kapi Napisano Luty 19, 2013 Share Napisano Luty 19, 2013 (edytowany) Dziękuję bardzo Lemuurowi, że dał mi możliwość zrobienia tego wątku i Bellaminie za wszystkie rady. Witam Was wszystkich. Dziękuję, że weszliście tutaj aby zobaczyć co to jest. Śpieszę z wyjaśnieniem. Patrząc na "sesję w krainie śmierci" Lemuura, na zainteresowanie nią, na to, że powiedział mi(jak się go o to pytałem), że cały czas prosicie go o więcej gier tego typu i na to, że sam uwielbiam gry RPG postanowiłem i ja spróbować mych sił robiąc podobny wątek. Mam nadzieję, że zechcecie spróbować pobawić się i u mnie. No więc do kogo ta zabawa jest? Według mnie każdy powinien mieć szansę na dobrą zabawę, a zatem bez względu na to kim jesteście serdecznie do niej zapraszam. Nie ma tu żadnych ograniczeń, poza tym, że trzeba być użytkownikiem forum (lub Avatarem, Regentem, Wielkim Avatarem, Administratorem, Moderatorem, albo kimś spełniającym urząd na MLP Polska, którego nie wymieniłem powyżej). Jeśli gracie już w inną sesję, a chcielibyście pobawić się i tu, to nie krępujcie się, mi to nie przeszkadza, im więcej sesji tym lepiej. Jednak najważniejszym warunkiem do bawienia się tutaj jest posiadanie chęci. Nie chcę nikogo zmuszać. Jak to będzie wyglądało? Jeśli graliście w coś takiego przedtem, sądzę, że sobie to wyobrażacie, ale dla tych, którzy z tym pojęciem stykają się po raz pierwszy powiem, że polega to na wymyśleniu i wcieleniu się w swoją postać. Zapisy To jest wątek do zapisów i pytania się. Jak ma wyglądać zgłoszenie? Zgłoszenie dajemy w formie karty postaci o następującym wyglądzie: 1. Imię 2.Gatunek 3.Wygląd (Może być opis, obrazek, albo oba na raz, lub inna forma, która przybliży nam wygląd danej postaci.)(ps. Tu zawrzyjcie wiek Waszej postaci.) 4.Historia postaci(Punkt bardzo ważny, gdyż Wam ułatwia wczucie się w postać i sprawia, że wszyscy lepiej ją odbierają.) 5.Cutie Mark i zdolności z nim powiązane(Jest to największy talent każdego kucyka, radzę dobrze się zastanowić przed zadecydowaniem co to będzie.) 6.Umiejętności dodatkowe(Tu opisujemy zdolności, które nasz kucyk opanował, w swoim długim życiu, nie związane z tą główną powyżej, czyli np. Przewoził przez jakiś czas innych balonem, a w związku z tym umie nim latać.) 7.Informacje dodatkowe(Wszystko, co chcielibyście, żebym ja i Inni wiedzieli, które nie zawierają się w powyższych punktach, czyli np. jakiś ukochany nietypowy przedmiot, albo dziwne skłonności do jedzenia żelków w najmniej odpowiednich momentach.) 8. Wyposażenie(Co każdy z Was chce wziąć na wyprawę. Może być to wszystko, pod warunkiem, że da się to ładnie zapakować, więc nie piszcie góry rzeczy godnych zabrania przez Rarity na wyprawę do lasu.) (ps. Jeśli napiszecie zbyt mocną rzecz na początek rozgrywki, powiadomię o tym, jeśli się nie dostosujecie, albo nie wytłumaczycie, że przedmiot jednak nie jest tak OP, to ja mam swoje sposoby, abyście szybko go stracili.) *Wszystkie wyrazy odnoszące się do kucyka w karcie postaci, w przypadku wyboru innego gatunku np. gryfa odnoszą się do prawidłowego gatunku. Dozwolone jest podawanie swoich starych kart postaci z innej sesji(Tylko żeby Wam się nie pomyliło, która jest która.) Teraz co do tego kim można być. Sprawa przedstawia się następująco: Dopuszczalne są: -OC -Kucyki wymyślone, nie będące OC -Zebry, Gryfy i inne stworzenia z uniwersum MLP -Ludzie -Antagoniści Objaśnienia: -Ludzie: można nim zostać TYLKO w przypadku, gdy ktoś naprawdę świetnie to uzasadni w historii postaci i będzie to miało ręce i nogi. Czyli historia typu: Urodziłem się i jakiś portal wciągną mnie do Equestrii odpada. Ta historia musi po prost zwalać z nóg.( Ten punkt został stworzony dla tych, którzy naprawdę chcą grać człowiekiem. Osobiście nie popieram ludzi w tym uniwersum, więc przykro mi, ale jest to rzecz, którą ode mnie dostaniecie tylko prosząc) -Alicorny: Można być alikornem, ale trzeba liczyć się z negatywnymi skutkami tego, czyli gorszą jakością początkową zarówno magii jak i latania, oraz tego ,że mało kucy pzyjaźnie traktuje ten gatunek, nie licząc oczywiście księżniczek. -Smoki i inne stwory: Można nimi zostać, tylko, że w wersji małej, coś jak Spike. -Antagoniści: Jako, że fabuła przewiduję obecność wszystkich bardziej myślących stworzeń antagonistycznych z serialu( Przyjmujemy, że Discord dalej jest zły), więc można stanąć też po stronie zła. Jeśli ludzie ułożą się tak mniej więcej po równo, będzie najfajniej. UWAGA!!! nie można odgrywać serialowych ważniejszych antagonistów!(Changelinga np. można) Limit osób: Nie ma żadnego, chcę, aby każdy mógł się bawić. Dlaczego jest to w dziale Pinkie? Dlatego, że to świetna grupowa zabawa, czyli to co Pinkie kocha Jeśli ktokolwiek miałby jakieś sugestie co do tego, to piszcie, jestem otwarty na krytykę i nowe pomysły. Kwestia zabijania kucyków i innych stworzeń: Wydaję mi się, że zabijanie samo w sobie nie powinno występować.Proponuję, że jeśli ktoś kogoś zabije, będzie ponosić karę, czy to w ekwipunku, czy w czymś innym. Jeśli jednak macie odmienne zdanie i pałacie rządzą mordu, to zgłoście się do mnie, jeśli będzie Was ponad połowa, to zgodzę się na to. Regulamin: Obowiązuje tu Regulamin Forum. Zgłoszenia poterminowe: Wydaję mi się, że termin dosyłania zgłoszeń upłynie gdzieś tak za tydzień + opóźnienia, które zawsze następują, co nie znaczy, że w trakcie zabawy nie można się dołączyć. Z późniejszych graczy, można stworzyć oddzielną drużynę, a poza tym zawsze znajdzie się sposób na wplecenie do fabuły. Więc nie wahajcie się wysyłać zgłoszeń, nawet po rozpoczęciu gry, choć im wcześniej tym lepiej. Historia(skrócona wersja): Pewnego słonecznego dnia, daleko za granicami Equestrii, tam gdzie słońce rzadko kiedy dochodzi, a władza księżniczek nie istnieje. W ciemnym, powyginanym, posnutym pajęczynami lesie doszło do spotkania wszelkich potężnych stworzeń zła. Najważniejszymi przedstawicielami byli: Discord, pan chaosu i zamętu, Królowa Chrysalis władczyni potężnego, choć pokonanego ludu Changelingów, Król Sombra z dalekiej północy, Wielka i Potężna Trixie posiadająca trochę mniejszy, choć bardziej potężny Amulet Alicornów, oraz inni władający mniejszą mocą. Po długich debatach postanowili połączyć siły, każdy z nich miał inne powody przystąpienia do sojuszu, lecz każdy też chciał aby harmonia upadła w Equestrii. Ich plan obejmował pojmanie księżniczek i Mane6, wraz z elementami harmonii. Udało się. Na dodatek przez magię Discorda, luna powróciła do bycia Nightmare Moon. Wszystkie klacze zostały uwięzione w dalekiej krainie Changelingów. Brak harmonii spowodował dziwne wypaczenia rzeczywistości objawiające się w nieuprzejmości kucyków dla siebie a w skrajnych wypadkach wręcz do agresji. Nastały niespokojne czasy, w których nic nie było takie jak wcześniej. Grupa kucyków z całej Equestrii, w których magia przyjaźni była na tyle silna, że nie zostały wypaczone, postanowiła przywrócić ład i porządek w tym obecnie nieszczęśliwym kraju. Tą grupą jesteście Wy. Edytowano Wrzesień 18, 2018 przez kapi Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fikus Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 Pierwszy raz się zapisuję na sesję ale no kiedyś musi być ten pierwszy raz 1. Green Flame 2. Jednorożec 3.ma 18 lat 4. Green Flame jest klaczką pochodzącą z Canterlotu. Od źrebiątka była uczona samodzielności. Uczyła się w zwykłej szkole podstawowej. Niestety przez całe dzieciństwo nie miała przyjaciół ale nie przeszkadzało jej to. Uwielbiała czasami chodzić do lasu i po prostu posłuchać szumu drzew i popatrzeć na zachodzące słońce.W wieku 12 lat zdobyła swój cutie mark zielony płomień. Jak go zdobyła. Po prostu robiła to co wychodziło jej najlepiej - zgrywała się z naturą. Gdy miała 15 lat usamodzielniła się i wyprowadziła do Ponyville a dokładnie na obrzeża lasu Evefree. Mieszka tam już 3 lata i codziennie przechadza się po lesie i czasami odwiedza Zecorę. Gdy Mane six zginęła od razu postanowiła wyruszyć na poszukiwania. Z kim? To się okaże... 5. Zielony płomień - oznaka miłości do natury. Green Flame zdobyła go gdy miała 12 lat. Umie manipulować wodą/ziemią a nawet ogniem. Niestety jej moc jej ograniczona. Nie może jej używać za długo bo z czasem słabnie. 6. Gdy była mała brała lekcje strzelania z łuku (Nie nie mogłam umyślić niczego innego xD) Bardzo dobrze sobie z nim radzi. 7. Flame nigdzie nie rusza się bez słoika ciastek. Uwielbia je ponad wszystko. Musi też zawsze mieć przy sobie naszyjnik z niebieskim piórem. Dostało go od rodziców i nigdy się z nim nie rozstaje. I panicznie boi się wysokości. 8. Oczywiście nie wielkie siodło z zapięciami ukazującymi jej cutie mark ,w którym znajdują się: Mały nóż, bochenek chleba (xD) , trochę pieniędzy i pudełko ciastek (małe) przez szyję i przednią nogę przewieszony kołczan z strzałami i łuk. Mam nadzieję , że to nie jest jakoś bardzo złe xD 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shantee Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 1. Shantee 2. Jednorożec 3. To jej wygląd (Jednorożec, bo jest z NPnZ). Obrazek by Chay Jest ona dorosła, jak coś. 4.Urodziła się w Canterlocie. Gdy była źrebakiem, poszła do szkoły. Mimo, iż prawie zawsze była najlepsza, często się z niej wyśmiewali. Nie tylko z braku znaczka, ale i z tego, że była bardzo dobra. Pewnego razu, gdy wracała do domu, otoczyły ją kucyki i zaczęły się wyśmiewać. Shan nie wytrzymała i zieloną klaczkę jednorożca, czyli jakby ich ''królową'' podniosła lewitacją i zaczęła obracać. Gdy tamta zaczęła krzyczeć, puściła ją i wszyscy się oddalili. Na następnej klasówce Shan otrzymała swój znaczek, czyli różowe pióro, które pisze za 6. Bardzo długi czas potem przeprowadziła się do Ponyville. Pinkie odrazu popatrzyła na nią i pobiegła do Cukrowego Kącika. Gdy weszła do swojego domu, zobaczyła imprezę. Ucieszyła się i podziękowała Pinkie, która wszystkim zarządzała. Przedstawiła potem jej swoje przyjaciółki, i z niemal każdą dzieliła zainteresowania - Lubiła czytać książki z Twilight, piec babeczki z Pinkie, dyskutować z Rarity, dbać o innych z Fluttershy, zbijać jabłka z AJ i czuć pasję wyścigów, jak RD! Zaprzyjaźniła się też z fioletowo - niebieską pegazicą Wishing Cry i ta z nią zamieszkała. Gdy Harmonia opadła, z jej NPnZ trzymały magię przyjaźni. W końcu Shantee chciała wyruszyć na wyprawę. Na początku Wishing Cry nie pozwoliła jej, ale przekonała się. 5. Różowe pióro, które pisze. To znaczy nie tylko pisanie, ale także mądrość. Czemu? Bo jak jest potrzeba, klacz dosłownie rzuca przysłowiami. 6. Ten jednorożec bardzo dobrze potrafi się teleportować, i z większym wysiłkiem przelewitować mała grupkę kuców. 7. Baaardzo szanuje książki i nie traci monet bez dobrego powodu. 8. Ona posiada juki z jej CM jako zapięciami. Oczywiście w środku pierwszej juki znajduje się: - Mały nożyk, (Bo jak będzie trzeba coś przeciąć, to coś musi mieć, nie?) - Książka o wyprawach, - 2 książki o Daring Do, by potem brać z niej przykład. W drugiej juce: - Pieniądze, i to sporo, czyli ponad 100, - No i oczywiście jedzenie w formie kanapek z sianem. Ja już mam sesję (Nightmare), a 2 nic mi nie szkodzi Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 Ja zagram sobą 1. Imię: Pokemona 2. Gatunek: Pegaz 3. Wygląd: Ma fioletową sierść, a jej grzywa jest zielona z limetkowymi (eng: lime) pasemkami. Jej oczy zezują na boki. nie znam się na wiekach kucykowych, dajmy Źrebię 4. Historia postaci: Pokemona urodziła się w Cloudsdale, ale nie zna swoich rodziców. Mieszkała w tamtejszym sierocińcu. Miała wielu przyjaciół w szkole, ale jej NPNZ wyjechali. Została przeniesiona do sierocińca w Ponyville. Tam niemal natychmiast zaatakowały ją wyzwiska typu "Zez" czy "Nawiedzona". To drugie otrzymała, kiedy zdenerwował ją pewien kucyk i jej ciało zostało objęte przez jej alter-ego. Od tamtego czasu słyszy jego głosy i może mu odpowiadać. Stara się nie dopuszczać go do władzy nad ciałem. 5. Cutie Mark i zdolności z nim powiązane: Nie ma. 6. Umiejętności dodatkowe: Porozumiewa się z alter-ego, nieźle lata, jeśli się zbytnio zdenerwuje, jej alter-ego przejmuje kontrolę i wtedy wygląda mniej-więcej tak: 7. Informacje dodatkowe: Jest wrażliwa na wyzwiska. 8. Wyposażenie: Koc, manierki z wodą, prowiant, finka harcerska (taki nóż). Postanowiła ruszyć na tę wyprawę, aby znaleźć przyjaciela, niezależnie od wyglądu. Ona kieruje się hasłem "Najważniejsze jest niewidoczne dla oka". 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nessie Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 1. Imię:Moonlight Star 2.Gatunek:Changeling (zwykle zmienia się w alicorna) 3.Wygląd: Karta Postaci Martini963.docx blizna na prawym oku, oczy w normalnej postaci takie jak w zmienionej razem z blizną, jest jeszcze młoda ale przeżyła więcej niż przeciętny kucyk. Nosi długi pancerz zakrywający liczne blizny, oraz naszyjnik z kolorowym kamieniem.Zwykle nosi ciemniejsze odcienie zieleni niż na zdjęciu. 3a)kamuflaż: Karta Postaci Atlantis.docx 4.Historia postaci: 4a)Dzieciństwo.Gdy była bardzo mała adoptowała ją jedna z bardziej znaczących wojowniczek Chrystalis, i mimo że nie znała prawdziwej matki czuła jej obecność.Zawsze była tajemniczym źrebakiem, odróżniała się od rówieśników i trzymała się na uboczu, kolorowa grzywa i oczy były dla niej wstydliwym sekretem więc się farbowała, nosiła soczewki. Od zawsze myślała że jest inna. W wieku kilku lat zgubiła się na bagnach okalających zamek spotkała wtedy zebrę, przestraszyła się i zakamuflowała w jej postaci, zebra zapoczątkowała rozmowę o ziołach, Moonlight zaczęła mówić o czymś wcześniej sobie nieznanym, mianowicie o zaletach czegoś o nazwie " Wiśniojagoda", tak odkryła swoją zdolność przejmowania umiejętności swojej ofiary na pewien czas(po pewnym czasie nie miała pojęcia o zielarstwie). Po powrocie do zamku powiedziała o tym swojej przybranej matce , która przekazała to dalej... 4a1)Kontakty z królową. Od awansu na osobistego strażnika, była jej(Chrystalis) ulubienicą, ciekawiła królową pod wieloma względami, nigdy jednak nie udało jej się dowiedzieć jakimi, można nawet sądzić, że Chrystalis darzyła ją pewnego rodzaju sympatią. Niestety jednego razu w towarzystwie królowej wypadła jej jedna z soczewek,szybko schowała swoje oko za kopytami, ale za późno-królowa ją dostrzegła i zainteresowała się odmienną strażniczką, została wtedy przeprowadzona seria badań na temat jej przodków lecz jej samej nic nie ujawniono. 