Skocz do zawartości

[Sesja] [Zapisy] The glory of music


Recommended Posts

medium.png


Minęło wiele lat od czasu sprawiedliwych i dobrych rządów księżniczek. Z biegiem lat, nowy namiestnik krainy zaczął wprowadzać coraz to obsurdalne zasady. Gdyby Discord zobaczył, ile ich było, najpewniej umarłby na zawał. Kroplą, która przelała czarę goryczy, był zakaz słuchania i tworzenia muzyki, ponieważ podobno odciągała ona od codziennych problemów, a to z kolei tworzyło anarchię. Kucyki były naprawdę wściekłe i postanowiły, że zrobią wszystko, by ocalić tą piękną dziedzinę sztuki i mocnego uderzenia. Zjednoczyły się w grupy, które miały na celu zachowanie muzyki dla przyszłych pokoleń. Powstały tak zwane klany, rozrzucone po całej Equestrii. Każdy miał zajmować się innymi instrumentami i odrębną dziedziną muzyki. Tak zostało uzgodnione na pierwszym spotkaniu klanów. Minęły wieki i muzyka stała się czymś więcej niż tylko dziedziną sztuki, stała się magią. Magia muzyki opanowała poszczególne klany, zgodnie z gatunkami takowej jakimi się zajmowały. Każdy miał odrębne właściwości magiczne. Pewnego dnia zostały ogłoszone muzyczne zawody, na które zjeżdżali się wirtuozi z całej Equestrii i ze wszystkich klanów. Na zawodach odbywały się tak zwane walki muzyczne. Każdy dostawał przeciwnika wedle własnych perypetii. Zwycięscy zawodów otrzymywali wspaniałe nagrody. Każdy czempion lub zespół dostawali złote wersje instrumentów jakimi się posługiwali. Mawia się, że te instrumenty zostały użyte przy pierwszym spotkaniu klanów i posiadają niewiarygodną moc. Każdy może trzymać instrument przez rok, a następnie musi zwrócić go na kolejne zawody.

Klany



QOfm83SzaFk.jpg
Fila Aurea - Postanowił zająć się najbardziej majestatycznymi instrumentami i muzyką klasyczną. Wszelkie wiolonczele, skrzypce, liry, harfy i tego typu rzeczy zostały ich domeną. Został także jednym z najbardziej szanowanych klanów i bardzo uduchowionym i spokojnym. Ich instrumenty zyskały właściwości lecznicze. Odpowiednio piękna melodia potrafiła leczyć najgorsze rany, fizyczne i psychiczne. Mawia się, że złote skrzypce, które są nagrodą w turnieju, mogą przywrócić utracone kończyny, a nawet wzrok i słuch. Członkowie klanu, nie akceptują przemocy i wolą kierować się spokojnymi dźwiękami.













hard_rock_griffon_by_sorcerushorserus-d4

Ardens Sonus - Zdecydował się na najbardziej wymagające instrumenty. Wszelkie gitary, bębny i ostre brzmienie, rodem z piekła to ich domena. Są bardzo niespokojnym klanem i często walczą między sobą. W oczach innych, często są uważani za bestie, patrząc na ich styl gry, lecz są tacy, którzy ich doceniają. Ich magią stała się możliwości niszczenia wszystkiego co wokoło, dlatego ich pojedynki są tak ekscytujące. Niektóre instrumenty mogą nawet zapalać zieleń. Ponad połowa z nich to gryfy. Nagrodą w zawodach jest złota gitara. Legendy o jej mocy zniszczenia, są niemal legendarne.












epic_sax_pony_by_adlynh-d6jmjgj.png

Aere Rursus - Otrzymali wszelkie instrumenty dęte. Posiadają trąbki, puzony, saksofony. Często uważani są za odludków, ponieważ nie często kontaktują się z innymi klanami, a zarazem sprawiają wrażenie tajemniczych. Ich instrumenty zostały obdarzone możliwością obrony przed innymi dźwiękami. Gdy dana osoba gra, nie może jej ruszyć żadne zaklęcie, żaden inny instrument czy czynniki zewnętrzne. Nagrodą w zawodach jest złoty saksofon. Jego posiadacz, może podobno kształtować inne rzeczy i przenosić się tam, gdzie chce.












