Skocz do zawartości

[Zapisy][Sesja RPG] Wyprawa z Chrysalis


Nightmare

Recommended Posts

Uff !

Nie wejdę na 99, 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999 %

Lepiej napisać 99,(9)%, bo wtedy będzie to największy możliwy procent spełniający warunek x<100%.

Dobrze? ;-;

Podjęłam, ale nie chcę byście się domyślili ^^ Dlatego wszyscy. I jeśli te osoby, których nie wybrałam, napiszą/sały ładne opisy, to ponownie przemyślę włączenie ich do sesji :)

Włączenie do sesji kosztem drugiego gracza?

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im więcej tym lepiej (chaosu więcej xD) Ridder można tak jak Ty dać 9 w okresie ale można też 99,9... Wychodzi to samo, nie mniej jednak 99,(9) wygląda lepiej ;)

Zniszczę wasze dzieciństwo po 1 nie ma 2 w zbiorze R 2 po 1 jest tylko w zbiorze C. W zbiorze R po 1 jest 1,(0)1 i nie mam nawet pewności czy taki zapis jest możliwy, ale wiemy o co chodzi (Arcek jak zwykle wybija po za nieskończoność :v )

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było zue, jeśli miałeś cień szansy to teraz go spaliłeś bywa. Usuń dowody swojej paranoi i gimbusa wypociny, zanim Night zobaczy, i napisz po ludzku skille. 

Ja wbijam, bo ludzie już wiedzą, że mimo tego iż robię dziwne rzeczy, to sesji nie niszczę. Co do Ciebie to myślę że ty też tylko psychola zgrywasz (good job-pozdro Discord) jednak Night musi wyjść z założenia "on nie zgrywa" i w obronie szaraków i twojej, (bo źle kończą ci, którzy próbują mi wleźć w kompetencje) powiedzmy że nie chce kogoś takiego. Tu jej się nie dziwie, bo jakby ktoś się zapisywał do mnie, pisząc od rzeczy i nie słuchałby mnie i dalej nonsensownie spamował to uwierz mi nie przyjąłbym, ani ja, ani żaden inny awek, regent, mod czy MG. 

Toże tu działam to moja dobra wola i fakt iż lubię Chrysalis i podmieńców i jezdem bohaterem Changei. Ojć, listę bohaterów chaosu trza uzupełnić (plan na jutrzwjszy poranek) 

Nie ważne. Dla ciebie to ostatnia szansa i jeśli się PRZYŁOŻYSZ I PORZĄDNIE, NA SERIO DO TEGO PODEJDZIESZ to masz 50% szans na wejście drugie 50% to zdecydowane nie.

Powodzenia, ostatnia szansa na poprawę.

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moonlight... Po pierwsze usuń kolor.

Po drugie nie idź na litość, mówiąc, że to impreza tylko dla znajomych królowej. Arceus jest, ponieważ nie dość, że znajomy, to moderator, więc wiem, że sesji nie zniszczy. Peros jest, ponieważ on również umie pisać, do tego grać będzie Driadą, a historia i ataki pasowały do niej. Ridler jest, ponieważ ma ładnie wykonaną postać i super historię wraz z pasującymi atakami. Razorhead i jego minotaur - pierwszy raz go widzę, a chyba nie muszę tłumaczyć. Rex, Halik, Silver, Kagamine i ty - nie mam pewności, a ataki mogą przechylić szalę na waszą stronę, pokazać "umiem pisać ładnie i pomysłowo!"

Dodam też, że z każdym postem, w którym się wydurniasz, kłócisz się ze mną, bądź poprawiasz tych, co robią to dobrze - twoja szansa maleje. I to drastycznie.

Mnie nie obchodzi, czy masz milion postów, czy sto, czy jeden. To cię w żaden sposób nie usprawiedliwia. A twój ostatni post można skrócić do: "Zła pani mod mnie nie wpuściła, bo jestem nowy, pospamię jej, niech mnie wpuści!"

