-
Zawartość
5912 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
147
Cipher 618's Achievements
Zarządca stajni (12/17)
3.8k
Reputacja
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Cipher 618
-
Świat gier jest "niesamowity": brutalność, krew, flaki - OK. Nagość - PERWERSJA!!! Nie "zapodam" linku do filmiku, złamałoby to regulamin.
- Pokaż poprzednie komentarze [6 więcej]
-
Co ciekawe autorzy gry prosili: "nie róbcie takich modów, bo nie wydamy więcej takich gier na PC" - mizerna wymówka na mizerny port. A GTA? Skyrim i inne? Gra świetna, ale nie na PC (mam wersję na PS4. O ile taki Mortal Kombat jest dla mnie zbyt trudny, to DoA 5 ma tyle poziomów trudności, że świetnie sobie radzę).
-
Cytuj
nie róbcie takich modów, bo nie wydamy więcej takich gier na PC
Producenci gier i ich tłumaczenia stają się coraz bardziej żałośni. To, że nie potrafią zrobić portu na PC (a raczej mają to w dupie, bo ludzie i tak kupią, a jak nie, to sobie odbiją na konsolach), to jedno. Ale ich bzdurne i bezmyślne tłumaczenia to inna sprawa (patrz UBI i ich tłumaczenie odnośnie zmniejszenia świata w the Division)
Aż się dziwię, że nie jest im wstyd.
A mody były i będą, bo tym się właśnie PC różni od konsoli, że ogarnięci ludzie mogą naprawić gre, albo dodać jej więcej (w tym wypadku mniej) zawartości.
-
Dokładnie. "Dawno dawno temu"... w 9/10 grach były dodane edytory (gdyby nie edytor do H-La nie byłoby CSa. To samo tyczy się Garry's Moda i H-L 2). Doskonale pamiętam konferencję, w trakcie której M$ reklamował Kinecta. Przykładem był Mass Effect (2 lub 3). "Można wydawać komendy głosowe" - faktycznie, działa. Aż tu pytanie od dziennikarza: "dlaczego mamy płacić X dolarów za urządzenie skoro do każdego egzemplarza X360 dodajecie zestaw słuchawkowy"? Nie wiem jak odpowiedzieli. I czy w ogóle odpowiedzieli...