Skocz do zawartości

A może ktoś by chciał samolot?


Cuddly Doggy

Recommended Posts

Nie zostaje nam nic innego jak podarować Zegarmistrzowi Tupolewa! Mamy nadzieje, że okaże się pomocny.

Jumbo Jet- BRONIESiPEGASIS


MiG-25 -Cuddly doggy
Sturzkampfflugzeug- Warmen
Heinkel He 111- Yarvin le Cretin
Northrop P-61 Black Widow- Arjen
Beechcraft King Air B200 -Airlck
Westland Lysander- Talar
TU-2- Dolar84
Lockheed C-130 Hercules- Bartis
McDonnell Douglas F/A-18 Hornet- Sosna
TU-95- Zegarmistrz



Usaf.u2.750pix.jpg
Lockheed U-2to kolejny samolot, który poszukuje nowego właściciela. Zbudowany na zamówienie CIA podczas trwania zimnej wojny samolot rozpoznawczy U-2 znany jest również jako Dragon Lady. Latał on głównie nad terytorium ZSRR, Kuby, Chin i innych państw bloku wschodniego. Wykryły one m.in. istnienie kosmodromu Bajkonur (Miejsce startów zarówno sztucznych satelitów jak i załogowych statków kosmicznych w Kazachstanie) oraz stanowiska rakiet SS-4 podczas Kryzysu kubańskiego (a ta historia jest znana- Castro, Keendy i Chruszczow, blokada morska, zagrożenie wojną nuklearną itd.). Jednakże, o U-2 świat usłyszał, na dwa lat przed kryzysem kubańskim, kiedy to jedna z tych maszyn została zastrzelona w pobliżu Swierdłowska. By nasza Smocza Pani spadła na ziemie potrzebnych było 14 rakiet S-75 oraz dwóch MiGów- 19.
Komu wręczymy ten samolot? Może jakiejś użytkowniczce, którą można nazwać Smoczą Panią? Albo komuś, kto zawsze wie co się dzieje, zna najnowsze newsy itd?

Link do komentarza
  • 3 weeks later...

Cóż, widzę, że tym razem dwie osoby będą musiały dzielić razem maszynę.
Mam nadzieję, że nie będą się o nią spierać, bo jak tak to...
Spokojnie koleżanko, na pewno poradzą sobie nawet bez Twojej interwencji

Jumbo Jet- BRONIESiPEGASIS


MiG-25 -Cuddly doggy
Sturzkampfflugzeug- Warmen
Heinkel He 111- Yarvin le Cretin
Northrop P-61 Black Widow- Arjen
Beechcraft King Air B200 -Airlck
Westland Lysander- Talar
TU-2- Dolar84
Lockheed C-130 Hercules- Bartis
McDonnell Douglas F/A-18 Hornet- Sosna
TU-95- Zegarmistrz
Lockheed U-2- Smok Stachul i Decaded


B-2_Spirit_original.jpg

B-2 Spirit – amerykański bombowiec strategiczny zdolny do przenoszenia bomb konwencjonalnych i jądrowych. Wykonany on został w technologii stealth, której celem jest zmniejszenie możliwości wykrycia obiektu. W tym wypadku w wykryciu samolotu przeszkadza: zastosowanie "latającego skrzydła"- brak wyodrębnionego kadłuba, ukryciu silnika wewnątrz kadłuba, zastosowaniu materiałów absorbujących fale radarowe (czyli takich, które utrudniają wykrycie samolotu za pomocą radarów), zmniejszeniu skutecznej powierzchni odbicia (a Skuteczna Powierzchnia Odbicia to parametr, który wykazuje zdolność obiektu do odbijania fal). Jest to jeden z najdroższych samolotów wojskowych świata.
Kto powinien go dostać? Może ktoś, kto lubi drogie zabawki? A może bardziej przyda się osobie, która woli być nie zauważana lub wręcz uwielbia działać po cichu, bez zbędnego szumu?
Link do komentarza
  • 2 weeks later...

Czyli wychodzi na to, że powędruje do mnie kolejny samolot. Będę musiała wybudować większy hangar.
Kolejny, samotny i potrzebujący ciepła samolot przybył prosto z III Rzeszy... to znaczy JA go przybyłam, więc brawa dla mnie!

Jumbo Jet- BRONIESiPEGASIS


MiG-25 -Cuddly doggy
Sturzkampfflugzeug- Warmen
Heinkel He 111- Yarvin le Cretin
Northrop P-61 Black Widow- Arjen
Beechcraft King Air B200 -Airlck
Westland Lysander- Talar
TU-2- Dolar84
Lockheed C-130 Hercules- Bartis
McDonnell Douglas F/A-18 Hornet- Sosna
TU-95- Zegarmistrz
Lockheed U-2- Smok Stachul i Decaded
B-2 Spirit- Cuddly doggy


horten_ho_229_01_s.jpg
Horton Ho 229-Trudno uwierzyć, że ten samolot pochodzi z III Rzeszy, czyli z lat 40 ubiegłego stulecia. Nic dziwnego, wygląda dokładnie tak, jak wyglądają dzisiejsze bombowce. Horton Ho 229 był pierwszym samolotem odrzutowym o konstrukcji latającego skrzydła na świecie. Samolot zdołano wyprodukować i wstępnie oblatać dopiero w styczniu 1945 roku, z tego można wnioskować, że nie odegrał istotnej roli w tej wojnie. Wyposażony w dwa działka 30 mm, mógł być używany jako samolot myśliwski, ponieważ jego osiągi teoretycznie przewyższały wszystkie samoloty alianckie.
W latach 2008-2009 w firmie Northrop Grumman przeprowadzono rekonstrukcje oraz testy elektromagnetyczne na tajnym poligonie fabrycznym Northrop, wykazały one, że Horton w 1945 byłby wykrywalny, przez angielską stację radarową wczesnego wykrywania Chain Home, w odległości równej 80% odległości wykrywania myśliwca Bf-110, czyli w odległości 130 km zamiast 160 km. Był to pierwszy samolot wykonany w technologii stealth. Pod koniec wojny samolot ten trafił w ręce amerykanów. Nic więc dziwnego, że stworzony przez nich B-2 Spirit jest tak podobny do Hortona ho 229.

Kto powinien dostać ten samolot?

Link do komentarza
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jumbo Jet- BRONIESiPEGASIS

MiG-25 -Cuddly doggy

Sturzkampfflugzeug- Warmen

Heinkel He 111- Yarvin le Cretin

Northrop P-61 Black Widow- Arjen

Beechcraft King Air B200 -Airlck

Westland Lysander- Talar

TU-2- Dolar84

Lockheed C-130 Hercules- Bartis

McDonnell Douglas F/A-18 Hornet- Sosna

TU-95- Zegarmistrz

Lockheed U-2- Smok Stachul i Decaded

B-2 Spirit- Cuddly doggy

Horton Ho 229- Tric

Zeppeliny- Slowpoke

Ok, niech będzie Slowpoke.

Messerschmitt_Bf_109G-2.jpg

Messerschmitt Bf 109 niemiecki samolot myśliwski, podstawowy myśliwiec Luftwaffe podczas drugiej wojny światowej. Reichsluftfahrtministerium, czyli mówiąc prościej Ministerstwo Lotnictwa Rzeszy w 1933 złożyło zamówienie na nowy samolot myśliwski. Prace projektowe nad właśnie Bf109 rozpoczęto 1934 roku wiosną, zaś do budowy pierwszego prototypu przystąpiono jesienią. Jednakże nie tylko Willy Messerschmitt zgłosił się do konkursu na myśliwiec, brały w nim udział jeszcze cztery biura projektowe zakładów lotniczych. Czyli były cztery cztery projekty, z czego do dalszego etapu zakwalifikowały się dwa: Właśnie Bf109 oraz Heinkel He 112. W czasie prób porównawczych obu prototypów Bf 109 osiągnął większą o 22 kilometry prędkość maksymalną oraz większą prędkość wznoszenia, był szybszy, jednakże He 112 zyskał bardzo pochlebne opinie pilotów, chwalących wygodną kabinę o bardzo dobrej widoczności, dobre prowadzenie tego samolotu podczas kołowania (jak samolot jedzie przed startem i po wylądowaniu to wtedy to samolot robi) oraz lepszą zwrotność i właściwości pilotażowe. Nic więc dziwnego, że pierwotnie przetarg wygrał Heinkle, lecz intrygi i przebiegłość Willy'ego Messerschmitta przesądziły o kontynuowaniu prac nad prototypem Bf 109. Przebiegły, niemiły człowiek.

Bf109 był samolotem bardzo trudnym do pilotażu przy starcie i lądowaniu. Kołowanie odbywało się na oślep, gdyż osłona silnika zasłaniała pilotowi widok na wprost. Najlepsze właściwości pilotażowe i manewrowe Bf 109 osiągał w zakresie prędkości 350-420 km/h, przewyższając pod tym względem nawet swojego najgroźniejszego konkurenta Supermarine Spitfire. Jednak już po osiągnięciu prędkości wyższej niż 400 km/h lub 485 km/h (zależne od wersji)opór sterów wzrastał, zmuszając tym samym pilota do użycia większej siły przy sterowaniu. Reakcje samolotu następowały ze znacznym opóźnieniem.

Jednak jedno trzeba mu przyznać- naprawdę siał zniszczenie.

A więc kto powinien dostać ten samolot? Na pewno, nie powinien dostać go byle kto... w końcu nie tak łatwo zapanować nad taką bestią?

Link do komentarza
  • 3 months later...
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...