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Nightmare i Arceusem. Ja ci napisałem co masz zrobić jeśli chcesz się dostać do sesji a ty od razu "nie chcecie mnie". Na litość boską, przecież Night mówiła że jak dobrze opiszesz umiejki to się nad tobą zastanowi. Tak gadając i twoim postem udowadniasz że nie nadajesz sie do tej sesji. Sesja Only dla znajomych Crysalis? Szczerze, ja nie jestem jej fanem. Nie jest moją ulubioną postacią. Jednak zapisuje się ponieważ chcę sobie zagrać i miło spędzić czas. Naucz się, że jak ktoś ci mówi co masz poprawić to oznacza, że to do poprawy a nie na jakimś sprawdzianie gdzie pokazują błędy i do widzenia. Przeproś za swoje zachowanie i cię może dopuści. Oczywiście jak poprawisz też umiejki.

BTW: Wiadomość od Nightmare: napisz u siebie w poście, że z tego wszystkiego jestem na terapii soundtrackowej Ori

 

Edytowano przez peros81
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, też się zapiszę.

Imię: Grey Isana (Shadow Scar)

Rasa: Jednorożec-wampir

Płeć: Klacz

Wiek: 125 lat

Wygląd (+CM): Mino swego wieku jest piękną klaczą o białym umaszczeniu. Jej grzywa jest koloru czarnego, a jej oczy czerwone. Nosi na sobie ciemny, długi płaszcz z kapturem rzucającym głęboki cień na twarz. Jej znaczkiem na boku jest otwarta księga, (gdy nie była nieumarłą), z wydobywającym się zielonym dymem, a w nim czaszka (po przemianie)

http://pre15.deviantart.net/824c/th/pre/i/2014/066/3/c/vampire_by_freefraq-d798q64.png

Charakter: Spokojna, opanowana i ciekawska, lecz gdy poczuje głód krwi lub dusz, który przeciwieństwie do innych wampirów jest mniejszy, staje się złośliwą i nie mającą sumienia bestią. Krew i dusze wypija głównie z małych stworzeń, aby się nie zdradzić swej natury.

Klasa (nie wiem do jakiej grupy dopasować ją, więc to chyba będzie hybryda): Aria, Przywoływacz

Ekwipunek:

40 bitsów

10x fiolek świeżej krwi (dla Shadow) (odpowiednik eliksirów leczniczych)

10x Prowiant żywności (w dobrej jakości)

księga zaklęć (nekromanckiej i tajemnej)

koc

amulet

Pancerz: średni pancerz, kaptur.

Broń: (poza kłami)

http://i641.photobucket.com/albums/uu132/Rezkia01/IceScythe-2-1.jpg - Wampirza Kosa (w sensie że można ją wyczarować)

http://www.githakingdom.co.uk/images/SK148 Black Walking with Bronze Skull with Multi Skulls.jpg - Kostur von Drucana

Historia:

(100 lat wcześniej)

Grey Isana spędziła dzieciństwo bez żadnych większych problemów. Urodziła się w Canterlocie w średnio zamożnej rodzinie szlacheckiej. Jej ojciec Pencil Sun był sławnym malarzem na dworze u księżniczek, natomiast jej matka Ace Wish uczyła magii na uniwersytecie Canterlonckim. W szkole była jedną z najlepszych uczennic, bowiem wykazywała najlepsze umiejętności magiczne. Wtedy też ukazał się jej Uroczy Znaczek. Koleżanek i kolegów nie miała za, wielu, ponieważ bardziej lubiła siedzieć nosem w książkach w publicznej bibliotece, w nich nauczyła się wielu zaklęć. W wieku dwudziestu pięciu postanowiła wyruszyć świat, aby się o nim dowiedzieć jak najwięcej. Pewnej nocy jak rozbiła mały obóz w lesie, usłyszała jakieś dziwne odgłosy dochodzące z krzaków. Postanowiła więc, ostrożnie sprawdzić źródło tych dźwięków, lecz gdy wsadziła głowę w krzaki ujrzała rannego kuca (przynajmniej tak myślała).  Grey chcąc mu pomóc podeszła do niego i uchylając nad nim. Wtedy on ugryzł ją w szyję czyniąc ją wampirzycą, po czym straciła przytomność. Obudziła się po kilku minutach w jakieś nieznanej komnacie, myśląc, że zaraz może zginąć z kopyt potwora, wzięła leżący niedaleko ołowiany kołek i wbiła mu serce, tak zabijając go szybko. Po tym akcie postanowiła się rozejrzeć po budynku. Po kilku godzinach chodzenia po zamku, znalazła miejsce, gdzie mogła się uspokoić dokładnie mówiąc bibliotekę. Zajęła się czytaniem ksiąg, z których dowiedziała się, że potwór, który ją zaatakował był wampirem, wtedy ona zbladła, a jej kopyt opadła księga, którą trzymała. Była załamana, lecz tylko chwilę, bowiem uświadomiła sobie, że teraz jest nieśmiertelna i może spędzić wieczność na zgłębianie wiedzy. Szukając zamkowej bibliotece ksiąg magicznych znalazła księgę poświęconą nekromancji, zainteresowana zaczęła ją czytać. Z niej dowiedziała się jak wskrzeszać umarłych i zmusić ich do pełnienia woli maga. Na jej szczęście niedaleko od zamku był wielki cmentarz, na którym mogła ćwiczyć nowe zaklęcia. Po sześciu latach spędzonych na nauce magii nekromanckiej, postanowiła zregenerować własne siły udając się w stan letargu. W nieumarłym gronie znana jest, jako Shadow Scar.

(Aktualne czasy)

Po dziewięćdziesięciu latach spędzonych w stanie snu, obudziła się, przez kryształową kulę zobaczyła, co się zmieniło przez te kilkadziesiąt lat. Postanowiła w końcu wyjść z zamku, aby wyruszyć świat i zebrać więcej dusz, ale zanim wyruszyła zabrała z skarbca tajemny amulet pełniący funkcję więzienia dla dusz oraz latarni. Od swojego latającego sługi (nietoperz imieniem Skarlej) dowiedziała się o wyprawie Królowej Podmieńców, postanowiła skorzystać z okazji dowiedzenia się na własne oczy i skórze co się zmieniło.

Cel: Zdobyć jak najwięcej dusz, aby móc zdobyć większą moc, ewentualnie znaleźć miłość.

Dodatkowe:

skala Kinseya:

Grey: 1

Shadow:  5

Shadow Scar objawiła się po przemianie Grey w wampira i jest jej mroczną naturą, która czasem przejmuję kontrolę nad ciałem.

Statystyki:

 

Zdolności:

 

Edytowano przez PlaguePony
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się tak sprawy mają to walczę dalej. Troche się działo, jak tworzyłem umiejętności. Moon light,  ogarnij się. Wiem, że wejście do sesji czymś jest, ale bez przesady. Ze wszytko ukartowane? Karta postaci nie tyle pokazuje twoja wyobraźnię, ale też pokazuje twórcę. Czy dobrze pisze, czy historia, OC jest przemyślany, itd. Lamentujac nie uda ci się niczego osiągnąć, ani tym bardziej nie będzie się ktoś nad tobą litował. Musisz po prostu wyrobic sobie dobre pisanie i moze w przyszlosci uda ci sie gdzies dostac czy zablysnac. Wybaczcie za bledy, ale pisze na smartfonie. Zatem:

1) Czaroostrze - White daje swojej lub broni sojusznika dodatkową moc, zwiększając o 30% obrażenia przedmiotu na jeden atak. 

2) Wszystko dla nauki! - White dokonuje analizy oponentów, tracąc turę. Po analizie potrafi naśladować wrogie zaklęcia i ataki poznanych istot, które zostały użyte w czasie skupienia. Może użyć nowej wiedzy o zaklęciach/atakach, tylko raz - jeden atak/czar, poczym traci zdobyte zdolności. W czasie trwania analizy White jest podatny na ataki - obrażenia od wrogów zostają zwiększone o 30% wobec niego. Umiejętność może być użyta na pokonanych kreaturach,  wysysając ich moc i zdobywając 1 nową butelkę do inteligencji.

3) Widzę światło! - White ciska w cel wiązkę światła, która zadaje obrażenia magiczne oraz może spowodować oślepienie wroga - szansa na chybiony atak kreatury - 20%

4) Lody dla ochłody! - White tworzy pięć kryształów lodu, które ciska we wskazanego wroga, zadając obrażenia magiczne oraz wyziębiając cel - ataki oponenta przez 1 turę są obniżone o 20%.

