Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback

Recommended Posts

2 minuty temu Enklawa_absurdu napisał:

Nie ma strony, posiada natomiast profil na FB, generalnie robi z wzorów z katalogu lub tego co mu klient podrzuci bez najmniejszego problemu.

Ja wiem, że robi ze wszystkiego, na miejscu, ale chodziło mi o to, czy na swoim profilu (jaki on w ogóle jest? Profil znaczy), ma gdzieś swój katalog wzorów. Bo mnie znajopmy molestuje o kubek, to chciałem mu podesłać katalog, by se wybrał wzór.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minuty temu Sun napisał:

Ja wiem, że robi ze wszystkiego, na miejscu, ale chodziło mi o to, czy na swoim profilu (jaki on w ogóle jest? Profil znaczy), ma gdzieś swój katalog wzorów. Bo mnie znajopmy molestuje o kubek, to chciałem mu podesłać katalog, by se wybrał wzór.

 

Będę musiał cię zmartwić @Sun, ale Suchy powiedział, że PCG jest ostatnim konwentem gdzie wystąpi jego już była firma Gadgets Wonderlands, której fanpage zniknął z facebook'a. Dlaczego zrywa interes? Może praca, bo się ostatnio chwalił na Facebooku (profil: Kamil Duszyński, Suchy), ale nie jestem tego pewien. Ale się spytaj, może jeszcze sprzętu nie wywalił, nie upchnął na Alegro gdzieś. Szansa jakaś jest. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie, mnie to lotto, bo ja zdążyłem się u niego zaopatrzyć, ale znajomy mnie molestuje o kubek z Luną. Najwyżej kupi u Spidiego.

Swoją drogą, dziwne, że Suchy tak nagle zwija biznes. Przecież dobrze na nim zarabiał i nie wyprzedawał towaru na MECu za bezcen. Przecież gdyby definitywnie zamykał stoisko, próbowałby odzyskać forsę wpakowaną w towar. Nie zdziwiłbym się, gdyby po prostu ten drugi (nie pamiętam jak się zwał), zaczął sprzedawać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konwent, konwent i po konwencie!
Emocje już powoli opadły, ostatnie osoby wróciły już do domu, więc pora na małe podsumowanie:
- w Elblągu bawiło się łącznie 239 osób, nie jest to może tyle osób ilu się spodziewaliśmy, ale mamy nadzieję, że każdy z Was bawił się doskonale.
- na aukcji charytatywnej z Bronies for Good łącznie zebraliśmy 2'353,84 zł (http://broniesforgood.org/2016/06/pony-congress-2016/), środki zostaną przelane na rzecz organizacji Animal Equality.
- gościliśmy bronies z 6 krajów, najdłuższą drogę do pokonania miało dwóch niezwykle miłych fanów z dalekiego Norylska (https://goo.gl/maps/7ZSNcPM2MPt) - to się nazywa zaangażowanie :)
- w sumie odbyło się ponad 40h prelekcji i konkursów, tak więc każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
- wszyscy zaproszeni goście byli pod wielkim wrażeniem polskiej publiczności i zadeklarowali, że chcą wrócić za rok.

Jeśli już o tym co za rok mowa... Niezwykle miło nam ogłosić, że przyszłoroczna edycja odbędzie się w dniach 1-2 lipca 2017r. Miejsce zostanie ogłoszone później, ale możecie już rezerwować czas na spędzenie kolejnego wspaniałego weekendu z Bronies z całej Europy i Świata.

Dziękujemy Wam za wspaniały konwent i do zobaczenia za rok!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27.06.2016 at 17:04 Enklawa_absurdu napisał:

Dojechałem już na drugi koniec kraju, odespałem i na spokojnie swoje spostrzeżenia zebrałem.

Do organizatorów mam swoje trzy grosze i ponarzekam:
 

1.Ogromny chaos kolejki i zamęt przy akredytacji, dodatkowo osoby wpychające się do nie swojej kolejki (były trzy grupy), co skutkowało tym że mało kto był błyskawicznie obsłużony.

2.Podczas akredytacji sam musiałem się dopominać o np opaskę na rękę bo heleprów odpowiednio nie przeszkolono ani też gadżetów nie przygotowano wcześniej, gadżety też nie od razu były dostępne, były pomieszane przez co schodziło sporo z kompletowaniem ich.