4b)Kariera. Na tajnych misjach od dziecka. Zaczęła jako zwykły szpieg, ale za zasługi, takie jak zapobiegnięcie ucieczce grupy dezerterów i własnoręczne doprowadzenie ich przed królową awansowała na kapitana grupy zwiadowczej wysyłanej najczęściej pod Canterlot. Wysyłana na samobójcze misje wraz z grupą kompanów często wracała z nich samotnie, lecz zwycięsko, przez co pięła się po drabinie zawodowej szybko jak nikt przedtem aż nawet nie zauważyła jak zaczęła wydawać rozkazy innym. Jako strażniczka zwykle pilnowała bezpieczeństwa swojej królowej, lecz także łapała, torturowała i "przekonywała" wrogów do współpracy, jednak po późniejszych awansach częściej była oddelegowywana do łapania potencjalnych nowych, do wylęgarni, a także do infiltrowania ważniejszych stref życia kucyków zagrażających królowej. Z niewyjaśnionych przyczyn została awansowa na agenta do zadań specjalnych(tzn:do brudnej roboty). Aktualnie wraz z innymi strażnikami (jeśli ktoś pilnuje mane6 i księżniczek) pilnuje więźniów 5.Cutie Mark i zdolności z nim powiązane: CM jej ulubionego kamuflażu: 6.Umiejętności dodatkowe:świetny kamuflaż, słabo gotuje(choć lepiej niż SB), niezła w szpiegowaniu, "królowa ponad wszystko", uwielbia sztukę w każdej postaci (rysować, śpiewać, rzeźbić), zdolność przejmowania umiejętności swojej ofiary na pewien czas. 7.Informacje dodatkowe: wieży w NMM jako bóstwo, słabość do mocniejszych trunków, lubi frytki w jogurcie ,które przegryza w każdym wolnym momencie, 8. Wyposażenie:Frytki i jogurt, pamiętnik, naszyjnik, trzy butelki cydru, sztylet, gumy do żucia, szczotka, woreczek monet, kilka buteleczek z miłością(Changelingi żywią się miłością, więc wzięłam tak jakby jedzenie z domu), szkicownik i piórnik, odtwarzacz i słuchawki, torba. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niemampojęcia Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 Cóż...chciałabym zagrać, ale znajomi twierdzą, że nie umiem grać w takie gry, więc jak nie chcecie kogoś, kto może się wydawać nieogarnięty, to możecie mnie nie przyjąć do gry, bez obawy, że się obrażę, czy coś ^__^ Postać, cóż... 1. Minor Love 2. Pegaz 3. Jest w wieku Pinkie 4. Minor Love urodziła się i wychowywała w Ponyville. Chodziła do klasy z Pinkie Pie i przyjaźniła się z nią. Poza różową klaczką nikt z nią nie chciał rozmawiać. Wszystko przez to, że jedno jej ucho jest zawsze oklapnięte, co kucyki z jej klasy uważały za dziwne. Swój znaczek zdobyła, gdy napisała swoją pierwszą melodyjkę. Po szkole żyła z tego, że śpiewała ludziom na wszelkich imprezach. Gdy dowiedziała się, że Pinkie została porwana, postanowiła od razu jej poszukać, ale boi się wyruszyć sama. 5. Jej cutie mark to mała nutka (ósemka konkretnie) umiejscowiona tak, że gdy ma złożone skrzydła, jest kompletnie niewidoczna. Może jej główny talent związany z cutie markiem się przy wyprawie nie przyda (no chyba, ze dla umilenia czasu śpiewem), ale umiejscowienie znaczka nie jest przypadkowe - Minor dopóki nie lata, potrafi poruszać się tak szybko i bezszelestnie, by nikt jej nie widział. 6. Minor nauczyła się wykorzystywać fakt, ze potrafi być praktycznie niewidoczna, do wszelkiego węszenia, szpiegowania, podsłuchiwania. Poza tym potrafi zapamiętać wszystko co musi. 7. Minor praktycznie nie rozstaje się z dwoma fioletowymi bransoletkami, które dostała od ukochanej babci. Poza tym jest uzależniona od słodyczy i muzyki. 8. Króciutki, ale dość ostry nóż, torebka cukierków, odtwarzacz muzyki i słuchawki. Wszystko ładnie zapakowane w niewielką, bladoróżową torbę. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WładcaCiemnościIWszelkiegoZła Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 1. Magic Hooves 2. Jednorożec 3. Zdjęcie : Opis : jest to ogier maści ciemnozielonej o złotych włosach i niebieskich oczach. Ma 19 lat (nie trzeba chyba ponifikować samego siebie, nie?). 4. Magic urodził się w stolicy Equestrii, Canterlocie. Jego rodzice, Arrow Heartstrings (mama) i Quick Hooves (tata) pochodzili z Cloudsdale, lecz przeprowadzili się tu, gdy Arrow była w ostatnim miesiącu ciąży. Magic od najmłodszych lat był uzdolnionym źrebakiem. Swoje pierwsze zaklęcie rzucił już po tygodniu od urodzenia! Zaczął uczęszczać do Canterlockiej szkoły muzycznej w wieku 5 lat. Dlaczego muzycznej? Cóż, Arrow pochodziła z uzdolnionej muzycznie rodziny. Szybko jednak został przydzielony do klasy magicznej, która słynęła z wyszkolenia dobrych magików. A Magic, już podczas 1 roku nauczania pobił rekord szkoły w wyczarowywaniu skrzydeł! Ba, nie licząc Celestii, to ON był najlepszym z żyjących kucyków w tej dziedzinie! Gdy Magic miał 15 lat, wydarzyła się tragedia. Podczas spaceru piorun trafił w rodziców Magica. Po długiej walce w szpitalu odeszli do kucykowego raju. Magic skończył szkołę, jednak nie zaczął studiów, gdyż musiał wyjechać do Ponyville. Tam zamieszkał ze swoją ciotką, Lyrą Heartstrings. I mieszka tam po dziś dzień. 5. Złota podkowa otoczona ciemnozieloną magią. To oznacza, że jego magia... Yyy... Magic, co oznacza twój CM? To? To tylko taka metafora, źe "Magiczne kopyta" i te sprawy... Wiesz, jestem całkiem dobry w te klocki. Ok, Magic chyba wam odpowiedział. 6. Może wyczarowywać kucykowi skrzydła/róg... Co? Inni też tak umieją? Ale chyba mój rekord szkoły mówi sam za siebie? 12 godzin to najlepszy wynik wśród juniorów! Tylko Starswirl i Celestia są lepsi. Ta... Magic, nie właź mi w słowo, ok? A, no i jeszcze umie dobrze grać na flecie. 7. Uwielbia czekoladę i batony... Don't worry, jest szczupły. 8. Nożyk, tabliczka czekolady, baton i książka o nekromancji... Gdyby komuś się coś stało, of course. To moja pierwsza gra RPG i pierwsza, nigdzie nie publikowana postać... Nie bijcie za jakąś oschłość czy coś. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Po prostu Tomek Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 W RPG już grałem, ale nie przez internet. Nie mam nic do roboty więc proszę o dopisanie. 1. Imię: Grim Cognizance 2. Rodzaj kucyka: Ziemny 3. Płeć: Ogier 4. Wiek: 39 lat 5. Zawód: Rolnik. Wiadomo jakie umiejętności się z tym wiążą. Uprawa ziemi i wyszukiwanie żywności, opieka nad zwierzętami, posługiwanie się narzędziami i ich naprawa. 6. Cutie Mark: Otwarta książka z której wyłania się czarna chmura. Wiąże się to z jego charakterem, z imieniem zresztą też. Pojawił się on po kłótni z nauczycielem na jakiś błahy temat tuż po lekcjach. Przez pierwsze kilka minut Grim nie zdawał sobie sprawy z jego istnienia, potem przyjął to obojętnie. Ilustruje on zdolność trzeźwego osądu sytuacji i rozwiązania danego problemu. 7. Wygląd: Krępy, ciemnordzawa sierść, wysoko podgolona czarna grzywa. Stalowoszare oczy, broda, wąsy i lekko kwadratowa szczęka. Dość długi, mocno związany kilkoma sznurkami ogon, także czarny. Wyglądem ubioru się nie przejmuje, nosi to, co jest przydatne. Najczęściej ciepły swetr, kurtkę z wieloma kieszeniami, pelerynę podróżną, uszankę i juki. W jukach ma zapas wody, suchy prowiant i zdobyczny kompas oraz lunetę. 8. Charakter: Ponury, oziębły, stara się panować nad emocjami. Przygotowuje się zawsze na najgorsze, jako że jest pesymistą. Trzeźwo patrzy na świat. Uczciwy. Kieruje się przede wszystkim użytecznością. Nieufny, potrafi być sarkastyczny, pamiętliwy, może także być mściwy. Nienawidzi czarów, wierzy w równość społeczną. Lubi wypić. Trudno zawiera przyjaźnie, ale jeżeli już się coś takiego zdarzy to ujawnia swoją jaśniejszą stronę. Wierny, troskliwy, potrafi wysłuchać żalów, pocieszyć i pomóc lub doradzić. 9. Historia: Urodzony w Stalliongradzie, wychowywał się w niewielkim gospodarstwie niedaleko miasta. Dzieciństwo leciało mu bez zbytnich ekscesów. Zawiązał wtedy kilka przyjaźni, które dotąd bardzo dobrze wspomina. Charakter utrwalił mu się w okresie szkolnym, kiedy dom opuścił ojciec, Broken Hoe. Był on surowym, wymagającym kucem ziemskim, ceniącym sobie uczciwą pracę. To on nauczył Grima opanowania, ofiarności w pracy i nieufności wobec obcych. Nie wiadomo jakie motywy kierowały nim, gdy opuszczał gospodarkę i rodzinę. Matka, Cheerful Smile, była zupełnie inną osobą. Uczuciowa, delikatna, bardzo kochała męża i synka. Była jednorożcem, życzliwym i pozytywnie nastawionym do świata. Musiał pomagać jej w ciężkiej, farmerskiej robocie. Z tego okresu wyniósł dbałość o owoce swej pracy. Matka nauczyła go także szacunku do natury, który to, jako że mieszka i pracuje na wsi, do dziś okazuje. W dorosłym życiu skupiał się przede wszystkim na sobie i swoich problemach. Cheerful Smile starzała się coraz bardziej i coraz mniej mogła zrobić, przejął więc wszystkie jej obowiązki i roztoczył nad nią troskliwą opiekę. Stracił kontakt z większością znajomych i przyjaciół. Jednak został jeszcze ktoś. Także ziemski kucyk imieniem Golden Dust, młody, żywy i wesoły stalliongradzki złotnik oraz jubiler. Poznali się na studniówce. Od tamtej pory trzymali się razem przez całe życie, wyciągając siebie nawzajem z różnych kłopotów. A pakowali się w nie dość często ponieważ robili mnóstwo niegroźnych, lecz przezabawnych psikusów. I na to było coraz mniej czasu, ostatnio spotykali się tylko sporadycznie w wolne dni. W lokalnym pubie przy kuflu cydru rozprawiali o świecie. Dziesięć lat temu, po krótkiej chorobie Cheerful Smile zmarła w szpitalu nie odzyskawszy przytomności. Od jej śmierci datuje się ostateczne odcięcie Grima od reszty kucyków. Tylko Golden Dust miał do niego przystęp. Gdy matka zeszła z tego świata, przyszedł czas na problemy życia codziennego. Grim dbał o gospodarstwo, handlował od czasu do czasu towarami mniej powszechnymi niż płody ziemi, na przykład różnymi książkami. Handel był mało dochodowy i trzeba było zaciągnąć długi. W 5 lat po śmierci matki sprzedał z ciężkim sercem trochę swojej ziemi. Podratowało to popadające w ruinę gospodarstwo i pozwoliło spłacić pożyczkę. Do teraz żyje samotnie, aż dotąd nie wydarzyło się już nic szczególnego. Gdy niedawno zapanował totalny chaos, uzbroił się w ostry, rzeźnicki nóż, z którym już się nie rozstaje i z żalem opuścił rodzinny dom. Mam nadzieję, że może być. Sugestie i problemy w odpowiedzi. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guardian Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 1. Wiktor Hawker 2. Pegaz 3. 4.Wiktor urodził się w Cloudsdale , był bardzo dumny z tego, że jest pegazem. Gdy skończył 18 lat jego ojciec zginął na wojnie. Po śmierci ojca zamieszkał w Canterlocie. Był uczony przez swojego dziadka sztuczek magicznych, w tym magii. Wiem , wiem , on jest pegazem , a nie jednorożcem. Ale istnieją legendy , lub stare historie gdzie pegazy w bardzo odległych czasach umiały panowac nad siłami natury. Tak więc Wiktorowi sie udało posiąść umiejętność władania ogniem . W wieku 19 lat, "ukradł" od swojego dziadka , starą księge nekromancji , chciał ożywić ojca , wypowiedział magiczne zaklęcie, ale nie doczytał uważnie tekstu. Wynikało z niego, że gdyby się nie powiodło to częśc duszy i ciała opęta Demon. Niestety czar nie wypalił i Cześć ciała Wiktora zagarnął demon ognia. Z czasem Wiktor nauczył się go okiełznać , ale gdy ktoś go zdenerwuje to demon przejmuje kontrole. Wiktor nadal oczywiśćie może kontrolować ciało ale w mniejszym stopniu. Ostatnio nauczył się walczyć mieczem ,więc jest gotów na przygode, co nie Wiktor? -WWWWAAAAGGGGHHHHH!!!!! - Wiktor... ty nie jesteś orkiem tylko pegazem... -_- - ...... a no racja wybacz 5.Cutie Mark: Znak GROMU (takiej jednostki specjalnej w świecie ludzi.... Lyra wam wyjaśni ) . Umie latać bardzo szybko i robić przy tym ewolucje lotnicze. 6. Jeśli się za bardzo zdenerwuje to zmienia się w demona, umiejętność posługiwania się magią ognia ( u pegazów to rzadkość), ognisty wybuch "Super Nova" ( używać w ostateczności [ może zabić przeciwnika lub gracza :/ ]) 7. Nietypowy przedmiot : Muszkiet 8. Wyposażenie : Mały namiot, "Nietypowy przedmiot" , zapas amunicji do "nietypowego przedmiotu", prowiant , plecak , Nóż wojskowy, zap.... A po co? Przecież władam ogniem, nie?... A no racja... Starczy? 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anathiela Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 To ja również się dołączę. 1. RubyLaughter 2.Pegaz 3. Ma 16 lat ma niebieskie oczy, czerwoną grzywę i ogon gdzie przebiegają różowe pasemka. Kolor sierści jasny róż. 4.Ruby jest daleką krewniaczką małej Scootaloo, ale się nie znają. Jako radosny kucyk, jakoby pełno jej wszędzie było, skora zawsze do pomocy, miała wielu przyjaciół. Kocha swoją małą siostrę Crystal Blue to dla niej, rodziców i przyjaciół zdecydowała się wyruszyć w tak trudnym czasie, szukać przyczyny chaosu w całym Cloudsdale. Już od wczesnej młodości ćwiczyła się w trudnych pracach i zadaniach dla pegazów, od zawsze chciała mieć siłę konia pociągowego, moc jednorożca i szybkość pegaza takiego jak Rainbow Dash. Kiedyś mając 10 lat znalazła na jednej z chmurek flet, który kiedy na nim gra z smutku każdego kucyka rodzi się uśmiech i dobry humor. Dla Ruby najważniejsza była przyjaźń i rodzina, kochała rodziców, i zawsze dla nich miała czas. W wieku 12 lat poznała księżniczkę Lunę, z która utrzymywała korespondencję i dzięki niej czuła, że może więcej. Choć Ruby wiodła sielskie życie, pragnęła zawsze czegoś innego i jej marzenia przeradzały się w rzeczywistość. Choć kocha przyrodę to jednego nie cierpi wszelkiego robactwa, ma awersję więc kiedy tylko zobaczy pająka, krzyczy przeraźliwie uciekając ile sił w skrzydłach. 5.Ruby swój znaczek otrzymała grając na flecie przy blasku księżyca i gwiazd, jako, że w nocy wstawała by rozganiać chmury w nocy, właśnie grając na swoim flecie. Jej znaczek to Gwiazda z gwiezdnym pyłem. 6. Jest fanką Rainbow. Jest perfekcjonistką i marzycielką, więc wszystko co robi, musi być zapięte na ostatni guzik. Dla niej każda praca jest zabawą, lubi pomagać każdemu. Boi się jedynie owadów, wręcz nie znosi ich. Lubi się śmiać i poważne sprawy obracać w żart. Lubi słuchać muzykę, szczególnie na żywo. Gra na flecie, w wolnych chwilach. 7.Jeżeli łapie ją wena musi pograć na flecie, a jeśli nie ma go w pobliżu gorączkuje się by szybko by go wziąć w kopytka. Czasem potrafi się bardzo głośno śmiać, lub ma nie pohamowane wybuchy śmiechu. 8. Musi być jakaś manierka na wodę, MP4 do słuchania i flet. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dakelin Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 1 . Dakelin 2. Jednorożec 3. Dakelin to klacz o czerwonej grzywie i fioletowej sierści i nosi czarny sweter i Ma 16 lat. 4. Dake pochodzi z Canterlotu. Uczyła się każdego rodzaju magii ale każdy posiada swój talent więc i ona nie mogła umieć każdej magii. Nikt jej nie lubił w szkole. Jej rodzice byli bardzo surowi wobec niej. Uczyła się sumiennie w szkole. Rok temu uciekła z domu i od tego czasu podróżuje po Equestrii. Uczyła się kontrolować u Zecory, gdyż od młodości była niespokojna. Raz zaatakowali j bandyci. Na szczęście uciekła dzięki teleportacji jednakże bardzo szybko się męczy przy rzucaniu zaklęć. Często spędzała dużo czasu z Twilight, gdyż nigdy nie odrywała się od książek. Chce przywrócić równowagę w Equestrii. Od młodości była uczona pokory. Bardzo dobrze czuje się w ciszy. Gdy coś ją wyprowadziło z równowagi szła do Fluttershy by się wyciszyć. Często medytuje z Zecorą co sprawia jej przyjemność. 5. Otwarta książka okularami. Dake bardzo szybko się uczy coraz to nowych rzeczy. Zaklęć mistrzowskich nie jest w stanie się nauczyć. 6. Wykonywanie sztuczek z nożem motylkowym. Nie jest bandytką (na szczęście). Jest neutralna, chętnie się przyjaźni z innymi,często pomaga innym. 