5) Smoczy dech - White niczym smok (ale nie jak Spike) zieje ogniem, który zadaje obszarowe, obrażenia magiczne.

6) WIEDZA NALEŻY DO MNIE !!! - White używa wszystkich swoich pokładów magii, jednocześnie wykradając od wszystkich wrogów na poli bitwy, 30% obecnych zasobów ich many/MP. Wszystkie czary White'a mają dwukrotnie zwiększone obrażenia oraz (jeśli są) mają zapewnione dodatkowe efekty (lepsze wyziębienie, 100% oślepienie, itp.). Efekt ten trwa 2 tury, poczym wszystkie umiejętności oraz eliksiry arii zostają osłabione o połowę do końca bitwy.

Mam nadzieje, ze nie mam aż tak wymyślatych zdolności. Musiałem dopasować to jak najlepiej do mojego OC. Pytanka: Scrolle traktujecie jako osobny czar?  Czy zaakceptujecie wcześniej wymyślone eliksiry inteligencji? Przeliczniki efektów dodatkowy wydają się dosyć małe, ale dodać dodatkowe 30% od eliksiru i szanse rosną, plus zawsze zadasz 30% więcej obrażeń. Co do używania takiej rzeczy to myślałem, żeby odczekać 1/2 tury po ostatnim użyciu,  żeby bohater nie łykał takiej imprezy przed każdym atakiem. Oczywiście to moje przemyślenia i wszystko zależy od Nightmare.

 

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silver. Troszeczkę mocne zdolności, a jak było na przykładzie Moonlighta to musisz se darować procentowe szanse, ale nie edytuj bo może Nightmare się spodoba (albo się jej nie będzie chciało wymyślić :v ) i ci je przepuści.

Pod koniec jego "Rozmowy ze sobą" napisał że poprawi to i owo na co się zgodził on :P

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można usunąć procentowe efekty i zostawić je tylko w ultimacie. Efekty dodałem żeby urozmaicić zdolności, bo tak czegoś mi w nich brakowało. Pragnę jeszcze wspomnieć, że większość zdolności jest tylko na jeden cel, zatem gdyby była grupa wrogów to byłyby prawdopodobnie spore problemy. Stąd tylko jedna zdolność obszarowa - no chyba ze przez to, ze jest obszarowe jest zbyt op. A wrogowie raczej papierami nie są i będzie trzeba kilka tur na nich poświęcić.  No i wprowadziłem tez wady do ulti oraz 2) zdolności,  żeby nie było zbyt super. 2) zdolność fajna, ale nie wiesz co przeciwnicy zrobią i ci sie dane zagrania przydadzą. Plus schodzi obrona podczas skupienia się, wiec dość mocno zaboli jak ktoś będzie mnie atakował. Czyli wygląda to tak, że 1) to nakładalny tribute, 2) steal, ale nie wiesz co się trafi, 3 - 5) ofensywne czary, a 6) niezły booster z szybkim stealem MP, ale i tak trzeba rozsądnie go wykorzystać, bo inaczej do końca rozgrywki niewiele bede zadawał obrażeń.

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scrolle pozwalają na użycie zaklęcia, z którym są połączone (Scroll kuli ognia daje nam fireballa), wzmacniając jednocześnie zaklęcie Arii. Np. Gdy Aria ma Scrolla na fireballa, ale zna też to zaklęcie, bardziej mu się opłaca dłużej czytać Scroll.

 

O procenty i efekty to się nie martw - Arceus może być jednocześnie pomocny i zabójczy :P

 

Jak dla mnie twoje umiejki są oki, jeszcze tylko dopasuję, co ile żre many :)

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O procenty i efekty to się nie martw - Arceus może być jednocześnie pomocny i zabójczy :P

Po cienkim lodzie stąpisz Night... Chyba, że o Fluffle mówisz ;) 

 

Jestem na rozszerzonej matmie, jakby nie patrzeć.

*śpiewa* hej rysowanie tabelek dla funkcji f "trutututututrrru" to jest to co lubię najbardziej, to jest to co lubię najbardziej  rysować to i obliczać y z funkcji logarytmicznej. Rozszerzooona matma, 8 razy w tygodniu. *po śpiewie*

(Oryginalne słowa http://m.youtube.com/watch?v=5vs4vI_lV58 )

Night pokochaj to, to Ci życie ocali. Tak na serio wolę geometrię niż algebrę :v 

Sry za offtop, ale tak 4fun. 

Edytowano przez Arceus
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam.

Cieszycie się na wspólną grę z Fluffle? Spoko, ona też, ale zły i nie dobry Arcek spalił jej KP zanim się zaczęło. Night, nie zawalaj się robotą ze statami dla FP. Wychodzę. (Spokojnie, sesja nadal zapowiada się świetnie, i nie wątpię że taka będzie, jednak dla dobra i szczęścia reszty nie będziecie musieli Fluffle Puff oglądać)

Mówię narazie, bo żegnać się nie lubię, jednak nie sądzę bym tu wracał. 

Zwalnia się miejsce. 

Narazie.

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Zamieszczam "5+1" Jyrgrischa

   1. Zerwikaptur

   Jyrgrisch wykonuje szeroki zamach szablą, mogący trafić oprócz celu głównego do dwóch przeciwników stojących obok niego. Umiejętność ta zadaje łączne obrażenia nie przekraczające wartości standardowego ataku szablą, przy czym cel główny otrzymuje większość z nich, a reszta obrażeń jest rozdzielana po równo pomiędzy pozostałych oponentów.

   2. Tratowanie

   Jest to popularna zagrywka walczących minotaurów, a Jyrgrisch nie jest tu wyjątkiem. Zamiast wykonywać zwykłe ataki, może on po prostu wykonać szarżę, o długości od kilku do kilkunastu metrów, na swoich adwersarzy. Ci, którzy znajdą się na obszarze działania umiejętności, a nie zdołają się uchylić, odskoczyć lub obronić w jakiś inny sposób, otrzymują obrażenia od zwykłego ataku fizycznego (bez modyfikatorów za broń itp; umiejętność nie może zadać ciosów krytycznych) i zostają powaleni. Powalenie skutkuje pewnym obniżeniem mobilności i zadawanych obrażeń do momentu, gdy postać się podniesie, poświęcając na to jedną akcję.

   3. Żywa tarcza

   Jeżeli jeden z sojuszników Jyrgrischa stojący w promieniu pięciu metrów od niego otrzymał przed chwilą obrażenia, minotaur może skoczyć między niego, a przeciwnika, który go zranił i sam przyjmuje wtedy wspomniane obrażenia zamiast swego towarzysza. Ruch możliwy do wykonania tylko wtedy, gdy Jyrgrisch nie wykonywał w tej turze żadnych ataków poza, najwyżej, Kontrą (opisaną niżej). Obrażenia otrzymywane w ten sposób zawsze dotyczą obszaru klatki piersiowej minotaura.

   4. Kontra

   Minotaur, zamiast wykonać standardowy atak, zasłania się mocno opancerzonym lewym ramieniem jak tarczą. Ataki wymierzone przeciw Jyrgrischowi w tej turze (które trafią) należy rozpatrzyć tak, jakby trafiały w jego najpotężniejsza część zbroi (czyli pancerz właśnie na lewym ramieniu), chyba, że użyje on później umiejętności "Żywa tarcza". Ponadto, przy pierwszym z wymierzonych w minotaura ataków, ten wykonuje w agresora pchnięcie szablą, zadając znacznie zmniejszone obrażenia od ciosu tego rodzaju jeśli trafi.

   5. Furia berserkera

   Choć Jyrgrisch sam z siebie jest wojownikiem, z którym należy się liczyć, podobnie jak dzika bestia, najgroźniejszy jest wtedy, gdy się go dotkliwie zrani. Raz na walkę, po otrzymaniu obrażeń, minotaur może aktywować tę umiejętność i wpaść w szał, podczas którego wykona on serię druzgocących ataków. Trzy następne dowolne ciosy minotaura, wykonane za pomocą szabli, mogą zadać dodatkowe obrażenia, tym większe, im więcej Jyrgrisch stracił punktów wytrzymałości w trakcie trwania boju. Z każdym zamachem furia słabnie, toteż premia do obrażeń zmniejsza się po każdym cięciu, niezależnie od tego, czy trafiło w cel, czy nie. Ponadto, podczas trwania szału żądza mordu jest zbyt silna, by minotaur mógł stosować przemyślaną obronę lub skupić się na osłanianiu sojuszników, co objawia się tym, że nie jest on zdolny do zrobienia użytku z Żywej tarczy lub zastosowania Kontry podczas trwania opisywanej umiejętności.

