-
Zawartość
5908 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
146
Cipher 618's Achievements
![Ranga: Zarządca stajni (12/17) Zarządca stajni](https://mlppolska.pl/uploads/set_resources_46/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_default_rank.png)
Zarządca stajni (12/17)
3.7k
Reputacja
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Cipher 618
-
Nigdy w życiu bym nie pomyślał, że Fallout może być straszny. A tym czasem w jednym z zadań pobocznych poczułem się jak Lex i Tim w kuchni w Parku Jurajskim. Tyle, że oni nie mieli mini bomby atomowej
PS. Tego farta (ślepotę wroga) zawdzięczam dobrze wyuczonemu skradaniu.
-
Czemu fallout miałby nie być straszny? Wydaje mi się że w każdej części były motywy mogące straszyć, w jedynce mogła to być katedra, ogólny motyw mutantów, gadająca głowa mistrza (brr, do dziś nadal potrafią mnie ciarki przejść), w dwójce nawiedzona farma, trochę było to creepy, i ta smutna ścieżka dźwiękowa, w trójce np nagłe pojawienie się behemotha oraz ruiny dunwich, wizje które doswiadczaliśmy oraz niektóre momenty dodatku Point Lookout - też wizje. W NV może trochę mniej, nightkini mogli przestraszyć albo lecący szpon śmierci. Dead Money mogło by być straszne gdyby nie było wkurzające. O czwórce się nie wypowiem bo mnie bardziej zdążyła znudzić
- Pokaż następne komentarze [3 więcej]
-