochodzenie: Puszcza Valen Rasa: Leśny Elf Archetyp: Skrytobójca Wiek: 19 lat Wygląd: Niewysoka blondynka o długich włosach i brązowych oczach. Krótka historia życia: Werika całe swoje dzieciństwo spędziła w Puszczy Valen. W wieku osiemnastu lat uciekła z domu i zamieszkała w Skyrim. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Sierpień 10, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 10, 2014 Każda praca to praca. Niechaj cień cię ukrywa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dean Ambrows Napisano Sierpień 10, 2014 Share Napisano Sierpień 10, 2014 Imię: Johan Pochodzenie Skyrim Rasa:Nord ( wilkołak ) Archetyp:Wojownik Wiek: 25 Wygląd:Bez zbroi Krótka historia życia Urodził się w Wichrowym Tronie. W wieku 20 lat dołączył do Towarzyszy. Organizacja: Towarzysze Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Sierpień 10, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 10, 2014 Kroczysz Ścieżką Honoru, niechaj śmierć dopadnie cię gdy będziesz dzierżyć broń. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bosman Napisano Sierpień 14, 2014 Share Napisano Sierpień 14, 2014 Karta Postaci Imię: Bryan Nazwisko: Mort Pochodzenie: Sunguard Rasa:Cesarscy Archetyp: Strażnik. ( jeśli nie pasuje to Wojownik) Wiek:30 Wygląd: Krótka historia życia: Bryan od dawna był strażnikiem. W wieku 16 lat dołączył do straży i od tego czasu stawał się coraz lepszy w tym co robi. Organizacja Straż Stendarra Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Sierpień 15, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 15, 2014 Niechaj łaska Stendarra spłynie na ciebie synu Cesarstwa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komputer Napisano Sierpień 15, 2014 Share Napisano Sierpień 15, 2014 Imię: Arnand Pochodzenie: Wysoka Skała Rasa: Breton Archetyp: Nekromanta Wiek: 43 Wygląd: Krótka Historia: Urodził się w Daggerfall, w wieku 20 lat opuścił rodzimą prowincję i przeniósł się do Skyrim by studiować magię a konkretniej nekromancję i trochę magii zniszczenia. Wstąpił do Akademii Magów w Zimowej Twierdzy (nekromancja jest tam tolerowana ) Organizacja: Akademia Magów w Zimowej Twierdzy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Sierpień 16, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 16, 2014 Nieżywi są do twej dyspozycji. Używaj ich mądrze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts