Ever3Tree Napisano Lipiec 12, 2016 Share Napisano Lipiec 12, 2016 10 minut temu Niklas napisał: A którą ci tak zniszczyli? :> 8 minut temu Uszatka napisał: Nie przypominam sobie by jakaś ksywka herosa w Overwatchu było zepsuta To proszę mi wytłumaczyć sens określenia "Trupia Wdowa" Skoro samo słowo wdowa oznacza kobietę, której zmarł mąż, to trupia wdowa oznaczałoby kobietę, której zmarł trup Nie ma dobrego polskiego synonimu na Widowmaker, można spróbować powiedzieć Owdawiaczka, choć brzmi to już nieco zbyt karkołomnie. Jak dla mnie mogli zostać przy samym słowie Wdowa, ewentualnie, jak już czuli taką presję dodania czegoś mhrocznego postawić na stare dobre i trącące marvelem Czarna Wdowa. Lubująca się w pająkach francuzka chyba byłaby zadowolona z ksywki odziedziczonej po niebezpiecznym pajęczaku Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szonszczyk Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 (edytowany) ANA Plusy: -200HP (co na supporta jest sporo) -Może i leczyć i zadawać obrażenia (w tym wkurzające bo są zadawane w czasie) -Potrafi na 5-6 sekund wyeliminować przeciwnika (jak trafi tym cholernym pistolecikiem) -Dobrze użyty ult może działać jak znacznie lepsze zwiększenie ataku od łaski (plusem jest zwiększona prędkość) - czas trwania około 5 sekund (nie liczyłem) -Potrafi siebie i innych uleczyć rzucanym granatem (zadaje 60 dmg leczy znacznie więcej, to pod E) Minusy: -Nie zadaje obrażeń krytycznych (pociski są rodzajowo: albo trucizną albo lekarstwem) -Brak mobilności wdowy/hanzo Ogólnie: Kolejny support typu nie-wiem-do-jakiej-to-wrzucić-kategorii. Robi swoje dmg, leczy nawet-nawet taki pół na pół support/healer dla zeskillowanych graczy. Poziom trudności: maksymalny. Preferowany tryb: obrona, odległość: duża(atak bądź też leczenie sojuszników), średnia(support czyli wejdzie w środek akcji, coś tam porobi i wróci), mała(healer czyli leczy swoich, a przeciwnikami się nie przejmuje). Trzeba by jeszcze więcej pograć by obczaić jakieś strategie. Ana jest kontrą na: Wieprza i Łaskę. Zapraszam do dyskusji! Edytowano Lipiec 13, 2016 przez MasterOfRainbows 2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airlick Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 Jednak Sombra. Blizzardowi jednak wyszła niezła zmyła, bo chyba nikt nie przyjmował możliwości, że to będzie tylko jeden ze skinów Any, wszyscy z góry założyli, że to musi być podstawowy wygląd postaci. Nie widzę sensu posiadania snajpera z zerową mobilnością, bo o ile widziałem, to ona nie ma żadnego skoku, więc nie wejdzie na żadne z miejsc, w które mogą wejść Hanzo i Widow. Tak więc połowa użyteczności od razu idzie do kosza, bo u snajpera o to chodzi, żeby usadowił się w miejscu, w którym ma duże pole ostrzału, a zza linii tanków to to nie pójdzie. Z drugiej strony, będzie niezłą kontrą na Tracer i Genjiego z tym usypianiem. Na pewno będzie też ostateczną kontrą na Roadhoga, raz, że blokowanie heala, dwa, że usypianie na ulcie właśnie. Chyba tylko dlatego Hog nie dostał nerfa. Może jednak brak mobilności nie będzie takim wielkim problemem, biorąc pod uwagę jej utility. Właściwie to jestem pewny, że ona będzie zawsze albo OP, albo UP. Ma tego utility za dużo. Więc albo jej liczby będą zbyt wysokie i jej utility będzie sprawiać, że będzie się nią grać w każdej grze, ALBO zbyt niskie i jej utility nie będzie wystarczające, by uzasadnić branie jej. Bo która postać ma w jednym CC, boost dmg/szybkości teamu, heal, blokowanie heala, i jeszcze snajperkę do tego? To jest zwyczajnie za dużo dobrego. Nagrałem się wystarczająco w LoLa, w którym taka Irelia, Elise czy Lee Sin byli pickowani na najwyższym poziomie mimo 10 nerfów z rzędu, bo ich kit był po prostu za dobry i niezależnie od bazowych liczb można było nimi dominować. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 Tymczasem szykuje się kolejny patch, a chętni mogą wziąć udział w publicznej becie. Wystarczy tylko... ZAINSTALOWAĆ GRĘ JESZCZE RAZ Więcej info tutaj: https://playoverwatch.com/en-us/blog/20178523 A podsumowując najważniejsze nowości: - Po 20 sekundach Dogrywki, czas zaczyna upływać szybciej, a gracze odradzają się o 2 sekundy wolniej. - W Competitive Play nie będzie już możliwości dublowania postaci; będzie limit jednej postaci na ekipę. - Zdolności samoleczenia niektórych bohaterów teraz będą nabijać ulta, dlatego niektórym z nich zwiększono czas jego ładowania: -- Bastion: o 10% -- Lucio: o 10% -- Łaska: o 30% -- Wieprzu: o 45% -- 76: o 10% - Zauważono, że D.Va odstaje jakością od pozostałych tanków, dlatego przebudowali działanie jej Macierzy Obronnej. -- Cooldown będzie wynosić tylko sekundę. -- Nowy wskaźnik Defensive Matrix, gdy ta jest w użyciu. -- Naładowanie do pełna trwać ma 10 sekund, a pełna moc Macierzy ma wytrzymać 4 sekundy. -- Matrix to teraz alternative fire (domyślnie więc PPM) i pozostaje aktywny tak długo jak wciśnięty jest przycisk myszy. -- Ult D.Vy ma się ładować 15% szybciej, opóźnienie wybuchu trwać ma teraz 3 sekundy (nie 4), a wybuch nie będzie już zabijać mekowej Azjatki. - Zwiększono nieco zasięg McCree na średnim dystansie, ma teraz podobną celność co 76. - Kilka zmian u Łaski: -- boost do obrażeń ponownie będzie wynosić 50% (tak samo jak orb Zenyatty) -- nie będzie dublowania obrażeń w przypadku doładowania od drugiej Mercy. -- Nasza pani Doktur będzie mogła się poruszać podczas wykonywania Ulta (w zamian będzie się on ładować dłużej). - Rakiety Żołnierza będą ładować się na nowo po chwili od wystrzału, a nie natychmiastowo. - Zmiany u Zenyatty: -- Zwiększenie tarcz o 50 (50 HP i 150 Shielda czyli 200). -- Szybkość sfer zostanie zwiększona z 30 do 120. -- W Transcendencji jego szybkość zostaje podwojona -- Leczenie podczas ulta to 300 HP na sekundę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 (edytowany) Kwestie Ani: "Sprawiedliwość została wymierzona" "Bez lunety" "Co ty sobie myślisz" "Dzieci, bawcie się grzecznie" "Na matkę ręki się nie podnosi" "Nic nie wiesz" "Patrzcie i podziwiajcie" "Chcesz żeby ktoś cię położył spać?" "Sprawiedliwość prosto z chmur!" "Śmierć czeka każdego" "Trzeba być kobietą, żeby o tym wiedzieć" Znalezione błędy w PST: -Włączanie PST skutkuje pojawieniem się podwójnie okna gry, w tym że jeden należy do PST, a drugi do Europy. -Wybieranie Ani w Menu Bohaterów nie daje gwarancji wygenerowania terenu, dlatego trzeba wpierw wybrać inną postać, następnie ją. @Niklas Przynajmniej Zenyatta już nie jest takim pomiotem przez ilość zdrowia. Jednak szkoda, że D.Va nie ginie już od własnego ulta. Teraz jej wytrzymałość staje się nielogiczna. @MasterOfRainbows Jedna z moich taktyk to strzelanie 