Skocz do zawartości

Pytania dotyczące Starcia Tytanów.


Cava Herondale

Recommended Posts

W kwestii tur jest proste rozwiązanie.

 

Uczestnik po wykonaniu ruchy/posta może wykonać następny dopiero gdy inni uczestnicy wykonają swój.

 

Niestety ta reguła ma jedną wielką wadę. Tempo: jeśli jakiś uczestnik nie będzie aktywny w grze będzie problem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale moje pytanie brzmiało, czy rozmowa dialog między graczami to tura czy nie? Według mnie rozmowy powinny być nieliczone do tury.

Nie. To ma być takie luźne granie. Możecie ustalać sobie, z kim chcecie sobie grać i zadawać się tylko z tą osobą np. w jego prywatnym pokoju. Więc wtedy odpisujesz, kiedy Twój towarzysz udzieli Ci odpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masz super Chrysalis Advilion na awku masz u mnie za nią plusa.

 

Jedyny kucykowy art w moim klimacie, jaki mi się spodobał. Wiem, że świetny.

 

 

 

Tempo: jeśli jakiś uczestnik nie będzie aktywny w grze będzie problem.

 

Wolę, by sesja zwolniła swoje tempo, a w przypadku przydługiej nieaktywności (t.z. około trzech dni) będę po prostu ignorował brak i kontynuował dalej sesję.

Edytowano przez Advilion
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A co ci przeszkadzają magowie. Pomijając fakt, że jeśli jakaś klasa kontruje inną to taki team jest łatwo wyniszczony.

 

Patrząc na magów w każdej z drużyn, jedna taka postać przy odrobinie pomysłowości mogłaby spokojnie zdjąć w pojedynkę kilku wojowników... Wojownicy i snajperzy mają w porównaniu do nich mega ograniczone zdolności. Przydałyby im się te wszystkie zasłony dymne i inne gadżety o których wcześniej mówiliście.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. To ma być takie luźne granie. Możecie ustalać sobie, z kim chcecie sobie grać i zadawać się tylko z tą osobą np. w jego prywatnym pokoju. Więc wtedy odpisujesz, kiedy Twój towarzysz udzieli Ci odpowiedzi.

 

Bo mnie w tym głównie chodziło o rozmowy między grupowe. Np ktoś złapał przeciwnika w sieci i teraz go przesłuchuje albo po prostu rozmawia. Ale spoko, choć teraz tak sobie myślę, że łatwiej dla sesji jest napisać /Gracz złapany

I zaczęli ze sobą rozmawiać. I rozmowę zrobić na PW.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo co jak chciałbym pogadać z wrogiem? O to mi chodzi :v A po co to już moja sprawa ;)

 

Powód jest oczywisty, w celu budowania relacji :P Zarówno tych przyjaznych, co zapewne będzie rzadkie, jak i tych mniej przyjaznych. Oczywistym jest, że każda z postaci znalazłaby w drużynie przeciwnej kogoś, z kim nie chciałaby walczyć z różnych względów oraz kogoś, kogo najchętniej pocięłaby na plasterki, plasterki na kostki, kostki na trójkąty i na koniec ugotowała go na wolnym ogniu. Zgadam się z tym, że nie należy ograniczać interakcji postaci tylko do poziomu swój-swój, ale dać możliwość rozmowy postaci z drużyn przeciwnych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo co jak chciałbym pogadać z wrogiem? O to mi chodzi :v A po co to już moja sprawa ;)

 

To samo w sobie nie jest złym pomysłem ale używanie w tym celu PW już niezbyt. W sesie, nawet jak kogoś złapałeś i z nim rozmawiasz to i tak inni mogą być tego świadomi i mieć chęć interakcji. Powiedzmy że moja postać chciałaby podłuchać o czym ty sobie tak ochoczo gawędzisz z wrogiem. Robienie tego na pw byłoby nieco uciążliwe (dodawanie zainteresowanych osób itd.) Tak więc wydaje mi się że dedykowane do tego tematy/pomieszczenia ( w twoim przypadku byłby to np loch) są dobrym pomysłem.

Edytowano przez EmielRegis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby dało się sensownie przeprowadzać takie akcje, każda sesja -nawet jeśli złożona z kilku misji- musiałaby znajdować się w osobnym subforum, żeby nie tworzyć zamieszania. Tam musiałby znajdować się jeden temat na dialogi prowadzone z postaciami w pułapkach (jesli ktoś chce). Tworzenie osobnych tematów na moment lub jakichś prywatnych rozmów... nie mówię, ze to zły pomysł, ale organizacyjnie byłoby to strasznie problematyczne.

