Skocz do zawartości

[ST] Pomysły i sugestie


Cava Herondale

Recommended Posts

wg większości ludzi sceny walki są najgorsze do rozegrania i opisania ale są też za razem najciekawsze, coś za coś jednak jeśli całe ST ma opierać się jedynie na walce (tak no... "średnio" uregulowanej) to rozszyfrowanie i zrozumienie tego co dzieje się miedzy 20 lejącymi się może być, łagodnie mówiąc, trudne :/ 

Dobrze chociaż że te "niedogodności" ujawniły się dość wcześniej i możemy to omówić.

i jeszcze co do tego systemu tur no to w walce graczy a, b, c vs x, y, z to powiedzmy: a atakuje y, y daje obronę i kontruje, jakaś kontrola MG który określa co właściwie się stało i kolejna tura? ok no to w 30 postach trza znaleźć posta wroga i kontrolnego, no dobra dla chcącego nic trudnego, ale co zrobić gdy:

-a: zaatakował y

-y: postrzelony przez c nie zdołał zdefować

-MG: y został ogłuszony, jego broń leży ok 2 metry od niego, a sam bohater mimo ran nadal zachował przytomność.

-a: uznał że y nie stanowi zagrożenia i zaatakował x

-x: def :P

-y: poturbowany ale żywy zabrał broń i rządny zemsty i krwi a rzucił się na niego

W tym momencie a: "kurczę..." 

Bo z uprzejmości wypadało by pomóc kompanowi, który radzi sobie gorzej.

Chyba że rozbiło by się to i stosowało ogarnięte już zasady 1 vs 1. Tak wiem że to zły pomysł bo z jednego wątku zrobi się 10 po za tym wtedy nie było by tej współpracy. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam za krótki staż na forum, aby wiedzieć, jak wyglądały walki rycerzy. Były one wieloosobowe czy, tak samo jak MP, 1v1?

W każdym razie, system, jaki proponujesz, powoduje nie tylko znaczne ożywienie akcji, ale też kolosalny bałagan, w szczególności przy sesjach obydwu drużyn. Trzeba w nim nałożyć jakieś ograniczenia, inaczej zacznie się walka dwóch osób, a inne dostaną czterdzieści powiadomień o postach, których nie będą chciały przeczytać, bo będzie ich zwyczajnie za dużo. Problemem jest to, że nie wiem jakie. Ktoś ma jakieś pomysły?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugerowałem rozłam na kilka wątków wtedy czytania było by mniej ale w pewnym stopniu ograniczy to współpracę albo tak jal w lol'u 5 na 5 w dwuch tematach to by nawet trochę ułatwiło WW bo powiedzmy jedna ekipa sobie nie poradzi i druga będzie musiała wynieść rannych wtedy nie ma problemu z mordami, przegrana mniej boli a zwycięstwo motywuje. I nie ma takiego bałaganu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, nie zauważyłem w twoich postach wpływania na przeciwnika, więc możesz pisać tak jak wcześniej. Chyba że Cava sądzi inaczej, ale wydaję mi się, że tak będzie jej pasować.

Przy okazji, chcę ogłosić, że od mojej następnej wypowiedzi w sesji DS nie będziecie mieli ograniczeń systemu, co oznacza dowolną ilość czynności i postów, ograniczoną tylko zdrowym rozsądkiem i nieodpowiadaniem za ruchy przeciwnika. Mam nadzieję, że taki system wam pasuje. Jak nie, to już sam nie wiem.

  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób będzie roztrzygana czyjaś wygrana/przegrana.

Wierzę w waszą uczciwość i to, że sami będziecie wiedzieć, kiedy przeciwnik ma nad wami przewagę. Ale to miało być pytanie? Wiesz, ta kropka na końcu mnie trochę myli. No i nie ten temat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - ja i Advilion mamy po dziurki w nosie ujadania się z wami. Robimy wszystko tak, aby wykorzystać wasze rady i pomysły, a potem twierdzicie, że wszystko jest takie okropne... Mówiłam - nie będziemy tego znosić wiecznie. Poświęcamy swój cały wolny czas z własnej dobrej woli. Tak się po prostu nie robi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...