200HP'owcom dwie sTrzyKawki i dobijanie granatem. Świetnie to się spisuje, aby pobudzić atmosferę grozy. @Airlick Also, mając Anię przy sobie, McCree może tylko się bać o swojego ulta. Team jest bezpieczny. Edytowano Lipiec 13, 2016 przez Lucas 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 31 minuty temu Lucas napisał: Teraz jej wytrzymałość staje się nielogiczna. Która? Bo ma dwie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 (edytowany) 5 godzin temu Niklas napisał: Która? Bo ma dwie Nie ginie od wybuchu swojego mecha. W tym problem. W PST to źle przekłada się na rozgrywkę. Edytowano Lipiec 13, 2016 przez Lucas Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 3 minuty temu Lucas napisał: W PST to źle przekłada się na rozgrywkę. No to pewno poprawią to, zanim patch stanie się stabilny. A jak oceniasz spowolnienie niektórych ultów? 6 godzin temu Lucas napisał: "Bez lunety" Gdyby była młodsza, pewno byłoby 360 No Scope Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 6 minut temu Niklas napisał: A jak oceniasz spowolnienie niektórych ultów? Zdecydowanie pozytywnie. Szczególnie dla Łaski i Wieprza. Będzie rzadziej wskrzeszała, chociaż wiem, że to się odbije również na moim teamie, lecz jej częsty ult to była przesada. 9 minut temu Niklas napisał: Gdyby była młodsza, pewno byłoby 360 No Scope "Nic nie wiesz" Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 6 minut temu Lucas napisał: Będzie rzadziej wskrzeszała, chociaż wiem, że to się odbije również na moim teamie, lecz jej częsty ult to była przesada. Ano, a i ponoć może się teraz poruszać podczas rzucania ulta. Prawda to? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Lipiec 13, 2016 Share Napisano Lipiec 13, 2016 (edytowany) 2 godziny temu Niklas napisał: Prawda to? Yep! Co prawda jeszcze wszystko przed nami, gdyż te zmiany i sama Ana są w PST, a nie oficjalnie. Poczekamy zobaczymy. Beta publiczna jest po to, aby sprawdzić stabilność i balans, szczególnie nowego bohatera wśród obecnego środowiska. Obecnie co bym zmienił to włączył śmierć D.Vy od wybuchu własnego mecha (ale jestem brutalny, muhahahah...), a przede wszystkim jakieś małe zmiany liczbowe w umiejętnościach (nie ult) naszej Ani. Trochę za szybko się odnawiają, przez co można nawet brać cały team Ań i da się wygrać. Przecież może to wykonać z każdym bohaterem, więc powyższe zdanie nie ma sensu... Edytowano Lipiec 13, 2016 przez Lucas Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airlick Napisano Lipiec 14, 2016 Share Napisano Lipiec 14, 2016 W tym jest rzecz, że najprościej rzecz ujmując, ult D.vy służy i służyć będzie do zone'owania przeciwników, a kille są tylko dodatkiem. W rzeczywistości naprawdę trzeba chcieć albo trafić pod CC reszty teamu D.vy, żeby umrzeć od jej ulta - i sekunda mniej do wybuchu nie zmieni tu wiele, bo schować się można w max 2 sekundy, jeśli twoje ustawienie nie jest koszmarne. Dlatego to, że nie będzie umierać od własnego wybuchu, psuje może trochę klimat, ale jeśli o rozgrywkę chodzi, to ma 100% sensu. Teraz może postawić mecha na środku punktu i spokojnie go zajmować, podczas gdy przeciwnicy muszą albo się schować, albo stać w punkcie i zginąć. W tej chwili D.va musi polegać na swoim teamie, żeby zajęli punkt, kiedy puści ulta. Jeśli team jest nieogarnięty, to równie dobrze mogłaby tego ulta nie puszczać albo próbować zgarnąć nim kille, bo i tak nic nim nie zmieni. Dlatego to jest Dobra Zmiana™. W połączeniu ze zmianą Defense Matrix zrobi to z D.vy tanka na miarę naszych czasów i możliwości. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Lipiec 14, 2016 Share Napisano Lipiec 14, 2016 godzinę temu Airlick napisał: Teraz może postawić mecha na środku punktu i spokojnie go zajmować, podczas gdy przeciwnicy muszą albo się schować, albo stać na punkcie i zginąć. Teraz, kiedy nie ginie, może bez problemu tam być, a swoją drużynę mieć w zderzaku, bo do zajmowania punktu są jej nie potrzebni. godzinę temu Airlick napisał: W tej chwili D.va musi polegać na swoim teamie, żeby zajęli punkt, kiedy puści ulta. Kiedy jeszcze od niego ginęła, po rzuceniu ulta np. na punkt. musiała liczyć na przybycie tam drużyny, gdyż sama nie mogła tam być. godzinę temu Airlick napisał: W połączeniu ze zmianą Defense Matrix zrobi to z D.vy tanka na miarę naszych czasów i możliwości. Rzucasz odbezpieczony granat pod sobą i nie giniesz. Czy to są nasze czasy? Otóż nie są. Jak widzisz, D.Va uzależniła się od reszty bohaterów, może grać solo, a tak być nie może, gdyż Overwatch to gra zespołowa. Muszą przywrócić jej śmierć. PS: Jej mech wybucha o sekundę szybciej przy tych zmianach. Tak więc, Koreanka miałaby o sekundę mniej czasu do ukrycia. Przez to musisz wypuszczać ulta na mniejszej trajektorii. PSS: Nadal to są zmiany w PST, domyślny build gry pozostaje nadal bez zmian. Powyższe rzeczy w PST mogą ulec zmianie do czasu wydania oficjalnych. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Lipiec 14, 2016 Share Napisano Lipiec 14, 2016 Tia, limit bohaterów na drużynę to dobry pomysł i praktycznie co druga gra mnie o tym uświadamia I serio, co niektórzy to zbyt serio traktują granie w OW... Co chwila któryś gagatek wyzywał innych 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Lipiec 14, 2016 Share Napisano Lipiec 14, 2016 2 minuty temu Niklas napisał: I serio, co niektórzy to zbyt serio traktują granie w OW... Co chwila któryś gagatek wyzywał innych Potwierdzam, to jest dla mnie lekka udręka. W moim przypadku jedynie na rankedach tacy się ujawniali. Nigdzie indziej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airlick Napisano Lipiec 14, 2016 Share Napisano Lipiec 14, 2016 (edytowany) No i dobrze. Nie każda postać musi być nastawiona, jak taka Mercy, w 100% na grę zespołową. U Genjiego czy Tracer też narzekasz, że działają w zasadzie sami? D.va to tankowa wersja tychże, ona jest wymyślona jako flanker, a jej przydatność dla teamu kończyła się po odpaleniu E i ewentualnym zablokowaniu jakiegoś ulta. Tyle, że do tej pory nie miała żadnej możliwości samodzielnego działania. Genji czy Tracer są w stanie sami zrobić te 1/3 paska kontroli, zanim wysunięty team broniący zdąży się cofnąć, ewentualnie zabić kogoś, kto wróci się szybciej od reszty. D.va takiej możliwości za bardzo nie miała, bo chociaż ogólnie nie jest najgorsza 1v1, to na otwartych przestrzeniach jest fatalna. A taka jest większość punktów kontroli. Tak więc do tej pory praktycznie kontruje się sama. Nie wiem też, o co ci chodzi z tymi czasami. PTR to PTR, sam piszesz, że wszystko może się zmienić, więc sam sobie przeczysz. Ja zresztą na PTRze nie gram, dla mnie