Jump to content

Overwatch


The Silver Cheese
 Share

Recommended Posts

@MasterOfRainbows, zhakuję cię to się uspokoisz! 

Ten po lewej ma takie dziury w oczach, że w połowie to już trup. xD

 

Overwatch zżyna od Minecraft'a... No jprd. Jak można te dwie gry do siebie porównywać?! Istna parodia!

Spoiler

Pewnie tyłek Smugi też zerżnął i dowalił krowie... :rainderp:

 

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

5 minut temu Niklas napisał:

Drama intensifies xd

Chociaż ta parodia na jedno ma plus. Dała mi inspirację by stworzyć teksturę skrzydeł Łaski na te z Minecraft. Dawniej stworzyłem pod RD.

Spoiler

20160817131130_1.thumb.jpg.384e7aabe9984

Ten koń to mój niewolnik. Też takie skrzydła chce mieć! :rainderp:

 

Link to comment
Share on other sites

16.08.2016 at 20:19 Niklas napisał:

Dzień dobry wieczór. Jesteście gotowi na nową mapę?

 Niech mnie diabli, jeśli nie jestem gotowy ;3

Ogólnie to wygląda pięknie i miło, że twórcy dokładnie opowiedzieli jej historię (ktoś wie, czy np takie Lijang Tower ma jakieś zaplecze fabularne? Bo tak właściwie ogarniam jedynie Route 66, Kings Row i Watchpoint Gibraltar), wygląda ładnie, a przede wszystkim, z tego, co widać na gameplayu który pojawił się dziś na YT, ma mnóstwo ciasnych przejść w budynkach nadających się do flankowania wroga. Nic dziwnego, że swój żywot zakończyło tam aż tylu Bastonów :v

Chociaż przez chwilę miałem nadzieję, że będzie nam dane powalczyć we wnętrzu zamku. A nie jest :C

Link to comment
Share on other sites

No i są wieści z nowego beta patcha, który wyszedł wczoraj: https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243886

 

Nastąpiły zatem kolejne poprawki postaci:

- D.Va: jej macierz obronna zacznie się teraz regenerować sekundę po użyciu, a nie natychmiastowo jak dotychczas.

 

- Hanzo: podczas celowania, jego szybkość będzie obniżona o 30% (dawniej: 40%); i jeśli dobrze rozumuję, zwiększono szybkość jego strzał, co ma zwiększyć zasięg.

 

- Mei: jej Zamieć teraz będzie "ignorować" bariery, a ponadto zasięg zamrożenia zwiększony został do 10 metrów z 8.

 

- McCree: drobne poprawki przy ulcie, wcześniej przy uaktywnieniu jego zdolność spadała do 50% i jeśli jej nie użył, mógł ją bardzo szybko naładować z powrotem, teraz ma zostać wyzerowana natychmiastowo, jak być powinno.

 

- Mercy: szybkość leczenia na sekundę zostaje przyśpieszone o 20%; ożywieni bohaterowie teraz będą gotowi do akcji po 2.25 sekundy (zamiast 3).

 

- Genji: podwójny skok nie będzie teraz się "resetować" po wspięciu się na ścianę; jego szarża nie będzie dłużej zadawać obrażeń Jadowitej Minie Widowmaker i pułapce Junkrata, ponadto nie będzie mógł dłużej "przeskakiwać" pułapki Złomiarza tą zdolnością; Odbicie nie będzie dłużej pozwalało na zadanie dodatkowego obrażenia z melee; jego ult zostaje skrócony do 6 sekund z 8.

 

- Lucio: przyśpieszenie będzie dawać 70% więcej szybkości, zamiast dwukrotności.

 

- Roadhog: poprawki z hakiem, głównie chodzi o to, by nie było takich dziwnych "przyciągnięć" przez ściany. Jeśli hak "chwyci" wroga, ten zostanie ustawiony na widoku Wieprza.

 

- Zenyatta: Orb of Discord okazało się za mocne, więc dostanie nerfa: 30% dodatkowych obrażeń zamiast 50%; z kolei kulki dostaną lekkiego boosta do obrażeń z 40 do 46.

 

Z kolei na Gibraltarze usunięto pierwszy checkpoint.

Link to comment
Share on other sites

Also, Reaper niby czarnuch, a jednak słowiański przykuc wykonał wzorowo. Potwierdzony słowiański bohater w dawnym OW, bo przecież od Zaryi nie mógł się nauczyć. :kappa: 

 

Nie wiem, czy short najlepszy, Dragons jednak wyżej w moim rankingu pozostanie. W sumie Alive też. Ale może to dlatego, że nie lubię Bastiona. 

Edited by Airlick
Link to comment
Share on other sites

29 minuty temu Niklas napisał:

Bardzo dobry pomysł, gry staną się lepsze bez niego :kappa: 

To działa w drugą stronę. Szkoda mi go i chce mi się nim trochę więcej pograć, bo tak to częściej gram Łaską.

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu Lucas napisał:

To działa w drugą stronę. Szkoda mi go i chce mi się nim trochę więcej pograć, bo tak to częściej gram Łaską.

 

A mi nie. 

Bo zwykle widzę w grze taką sytuację: PRZEGRYWAMY? LEPIEJ WEŹMY BASTIONA I KAMPMY W ROGU!!!!1111111 :v 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Niklas said:

Bo zwykle widzę w grze taką sytuację: PRZEGRYWAMY? LEPIEJ WEŹMY BASTIONA I KAMPMY W ROGU!!!!1111111 :v 

Ba, najczęściej ja gram wtedy bastionem xD Nie no już przestałem, bardzo rzadko biorę bastiona...

Oglądnąłem drugi raz shorta ... chciałbym zobaczyć tą bitwę w całej swej okazałości :ohmy:

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu Niklas napisał:

PRZEGRYWAMY? LEPIEJ WEŹMY BASTIONA I KAMPMY W ROGU!!!!1111111 :v 

Tyle, że nie preferuję tak grania nim... :burned:Najczęściej jestem na widoku drużyny przeciwnej, która z daleka próbuje wejść na punkt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...