music_of_the_sunrise_by_rublegun-d6tmu03

Subtilis Lessus - Przyjęli na pozór, najmniej wymagające instrumenty. Ich domeną stały się flety, klarnety, oboje i tego typu dzieła, wymagające użycia ust. Także piszczałki i ludowe instrumenty były u nich mile widziane. Są raczej przeciętnym klanem, zachowali wiele pierwotnych zwyczajów. Połowa z nich to zebry, ponieważ one zostały uznane za ekspertów od tego typu dźwięków. Są postrzegani jako miły, a zarazem podstępny klan. Ich instrumenty zyskały możliwość wpływania na umysły innych, kucyków, jak i zwierząt jest to jeden z powodów, braku zaufania do nich. Dźwięk ich fletów i tym podobnych, może nakłonić innych do tego czego chcą lub sprawić, że nie będą mogli się skupić. Oczywiście można wyćwiczyć obronę przed tym dźwiękiem. Nagrodą w turnieju jest złoty flet. Mawia się, że dzięki niemu można kontrolować całe zastępy kucyków i zwierząt.












vinyl_scratch_by_jaz1rus-d4x9pmd.png

Leata Sandwico - Z własnej woli przyjęli wszelkie inne instrumenty, których wielu nie rozumiało. Akordeony, kibordy, sprzęt klubowy i inne zwariowane rzeczy to ich domena. Są uważani za najbardziej wesoły i imprezowy klan. Prawie w ogóle nie śpią, tylko zabawa, im w głowie. Ich instrumenty zostały obdarzone możliwością wspierania innych i obdarowywania, im kolejnych sił do zabawy lub do walki. Każdy, kto ma kogoś z nich przy sobie, jest niesamowicie ciężkim przeciwnikiem. Nagrodą w turnieju jest akordeon (Cheese Sandwich’ a), który potrafi wywołać taką radość u innych, że trudno to sobie wyobrazić, a także złoty sprzęt klubowy (Vinyl Scratch), który potrafi wywoływać nieziemskie imprezy.




Karta Postaci

Imię: (pierwszy człon)


Nazwisko: (ewentualnie drugi człon)
Wiek: (od 17 do 28)
Płeć: (ogier albo klacz)
Rodzaj: (kuc ziemny, pegaz, jednorożec, zebra, gryf)
Instrument: (Tylko taki by pasował do klany)
Klan: (Macie opisane na górze)
Wygląd: (Opis lub rysunek i zawarty cutie mark)
Historia: (To chyba oczywiste)
Cechy charakteru: (tu chyba także)
Cel: (Do czego dąży w życiu)



Jest to prawdopodobnie ostatnia rzecz którą tutaj czynię. Zapraszam do sesji, kiedy zbierze się kilka osób, wyjaśnię zasady odpisywania i założę temat na sesję.

Lista graczy:
1. Mephisto von Pheles - Shinedown Vesperion (Ardens Sonus)
2. MaLinka Vessalius - Dark Crystal ( Fila Aurea )
3. Oksymoron Van Dort - Arya Brass (Ardens Sonus)
4. emili878 - Delois Akuralle ( Subtilis Lessus )
5. Lightning Energy - Night Shadow ( Aere Rursus )
6. Kacpi01_PL - Dry Key ( Leata Sandwico
7. Wiecznie uśmiechnięta - Smile Music ( Leata Sandwico )

8. ComingTrueMusic - ComingTrueMusic. (Ardens Sonus)

Jest także kilka zasad:
- Na początek regulamin forum i działu.
- Byłbym wdzięczny za uważanie na pisownię.
- Podczas walki lub jakiegoś wydarzenia każdy ma jeden post odnośnie tego co się dzieje. Nieograniczoną ilość ma się jedynie podczas rozmowy.
- Nie wolno zachowywać się jak OP i działać nielogicznie.
- Starajcie zachowywać się zgodnie z swoją historią, charakterem i klanem.
- Jeśli ktoś chce dołączyć, musi sępić do mnie do PW.

Link do komentarza

Imię: Shinedown
Nazwisko: Vesperion
Wiek: 23
Płeć: samiec (gryfy chyba nie są ogierami)
Rodzaj: gryf
Instrument: gitara elektryczna, wokal.
Klan: Ardens Sonus
Wygląd: (znalazłem w internetach, nie moje.) Jest dość duży. Jednak wciąż nie jest za duży żeby latać.mlp_fallout__equestia__vesperion_by_xxch
Historia: Shinedown od zawsze był przeciwny namiestnikowi, dodatkowo zakaz tworzenia muzyki sprawił że miał ochotę kogoś zdzielić gitarą. Zawszę był bardzo dobry w graniu i śpiewaniu. Jego wybór muzyczny padł na metal. Uznał też że jego wygląd jest niemalże idealny dla kogoś kto będzie grać taką muzykę. Bardzo szybko wstąpił do Ardens Sonus z jednym zamiarem. Zwycięstwo i chwała. 
Cechy charakteru: zachowuje jakby był pewny siebie, nie zbyt uprzejmy, sarkastyczny i złośliwy ale tak naprawdę jest troskliwy. Kiedy się z kimś zaprzyjaźni przestaje też być wredny. 
Cel: zwycięstwo, chwała, zaprzestanie bycia samotnym. 

