Jump to content

Overwatch


The Silver Cheese
 Share

Recommended Posts

Zmiany, którymi Blizzard niekoniecznie postanowił się z nami podzielić w patch notes (wciąż nawet dzisiaj, 22.11, jedyne zmiany to bug-fixy i opis Blizzard World):

http://us.blastingnews.com/gaming/2017/11/overwatch-ptr-update-nerfs-five-heroes-002183777.html

 

Dużo modyfikacji w zachowaniu pędu po użyciu poszczególnych zdolności. Z pewnością pamiętacie to z Mercy 2.0, gdy po raz pierwszy się pojawiła z wskrzeszeniem jako E. Użycie GA pozwalało jej dolecieć naprawdę daleko. Niektóre inne postacie również posiadały coś takiego, acz na mniejszą skalę, mogły robić takie bunny hopy, co pozwalało im dotrzeć nieco dalej.

 

Obecnie zaś Winston stracił tę zdolność po użyciu skoku w górę, Rein po szarży prawdopodobnie też. Momentum straci też Junkrat po skoku z użyciem miny oraz Zaria robiąca bunny hopy z użyciem alternatywnego strzału swojej broni.

 

Poza tym, nastąpiły zmiany dla Moiry. Przede wszystkim: złota broń oznacza też złote paznokcie. Zmiana nastąpiła w wyniku uwag, że jej golden weapon jest mało widoczne. Poza tym, wymaga teraz jeszcze dokładniejszego celowania niż na serwerze live, co początkowo wielu odczytywało jako nerf do odległości ataku wysysającego. 

 

No i zmiany QoL. Przycisk "zaznacz wszystko" w polu bohaterów, zaznaczający jako obejrzane wszystkie nowe zdobycze jak skiny, spraye, itp.. Dołączanie do trwającego QP od razu ma nam pokazywać wybór przeciwnej drużyny.

Link to comment
Share on other sites

W sumie to Blizz mógłby coś zrobić, by nie dołączać do już trwającego meczu powiedzmy w ostatniej minucie/ dogrywce. Wielokrotnie miałem sytuację, że dołączyłem do meczu tylko po to, żeby zobaczyć ekran z napisem porażka/zwycięstwo, a ostatnio zdarza mi się to coraz częściej, choć czasem zdążę jeszcze wybrać postać i dopiero mi się wyświetla ten ekran :v

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Sosna napisał:

W sumie to Blizz mógłby coś zrobić, by nie dołączać do już trwającego meczu powiedzmy w ostatniej minucie/ dogrywce. Wielokrotnie miałem sytuację, że dołączyłem do meczu tylko po to, żeby zobaczyć ekran z napisem porażka/zwycięstwo, a ostatnio zdarza mi się to coraz częściej, choć czasem zdążę jeszcze wybrać postać i dopiero mi się wyświetla ten ekran :v

Po cholerę? W czym to właściwie przeszkadza? Dostajesz przez to dość sporo exp za 10 sekund meczu bo skład uzupełniłeś. A nie odejmuje Ci się nic. Chyba że kogoś boli dostanie porażki w qmach do statów :rainderp:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Niklas napisał:

QP polega na dołączeniu do gry na ostatnią sekundę przed zobaczeniem napisu Defeat? No chyba nie :v 

QM jest od uwaga... szybkich meczy. Dołączasz i wychodzisz kiedy Ci się podoba, nie zwracasz WIĘKSZEJ uwagi na zwycięstwo, chociaż fajnie wygrać, bo exp więcej. Nie przejmujesz się pickami, grasz czym chcesz. Gdyby Blizzardowi to nie pasowało to by to zmienili, ale no niestety nie po to zrobili QMy i Rankedy by ludzie srali się i spinali na QMach o wszystko co się da. Serio spinać się że straciło się 5 sekund życia i jeszcze za to exp więcej się dostało?

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, PervKapitan napisał:

i wychodzisz kiedy Ci się podoba

 

A tu jednak są warny za wczesne wychodzenie, więc chyba nie do końca. 

Dla mnie to wygląda, jakby wciąż nie byli pewni czy to ma być czymś luźnym i bliżej Arcade, czy raczej stanowić coś w rodzaju treningu przed competitivem. 

 

***

https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20759636379?page=23#post-454

 

Odpowiedź devów w kwestii Moiry. Zamysłem zmian było ograniczenie bugów używania wysysania w momencie, gdy na celowniku masz kilku przeciwników. Zgodnie z tymi zmianami, więksi przeciwnicy mają być nieco trudniejsi do trafienia, a mniejsi - bliżsi temu, co mamy na live. No ale oczywiście wysypało bugami i wyglądało to tak, jakby mocno skrócili jej zasięg ataku.

Link to comment
Share on other sites

https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20759527400?page=1

 

Geoff Goodman informuje o naprawianiu bugów Doomfista na PTR. 4 z poważniejszych błędów powinny już być naprawione, m.in. logika stojąca za przygważdżaniem przeciwników do ściany. Wciąż jednak badają przyczyny tzw. Ghost Punchy, gdy Rakietowa Pięść przelatuje przez przeciwnika, mimo że powinna go była trafić. Prawdopodobnie związane jest to z opóźnieniami serwerów.

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio można było zauważyć zmiany u Mercy na PTR: jej res wymagał teraz LoS, każde odwrócenie się przerywało go, ale nie traciliśmy cooldownu, tak samo nie traciliśmy go po ogłuszeniu. Dzięki EeveeA wiemy już, że to był bug. Spece z Blizzarda próbowali wyeliminować błąd, który w No Limits pozwalał dwójce Łask wskrzeszać tego samego gracza, co skutkowało tym, że obydwie traciły cooldown. W efekcie powstał wspominany błąd. Ponoć już go naprawili.

 

Z kolei mamy już sneak peek kolejnych zmian dla Mercy:

Spoiler

JIiWE8x.png

 

EDIT: https://gfycat.com/pl/gifs/detail/FairDecimalCivet

 

Gościu wrzucający tę grafikę nawet nie wiedział, jak bardzo jest ona prawdziwa. Obecnie Mercy na PTR wykonuje animację resa nawet bez LoS, ale bez widoku na "ofiarę", res jest pusty i włącza się cooldown xD

Edited by Niklas
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Za to na PST jest jeszcze coś takiego, nie wiem czy to bug.

Jeśli uruchomisz najpierw walkirię, będziesz mógł użyć oba ładunki natychmiastowo.

Jeśli najpierw wskrzesisz (powoli oczywiście), a potem uruchomisz walkirię, to drugi ładunek nie drgnie.

PS: Twoje obecne, czyli na PST, bo brzmi jakby było na Live.

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...