7. Bardzo lubi draże śmietankowe. 8. Nóż motylkowy, porządny prowiant, księga zaklęć : telopartacja i inne, środki pobudzające (Gdy się zmęczę za bardzo mdleję po to te środki.), śpiwór. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lurasidone Napisano Luty 21, 2013 Share Napisano Luty 21, 2013 Imię: Grass Whisperer Gatunek: jednorożec Coś o wyglądzie: http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2013/032/a/1/gentlecolt_by_bellaminavonfabulous-d5tgbah.jpg Historia postaci: Urodził się w Stalliongradzie, dużym mieście przemysłowym. Marzył o studiach na Uniwersytecie Medycznym w Canterlot, ale jego rodzina nie należała do tych bardzo zamożnych. Razem ze swoim przyjacielem, Nut Shell'em wykupili mały warsztat od starego pana Nail'a*. Tam pracowali nad machiną, która przyniosłaby Grass'owi odpowiednie fundusze na opłacenie sześciu lat studiów. Ich praca trwała dwa lata, w tym czasie Nut poznał swoją narzeconą, Sweet Cherry**, kwiaciarkę, która lubiła przesiadywać razem z nimi w warsztacie. Po wielu dniach i nocach żmudnej pracy ich dzieło było gotowe. Wieść o przedsięwzięciu, jakiego się podjęli, rozniosła się już nie tylko po Stalliongradzie, ale również w Fillydelphii i kilku mniejszych miastach. Wielu ostrzyło sobie zęby na maszynę, gdyż pozwalała ona na znaczne usprawnienie pracy w zakładach przemysłowych przy minimalnym zużyciu energii. Zanim jednak wystawiliby swój wynalazek na aukcję musieli sprawdzić, czy działa prawidłowo. A jak wszyscy wiemy, nawet najlepsza maszyna czasem może nie działać, tak, jak trzeba. Pozwól, że tutaj zamiast zimnego i nudnawego opisu sytuacji zamieszczę krótkie opowiadanko: - Ciśnienie 80% i rośnie. - Obroty 8000. - 95% - Wszystko w normie. - Uwaga, przekraczamy 100%. Ciśnienie 105% - Otwieram zawór B. - 120% - Słyszysz to? - Co? - Ten dźwięk. - Nie. - Utrzymaj parametry na tym poziomie, sprawdzę dokładniej. - Jasna... Co to było!? - Wyłączaj! - Odcinam! Zawory bezpieczeństwa nie działają, trzeba ręcznie! - Otwie(...) Młody kucyk powoli otworzył oczy, przy łóżku na którym leżał stała klacz w białym czepku na głowie. Właściwie to wszystko było tu białe, sufit był biały i ściany były białe, możliwe, że i podłoga, była biała, ale tego akurat sprawdzić nie mógł, ponieważ ku wielkiemu zaskoczeniu nie był w stanie się ruszyć. Gdzie jestem, co się stało - chciał zapytać, ale żaden dźwięk nie wydostał się z jego ust. - Śpij - powiedziała pielęgniarka kładąc mu kopytko na czole - Musisz odpoczywać. Zamknął oczy i zasnął. - Posłuchaj mnie, czy pamiętasz co się stało? - Nie, nic nie pamiętam. Dlaczego tu jestem? - W twoim warsztacie był wypadek, dlatego jesteś teraz pod naszą opieką. Poskładaliśmy cię do kupy, kości się ładnie zrastają i wkrótce będziemy mogli wyciągnąć cię z tych usztywnień. Jesteś młody i silny, szybko się wyliżesz. Pacjent nie odpowiedział. Co tam się stało, dlaczego nic nie pamięta? Co z Nut'em, czy też tam był? Czy nic mu się nie stało? - Mój kolega - powiedział cicho - Nut Shell, czy był tam ze mną? - Dość rewelacji jak na jeden dzień chłopcze, porozmawiamy jeszcze, na razie odpoczywaj. Nut nie żyje. Nie żyje i to moja wina! Gdybym nie zbudował tej przeklętej machiny dzisiaj by żył. Zabiłem go. Zabiłem... Od miesiąca się tym zadręczał, szpitalna psycholog robiła co mogła i prawie jej się udało, prawie. Prawie czyni wielką różnicę. Słowa Sweet Cherry z którą Nut był zaręczony wciąż dudniły mu w głowie - "to twoja wina" rzuciła mu na schodach szpitala, gdy wychodził. Tak, to była jego wina. ~~~ Gdy wyzdrowiał, wyjechał do Canterlot na studia. Skąd miał pieniądze? Dobre pytanie. Sam nie był pewien, kto okazał się być tak hojny, w każdym razie w domu znalazł czek z sumą wystarczającą. Ukończył je z wynikiem celującym, był wzorowym studentem, szanowanym przez profesorów i kolegów. Mimo to unikał towarzystwa i wszelkich imprez, lubił być sam. Przez lata męczył się ze wspomnieniami. Nawiedzały go w najmniej oczekiwanych momentach. Były bolesne, tak bardzo, że Grass'owi w końcu udało się całkowicie zapomnieć o całym wypadku. Przeprowadził się do Ponyville i tak podjął pracę w miejscowym szpitalu. * - Pan Nail jest starszym, już podupadającym na zdrowiu kucykiem. Przez całe życie pracował jako mechanik i konstruktor, ale gdy starość zaczęła dawać mu się we znaki poszedł cieszyć się tym, co mu jeszcze z życia pozostało. Warsztat sprzedał dwóm młodym znajomym ogierom. Wiedząc, że nie dysponują wielką ilością funduszy sprzedał warsztat za niewielką sumę, mając nadzieję, że zostanie dobrze wykorzystany i przyniesie młodym wynalazcom wiele pomysłów. ** - Sweet Cherry jest kwiaciarką pracującą w Stalliongradzie. Jej Cutie Mark przedstawia dwa kwiaty wiśni. Nut'a i Grass'a poznała przez przypadek, w tym pierwszym się zakochała. Wiele czasu spędzała w warsztacie, przypatrując się pracy nad maszyną. Sama nie znała się na konstrukcji, więc nie mogła pomóc. Z czasem Nut oświadczył się jej. Przyjęła je, stając się tym samym narzeczoną Nut Shell'a. Ślub i wesele chcieli urządzić zaraz po zakończeniu budowy wynalazku. Niestety poszło nie tak, jak wszyscy chcieli. Nut zginął w wypadku, Cherry w tym czasie nie było w warsztacie. Popadła w rozpacz, i gdy uzyskała możliwość spotkania się z Grass'em rzuciła mu w twarz, że to była jego wina. Tak naprawdę wiedziała, że winnego nie ma, mimo to chciała sobie ulżyć, zrzucając ją na kogoś. Tak naprawdę Grass nigdy nie przestał być jej przyjacielem, Sweet Cherry nie przewidziała, że jej słowa wyryją się tak głęboko w jego umyśle. Jako przeprosiny podarowała mu czek z pieniędzmi, jakich potrzebował, chociaż wiedziała dobrze, że najprawdopodobniej Grass nigdy nie dowie się, od kogo go otrzymał. Obecnie Sweet Cherry mieszka w Hoofingam, gdzie prowadzi swoją własną kwiaciarnię. Cutie Mark: Dwa skrzyżowane ze sobą skalpele, symbolizujące jego talent do chirurgii i umiejętność skupienia się na wykonywanej czynności. Umiejętności dodatkowe: Precyzyjne lewitowanie kilku przedmiotów na raz - i tu należy się kilka słów wyjaśnienia. Samo zaklęcie lewitacji należy do podstawowych i każdy jednorożec opanowuje je na samym początku nauki magii. Mimo wszystko ilość energii jaką zużywa się przy używaniu tego zaklęcia zależy głównie od wagi przedmiotu. Jeżeli jednak unosi się kilka przedmiotów na raz i każdym z nich wykonuje się inną czynność robi się trudniej. Grass zdobył tę umiejętność podczas swojej pracy w warsztacie, gdy musiał jednocześnie dorzucać węgla do pieca, wbijać w coś gwóźdź za pomocą młotka i kombinować z kluczem francuskim. Szeroka wiedza z zakresu medycyny - studia wiedzę dają ^^ Lata praktyki w zawodzie również. Informacje dodatkowe: Grass'a ciężko zaciągnąć na jakąkolwiek imprezę, nawet Pinkie się to nie udało, kiedy chciała urządzić mu przyjęcie powitalne. Zawsze jest uprzejmy, chociaż jeżeli ktoś stanie się jego bliskim znajomym bywa arogancki i chłodny w obejściu. Lubi samotne spacery po parku w Ponyville. Mało sypia, często więc można dostrzec cienie pod oczami Wyposażenie: Apteczka z wiadomą zawartością Mały zestaw podręcznych narzędzi Kitel lekarski (nosi go na sobie) Tabletki nasenne (jeśli chcesz szczegółów po co i dlaczego, pytaj śmiało xD) Kompas Butonierka z wodą Zegarek Plany i szkice maszyny** ** - po wykonaniu całej konstrukcji Grass przyniósł plany do domu i tam je trzymał, dlatego nie spłonęły w wybuchu. Przez kilka lat leżały w szufladzie, w końcu je znalazł. Było to już po tym, gdy zapomniał o wypadku, więc nie wiedział, z kim je rozrysował, nie ma też pojęcia, że je zrealizował. Nosi je przy sobie, bo przypominają mu o czymś miłym, choć sam do końca nie wie, o czym. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amelia Napisano Luty 22, 2013 Share Napisano Luty 22, 2013 1.Golden Light 2.Pegaz 3.http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20130219141245/fanowska-my-little-pony/pl/images/thumb/9/94/Golden_Light.png/207px-Golden_Light.png Jest w wieku Pinkie Pie. 4.Urodziła się w Claudsdey w zamożnej rodzinie. Każdy w domu był związany ze sławą i pieniędzmi. Była jedynaczką a jej rodzice naciskali na to aby została modelką. Gdy w końcu została ośmieszona na wielkiej scenie uciekła z domu i zamieszkała z bizonami na wschodzie. Pewnego dnia zgubiła się w lesie ale pojawiły się znaki które ją wyprowadziły z niego. Wtedy pojawił się jej znaczek. Wtedy przez krainę zaczęły przechodzić choroby. Odeszła od bizonów i wróciła do domu gdzie zobaczyła swoich rodziców opiekujących się małą klaczą. Wyrzekli się Golden o której zapomnieli. Od tamtego czasu błąka się po Eguestri z nadzieją ponownego ujrzenia rodziców. 5.Błyskawica przecinająca kompas-Jest szybka jak błyskawica i nigdy nie zgubi drogi. 6.Gdy była mała co roku (a nawet częściej) rodzice wysyłali ją na kursy samoobrony.Dzięki temu ma czarny pas karate i inne sztuki samoobrony do perfekcji. 7.Kompletne uzależnienie od czytania książek sensacyjnych w jak najmniej odpowiednich momentach. 8. 1.Kompas 2.Namiot Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SolarIsEpic Napisano Luty 22, 2013 Share Napisano Luty 22, 2013 Na sesja z Pinkaminą mnie nie przyjęli (i wiem czemu) więc tu postaram się bardziej. Imię:Magictech (dla przyjaciół[których nie ma] MT) Gatunek:Jednorożec Wygląd:Wysoki oraz niezbyt umięśniony ogier jednorożca z ciemno zółtą sierścią oraz żółtą krótką potarganą grzywą i ogonem. Na plecach nosi nieco wadliwe mechaniczne skrzydła własnej roboty.(lat 24) Historia postaci: Urodził się i wychował w Manehattan, tam także uczył się i studiował.Wo gule nie miał przyjaciół wolał się uczyć by osiągnąć coś co nigdy nie udało się żadnemu kucykowi... połączyć magie i technikę. W pierwszych doświadczeniach stworzył mechaniczne skrzydła napędzane specjalnym paliwem robionym z klejnotów. Nadal chciał kontynuować swoje badania lecz jego dom został sprzedany, (MT nigdy nie miał pracy i nie płacił czynszu) nie przejął się za bardzo gdyż w pewnej małej mieścinie zwanej Ponyville miał mały dom odziedziczony po wuju, lecz kiedy dotarł do Ponyville okazało się że w miasteczku dzieje się coś złego. Wszystkie kucyki były jakieś agresywne i niemiłe w Manehattan też zauważyłem coś takiego ale tam często zdarzają się takie sytuacje. Poszedłem do mojego domu i postanowiłem uciąć sobie drzemkę. Nagle ujrzałem wizję w niej spotkałem mojego starego(i nieżywego od 10 lat) nauczyciela. Chciałem coś powiedzieć ale nie mogłem wtedy mój mistrz powiedział:"Za życie myślałem że nauczyłem cię wszystkiego co sam wiedziałem ale okazuje się że istnieje magia której cię nie nauczyłem, a ta magie jest w tobie potężna lecz uśpiona" -Jaka to magia?-spytałem nawet nie zauważając że mogę znów mówić. -Magia przyjaźni.-opowiedział mój stary nauczyciel. -Jak mam się jej nauczyć? -Sam się jej nauczysz jeśli wyruszysz na wyprawę aby ocalić Equestrie a przy okazji swoją duszę i serce. Chciałem zapytać jeszcze o masę rzeczy ale nagle się obudziłem. Przypomniałem sobie o czym mówił mój mistrz i wiedziałem że bez znaczenia jaka ta podróż może być niebezpieczne udam się na nią i uratuję Equestrie oraz...przyjaźń? Co to właściwie jest? Cutie Mark i zdolności z nim powiązane: Niebieski płomień ze złotym trybikiem. Od zawsze MT był dobry w majsterkowaniu oraz magi piromancji (zna oczywiście podstawy magi jednorożców). Umiejętności dodatkowe: Umie latać na swoich mechanicznych skrzydłach własnej roboty lecz nie używa ich często z powodu ich wadliwości (nie chcemy chyba skończyć jak Ikar co nie?) zna się również nieco na alchemii gdyż wiele lat musiał pracować nad recepturą paliwa do skrzydeł. Informacje dodatkowe: Nie wie czym jest przyjaźń(może się dowie podczas wyprawy). Wyposażenie: Sakiewka klejnotów na paliwo, części mechaniczne do skrzydeł lub innych urządzeń,narzędzia ,trochę jedzenia(suchary:nigdy nie był dobry w gotowaniu), woda. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChOmIk Napisano Luty 22, 2013 Share Napisano Luty 22, 2013 Siema! Bardzo ładnie napisałeś ^ 1.Imię:Smoczuś (Pinkie go tak nazywa, co mu odpowiada, iż dużo jej zawdzięcza) 2.Gatunek:Pegaz/smok 3.Wygląd: Pegaz ten to tak naprawdę kucyk skrzyżowany ze smokiem. Ma smocze skrzydełka o pomarańczowych połyskujących łuskach. Tak, skórę też ma pomarańczową. Ma chaotyczną grzywę układającą się do tyłu, w górę o zielonych kolorach. Posiada kopytka jak kopytka ale ma dziwaczny smoczy ogon, na którym nie ma niczego ostrego. Ma czerwone oczy. 4.Historia: Nie wie skąd się wziął. Zauważono go śpiącego jako małego dzieciaka na drodze prowadzącej do everfree lasu. Nie pamięta kim jest i skąd się wziął, ale nie przywiązuje do tego dużej uwagi. Szybko się oswoił z mieszkańcami ponyville. Pinkie Pie mu w tym pomogła oczywiście. Od paru osób, które również Pinkie mu przedstawiła nauczył się wielu rzeczy, takich jak rysowanie, projektowanie oraz co NAJWAŻNIEJSZE mowy artykułowanej! Pewnie zastanawiacie jak Pinkie się z nim porozumiewała? Pinkie wam o tym powie. Widocznie umie się z każym zaprzyjaźnić, nawet jak ten nie umie mówić . Jest najlepszym przyjacielem naszej szalonej klaczki. Bardzo polubi projektować i tworzyć różne rzeczy takie jak drobne narzędzia a nawet krzesła czy nawet jakieś gadżety. Próbuje stworzyć też coś do ułatwiania występowania zjawiska telepatii u posiadacza owego przedmiotu jak i odbiorcy . Niestety jeszcze nie dopracował owego narzędzia i nie działa tak jak on by chciał... 5.Cutie Mark i zdolności z nim powiązane: Żaróweczka, oznaczająca pomysłowość 6.Umiejętności dodatkowe: Tworzy przeeeróżne przedmioty, jest bardzo kreatywny, uczył się indywidualnie wielu rzeczy, które by mu się przydały w jego majsterkowaniu. Potrafi czytać powierzchowne myśli, ale tylko czasami, dzięki nieudanym eksperymentom z tworzeniem niesamowitej maszyny do porozumiewania się dzięki telepatii. 7.Informacje dodatkowe: Lubi absurdalny chumor i jest ciekawski. Wynalazł coś takiego jak żel do grzywy, którego lubi używać. Nie umie się zachowywać "normalnie" i jest szalony bo sam nie wie skąd się urwał xD 8.Eku: -Krótkofalówkax3-Jest to jeden z jego wynalazków przydatny do komunikowania się. Dzięki temu można się komunikować z kimś kto dzierży również jedno z tych urządzeń. W obsłudze proste raczej ;D. Co ja tam będę tłumaczył, sam załapiesz . Pomysł na te urządzenie powstał po paru nieudolnych próbach stworzenia urządzenia "do telepatii". -Zegarek-Wskazuje dokładną porę dnia -Duuuuużoo "żelu do grzywy" Bardzo chciałbym zagrać w tej sesji, ponieważ jeszcze w żadną nie grałem ;C -Papier i narzędzia rysownicze do projektowania i do samego rysowania, co lubi robić. -przeróżne narzędzia -koffeinka *.* (Lubi parzyć herbatę) -zapas jedzenia -jego sztandarowy prototyp do porozumiewania się myślami -piano melodyka 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MyLittleFluttershy Napisano Luty 22, 2013 Share Napisano Luty 22, 2013 1. Riven 2. Gryf 3. Riven jest gryfem ze skrzydłami, tułowiem i ogonem koloru czarnego. Pióra na jej głowie są koloru bordowego. Czarne tatuaże na jej twarzy i dziobie, sprawiają że wygląda znacznie groźniej. Ma ona lekko pomalowane na niebiesko powieki i oczy z tęczówkami koloru fioletowego. 