Edytowano przez Ojciec Dyktator
Link do komentarza

Imię: Dark

Nazwisko: Crystal

Wiek: 19 lat

Płeć: Klacz

Rasa: Pegaz

Instrument: Skrzypce

Klan: Fila Aurea

Wygląd:

jIHMlbK.png

Historia: Darky od małego uwielbiała muzykę. W wieku 15 lat chciała dołączyć do jakiegoś klanu, ale nie wiedziała do jakiego. Rok później zauroczyła ją muzyka klasyczna i zaczęła naukę gry na pianinie i skrzypcach. Ostatecznie wybrała skrzypce. W końcu w wieku 17 lat zdecydowała się dołączyć do klanu Fila Aurea.

Cechy charakteru: Cicha, wrażliwa, spokojna, troskliwa, miła, dobrze wychowana, na pozór chłodna i sztywna.

Cel: Rozwinięcie swych talentów i znalezienie pokrewnej duszy, która ją zrozumie.

Link do komentarza

Imię: Arya

Nazwisko: Brass

Wiek: 21 lat

Płeć: samica

Rasa: Gryf

Instrument: Gitara elektryczna, akustyczna, basowa

Klan: Ardens sonus

Wygląd: Niezbyt wysoka samica gryfa o czarnych piórach, czarnym futrze, żółtawych przednich łapach i dziobie. Ma duże, błękitne oczy.

Historia: Mocna, silna muzyka - oto co od zawsze przemawiało do Aryi. Muzyka buntu, prawdy, gniewu, muzyka zmienna jak rzeka i różnorodna - rock i metal od wielu, wielu lat były jej pasją. To zainspirowało ją do nauki gry na instrumentach. Od gitary akustycznej, przez elektryczną, po basową, nie omijając śpiewu. Samica gryfa stwierdziła, że z takimi kwalifikacjami nadaje się do klanu, do którego też przyłączyła z zamiarem stworzenia zespołu rockowego.

Cechy charakteru: Impulsywna - ma problem z opanowaniem się, z czego wynikają czasem problemy. Nietolerancyjna - 'skrajne' zachowania budzą w niej agresję. Oprócz tego złośliwa. Zyskuje dopiero po bliższym poznaniu, bo wtedy ukazuje się jej dobra i troskliwa strona.

Cel: Założenie zespołu, zdobycie rozgłosu i życie na miarę znanych jej dobrze artystów.

Link do komentarza
Imię: Delois
Nazwisko: Akuralle
Wiek: 20
Płeć: klacz
Rodzaj: Zebra
Instrument: Flet
Klan:  Subtilis Lessus
Wygląd: Delois jest białą zebrą w bardzo ciemno fioletowe paski, jej grzywa jest tego samego koloru co maść i spleciona w długi warkocz. Ma krótki ogon i nosi złote kolczyki ( takie jak u Zecory)
Historia: Delois urodziła się w rodzinie zebr-podróżników, jej rodzice sprzedawali napary, zioła i mikstury, gdy ona uczyła się w domu. Nie była zbyt lubiana przez inne kucyki, przez to, że była zebrą. Chociaż kucyki są brane za bardzo tolerancyjne, wszystkie takie nie są, duża część nie toleruje zebr. Miała przyjaciół ale kilku, bardzo lubiła grać na flecie który dostała od mamy. Tworzyła własne utwory, często jej przyjaciele prosili ją by coś zagrała, a ona bardzo lubiła dla nich grać. Gdy dorosła zaczęła się interesować gdzie by można się "profesjonalnie" uczyć gry na flecie i właśnie w tedy pierwszy raz odwiedziła swój prawdziwy dom. Kilka lat uczyła się co sprawiało jej wielką radość, gdy była gotowa dołączyła do klanu Subtilis Lessus, co zdawało się być spełnieniem jej marzeń. 
Cechy charakteru: miła, małomówna, lubi grać dla innych, ważny dla niej jest spokój 
Cel: Stworzyć utwór idealny, który by się podobał każdemu bez wyjątku.
Edytowano przez emili878
Link do komentarza

Imię: Night

Nazwisko: Shadow

Wiek: 19

Płeć: Ogier

Rasa: Jednorożec

Instrument: Saksofon

Klan: Aere Rursus

Wygląd: Szara grzywa opadająca na jedne oko, granatowa sierść, saksofon na tle dwóch nut jako CM.

