Skocz do zawartości

Overwatch


The Silver Cheese

Recommended Posts

  Dnia 4.01.2017 o 20:51, EmSki napisał:

Mam pytanie do osób bez przycisku pod kciukiem w myszce. Pod jakim klawiszem macie atak wręcz? (teraz żałuję, że kupiłem sobie myche bez tego) Ja przypisałem go sobie na kliknięcie rolki myszki, ale może ktoś ma lepszy klawisz?

Expand  

Domyślnie mam na V i jest ok.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 4.01.2017 o 21:18, EmSki napisał:

Dziękuję. Chyba V mi lepiej przypasii, bo będąc blisko może zajść potrzeba ruszania się w bok, a z V na spację jakoś szybkiej się schodzi.

Expand  

Mimo wszystko, kto ma przycisk boczny pod kciuk, to niech tam da uderzenie ręką. Jest wtedy dużo wygodniej i lepiej ogółem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 4.01.2017 o 21:30, Waryate napisał:

Kiedy chcę zaatakować melee w gierce, to odruchowo naciskam v. To standardowy przycisk na to, nawet dinozaury tak twierdzą.

Expand  

Wiem że domyślny był pod kciukiem na myszce, alternatywny może był v nie pamiętam. Ale dałem v i c na wypadek gdybym się pomylił :v

 

Jeżeli chodzi o zrównoważenie postaci do wg mnie Fara jest zbyt przykoksowana. Zwłaszcza na otwartych przestrzeniach. Wylatuje w górę, nawala pociskami, spada i tak cały czas, aż do specjalnego ataku. Jak ją trafić jak jest 30 metrów nad ziemią?

Edytowano przez EmSki
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 4.01.2017 o 22:40, EmSki napisał:

Jak ją trafić jak jest 30 metrów nad ziemią?

Expand  

Snajpery, midrendże, bastiony, jebane wieżyczki, druga, lepsza fara. Hak też się czasem sprawdza. Ult t.rzy też, źle wymierzysz i nie masz jak uciec, albo myślisz, że jesteś poza zasięgiem ale i tak ded. A tak to nie wiem. Ale jak jesteś na ziemi zbyt długo to nie pożyjesz. Bez heala często też nie, bo to co wymieniłem się na ciebie czai (i vice versa(?)). Zawsze możesz próbować teleportować się na balkony raperem, stąd chyba problem z ustrzeleniem ptaszyny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie postacie które wymieniliście mają predyspozycje, ale trzeba mieć cela i uważać na to co się dzieje dookoła. Zanim się spadnie na ziemię po strzelaniu z góry unosząc się na paliwie wyrzut spod shifta jest już naładowany, a lądować sobie można u siebie na tyłach. Mogli by chociaż zmniejszyć pole rażenia jej wyrzutni rakiet, wtedy ona musiałaby latać niżej żeby lepiej celować. Może pogram więcej Farą i zobaczę jak mnie będą zabijać :) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 5.01.2017 o 14:26, EmSki napisał:

Pewnie postacie które wymieniliście mają predyspozycje, ale trzeba mieć cela i uważać na to co się dzieje dookoła.

Expand  

Kek, widzisz Farę w przeciwnym temie to rób więcej zygzaków i patrz co jakiś czas w niebo xP Poza tym cel i zwracanie uwagi na otoczenie...przyjdzie z czasem? Nie wiem jak to nazwać, ale chyba o to chodzi w grze, jeśli chcesz zrobić coś więcej niż podziwianie mapek i sprejowanie ścian. No Mercy czy Reinem to jej raczej nie ubijesz.

  Dnia 5.01.2017 o 14:26, EmSki napisał:

Zanim się spadnie na ziemię po strzelaniu z góry unosząc się na paliwie wyrzut spod shifta jest już naładowany,

Expand  

O ile masz (już) wyczucie/farta. A jak dostaniesz heada to i skakanie nie pomoże xD

  Dnia 5.01.2017 o 14:26, EmSki napisał:

lądować sobie można u siebie na tyłach

Expand  

Wszędzie można, chwilki potrzebujesz tylko coby podładować bateryjki w jetpacku albo rozglądnąć się za jakąś apteczką, w przypadku gdy healer jakoś nie ma ochoty nakleić ci plasterka na kuku. Ale i tak zawsze możesz oberwać przypadkowym granatem wytrzeszcza czy tam szczałką od Hanzy.

  Dnia 5.01.2017 o 14:26, EmSki napisał:

Mogli by chociaż zmniejszyć pole rażenia jej wyrzutni rakiet

Expand  

Ajtam ajtam, jak strzelasz do kogoś, wywalasz cały magazynek i każdym pociskiem trafiasz go po 10-15hp a on ucieka ci będąc na pierdnięcie komara i za chwilę znów ma pełne hp, to nie ważne jaki splash ma rakieta. Direct hit, albo niemal-bezpośrednie trafienie to je ono. Wtedy robisz kuku i "pole rażenia" nie ma znaczenia.

  Dnia 5.01.2017 o 14:26, EmSki napisał:

wtedy ona musiałaby latać niżej żeby lepiej celować

Expand  

nope. chyba, że ma lęk wysokości.

  Dnia 5.01.2017 o 14:26, EmSki napisał:

Może pogram więcej Farą i zobaczę jak mnie będą zabijać

Expand  

Farą się gra prawie jak w quake. Fajnie się stoi za węgłem i strejfuje bastiony. W ogóle bo Fara ez postać, łatwiejszy jest tylko Aimbot-76 :kappa:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja PST dnia 05.01.2017

  Odkryj ukrytą treść

 

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 5.01.2017 o 20:35, MasterOfRainbows napisał:

Nie ma to jak się nie przedstawić i spamować ludziom zapkami do drużyny co nie :drurrp:

Expand  

Na 29 stronie podawałem battlelogin. Widocznie nikt się nie zainteresował D:

Zamiana pancerza na zdrowie coś zmienia dla D.VY? Zdrowie szybciej się leczy od pancerza czy coś?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 6.01.2017 o 00:10, EmSki napisał:

Zamiana pancerza na zdrowie coś zmienia dla D.VY?

Expand  

Przytaczając tutaj wypowiedź pewnego Romana:

"Dva - Bedzie troche bardziej podatna na ataki typu "shoot gun" (wieprzu, zniwiarz, d.va itd) , czyli nerf na przezywalnosc. 
Zmniejszone obrażenia pocisku z 3 do 2
Ilość pocisków na strzał zwiększona z 8 do 11
Czyli dawniej 3x8= 24, a teraz 2x11 = 22 Czyli na ataku tez nerf, zwlaszcza na postaciach posiadajacych pancerz (Torbjorn, Reinhard, Bastion, dva, winston."

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pamiętaj, że wystarczy trącić Zombrę, by straciła cały efekt hakowania, stąd właśnie ten boost do szybkości. Odnowienie hakowania jest na dobrym poziomie, inaczej Sombrero stałaby się zbyt OP.

 

I tak nawiązując do wspomnianego wyżej Romana:

  Odkryj ukrytą treść

 

Edytowano przez Niklas
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 sekund to stanowczo zbyt długo jak na tak dynamiczną grę i sumie podstawową umiejkę. 10 sekund byłoby odpowiedniejszym czasem. A czas potrzebny do zhakowania jest odpowiedni, bo nie wkurzało mnie, że byle trącenie niweluje cały efekt, tylko właśnie to, że jak zhakuje np. apteczkę to nie mogę zbytnio nic zrobić poza strzelaniem jeszcze przez parę sekund

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Film prezentujący testy Wieprza 2.0.

  Odkryj ukrytą treść

Podsumowanie:

Hak zostanie przerwany, jeśli złapany gracz zniknie w tym czasie z pola widzenia.

Ścianą Mei możesz przerwać hak, który kogoś złapał.

Nie złapiesz gracza, którego nie widzisz.

Każdy pochwycony gracz wyląduje naprzeciwko ciebie.

Obracając hakiem możesz przenieść gracza o 90 stopni na twoją lewą lub prawą stronę - bug?

Hak będzie przechodził przez wroga, jeśli pole widzenia jest zablokowane.

Hak po złapaniu i przerwaniu ciągle robi obrażenia.

Nie możesz już stosować kombinacji ataku.

Między złapaniem gracza, a wystrzałem broni Wieprza, nie ma miejsca, aby ofiara zrobiła cokolwiek tzw. rzucenia tarczy czy użycie kriostazy.

 

Parodia Jeffa :kappa:

  Odkryj ukrytą treść

 

Edytowano przez Lucas
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...