Cava Herondale Napisano Grudzień 11, 2014 Share Napisano Grudzień 11, 2014 (edytowany) Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące ST, możecie je zadawać tutaj. Edytowano Grudzień 18, 2014 przez Advilion Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaenr Linnre Napisano Grudzień 11, 2014 Share Napisano Grudzień 11, 2014 Czy mag dzieli się na jakieś konkretne rodzaje czy można go zbudować do woli? Mag bojowy, nekromanta, czarnoksiężnik, demonolog, mag krwi, kapłan, czarodziej, mechomanta, pan cieni? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 11, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 11, 2014 Czy mag dzieli się na jakieś konkretne rodzaje czy można go zbudować do woli? Mag bojowy, nekromanta, czarnoksiężnik, demonolog, mag krwi, kapłan, czarodziej, mechomanta, pan cieni? Tutaj napisałam mag jako pojęcie ogólne, więc można wykorzystać wszelkie znane Ci rodzaje. Jeśli chcesz mieć konkuretny rodzaj, to wystarczy to dopisać. Chociaż pewnie większość osób będzie korzystać z różnych rodzajów magii, więc postanowiłam nie ograniczać tego do jednego rodzaju. Do wyboru, do koloru. Byle Twoja postać nie była OP. W takim wypadku karta postaci zostaje odrzucona i powinna zostać poprawiona, to tak przy okazji mówię. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Burning Question Napisano Grudzień 11, 2014 Share Napisano Grudzień 11, 2014 Ohhhhhh, sądziłam że mag może w tym wypadku tylko leczyć innych i raz używać ataku. Czy w takim razie mogę dodać to, co oryginalnie zamierzałam do mocy moich postaci? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 11, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 11, 2014 Ohhhhhh, sądziłam że mag może w tym wypadku tylko leczyć innych i raz używać ataku. Czy w takim razie mogę dodać to, co oryginalnie zamierzałam do mocy moich postaci? Nie widzę problemów. Chyba zrobię jakiś temat, w którym opiszę wszystkie specjalizacje. Tak będzie łatwiej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Burning Question Napisano Grudzień 11, 2014 Share Napisano Grudzień 11, 2014 Edytowałam szczegóły mocy tuż pod specjalizacją. Proszę sprawdzić czy jest w porządku. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arceus Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 Pytanie brzmi: Czy można być podmieńcem po stronie Cadence? Żeby nie było że nadmierny zamęt wprowadzam trochę się wyjaśnię: W kryształowym królestwie też jest miłość... Chrysalis mając wybór pomóc/nie pomóc pomoże bo jeśli ma wybierać między "chomikowaniem" miłości przez Cad i bezmyślnym jej wypalaniem przez Sombrę wybór jest prosty. Poza tym ocieplenie stosunków itd. Może jakaś nagroda w przyszłości Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 13, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 13, 2014 To sesja, więc nie mam nic przeciwko podmieńcom. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Riddle Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 Moje pytanie jest następujące: Jak będzie wyglądała mechanika walki? Czysto opisowa z udziałem dwóch stron, opisowa z rzutami kośćmi, które osądzają sukces akcji, czy może to osoba trzecia ustala to, czy dana czynność się udała? Interesuje mnie też ów poruszanie się i strategia. Czy jest to zaaranżowane na modłę Magicznych Pojedynków, czy jakoś inaczej? Zaraz się okaże, że to wszystko zostało szczegółowo opisane, tylko ja ten temat przegapiłem ;-;. Ciekawi mnie tez przekładanie statystyk na aktualną akcję, jeśli działać będzie mechanika opisów dwóch graczy, jak w MP, oraz sposób rozdysponowania skumulowanych punktów. Pomysł ciekawy, ale jestem typem osoby, która koniecznie musi dokładnie znać mechaniki i zasady przed przystąpieniem do czegoś. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Serox Vonxatian Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 Ja mam też pytanie odnośnie robienia zasadzek na graczy. Czy oprócz wyssania tych 5 punktów będzie jakiś efekt dodatkowy? Np. Ten gracz przez jakiś czas nie może brać udziału w WW albo zadaniach pobocznych. Albo czy to będzie na zasadzie oddzielnego tematu o zasadzce i gracz w pułapce, będzie mógł jakoś uciec jeśli dobrze to opisze, a przeciwnik zostawi jakieś luki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 13, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 13, 2014 Jeśli chodzi o pisanie postów: Będzie można było rywalizować z kim się chce. Wszystkie najważniejsze akcje będą musiały być podkreślone, aby je specjalnie wyróżnić. Przykładowo: Cadance zakradła się od tyłu i zaatakowała Sombrę. Najwidoczniej zdążył to przewidzieć, gdyż zrobił unik. Ale nie dało mu to wiele. Róg Cadance rozbysnął, kiedy używała przeciwko niemu magii. Nie miał szans na obronę. Jak widzicie można od razu przewidywać skutek swoich ataków. Jednak zaatakowany gracz odpisuje na Wasz post i może zmienić bieg zdarzenia. Sombra wiedział dokładnie, że ta nędzna klacz czai się od dłuższego momentu na jego życie. W sumie miał z tego niezły ubaw. Niech sobie myśli, że jest mądra. Kiedy zaatakowała zablokował jej cios swoim mieczem. Kiedy zauważył, że jej róg rozbłysnął, wiedział, że chce zaatakować magią. - Żałosne... - powiedział znudzonym tonem, jakby widział podobne rzeczy już tysiące razy i wyczarował wokół siebie mgłę, która odbiła zaklęcie prosto w swojego przeciwnika. Pamiętajcie! NAJWIĘKSZE umiejętności posiadają Cadance i Sombra, więc nie przesadzajcie zbytnio z unikami. Możecie napisać coś w stylu: Ogier ją przechytrzył. Oberwała, a z jej rany obficie polała się krew. Ale następnym razem nie dała mu się tak podejść. Nie da mu tej satysfakcji... Pułapki: Na pułapki będzie widniał osobny temat, w którym gracz będzie pisał na kogo chce ją zasadzić i z jakim przewidywalnym skutkiem. Przykładowo: Zasadzona przez: IMIĘ KUCYKA (nie potrafię się domyślić, który kucyk zasadził daną pułapkę, żeby to zapisać w rozgrywce) Na kucyka: IMIĘ KUCYKA Przewidywany skutek: Np. utrata przytomności, złamanie kopyta, skręcenie, duża otwarta rana Na sesję w: Np. w lesie, w górach, w Kryształowym Imperium Opiekun działu informuje o tym w sesji kolorem czerwonym. Klacz szła beztrosko na trening w koszarach, kiedy pod jej kopytami zarwała się ziemia. Wylądowała w ogromnym dole bez możliwości ucieczki. Miała kilka drobnych ran i jedną większą na policzku. Miała nadzieję, że ktoś ją odnajdzie. Inaczej zostanie tutaj do wieczora, a do rany wda się zakażenie. Przed pułapką nie ma możliwości ucieczki. Mogą ocalić Cię jedynie członkowie Twojej drużyny. Nie ma innej możliwości. A pułapka sama w sobie nie sprawia, że gracz jest usuwany na jakiś czas z rozgrywki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Serox Vonxatian Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 Kiedy zacznie się całkowicie ten event? I czy wyrobicie się ze specjalem dla snajperów? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rexumbra Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 W żadnym razie nie chcę narzucać swego zdania ale mam pewną myśl w sprawie pułapek. Nie lepszą mechaniką pułapek byłoby blokowanie uczestnika na określoną liczbę tur w starciach ( ilość zależna od stopnia skomplikowania pułapki ) potrzebną do samodzielnego wydostania się ? Oczywiście uratowanie przez członków drużyny wciąż by występowało znacznie skracając czas uwolnienia. Pytam się gdyż trochę bezsensowne, przynajmniej według mnie jest to że ma postać do wydostania się z głębokiej dziury potrzebuje pomocy. Jak pisałem wcześniej to jedynie moja prosta sugestia, nie nakaz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 13, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 13, 2014 Kiedy zacznie się całkowicie ten event? I czy wyrobicie się ze specjalem dla snajperów? Jak najbardziej się wyrobimy. A jeśli już się takowy pojawi, snajperzy dostaną o tym powiadomienie na PW. W żadnym razie nie chcę narzucać swego zdania ale mam pewną myśl w sprawie pułapek. Nie lepszą mechaniką pułapek byłoby blokowanie uczestnika na określoną liczbę tur w starciach ( ilość zależna od stopnia skomplikowania pułapki ) potrzebną do samodzielnego wydostania się ? Oczywiście uratowanie przez członków drużyny wciąż by występowało znacznie skracając czas uwolnienia. Pytam się gdyż trochę bezsensowne, przynajmniej według mnie jest to że ma postać do wydostania się z głębokiej dziury potrzebuje pomocy. Jak pisałem wcześniej to jedynie moja prosta sugestia, nie nakaz. Bardzo dobry pomysł. Postaram się coś w tym kierunku zrobić. Dziękuję. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Burning Question Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 No właśnie, co jeśli ktoś może wydostać się z dziury, przepalić sznury itp itd? Należy też brać to pod uwagę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rexumbra Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 Bardzo dobry pomysł. Postaram się coś w tym kierunku zrobić. Dziękuję. Jeśli chcesz mogę wyjaśnić mój pomysł. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Serox Vonxatian Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 No właśnie, co jeśli ktoś może wydostać się z dziury, przepalić sznury itp itd? Należy też brać to pod uwagę. Dokładnie Przecież skrzydlate postacie mogą się wydostać z dziur, a magowie przepalić więzy i wyjść z klatek. I to nie jest aż tak czasochłonne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 13, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 13, 2014 Jeśli chcesz mogę wyjaśnić mój pomysł. W takim razie zapraszam na PW. Poza tym nie napisałam, że pegazy nie mogą wylecieć z dziury. xD Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Serox Vonxatian Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 Poza tym nie napisałam, że pegazy nie mogą wylecieć z dziury. xD Przed pułapką nie ma możliwości ucieczki. Mogą ocalić Cię jedynie członkowie Twojej drużyny. Nie ma innej możliwości. A pułapka sama w sobie nie sprawia, że gracz jest usuwany na jakiś czas z rozgrywki. Jak dla mnie to brzmi bardzo podobnie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 13, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 13, 2014 Jak dla mnie to brzmi bardzo podobnie. Tutaj chodziło mi o logikę. Z DANEGO typu pułapki. A do pułapek miał być jeszcze "Typ", ale wyleciało mi to z głowy i wkleiłam z notatnika wersję przed edycją. ;_; Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Serox Vonxatian Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 No jak wspomniałaś o Typie to jest logiczne ale bez typu to nie. Mogłaś o tym wspomnieć przy pytaniach o nie. Ale tak przy okazji, czy można spytać o te typy pułapek, czy znowu będzie Canterlock i jakieś załamane emotki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 13, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 13, 2014 Przepraszam bardzo, ale niektóre osoby wstają wcześnie rano i mają milion innych spraw na głowie, nie tylko dział... Myślisz, że jesteśmy robotami? Odpowiedź brzmi: nie, nie jesteśmy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Serox Vonxatian Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 A czy ja mówię, że masz od rana się nim zajmować? Po prostu zostawiłaś coś bez wszystkich informacji i z tego powodu są wątpliwości. A co do uzupełniania to skoro wymyśliłaś te typy i odpisujesz na pytanie do pułapek to mogłabyś po prostu napisać resztę rzeczy. A nie krzyczeć, że w planach to logiczne. Przedstaw plan, a nie będzie pytań. Jestem MG i też mam swoje obowiązki fakt mniejsze niż twoje ale w życiu też mam ich sporo na głowie. Ale jak mi coś wpadnie do głowy to graczy informuje o nowościach lub pytam się ich czy to pasi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cava Herondale Napisano Grudzień 13, 2014 Autor Share Napisano Grudzień 13, 2014 Tematy powoli powstają i będą się wciąż zmieniać. A niedługo (kiedy znajdę czas) powstaną też ogłoszenia. Tam będziecie mieli wypisane na bieżąco wszystkie zmiany. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arceus Napisano Grudzień 13, 2014 Share Napisano Grudzień 13, 2014 Pozdro dla spamreów i mistrzów ciętych ripost Czyli pytanie: powstanie jakiś wątek do offtopu, żeby nie zaśmiecać wątków głównych, Gdzie zburwersowani gracze bez rozrywania mięsa będą mogli dać upust negatywnym emocjom, gdzie będzie można wytknąć niecnie kompromitującą wpadkę kogoś innego (4 fun nie dla hejta) gdzie na stos rzucane będą dziesiątki luźnych pomysłów by do porządnego zapytania trafił ten jeden, przez ogół wybrany pomysł mogący uświetnić nam grę? Chyba że pozostali uznają że to się nie przyda. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts