Skocz do zawartości

Hello everypony ;)


Kaminson

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów :) Nazywam się Kamil i mam 16 lat. Hmm jestem fanem My little pony od kilku miesięcy - zaczęło się od oglądania odcinków z moją młodszą siostrą która też ten serial uwielbia. Od tamtej pory praktycznie nie wyobrażam sobie mojego życia bez kucyków. Oprócz mlp moim kolejnym hobby jest budowanie w Minecrafcie. Bardzo lubię tworzyć różnorakie budowle lub odwzorowywać "świat zewnętrzny" w minecraft - mój projekt nad którym teraz pracuję już od kilku miesięcy to budowa Titanica w skali 1x1  :twilight2: . Mam też powiedzmy "skłonności" do fantazjowania - uwielbiam tworzyć w moim umyśle własny i doskonały świat bez żadnych problemów, stresu itd. Pewnie wielu ludzi uznaje takie zachowania za "niedojrzałe" lub "dziecięce" ale dobrze mi z tym i nie zamierzam tego zmieniać   :fluttershy5: . Interesuję się też historią i medycyną ( jestem bardzo zadowolony gdyż udało mi się w dostać do w liceum do klasy służb ratowniczych :) I bardzo możliwe, że w przyszłości pójdę na medycynę chociaż...... Nie jestem do końca pewien czy praca lekarza jest dla mnie idealna. Hmm powiedzmy, że jestem bardziej typem a-społeczym, wolę pracować w pojedynkę.... Ale wracając do zainteresowań - kocham lotnictwo i wszelakie sprawy z nim związane - latanie samolotami itd. Jak byłem mały zawsze marzyłem aby zostać pilotem samolotów pasażerskich i podziwiać nasz świat z lotu ptaka lecz pewne problemy zdrowotne uniemożliwiają mi to. Lecz nie oznacza to, że się poddałem - o nie! Nadal mogę zdobyć licencje do latania malutkimi maszynami np. awionetkami więc moim celem jest je właśnie zdobyć  :giggle: . To by było chyba na tyle z mojego troszeczkę rozpisanego powitania - mam szczerą nadzieję spotkać miłych ludzi i miło spędzać tutaj czas  :pinkie4:

Ps. Dodam jeszcze, że moim ulubionym kucykiem jest Fluttershy - powiedzmy, że mój charakter jest praktycznie identyczny jak jej :)

 

Pozdrawiam