   6. Szpooon (umiejętność specjalna)

   Jyrgrisch robi użytek ze swojego metalowego pazura, "Żelaznego Uścisku", wykonując atak za jego pomocą, z próbą pochwycenia przeciwnika. Jeśli trafi, zadaje standardowe obrażenia od ataku z taką bronią, a przy okazji udaje mu się unieruchomić oponenta na czas jednej tury. Unieruchomiony przeciwnik nie może się, rzecz jasna, przemieszczać, a ponadto otrzymuje zwiększone obrażenia od ataków sojuszników minotaura, zaś od ewentualnych ciosów jego szabli obrażenia zmniejszone o połowę (Jyrgrisch, będąc z przeciwnikiem w zwarciu, nie może dobrze zamachnąć się nań za pomocą tak dużej broni; jego nóż myśliwski może zadać jednak normalne obrażenia, choć dobycie go w ferworze walki wymagałoby upuszczenia szabli). Jeżeli użycie tej umiejętności zakończy się sukcesem, minotaur, podczas jej działania nie może wykonywać Kontry (ma zajęte lewe ramię) ani użyć Żywej tarczy, Tratowania bądź samemu się poruszać (aby chwyt pozostał pewny, musi pozostawać blisko adwersarza). Jeżeli atak za pomocą opisywanej umiejętności trafi jednak krytycznie, zamiast zadać więcej obrażeń, zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez sojuszników przytrzymywanemu wrogowi. Ponadto, jeśli taki przeciwnik jest mniejszy od minotaura (mowa o, np. w zasadzie każdym kucu; takie istoty z kolei jak np. wyrośnięte smoki to zupełnie inna sprawa), ten podrywa go z ziemi i może się z nim przemieszczać, zaś po upływie czasu działania umiejętności, ciska go na ziemię u swych stóp (kopyt), powalając (efekt analogiczny jak przy Tratowaniu).

   Zamieszczone w powyższych opisach umiejętności "wartości ogólne" (małe obrażenia, większe obrażenia itp.) i efekty (powalenie i unieruchomienie) należy traktować jako propozycje, a nie próbę narzucania własnego widzimisię. Starałem się mimo wszystko unikać raczej konkretnych wartości liczbowych, toteż ostatecznie, jeżeli chodzi o nie oraz o poprawki szczegółów działania, "wszystko w rękach MG" ("Wedle rozkazu"). W przypadku wystąpienia obiekcji poprosiłbym o dość precyzyjne wskazanie niedociągnięć celem ich wyeliminowania.

   PS: Gwoli wyjaśnienia, jeśli chodzi o wysokość obrażeń zadawanych przez bronie minotaura, podczas tworzenia opisów umiejętności myślałem o schemacie, który można by wyrazić następująco: atak "Żelaznym Uściskiem" < atak szablą w pochwycony Szpooonem cel < atak nożem myśliwskim < atak szablą w normalnych warunkach. Oczywiście, w przypadku zastrzeżeń, zastosuję się do zdania MG (to się rozumie właściwie samo przez się; ten schemat również proszę potraktować wyłącznie jako propozycję).

Edytowano przez Razorhead
  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po burzliwych negocjacjach, w których wyplułem resztki gimbusa i o kilka słów za dużo rzekłem :v w których nie ukrywam mometami mnie poniosło. 

Po groźbie wprowadzenia demokracji w Changei... Udało się. 

Fluffle idze z Wami xD

 

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich nie zabijesz.

To przekarmię :3 zatem nie, no skądże, negocjacji 3 stopnia raczej nie stosuje ;) 

 

Night? Usunęłaś... Aha Ty też pierwszych postów nie możesz edytować? Cóż no to plan B.

Pospamcie trochę w planing and sugestion tak żeby już 2 strony były, to już na drugą wbiję xD chyba D: 

Ale wiecie, tak sensownie pospamcie, a nie 10 postów pod postem o treści "lubię placki" :P

Edytowano przez Arceus
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...