Edytowano przez Pervert Question
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomnę jeszcze, że pomysł z PW nie wynikał z chęci tajnego spiskowania tylko, by nie zasyfiać wątku niepotrzebnymi postami. Bo jeśli Cava i jej pomocnik się spiszą to sprawę "informacji nie wiadomo jak zdobytych o tym, że sojusznik gadał z wrogiem" się pojawiać nie będą albo przynajmniej będą edytowane i pilnowane.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można zrobić tak, że po przeprowadzeniu dialogu pomiędzy przedstawicielami stron przeciwnych za pomocą PW, jeden z jej uczestników wrzucałby całość jako jeden post z całością rozmowy, najlepiej odpowiednio go oznaczając. Oczywiście wciąż nie rozwiązuje to problemu przytoczonego przez Emiel dotyczącego możliwości ingerencji innych graczy w rozmowę, ale od biedy jest to jakieś koślawe rozwiązanie. Mimo wszystko lepiej byłoby już zrobić do każdego tematu z walką temat z rozmowami do niej, a aby łatwiej się w nich odnaleźć GM musiałby w momencie napisania posta oddzielającego turę w walce, dać post w temacie dialogów, o tym iż w danym momencie zaczęła sie kolejna tura, aby stworzyć jakikolwiek porządek. To niestety również nie jest najlepsze rozwiązanie i o ile wciąż lepsze to od niczego, to strasznie czasochłonne dla i tak już zawalonych robotą GM'ów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówi Serox. Turowość rozgrywki jest wprowadzana by walka przebiegała w uczciwy i zorganizowany sposób, by była jasność w tym co i kto robi. Dialogi natomiast mają na to zerowy lub nikły wpływ.

Osobiście staram się nie tyle nabijać posty co mieć dobrą repkę. Co, mam nadzieję widać, gdy się rozpisuję. >.>

Edytowano przez Burning Question
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na tym forum jest takie coś, że ludzie patrzą na posty. Wolą unikać większego wysiłku podczas pisania postów, bo lubią szybko nabijać sobie ten licznik. Pewnie zauważyliście, jaka jest różnica między zabawą przydzielaną, a tą opisową. Ogromna... A nawet tutaj wszyscy piszą po 1-3 zdania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę ogarniam

 

Fakt. Jest straszna nawałnica (że się tak wyrażę) postów...

no więc lekko mówiąc ta nawałnica mnie zniszczyła :( w święta rewanż :P

 

Bo co jak chciałbym pogadać z wrogiem? O to mi chodzi  :v A po co to już moja sprawa  ;)

Emmm no żeby poprawić stosunki, uregulować pewne kwestie, przekabacić kogoś na drogą stronę skontaktować się z z góry ustaloną "wtyką" :v i tym razem to nie ja :P ugrać coś i bonusowe +5 do dyplomacji i charyzmy... i inne np. nieświadome wydanie ważnych informacji zagadanie kogoś na śmierć, stworzenie "przyjaźni" majacej na celu zniszczenie jednego z "przyjaciół" itd.

 

 

Jedyny kucykowy art w moim klimacie, jaki mi się spodobał. Wiem, że świetny.

 

Wolę, by sesja zwolniła swoje tempo, a w przypadku przydługiej nieaktywności (t.z. około trzech dni) będę po prostu ignorował brak i kontynuował dalej sesję.

 

  Jeeej, nie trudno się domyślić że lubię Kryśkę :)

Dzięki za wyrozumiałość :)

 

No cóż wiem moje odpisy to masakra, przepraszam za siebie :( ale nie miałem ani czasu ani warunków do napisania czegoś porządnego. Więcej czasu=lepszy odpis a i tak więcej czasu zajmowało mi ogarnięcie tego co się dzieje. System tur to dobre rozwiązanie, i z góry was przepraszam ale może być tak że w czasie gdy Wy dacie 20 odpowiedzi ja dam 2 może 3 :( W czasie wolnym będzie lepiej... Byle do piątku ;) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to wydaje mi się, że skutek "storzył" przyczynę. W sensie: administracja widzi, jak ludzie nabijają masowo psoty w grach i myśli, że chcą ich mieć jak najwiecej. W rzeczywistości nikt przy zdrowych zmysłach o tym nie myśli a posty nabijają się z czystego lenistwa userów do pisania dłuższych wypowiedzi. Tak czy inaczej ich liczba nie ma na tym forum żadnego znaczenia czy wpływu, więc też nie wiem w czym problem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...