4. Jako młoda samica gryfa, Riven uczyła się walki toporem pod czujnym okiem swoich rodziców. Mimo ich surowości, kochała swoich rodzicieli, którzy dawali jej wiele miłości. Pewnego dnia gdy Riven ze swoimi rodzicami wyruszyła do Manehatanu, została zaatakowana przez grupę bandytów. Zaciągnięto ich do ciemnej jaskini, związano i zostawiono na długie godziny. Mocno osłabieni z braku wody i pożywienia ostatkiem sił uwolnili swoją jedyną córkę. Riven uciekła z jaskini i skierowała się do swojego domu. Żyła samotnie kilka lat, ucząc się walki. Jedyna rzecz jaka przypominała jej o straconych rodzicach był topór jej ojca. Była to zwyczajna broń, lecz Riven zawsze uważała ją za coś pięknego. Na drzewcu z dębowego drewna osadzone było ostrze z czarnej stali znanej tylko kowalom gryfów. By nie dopuścić do tego, by innym stało się to, co stało się jej zaczęła zatrudniać się jako obrońca karawan. Teraz w wieku 20 lat jest skłonna walczyć z siłami zła zagrażającymi Equestrii. 5. Riven potrafi świetnie walczyć toporem i ma doskonałą orientacje w terenie. 6. Dzięki latom pracowania przy karawanach kupieckich nauczyła się targować. 7. Panicznie boi się ciemności, gdyż przypomina jej ona o smutnej przeszłości, dlatego zawsze nosi ze sobą latarenkę z zapasem oleju. Ponadto interesuje się bardziej kobietami niż mężczyznami swojego gatunku. Riven jest bardzo honorową osobą i nigdy nie stanie do nieczystej walki lub nie zniży się do oszustwa. 8. Riven posiada przy sobie latarenkę, którą nosi na szyi i zapas oleju do niej zapakowany w niewielką torbę podróżną noszoną przez Gryfa na prawym boku. Na plecach nosi topór swojego ojca. Wokół jej bioder owinięty jest pas, do którego przywieszona jest manierka z wodą, sakwa z ilością pieniędzy potrzebną do przeżycia, krzesiwo i krótki miecz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Luty 22, 2013 Share Napisano Luty 22, 2013 1. Imię: FireDragon 2. Gatunek: Smok-kucyk (kucyk z łuskami, smoczymi skrzydłami, szponami, pionowymi szparkami zamiast oczu. Ogon jest normalny-kucykowy, zupełnie jak grzywa. Są długowieczne.) 3. Wygląd: Ciemnofioletowa klacz o grzywie w kolorach ognia. Zamiast kopyt ma ostre szpony, niewiele jaśniejsze kolorem od reszty ciała. Jest pokryta łuskami zamiast sierścią. Jej oczy są czerwone z pionowymi szparkami. Kiedy rozmawia, często ukazuje rozwidlony język. 4. Historia postaci: Urodziła się daleko poza Equestrią w bardzo szanowanej rodzinie. Niestety, pewnego dnia Sombra zaproponował jej gatunkowi walkę po jego stronie. Zgodzili się. Kiedy wrócili z przegranej wojny, zamiast pięknego państwa były tam tylko zgliszcza jego dawnej świetności. FireDragon przysięgła zniszczyć Equestrię za to, że podczas bitwy z armią księżniczek stracili państwo. Żyła przez ten tysiąc lat całkiem sama, czasem atakując z ukrycia. Tak znalazła się w Lesie Everfree, knując wraz z innymi antagonistami. 5. Cutie Mark i zdolności z nim powiązane: Potrafi zionąć każdym rodzajem ognia, więc jej CM przedstawia kolorowe ognisko. 6. Umiejętności dodatkowe: Długo ćwiczyła, więc potrafi całkiem dobrze latać. Zna język smoczy. 7. Informacje dodatkowe: Jej ulubionym przysmakiem są kamienie szlachetne, a w szczególności rubiny. 8. Wyposażenie: Płaszcz, który zapewnia jej ochronę nad większością zaklęć, kilka rubinów, pilnik do pazurów. Dostałam pozwolenie od kapiego na zrobienie drugiej postaci - antagonistki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HappyHatter Napisano Luty 23, 2013 Share Napisano Luty 23, 2013 Zapowiada się dosyć luźno, więc czemu nie? 1.Alice 2.Kucyk ziemny 3.Ma już na karku 17 lat 4.Alice urodzona w Ponyville i żyjąca obecnie w gronie przyjaciół i rodziny, jak każdy kucyk od najmłodszych lat się czymś wyróżniała. W wieku przedszkolnym/szkolnym wyróżnianie to było jednak, niezwykle wyróżniające się. Bo normalnie w jej wieku dzieci, cechowało to że potrafią ładnie rysować, liczyć, albo łatwo wdają się w kłótnie, zaś Alice przez cały czas bujała w obłokach i tworzyła projekty wynalazków, wychodzących poza wyobraźnie otaczających ją kucyków. Bo to właśnie wynalazki i technologia ją fascynowały. W tamtych też czasach, nie umiała nawet zwięźle wypowiadać myśli, a co dopiero wprowadzić w swój świat kogokolwiek i dlatego wszystkich miała ograniczonych do relacji koleżeńskiej. Nie oznacza to że była nielubiana, wprost przeciwnie wielu ją wręcz podziwiało, ale nadal nie były to kucyki, które nazywałaby przyjaciółmi. Szczęście dawała jej, pasja i możliwość rozwijania się, w zakresie nauki i techniki. Szacunek do niej wśród rówieśników, osiągnął szczyt gdy zaprezentowała przed klasą, kilka opracowanych przez siebie maszyn i eksperymentów, wtedy to też zdobyła swój Cutie Mark. Po kilku latach nauki ukończyła szkołę, i zdarzyło się dla niej wiele wspaniałych rzeczy. Nawiązała lepszą relacje z siostrą, która kiedyś tylko raz po raz odwiedzała Ponyville by odwiedzić rodzinę, normalnie zaś studiowała w Canterlocie, teraz natomiast bywała tu coraz częściej i w końcu wprowadziła się na dobre. Zaczęło się jej, udawać zapoznawać ze swoim światem rodziców. Kupiła dom w pobliżu domu rodziców i siostry, dom ten miał idealną dla niej pracownie, gdzie tworzyła coraz to dziwniejsze, ciekawsze i w zasadzie lepsze wynalazki. Zdobyła kilku przyjaciół, takich jak Twilight, która wyjątkowo dobrze rozumiała jej pasje, Pinkie, która po prostu uważała za obowiązek zaprzyjaźnić się z każdym mieszkańcem, czy też Spike, któremu często mogła podarować coś przydatnego do pracy asystenta. Krótko mówiąc prowadziła szczęśliwe życie. 5.Znaczek przedstawia skrzynie z narzędziami i opartymi na niej kilkoma zwiniętymi i jednym rozwiniętym projektem jakiegoś wynalazku. Symbolizuje on oczywiście talent to konstruowania różnych wynalazków. 6.Pozwolę sobie w podpunktach: -Naprawianie i obsługa maszyn, nawet bardzo skomplikowanych -Tworzenie i odczytywanie projektów -Posługiwanie się pismem technicznym -Wyobraźnia, umiejętność rozwiązywania problemów, najbardziej natury logicznej -Matematyka -Wiedza naukowa 7.Jeszcze raz podpunkty: -Nie jest kujonką/nerdem, nauka ma też swoją ciekawą stronę -Nosi zwykle monokl i berecik(jest na obrazku) -Bardzo lubi jeść wyroby Pinkie 8. I jeszcze raz: -Latarka(na korbke) -Skrzynka z narzędziami -Prowiant -Zegarek -Kompas -Szkicownik i ołówek -Peleryna na deszcz -Koc(taki specjalny, że jest bardzo ciepły) -Takie urządzenie do szybkiego rozpalania ognia -Sakwa z pieniążkami -Coś w rodzaju elektrod -Scyzoryk(taki w kreskówkowym stylu-ma więcej funkcji niż ajfon 40) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapi Napisano Luty 23, 2013 Autor Share Napisano Luty 23, 2013 Nastał nam oto dziś pierwszy weekend od czasu wyjścia tej sesji i przyszła pora na ogłoszenia parafialne. 1.No więc zacznę od tego kiedy sesja rusza: Wydaję mi się, że dobrym pomysłem będzie wystartować za tydzień, co Wy na to? Jeśli macie jakieś obiekcje to mówcie. 2.Dziękuję Wam wszystkim za udział, nie spodziewałem się aż takiej frekwencji, naprawdę wielkie dziękuję. 