rzeczywistością jest obecny stan rzeczy. Że zastosuję takie porównanie - w obecnym kształcie ulti D.vy jest jaka taka płonąca świnia, puszcza się ją w środek kupy wrogów, żeby narobić zamieszania, po czym reszta teamu ma wejść i wyczyścić. W nowym kształcie D.va będzie jak czeczeński terrorysta-samobójca - wbije do punktu kontroli, strzelając do ludzi i grożąc wysadzeniem - w dodatku będzie nieśmiertelnym terrorystą, bo jej samej wybuch nie zabije. Edytowano Lipiec 14, 2016 przez Airlick 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Lipiec 14, 2016 Share Napisano Lipiec 14, 2016 7 minut temu Lucas napisał: Potwierdzam, to jest dla mnie lekka udręka. W moim przypadku jedynie na rankedach tacy się ujawniali. Nigdzie indziej. Ja na razie nie gram na rankingowych, a na szybkiej grze i właśnie tutaj trafiam na takowych. Mnie czepiają się na ogół rzadko, bo coś tam potrafię, ale niejednokrotnie widziałem, jak jeden z drugim się noobują, bo coś nie poszło. Przykład sprzed chwili, jest gra, niestety przegraliśmy, bywa, ludzie piszą sobie "gg' i tym podobnie, po czym jeden do drugiego wyskakuje z czymś a'la "not 4 u" i podkreślone przez "u noob". A ja się zastanawiam, jaką rolę ma Zaria jako tank? Bo poza tym, że ma 400 HP, które schodzi niezwykle szybko to nieco marny z niej "czołg", porównując z takim Reinhardtem czy nawet D.Vą. Jej broń na podstawowym poziomie jest słaba, a rzucane przez nią tarcze są mało użyteczne. Owszem, ściągają obrażenia, ale do pewnego momentu, no i szybko spadają (Iedwie 2 sekundy), a czas ładowania jest naprawdę długi. Zasadniczo niby miało to służyć ochronie "swoich" podczas ostrzału, ale często bywało tak, że zarówno (a wręcz przede wszystkim) ja, jak i moi towarzysze nie zdołaliśmy wycofać się na bezpieczniejsze pozycje, bo w tym momencie bariera "spadała" i byliśmy narażeni na pełnię obrażeń. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airlick Napisano Lipiec 14, 2016 Share Napisano Lipiec 14, 2016 Poza Reinhardtem w OW nie ma prawdziwych tanków. Zarya ma właśnie wbić do walki na te 2-3 sekundy, odpalić shieldy i spróbować coś zabić. Jeśli się nie uda, to może się cofnąć i spróbować za kilka kolejnych sekund. Wiadomo, że umiera w sekundę, jeśli ktoś ją zlapie bez bariery. Dzięki temu, że połowa HP się regeneruje, bo jest shieldem, nie potrzebuje nawet tak strasznie healera. Raz na te 2-3 minuty może spróbować zdziałać coś więcej, jak naładuje ulta. Ona nie jest w każdym razie stworzona do typowego tankowania, od tego jest przede wszystkim Reinhardt, a potem Hog. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Lipiec 14, 2016 Share Napisano Lipiec 14, 2016 W moim rozumieniu rola bohaterów jest taka: McCree - eliminacja "skautów" i straszenie wrogów Fara - eliminacja snajperów na wysokościach Smuga - eliminacja działek i snajperów naziemnych Genji - eliminacja niedobitków Żniwiarz - eliminacja tanków Żołnierz-76 - eliminacja jednostek lotniczych Torbjorn - obrona punktu Złomiarz - likwidacja tarcz Hanzo - eliminacja jednostek kluczowych Trupia Wdowa - eliminacja wsparcia Mei - spowalnianie wrogów Bastion - obrona punktu D.Va - w sercu wrogiej drużyny Reinhardt - przedarcie się przez obronę Wieprzu - rozrywanie obrony Winston - podtrzymywanie obrony Zaria - podtrzymywanie ataku Ana - utrzymywanie jednostek lotniczych, hamowanie leczenia i usypianie ultów Zenyatta - wspieranie ataku Symmetra - wspieranie obrony Lucio - leczenie grupowe i wyrzucanie wrogów Łaska - leczenie pojedyncze i wskrzeszanie Jak znam życie, pewnie coś pomyliłem. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szonszczyk Napisano Lipiec 15, 2016 Share Napisano Lipiec 15, 2016 A w moim rozumieniu rola bohaterów jest trochę inna: McCree - eliminacja smug i innych suabych bohaterów Fara - eliminacja torbjorna i bastiona, zrzucanie wieprzów poza mapę Smuga - eliminacja działek (ult) i niczego niespodziewających się supportów Żniwiarz - eliminacja wszystkiego co wbije na punkt Żołnierz-76 - Działko przeciw-farowe i dobry dobijacz celów, napalony gracz w CODa Torbjorn - obrona punktu i wkurzanie przeciwników swoich zarąbistym potg Złomiarz - likwidacja tarcz, zastawianie pułapek Hanzo - eliminacja jednostek kluczowych (w teorii), zabijanie czego się da (w praktyce) Trupia Wdowa - eliminacja wsparcia Mei - spowalnianie wrogów wkur****** wrogów Bastion - obrona punktu, eliminowanie członu atakującego tj. taką małpkę co ci na punkt wskoczy D.Va -1. wjazd na chama, 2. zniszczenie mecha, 3.ucieczka, 4. profit, 5. powtórz 1 Reinhardt - obrona sojuszników przed nalotem Wieprzu - zabijanie bohaterów obrony/ataku Winston - najazd na bazę!!!! Zaria - podtrzymywanie ataku Ana - utrzymywanie jednostek lotniczych, hamowanie leczenia i usypianie ultów jeszcze nie wiem Zenyatta - wspieranie ataku próbowanie by coś ugrać w meczu Symmetra - rozstawianie działek, teleportowanie sojuszników Lucio - leczenie grupowe i wyrzucanie wrogów Łaska - leczenie pojedyncze, wskrzeszanie i zabijanie tanków którzy chcą cię dorwać (10 headów na sekundę) I to by było tyle ode mnie (oryginalny post @Lucas). 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Lipiec 15, 2016 Share Napisano Lipiec 15, 2016 Wyszła aktualizacja dla PST ważąca 200 mb. Zauważone zmiany: - U Ani: Pojemność magazynka wynosi 8 strzykawek z 6. Cooldown granata biotycznego trwa 10 sekund z 12. - Poprawiono renderowanie w Menu Bohaterów Wciąż błędy: - Włącza się podwójne okno PST... PS: Niedługo pełna przesiadka na PC... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Generalek Napisano Lipiec 16, 2016 Share Napisano Lipiec 16, 2016 Nagle poczułem potrzebę kupienia Overwatcha. Spoiler Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronek Napisano Lipiec 16, 2016 Share Napisano Lipiec 16, 2016 Ja tam overwatch'owi przyglądałem się od wyjścia 1 filmiku promującego. Niestety nie mam odpowiedniego kompa. Overwatch pewnie będzie 1 grą, jaką kupie po kupieniu wypasionego komputera. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Lipiec 17, 2016 Share Napisano Lipiec 17, 2016 (edytowany) @Generalek Nie tylko takie rzeczy widziałem. @Bronek Ja grałem i jeszcze gram w Overwatch na tandetnym laptopie przy najniższych ustawieniach graficznych. Jest płynna rozgrywka. Niedługo przesiadam się na nowy PC, więc jedyną różnicą będzie podkręcenie grafiki. Edytowano Lipiec 17, 2016 przez Lucas Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Lipiec 17, 2016 Share Napisano Lipiec 17, 2016 @Lucas @MasterOfRainbows A w praktyce jest tak, że do eliminowania wszystkiego, co się rusza, służą Genji i Żniwiarz Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się