3.Opóźnienia - przez co część prelekcji nie było lub całkowicie pokręcono harmonogram (głównie koncertów przez co ominął mnie koncert Przewalskich bo po co trzymać się kolejności zapisanej w harmonogramie) a wyjeżdżając musiałem zebrać się w połowie aukcji charytatywnej bo bym do domu na czas nie wrócił (700 km-12 godzin jazdy w jedną stronę, łącznie 1400km).

4. Bardzo mało prelekcji - odrzucono wszystkie prelekcje tylko po polsku przy organizacji bo konwent miał być "światowy", wiele też podań z atrakcjami odrzucono.

5.Przeniesieni imprezy z szkoły muzycznej na hale to porażka, dojście między sleepromem a halą na nogach 25 minut na biedę, pomijam komunikacje miejską.

6.Sleeprom pozostał w szkole muzycznej i nie było do niego dostępu za dnia ! Jednocześnie nie podano odpowiednio wcześniej adresów lokalizacji i telefonów kontaktowych.

7.Hala w której robiono konwent nie była dostosowana do takich wydarzeń, za mało pomieszczeń przez co kącik artystyczny był w części korytarza która był szatnią i zastawiono go banerami żeby poprawić komfort, kącik gamingowy w drugiej najdalszej części gdzie była mniejsza szatnia, dodatkowo nie było stołów więc turnieje karcianek odbywały się na podłodze lub improwizowane na krzesłach, konsol mało – było by więcej ale podobno również i w tym przypadku odrzucono zgłoszenia.

8.Pub do którego mieliśmy załatwione wejście i zniżki był w wuj wyrąbany daleko i tylko raz tam byłem się z innymi broniaczami integrować co było chyba najciekawszą częścią imprezy.

9.Zamiast słuchać koncertów w odpowiednio dostosowanej sali (przypomnę że odpowiednim zdjęciem zachęcano w opisie wydarzenia na początku) to były one na scenie na hali sportowej z średnią akustyką.

10.Konwent na siłę chciano zrobić z wielką pompą dla ogromnej ilości gości, głównie z zagranicy (między innymi dlatego odrzucano polskie atrakcje) ale że zapomniano o promowaniu i reklamie lub tego nie dopatrzono to na konwent z zagranicy przyjechał mało kto poza stałymi bywalcami i zaproszonymi gośćmi.

11. Prelekcje które były to w większości już odgrzewane kotlety i niektóre były rok temu ale że gości zagranicznych było za mało i nie brali udziału w wielu z nich to były prowadzone po polsku z racji samych polskich słuchaczy) - więc po wuj było wywalać polskie atrakcje ?

12.Nie było tłumaczy do prelekcji prowadzonych po angielsku oraz do paneli z gośćmi/gwiazdami, wyłącznie po angielsku przez co osoby które mało ogarniały nie za bardzo mogły zrozumieć co się dzieje.  Serio trzeba było wywalać/odrzucać polskie prelekcje ? A jeśli już to czy nie można było zorganizować tłumaczenia ich tak jak to miało miejsce w zeszłym roku i działało sprawnie ?

13.Lokalizacja WTF ?

Pozwolę sobie odpowiedzieć na zarzuty:
1 i 2. akredytację postanowiliśmy uruchomić zanim wszystko było gotowe w 100% z powodu gorąca jakie panowało na zewnątrz i po konsultacji z medykami stwierdziliśmy, że należy wpuścić ludzi do klimatyzowanej hali.
3. Jeśli chodzi o opóźnienie i zmianę lineupu koncertów, było to spowodowane tym, że nie wszystkie zespoły potrafiły w wyznaczonym czasie ustawić się odpowiednio do koncertu. Wszystkie zmiany ogłaszane były przez megafon, jeśli do kogoś informacje nie dotarły, przepraszam.

4. Odrzuconych prelekcji było 2 (słownie: dwie), Spidiego o geografii Equestrii i Włocza o polityce w fandomie. Po za tym odrzucono jedno zgłoszenie, w którym było tylko wpisane "koncert bym zagrał". Wszystkie pozostałe zgłoszenia przyjęto.

5. Przystanek tramwajowy znajdował się 300m od hali i ok 200m od szkoły, a do przejechania były 3 przystanki, więc pozwolę nie zgodzić się z zarzutem kiepskiego dojścia do sleeproomu.

6. O tym, że sala w szkole będzie zamknięta w określonych godzinach informowaliśmy przed konwentem, był też podany numer telefonu do osoby dyżurującej na stronie i na facebooku.

7. Jeśli chodzi o rozmieszczenie poszczególnych atrakcji, nie chcieliśmy rozbijać imprezy po całym obiekcie aby nie trzeba było biegać między salami. Brak stołów do MLP CCG jest to nasz błąd, niestety organizator atrakcji nie zgłosił nam, że brakuje stołów i nie mieliśmy jak dostarczyć brakujących. Co do konsol, żadnych zgłoszeń nie odrzucono, było ich więcej, niestety w ostatniej chwili osoba mająca nam dostarczyć dodatkowe telewizory zrezygnowała i nie mieliśmy jak ich podłączyć.

8. Tawerna znajduje się dosłownie 50m od centrum Starego Miasta, wystarczyło przejść przez kładkę...

9. Akustyka hali jest specyficzna, ale zapeniam Cię, że jest odpowiednia dla takich wydarzeń, odbywały się już tam koncerty różnych zespołów jak Lady Pank, czy Perfekt i nikt nie narzekał ;)

10, 11, 12. Chcieliśmy pokazać, że w Polsce też da się zrobić zachodni konwent, na Galaconie, Crystal Fair, czy nawet Czequestrii cały konwent jest po angielsku, prawdziwie międzynarodowo, nie organizuje się atrakcji w języku ojczystym. Założyliśmy, że skoro język angielski jest nauczany w szkole i większość osób szczyci się jego znajomością, nie będzie problemu ze zrozumieniem. Niestety przeceniliśmy międzynarodowość polskiego fandomu :(

13. Elbląg nie jest co prawda w centrum kraju, ale też nie jest to wieś gdzieś w Bieszczadach, gdzie dojeżdża jeden PKS na tydzień. Jako sztandarowy przykład podaje tu dwóch Rosjan z Norylska, ale i z innych części Europy Bronies nie mieli problemów z dojazdem.

 

Fakt, że było kilka błędów organizacyjnych, głównie przeszacowanie ilości uczestników, ale niestety okazało się, że gwiazdy ściągające tysiące na Galacon czy BUCK, u nas nie są w stanie zainteresować nawet 200 osób. Jednakże z błędów wyciągamy wnioski, tak aby za rok ich już nie popełnić:)

Edited by sz6sty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już będę wredny i zacznę narzekać, ale będzie to zarazem dobra rada oraz przestroga. Do tego:

 

https://www.facebook.com/events/129505360812315/?active_tab=posts

 

Jak już macie ustalać datę, to weźcie i pomyślcie, bo było dużo osób, które na PCG w tym roku nie przyjechało, bo miało sesję (np. Wlocz) lub był dosłownie koniec roku szkolnego i były osoby, które natychmiast odebrały świadectwa i musiały od razu się zrywać po odebraniu (pozdrowienia dla mojej koleżanki z Rybca, która była również helperem) i jechać lub w ogóle nie mogły, bo był to dosłownie żywioł i rodzice nie pozwolili. Przemyślcie to, bo dzięki temu unikniecie małej frekwencji na przyszłym konwencie (229 osób to nie jest mało, no ale skala tego wszystkiego była na minimum 600 osób, a spodziewaliście się z 800). Plus, warto przemyśleć reklamę - jakąś lepszą zapowiedź, bo trailer był ... nudny (nawet autorka mi to powiedziała wprost, więc to o czymś świadczy :pinkiep:).

 

Tutaj warto też przemyśleć sprawę vendorów, zwłaszcza zagranicznych. Jeden mi się zwierzał, że miał potworne trudności z rejestracją stoiska. Podobno @sz6sty nie chciałeś z nim gadać i dopiero ktoś inny ze stuffu go przyjął ostatecznie. Nie mogłem uwierzyć jego słowom, no ale nie sądzę żeby mi kłamał w żywe oczy.      

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z datą tegorocznego PCG jest trochę bardziej skomplikowana sytuacja, o której nie chce rozpowiadać, zainteresowani z grupy organizatorów wiedzą o co chodzi ;)

Jeśli chodzi o wystawców, ja się nimi w ogóle nie zajmowałem, więc ciężko żebym z kimś na ten temat rozmawiał. Do mnie żadne zastrzeżenia nie dotarły.

Share this post


Link to post
Share on other sites
godzinę temu sz6sty napisał:

10, 11, 12. Chcieliśmy pokazać, że w Polsce też da się zrobić zachodni konwent

 

Może i się da, ale jednak to też niemało ludzi zniechęciło, co słyszałem po konwencie :P Gwiazdy nie wystarczyły, gdy ci się dowiedzieli, że ma nie być niczego po polsku :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu sz6sty napisał:

Z datą tegorocznego PCG jest trochę bardziej skomplikowana sytuacja, o której nie chce rozpowiadać, zainteresowani z grupy organizatorów wiedzą o co chodzi ;)

 

Tyle, że ja o przyszłym PCG cały czas mówiłem + dałem linka do przyszłego wydarzenia. Tegoroczny PCG się odbył, a byłem tylko dlatego, że fajnie mi ułożyli egzaminy na polibudzie. Gdyby nie to, to by mnie nie było. Całe moje narzekanie oraz rady z posta kieruję na przyszły rok. Jak zamierzacie to olać po raz drugi, to nie wiem jak wyciągacie wnioski z błędów organizacji, a tutaj ta rzecz jest bardzo istotna jeśli chcecie, aby na wydarzenie przyjechało więcej ludzi, no i żeby wam się spory procent zwrócił, dzięki większej liczbie uczestników. Mnie już tam mało obchodzi dlaczego taka data w tym roku była, byle w przyszłym roku każdemu to pasowało - od połowy lipca do końca sierpnia raczej nikt nie jest w szkole, ani na studiach oraz wiele osób w tym okresie bierze urlopy od pracy.    

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu sz6sty napisał:

Jeśli chodzi o Chcieliśmy pokazać, że w Polsce też da się zrobić zachodni konwent

Użycie słowa "zachodni" było zupełnie nie na miejscu, a do tego głupie, bo Zachód to obszar kulturowy, do którego Polska się zalicza i język polski też jest zachodni. Lepsze byłoby słowo "międzynarodowy". Angielski jest kwintesencja Zachodu, ale użycie słowa "zachodni" w tym kontekście sugeruje, jakoby Polska nim nie była, a to przecież niedorzeczne jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie na PCG nie było, ale pozwolę sobie powiedzieć dlaczego, bo myślę, że to dotyczy nie tylko mnie:

1. Termin. Byłam podczas sesji. Nie wiem jak na innych uczelniach, ale u mnie sesja kończy się 1 lipca.

2. Elbląg... Miłośniczką kolei ani innych busów nie jestem i nie uśmiecha mi się kilkanaście godzin jazdy.

3. Prelekcje po angielsku. Znam angielski, rozumiem, ale jakoś wolę słuchać po polsku. Po prostu inny komfort. Plus, patrząc po moich kolegach i koleżankach, to większość z nich nie zna tego języka w takim stopniu, by ogarniać o czym jest taka prelekcja.

4. Mała ilość prelekcji.

 

Goście może nawet spoko, przynajmniej część, ale to nie zrównoważy całej reszty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
godzinę temu Cahan napisał:

kilkanaście godzin jazdy

 

Toż nawet ja ze swojego zadupia dotarłem tam w 8 godzin :rainderp: No, chyba że jesteś w większej pipidówy niż ja :lunathink: 

 

godzinę temu Cahan napisał:

3. Prelekcje po angielsku. Znam angielski, rozumiem, ale jakoś wolę słuchać po polsku. Po prostu inny komfort. Plus, patrząc po moich kolegach i koleżankach, to większość z nich nie zna tego języka w takim stopniu, by ogarniać o czym jest taka prelekcja.

 

No i to zniechęciło nie tylko ciebie. IMO nawet jeśli już robić sobie polskiego Galacona, to niechaj prelekcję będą też po polsku ;p Zaznaczyć w takim wypadku (Polish only) i gites xd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cahan, hmm, ciekawe... Ale też trzeba po prostu patrzeć wpierw transport do Tczewa i z niego dopiero do Elbling. IC jedzie około 5 i pół godziny, a do Elbląga z Tczewa około 40 minut. Więc w zależności od przesiadek, nie powinna ta podróż zająć więcej niż 7 godzin.

 

Ale też e-podróżnik się lubi gubić przy takich trasach i często nie widzi takich możliwości jak np. przesiadka w Tczewie.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powoli renderują się poszczególne segmenty. Jako że muszę składać materiał z 8 osobnych ścieżek wideo i 3 symultanicznych ścieżek audio, trochę to trwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...