Rexumbra Napisano Grudzień 16, 2014 Share Napisano Grudzień 16, 2014 Pewnie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenRC Napisano Grudzień 16, 2014 Share Napisano Grudzień 16, 2014 Jestem za całym sobą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thoron95 Napisano Grudzień 16, 2014 Share Napisano Grudzień 16, 2014 Dobry pomysł, czekamy więc na linkacza Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 16, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 16, 2014 W takim razie zostawiam to pod Twoją opieką, mój drogi Advilionie. Wiem, że mogę na Ciebie liczyć. Niech moc będzie z Tobą! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Advilion Napisano Grudzień 17, 2014 Share Napisano Grudzień 17, 2014 Harkon – ze względu na potrzebę krwi, gdy nie będzie jej zaspakajał od kilku ruchów, będzie tracił po 1 HP na turę, dlatego musi co jakiś czas uzupełniać jej zapasy. Dodatkowo, gdy używa swojej własnej, traci dodatkowe 3 HP. Standardowe 50 HP. Devilsplague – jako nekromanta, czyli nieumarty, posiada niewrażliwość na niektóre obrażenie lub dostaje od nich zmniejszone obrażenia. Stare ciało ogranicza jednak jego wytrzymałość, przez co ma ledwie 40 HP. Calamity – pokryty stalą, przewodzącą impulsy elektryczne, rani lekko niektórych wrogów przy kontakcie za 1-5HP. Ceną jego ciężaru jest jednak ograniczona mobilność, a co za tym idzie, trudniejsze uniki i wolniejsze ciosy, przez co jego samego jest łatwiej trafić, zaś on ma problemy z trafieniem co szybszych przeciwników. Ze względy na pancerz, liczba jego HP wynosi 70. Wszystkie inne postacie (z DS, nad DC zastanowię się później lub Cava to zrobi, jednak uważam, że dla „zwykłych" kucyków i changelingów taka wartość jest idealna) mają po 50 HP. Starałem się uczynić to zbalansowanym, jednak jeśli według was zrobiłem kogoś OP czy UP albo macie jakieś ciekawsze rozwiązanie, możecie mi to śmiało napisać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rexumbra Napisano Grudzień 17, 2014 Share Napisano Grudzień 17, 2014 (edytowany) Harkon – ze względu na potrzebę krwi, gdy nie będzie jej zaspakajał od kilku ruchów, będzie tracił po 1 HP na turę, dlatego musi co jakiś czas uzupełniać jej zapasy. Dodatkowo, gdy używa swojej własnej, traci dodatkowe 3 HP. Standardowe 50 HP. Rozumiem, mimo że jestem również nieumarłym ( wampirem ) nie dostaję żadnych odporności ( np. na ból ) tak ? Oczywiście gdy się pożywiam odzyskuję HP prawda ? Edytowano Grudzień 17, 2014 przez Rexumbra Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Advilion Napisano Grudzień 17, 2014 Share Napisano Grudzień 17, 2014 Uznałem, że to zbyt oczywiste, więc o tym nie napisałem, ale tak, odzyskujesz. Wampiryzm jest czymś innym, a ja nie chciałem zbyt dużo pakować rzeczy do jednej postaci, ale jeśli chcesz mogę coś o tym pomyśleć, jednak będzie się to wiązało ze zmniejszeniem liczby HP. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rexumbra Napisano Grudzień 17, 2014 Share Napisano Grudzień 17, 2014 (edytowany) Do jakiej gdzieś liczby ? Możemy pozostać przy odporności na ból i chłód nie zmieniając liczby HP ? Na brak odporności na trucizny mogę się zgodzić bez problemu, jak się z grubsza zastanowić zatrucie mojej postaci jest możliwe ( w końcu serce jeszcze mu pracuję ). Edytowano Grudzień 17, 2014 przez Rexumbra Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Advilion Napisano Grudzień 17, 2014 Share Napisano Grudzień 17, 2014 40, nie więcej, możliwie mniej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rexumbra Napisano Grudzień 17, 2014 Share Napisano Grudzień 17, 2014 Może napiszę ci na PW ogólne założenia mojej postaci a ty usuniesz co bardziej OP kawałki ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Advilion Napisano Grudzień 17, 2014 Share Napisano Grudzień 17, 2014 Dobrze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emiel Regis Napisano Grudzień 17, 2014 Share Napisano Grudzień 17, 2014 Ja też chętnie bym ci ogólnie napisał na PW jak sobie wyobrażam walkę mojej postaci. Hm? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Advilion Napisano Grudzień 17, 2014 Share Napisano Grudzień 17, 2014 Łatwiej będzie jak każdy, kto ma niecodzienną postać napisze mi na PW swoje zastrzeżenia i wyobrażenia. Innymi słowy, tak, wyślij. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 18, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 18, 2014 Advilionie, zapraszam na PW. Bo jestem ogromnie ciekawa, co ty mi tutaj kombinujesz... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Advilion Napisano Grudzień 20, 2014 Share Napisano Grudzień 20, 2014 Uwaga! Wszelkie rozmowy na PW tylko ze mną, mają zostać udostępnione także Cavie. Ona nie wie - rzecz nie ma zastosowania. Proszę też, by w miarę możliwości, wszystko co wie Cava, zostało udostępnione też mnie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 20, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 20, 2014 Uwaga! Wszelkie rozmowy na PW tylko ze mną, mają zostać udostępnione także Cavie. Ona nie wie - rzecz nie ma zastosowania. Proszę też, by w miarę możliwości, wszystko co wie Cava, zostało udostępnione też mnie. Czekaj, czekaj. To były jakieś wiadomości do Ciebie, których ja nie dostałam? O ile się nie mylę, to Regenci również mogą udostępniać wiadomości PW innym użytkownikom. Bo ja tak robię w przypadku konkursów. To ja Ci udostępniłam te wszystkie ostatnie wiadomości. Sprawdź, czy nie masz pod rozmówcami takiej opcji. Bo to aż dziwne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Advilion Napisano Grudzień 20, 2014 Share Napisano Grudzień 20, 2014 Mam, ale jestem na telefonie, a na nim takiego luksusu nie ma. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rexumbra Napisano Grudzień 21, 2014 Share Napisano Grudzień 21, 2014 (edytowany) Mam pewene pomysły które można by dodać do rozgrywki. Co powiecie na możliwość schwytania / uwięzienia członków innych drużyn. Uwięziona osoba mogłaby spróbować uciec samemu lub z pomocą członków własnej drużyny którzy przyszliby ją uwolnić ( oczywiście do niektórych ucieczek wymagana będzie pomoc z zewnątrz ) Moi zdaniem jest to całkiem pomysł gdyż stwarza możliwość interakcji między postaciami z przeciwnym drużyn. Można by to też wykorzystać jako rozwiązanie z utratą całego HP jednak drużyna przeciwna po pokonaniu jakiejś postaci musiałaby ją zabezpieczyć. Jeszcze przez myśl przeszło mi coś na kształt wywiadu ( siatka zwiadowców / szpiegów ) który dostarczał by informacji o przeciwnikach ( nie szczegółowe informacje, tylko ogólne drużyna. Drużyna sama musi pogłówkować jak je wykorzystać ). Edytowano Grudzień 21, 2014 przez Rexumbra Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 21, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 21, 2014 Do tego samego służą pułapki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rexumbra Napisano Grudzień 21, 2014 Share Napisano Grudzień 21, 2014 (edytowany) Do tego samego służą pułapki. Jeśli dobrze pamiętam pułapki tylko blokują gracza na daną liczbę tur. Mechanika uwięzienia polegała by na przeczekaniu paru tur po czym możliwa byłaby próba ucieczki która nie musi skończyć się sukcesem. Po za tym w odróżnieniu do pułapek pozwala na interakcję osób z przeciwnych drużyn przykładowo podczas przesłuchań. Edytowano Grudzień 21, 2014 przez Rexumbra Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 21, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 21, 2014 Skoro są już pułapki, nie będziemy robili czegoś podobnego. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rexumbra Napisano Grudzień 21, 2014 Share Napisano Grudzień 21, 2014 Ok, jak mówiłem to tylko pomysł. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenRC Napisano Grudzień 21, 2014 Share Napisano Grudzień 21, 2014 Co powiecie na bronie oblężnicze w niektórych lokacjach? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 21, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 21, 2014 Co powiecie na bronie oblężnicze w niektórych lokacjach? I na czym by to miało polegać? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenRC Napisano Grudzień 21, 2014 Share Napisano Grudzień 21, 2014 (edytowany) Np. Na wzgórzach znajdują się reduty z balistami. Drużyna Cadance przejmuje je i ich używa. Dalej uznajmy, że ta reduta ma 5 pocisków odłamkowych, do załadowania potrzeba dwóch żołnierzy, a do strzału wystarczy jeden, czyli w sumie potrzeba trzech najemników( obrońców itp). Pocisk zadaje 10 punktów obrażeń( im dalej od miejsca wybuchu tym mniej) i jeżeli kuc będzie bardzo blisko wybuchu to jest ogłuszony na jedną turę. Katapulta zadawałaby 15 punktów obrażeń, lecz trzeba by czterech kucy do użycia jednak strzelałby co dwie tury. Trebusz( Trebuszet) potrzebuje 6 kucy i zadaje 20 punktów obrażeń, ale strzela co trzy rundy. To tylko propozycja, punkty obrażeń mogą być dowolnie zmieniane, trebusz może mieć zasięg minimalny( czyli wszystko co jest bliżej jest nie do zaatakowania przez trebusz). Sorry, że nie pisałem, ale byłem na dod. angielskim i nauczycielka zabrała mi telefon. Edytowano Grudzień 21, 2014 przez Rex *Monster* Crusader Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts