Skocz do zawartości

[ST] Pomysły i sugestie


Cava Herondale

Recommended Posts

Harkon – ze względu na potrzebę krwi, gdy nie będzie jej zaspakajał od kilku ruchów, będzie tracił po 1 HP na turę, dlatego musi co jakiś czas uzupełniać jej zapasy. Dodatkowo, gdy używa swojej własnej, traci dodatkowe 3 HP. Standardowe 50 HP.

Devilsplague – jako nekromanta, czyli nieumarty, posiada niewrażliwość na niektóre obrażenie lub dostaje od nich zmniejszone obrażenia. Stare ciało ogranicza jednak jego wytrzymałość, przez co ma ledwie 40 HP.

Calamity – pokryty stalą, przewodzącą impulsy elektryczne, rani lekko niektórych wrogów przy kontakcie za 1-5HP. Ceną jego ciężaru jest jednak ograniczona mobilność, a co za tym idzie, trudniejsze uniki i wolniejsze ciosy, przez co jego samego jest łatwiej trafić, zaś on ma problemy z trafieniem co szybszych przeciwników. Ze względy na pancerz, liczba jego HP wynosi 70.

Wszystkie inne postacie (z DS, nad DC zastanowię się później lub Cava to zrobi, jednak uważam, że dla „zwykłych" kucyków i changelingów taka wartość jest idealna) mają po 50 HP.

 

Starałem się uczynić to zbalansowanym, jednak jeśli według was zrobiłem kogoś OP czy UP albo macie jakieś ciekawsze rozwiązanie, możecie mi to śmiało napisać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harkon – ze względu na potrzebę krwi, gdy nie będzie jej zaspakajał od kilku ruchów, będzie tracił po 1 HP na turę, dlatego musi co jakiś czas uzupełniać jej zapasy. Dodatkowo, gdy używa swojej własnej, traci dodatkowe 3 HP. Standardowe 50 HP.

 

Rozumiem, mimo że jestem również nieumarłym ( wampirem ) nie dostaję żadnych odporności ( np. na ból ) tak ?

Oczywiście gdy się pożywiam odzyskuję  HP prawda ?

Edytowano przez Rexumbra
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uznałem, że to zbyt oczywiste, więc o tym nie napisałem, ale tak, odzyskujesz. Wampiryzm jest czymś innym, a ja nie chciałem zbyt dużo pakować rzeczy do jednej postaci, ale jeśli chcesz mogę coś o tym pomyśleć, jednak będzie się to wiązało ze zmniejszeniem liczby HP.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakiej gdzieś liczby ?

 

Możemy pozostać przy odporności na ból i chłód nie zmieniając liczby HP ?

 

Na brak odporności na trucizny mogę się zgodzić bez problemu, jak się z grubsza zastanowić zatrucie mojej postaci jest możliwe ( w końcu serce jeszcze mu pracuję ).

Edytowano przez Rexumbra
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga! Wszelkie rozmowy na PW tylko ze mną, mają zostać udostępnione także Cavie. Ona nie wie - rzecz nie ma zastosowania. Proszę też, by w miarę możliwości, wszystko co wie Cava, zostało udostępnione też mnie.

Czekaj, czekaj. To były jakieś wiadomości do Ciebie, których ja nie dostałam? O.o O ile się nie mylę, to Regenci również mogą udostępniać wiadomości PW innym użytkownikom. Bo ja tak robię w przypadku konkursów. To ja Ci udostępniłam te wszystkie ostatnie wiadomości. Sprawdź, czy nie masz pod rozmówcami takiej opcji. Bo to aż dziwne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewene pomysły które można by dodać do rozgrywki.

 

Co powiecie na możliwość schwytania / uwięzienia członków innych drużyn. Uwięziona osoba mogłaby spróbować uciec samemu lub z pomocą członków własnej drużyny którzy przyszliby ją uwolnić ( oczywiście do niektórych ucieczek wymagana będzie pomoc z zewnątrz )

Moi zdaniem jest to całkiem pomysł gdyż stwarza możliwość interakcji między postaciami z przeciwnym drużyn.

 

Można by to też wykorzystać jako rozwiązanie z utratą całego HP jednak drużyna przeciwna po pokonaniu jakiejś postaci musiałaby ją zabezpieczyć.

 

Jeszcze przez myśl przeszło mi coś na kształt wywiadu ( siatka zwiadowców / szpiegów ) który dostarczał by informacji o przeciwnikach ( nie szczegółowe informacje, tylko ogólne drużyna. Drużyna sama musi pogłówkować jak je wykorzystać ).

Edytowano przez Rexumbra
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego samego służą pułapki. :ming:

 

Jeśli dobrze pamiętam pułapki tylko blokują gracza na daną liczbę tur.

 

Mechanika uwięzienia polegała by na przeczekaniu paru tur po czym możliwa byłaby próba ucieczki która nie musi skończyć się sukcesem. Po za tym w odróżnieniu do pułapek pozwala na interakcję osób z przeciwnych drużyn przykładowo podczas przesłuchań.

Edytowano przez Rexumbra
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. Na wzgórzach znajdują się reduty z balistami. Drużyna Cadance przejmuje je i ich używa. Dalej uznajmy, że ta reduta ma 5 pocisków odłamkowych, do załadowania potrzeba dwóch żołnierzy, a do strzału wystarczy jeden, czyli w sumie potrzeba trzech najemników( obrońców itp). Pocisk zadaje 10 punktów obrażeń( im dalej od miejsca wybuchu tym mniej) i jeżeli kuc będzie bardzo blisko wybuchu to jest ogłuszony na jedną turę.

Katapulta zadawałaby 15 punktów obrażeń, lecz trzeba by czterech kucy do użycia jednak strzelałby co dwie tury.

Trebusz( Trebuszet) potrzebuje 6 kucy i zadaje 20 punktów obrażeń, ale strzela co trzy rundy.

To tylko propozycja, punkty obrażeń mogą być dowolnie zmieniane, trebusz może mieć zasięg minimalny( czyli wszystko co jest bliżej jest nie do zaatakowania przez trebusz).

Sorry, że nie pisałem, ale byłem na dod. angielskim i nauczycielka zabrała mi telefon.

Edytowano przez Rex *Monster* Crusader
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...