Historia: Night urodził się w dość biednej rodzinie, rodzina nie miała pieniędzy na jego utrzymanie, więc oddali go do domu dziecka. Od małego uwielbiał grę na instrumentach dętych. Najbardziej pociągał go saksofon. Gdy wprowadzono zakaz muzyki, miał 12 lat. Nie mógł się z tym pogodzić, więc uciekł z domu dziecka i dołączył do klanu Aere Rursus.Adoptowało go młode małżeństwo. W wieku 18 lat opuścił dom i zaczął podróżować po Equestrii.

Cechy charakteru: Miły, kulturalny, bardzo lubi dzieci, zawsze pomaga potrzebującym, nie przechodzi obojętnie obok cudzego nieszczęściu

Cel: Znaleźć swoją własną miłość i założyć rodzinę.

Edytowano przez Lightning Energy
Link do komentarza

Imię: Coming True Music
Nazwisko: (do dziś sam nie zna swojego nazwiska)
Wiek: 17 lat
Płeć: ogier
Rodzaj:  jednorożec
Instrument: Gitara elektryczna
Klan: Ardenus Sonus



Cechy charakteru: Imprezowicz, łatwo  go wprowadzić w zakłopotanie
Cel: Na celu ma uwolnić swoje emocję poprzez muzykę

 

Historia: C.T.M. (Coming True Music) jest bordowym jednorożcem, który od urodzenia musiał sobie radzić sam. Gdy miał dwa lata jego matka zmarła a jego ojciec zostawił go na pewną śmierć. Mieszkał przez sześć lat w ruinach kamienicy. Jego cutie mark to rozbryzk krwi. Zdobył go gdy miał 9 lat po tym gdy przypadkiem, za pomocą magi wysadził wiewiórkę od środka. W wieku 10 - 15 lat podróżował po świecie. Nie pamięta wspomnień z 14-15 lat. Wtedy miał wypadek ale on twierdzi, że nie pamięta tego gdyż te wspomnienia były nudne. Przez rok utknął w opuszczonym mieście Warm hoofs gdzie również rozwiódł się z psychopatką, która mu wmawiała, że są  w związku.

 

     Gitarą elektryczną zainteresował się mając dziesięć lat. Grał wtedy proste akorddingi. Do cięższej muzyki przeniósł się po dwóch latach gry.

 

Wygląd:

 

http://fajnyziomal.deviantart.com/art/Forest-in-Warm-Hoofs-440310355

 

 

 

        

Edytowano przez ComingTrueMusic
Link do komentarza

Imię: Smile
Nazwisko: Music
Wiek: (od 17 do 28) 18 lat
Płeć: Klacz
Rodzaj: Pegaz
Instrument: Keyboard
Klan: Leata Sandwico
Wygląd: Klacz o żółtej sierści, różowych, chaotycznie ułożonych włosach i pięknych, błękitnych oczach.
Historia: Smile była nieśmiałą, zamkniętą w sobie osobą. Nikt jej nie lubił. Pewnego dnia, wybrała się na koncert. Zobaczyła tam keyboard. Zobaczyła, phy! Usłyszała go. Jak on cudownie grał! Długo zastanawiała się, czy podjąc naukę na tym instrumencie. W końcu, podjęła decyzje. I nauczyła się na nim grać. Muzyka przenosiła ją do innego świata. Do jej własnego świata. W krótce, pojawiła się nowa dziewczyna w szkole i odziwo-zaprosiła Smile na swoje urodziny. Powiedziała również, że można przynieść własne instrumenty, aby zagrać na nich i pogazać co się potrafi. Smile długo nad tym myślała, jednak w końcu zabrała keyboard na urodziny. Wszyscy byli zachwyceni jej grą. I świetnie się bawili. Od tego czasu, wszyscy lubili Smile, a ona sama często organizowała imprezy. W wieku 17 lat, postanowiłą dołączyć do klanu Leata Sanwico.

Cechy charakteru: Zabawna, radosna, jednak jeśli trzeba-potrafi być poważna
Cel: Uzyskanie złotego sprzętu klubowego, który potrafi wywoływać nieziemskie imprezy.

Edytowano przez Wiecznie uśmiechnięta
Link do komentarza
×
×
  • Utwórz nowe...