3.Z powodu tak licznej Waszej obecności zaczynam się martwić, czy podołam zadaniu, ale myślę, że wszystko będzie w porządku. Proszę Was więc o wyrozumiałość, ale także informowanie mnie o błędach, gdyż chcę, abyście się tu przede wszystkim dobrze bawili. Chciałbym podziękować tu szczególnie Bellaminie, Symphony i Lemuurowi za wszystkie udzielone rady i pomoc. 4.Teraz ogólna informacja do wszystkich w sprawie historii postaci: Ponieważ chcę uniknąć stronności w grze, wprowadzam system losowy(kości) do rozstrzygania sporów, oczywiście w granicach rozsądku. Wszyscy napisaliście swoje historie. Teraz mogę Wam oświadczyć, że mają one znaczący wpływ na Wasze postacie, a mianowicie będę tworzył na ich podstawie Wasze statystyki. Im lepsza i bardziej rozbudowana historia, oraz wiarygodnejsze odgrywanie postaci( gdyż statystyki będą się zmieniać w trakcie rozgrywki zależnie od Waszych czynów) tym wyższe początkowe statystyki. Dlatego chcę Wam dać jeszcze tydzień i rozbudujcie Wasze historie tak jak to tylko można, ale żeby były ładne. 5.Szczegółowe informacje odnośnie KP: Symphony : wszystko ok. (jak chcesz możesz przedłużyć historię) Shantee: Taka sama sytuacja jak z Symphony. Nightmare: Co do tej karty sprawa przedstawia się następująco: Czy na pewno chcesz być źrebakiem, będzie to dość wymagające w odgrywaniu. Co do postaci alternatywnej i równoległej po stronie zła to tak jak ustaliliśmy , ale jeśli będzie to w jakiś sposób psuło grę (mam nadzieję ,że do tego nie dojdzie) i jeśli nie uda się tego poprawić, będę zmuszony usunąć jedną z nich. + tradycyjnie można rozwinąć historię. Nesiachnid: Cieszę się, że jest ktoś po ciemnej stronie mocy, wyjaśnij z łaski Swej czym są te buteleczki miłości? + tradycyjnie historia do rozwinięcia. Emma55525: tak samo- historia jeśli chcesz to rozwiń. WładcaCiemnościIWszelkiegoZła: Wszystko w porządku, tylko tu bardzo radziłbym rozwinąć historię, troszeczkę krótka Po prostu Tomek: ok. tak jak poprzednio historia jeśli chcesz do rozszerzenia. Guardian: Tu czepiam się AK-47,ale o tym już poinformowałem (dzięki za załatwienie sprawy), następnie nie wyobrażam sobie kucyka-demona, może byś to opisał no i historia tradycyjnie. Rubinka: KP ok. ,tak jak u wszystkich do tej pory, jeśli chcesz to rozszerz historię. Twilight S.: nie widać żadnych niedopatrzeń, tylko prośba o dopracowanie historii, jest dość krótka i ogólna, ciężej Ci będzie wczuć się w postać Bellamina: No cóż ja tu mogę rzec, wzór KP dla wszystkich, którzy nie wiedzą jak to wygląda, wszystko jest świetne, choć możesz rozwinąć co nie co, ale z Tobą już rozmawiałem na ten temat i znasz moją opinię lola2001: no cóż, wszystko ładnie, oprócz tych stuk samoobrony opanowanych do perfekcji, ludziom zajmuje nauczenie się jednej pół życia, a Ty umiesz wszystkie na raz przez kilka lat, pachnie mi to lekko, robieniem się OP, choć to tylko moje prywatne zdanie. Co do historii, to jeśli chcesz to ją tradycyjnie rozwiń, jeśli będziesz to robiła, to radzę zwrócić uwagę na choroby i znaki w lesie. SolarIsEpic: wszystko ok. Tradycyjnie według chęci możesz rozwinąć historię. ChOmIk: skoro jeszcze nie grałeś w żadnej sesji, to radzę Ci jednak dorobić imię i rozszerzyć historię, gdyż to ułatwia wczucie się w nią. MyLittleFluttershy: KP ok. fajnie, że jakiś gryf się znalazł , jak chcesz możesz rozszerzyć Twoją historię, chociażby o wygląd topora ojca, którego jestem osobiście ciekawy. Nightmare postać mrc. 2: ok. również wszystko ok. tylko jeden poważny błąd, o ile dobrze ogarniam znaczenie słowa Alicorn (który miał być formą wyróżnienia) patrz objaśnienia, mój pierwszy post. Trzeba zmienić, chyba, że Alicorn/Smok-Kucyk jet pozbawiony skrzydeł i rogu, ale wtedy nie rozumiem dlaczego się tak nazywa xD. (+ tak jak wcześniej historia) HappyHatter: też wszystko w porządku, tylko ,jak sobie wyobrażam Twoją postać obładowaną tymi wszystkimi rzeczami, aż śmiać mi się chce, fakt da się to wszystko unieść, ale znaczenie spowalnia to sprawność ruchową kucyka . Ciekawe jest to, że większość rodziców w historiach postaci, albo nie kocha swoich dzieci, albo ginie, a już w ostateczności postacie mają straszne dzieciństwo. To takie luźne spostrzeżenie xD. Zauważyłem, że niektóre karty postaci po stronie dobra zawierają pewien błąd logiczny, że na przykład ktoś jest niespecjalnie lubiany i nie ma przyjaciół, to mam pytanko: Jak mógł zostać odporny na wypaczenia harmonii? Skoro, przetrwali niezmienieni tylko Ci ,w których przyjaźń była silna. 6. To na razie tyle w stosunku do tego, co aktualnie się pojawiło, oczywiście dalej przyjmuję chętnych do sesji, tylko tak dla przypomnienia powiem, że pomimo tego, iż zapraszam wszystkich do zabawy i chcę aby było jak najlepiej, to każdy powinien się starać jak może najbardziej. Jeśli będę widział, że ktoś robi wszystko na ewidentne "odwal się", to podziękuję takiej osobie. To, że jesteśmy wyrozumiali i tolerancyjni nie powoduje, że można psuć zabawę innym, którzy naprawdę starają się odgrywać postać. Jeszcze raz dziękuję bardzo Wam wszystkim i życzę powodzenia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Luty 23, 2013 Share Napisano Luty 23, 2013 Wyjaśnię te buteleczki To pojemniki, w których Podmieńce przechowują miłość, swoje pożywienie. Wygląda ona jak różowa chmurka uwięziona w buteleczce. Tak, jestem źrebakiem. Jestem też MG, więc łatwo mi przestawiać się pomiędzy kilkoma postaciami Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Po prostu Tomek Napisano Luty 23, 2013 Share Napisano Luty 23, 2013 W razie potrzeby rozszerzenia historii wystarczy wyedytować post z kartą, tak? Wyjaśnienie ewentualnego błędu logicznego co do przyjaciół. Nigdzie nie napisałem, że ich nie ma. Napisałem tylko, że trudno zawiera przyjaźnie. Przetrwał wypaczenia harmonii z powodu tego, że skupia się na sobie, nie na innych. Mój błąd. Kolejne wyjaśnienie, mianowicie moja postać dość późno przyszła na świat i dlatego matka zmarła 10 lat temu. Żyje sam w sensie bez żony i dzieci. A historię zawsze mogę spróbować poszerzyć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SolarIsEpic Napisano Luty 23, 2013 Share Napisano Luty 23, 2013 Zauważyłem, że niektóre karty postaci po stronie dobra zawierają pewien błąd logiczny, że na przykład ktoś jest niespecjalnie lubiany i nie ma przyjaciół, to mam pytanko: Jak mógł zostać odporny na wypaczenia harmonii? Skoro, przetrwali niezmienieni tylko Ci ,w których przyjaźń była silna. Myślę że moja postać może się do tego zaliczać więc... Wytłumaczenie- MT nie jest pozbawiony przyjaźni jednak ta przyjaźń jest w nim uśpiona lecz jedna cząstka tej przyjaźni uratowało go przed tym czymś złym. Dobrze?...to dobrze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shantee Napisano Luty 23, 2013 Share Napisano Luty 23, 2013 kapi, ma postać ma wyjątek od ''nie kochania'' lub ''porzucenia'' przez rodziców. Rodzice Shantee kochali ją całym sercem i wspierali, gdy dostała się do szkoły Księżniczki C. Oni nadal żyją, ale nie kłócą się przez magię miłości. Nie chcieli wyruszyć na wyprawę tylko po to, że ich brązowa córka już w niej jest. I chwała ci, żeś zaakceptował! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lurasidone Napisano Luty 23, 2013 Share Napisano Luty 23, 2013 Rozszerzyłam historię o wiadomości na temat pana Nail'a, Sweet Cherry (tu trochę się rozpisałam ^^) i dodałam razem z wyjaśnieniem jedną rzecz do ekwipunku. Enjoy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Luty 23, 2013 Share Napisano Luty 23, 2013 Poprawiłam tego Alicorna. Czyli jednak FireDragon będzie ziać ogniem, zamiast go wyczarowywać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts