Skocz do zawartości

Gość

Recommended Posts

- Imię: Blue Spell
- Opis wyglądu:

http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2012/167/4/f/mlp_element_alicorn_auction___open_by_benadoptables-d53ptwe.jpg


- Magiczne umiejętności/Doświadczenie: Specjalizuje się w białej magii. Potrafię hipnotyzować, teleportować się, rzucać czar wieku, telekineza i podstawowe zaklęcia. Także zklęcie chaosu.
-Krótka historia postaci: Ma 15 lat. Znaczek zdobyła dzięki zaklęciu ochronnym, kiedy rodzinne miasteczko nawiedziła burza.
- Początkowa moc: Hipnoza

Edytowano przez Nightmare_Sunny
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months later...

Imię: Watmes

Opis wyglądu: Szary jednorożec średniego wzrostu z rudymi krótkimi i rozczochranymi włosami. Jedno oko ma zielone, drugie niebieskie. jego cutie mark przedstawia  w pełni rozkwitnięty niebieski kwiat. Ma torbę w której pomieści się więcej niż widać na początku. Do tego ma magiczną pelerynę którą sam zaczarował.

Umiejętności: Znajomość roślin magicznych porozumiewanie się z nimi i ich kontrolowanie, podstawowe czary ( teleportacja, lewitacja itp.), oraz zaklinanie.

Historia postaci: Watmes urodził się w małym miasteczku. Był jedynakiem i rodzice pokładali w nim nadzieje na przejęcie rodzinnego biznesu czyli kwiaciarni. W wieku 13 lat poszedł do szkoły wyższej dla botaników gdzie zaczął się uczyć jak znaleźć i pielęgnować rośliny.Jakie było zdziwiene jednego z profesorów gdy na jednej z lekcji świeżo posadzone nasiono Watmesa wykiełkowało natychmiast przeobrażając się w piękny niebieski kwiat. Okazało się, że szary jednorożec mógł się kontaktować i kontrolować rośliny. Wtedy pojawił się jego cutie mark. dwa lata później zdarzył się tragiczny wypadek. Doszło do pożaru w kwiaciarni w którym zginęło dwoje kuców, akurat musiało tak paść, że byli to rodzice Watmesa. Chłopak trafił do sierocińca i przerwał naukę. Przygarną go pewien stary jednorożec, który widząc jego zdolności zaczął go uczyć wszystkiego co umiał a mianowicie zaklinaniania. Gdy Watmes skończył osiemnaście lat usłyszał o Magicznych Pojedynkach chwycił torbę, założył pelerynę i wyruszył.

Początkowa moc: kontrolowanie roślin.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

 

przydługi wstęp

Siedzieliśmy i czekaliśmy na odpowiedź do mnie. Po jakiś 18h. Dostałem wiadomość:

 

“Kolego, widzę, że lubisz dużo pisać, zatem może rzucisz okiem
tutaj
? Sekcja Epic, dla autorskich postaci i tych, którzy wczuwają się nieco bardziej.

~ Hoffman”

No Hoffman ma rację. - Przytakiwałem. - Od tamtej bitwy polubiłem rozpisywanie się. I prawda. Wczuwam się w bitwę. - Zacząłem sobie wyobrażać godnych przeciwników z którymi mógł bym się zmierzyć.

Może wyślemy post do zgłoszeń? - Wtrąciła Kanita.

Dobry pomysł.

Tylko że jest jedno ALE.

??

“Postać będzie posiadała pewną umiejętność (którą wybieracie wy) z którą będzie zaczynać od swojego pierwszego pojedynku. Z każdą wygraną (tak, jedna postać będzie mogła stoczyć kilka walk) będzie nabywać doświadczenie i ją ulepszać, zwiększając swą szansę na zwycięstwo w kolejnym magicznym boju.”

Eee tam. To nie problem. Po prostu nie będę używać pewnych mocy a w kolejnych pojedynkach powoli będzie ich coraz więcej.

A UDC?

Hmm. Tajemnica.

A może zrobimy coś bardziej epickiego?

To znaczy?

Walka 3 na 3 postacie. Dr. Dark , ty i ja.

Oooooo. Już czuję tą epickość. Ale czy przypadkiem nie będziemy mieli kłopotu z opisem?

Spokojnie. Damy radę. Ja już piszę karty postaci.

 

Imię : Detonato

Wygląd: Deto jest białym umięśnionym antropomorficznym psem z futrzastym ogonem. Ma uszy podobne do króliczych, przez to jest często z nimi mylony.

 

Historia:

Urodziłem się w ZitaToli. W małej wiosce na obrzeżach miasta. Wiodło mi się tam bardzo dobrze do czasu kiedy “przez przypadek “ w szpitalu zamiast zwykłej krwi dano mi coś zmodyfikowanego. Byłem psem doświadczalnym? Od tamtego czasu moje ciało bardzo się zmieniło. Małe klapnięte uszy stanęły dęba i przypominały królicze. Na moim brzuchu pojawił się kaloryfer. A futro zesztywniało.

 

Od pewnego momentu nauczyłem się używać swoich mocy i ratować postacie. Zostałem bohaterem. A potem w ZitaToli zbudowano stadion na którym walczyłem. 3 walki tygodniowo to standard. Lecz w tamtych walkach chodziło o pokonanie przeciwnika bez jakiegoś wielkiego opisu. A od kiedy dostałem wiadomość od Efei. Wszystko się zmieniło!

 

Przybyłem do Equestrii z pewnością, że pokonam Efei na 2 - 3 uderzenia. Jednak przeciwniczka unikała każdego mego ciosu podobnie jak ja jej. “OVERPOWERED” No może trochę. Doświadczenie z ZitaToli nie zdało mi się na wiele w Equestrii.  Ale do odważnych Świat należy, więc teraz jestem tutaj.

 

Startowa super moc: Popit, super siła , Tolit(Element w Popit), lot

 

- Imię: Kanita

 

- Opis wyglądu: Kanita jest przepiękną dziewczyną. Przez pewien nieudany eksperyment została zamieniona w suczkę. Ma białą sierść. Jest ubrana w czerwoną bluzę z dużym dekoltem oraz ciemno-niebieskie dżinsy.

 

- Magiczne umiejętności/Doświadczenie: Kanita jest dość nieśmiała ale zawsze troskliwa o bliskich. Jak walczy 1 na 1 to zawsze ulecza swojego wroga po końcu walki. Nie pozwala mu nie być gotowym do kolejnej potyczki.  Podczas walki wspiera mnię będąc na trybunach. O cierpliwości Kanity można powiedzieć jedno,że nie jest zbyt duża. Kanita jest doświadczona na polu bitwy. Asystowała Mi w wielu jego walkach przez co podświadomie się nauczyła wiele strategii i swoich mocy.

Specjalizuje się w Bioenergetyce , telepatii i materializacji. Podczas bitew uczy się bardzo szybko.

 

-Krótka historia postaci: Kanita urodziła się w ZitaToli tak samo jak ja i Max (O nim później). Poznała nas w szkole. Chodziliśmy do tej samej klasy. Kiedy poznałem swoje moce. Zaczęliśmy podróżować po całym ZitaToli a Dr. Dark tworzył nowych przeciwników z których pokonywaliśmy. Kanita Nauczyła się flirtu i manipulacji, przez co wszyscy w klasie chcieli zdobyć jej aprobatę.

 

- Początkowa moc: Bioenergetyka i Materializacja.

 

- Imię: Dr. Dark

 

- Opis wyglądu: Dark jest bratem Deto jest to antropomorficzny ciemno szary wilczur który jest ubrany w biały garnitur. Nosi lustrzane okulary które zakrywają jego oczy.

 

- Magiczne umiejętności/Doświadczenie: Dr. Bardzo łatwo się denerwuje.  Jest mistrzem w posługiwaniu się mroczną magią i energią potrafi recytować zaklęcia w myślach. Co sprawia że przeciwnik nie ma pojęcia jakie zaklęcie zostało użyte. Lubi używać materializacji aby tworzyć własne wymiary.

 

-Krótka historia postaci: Hmm. Jest moim starszym bratem jednak od kiedy dostałem moce. Przeszedł na ciemną stronę. Próbuje uprzykrzać mi życie. Tworząc coraz to silniejszych przeciwników. Dawałem radę jak dotąd, ale nie wiadomo co będzie potem. Puki co jesteśmy w sojuszu i walczymy razem.

 

- Początkowa moc:

    • Materializacja- Matrializacja Kanity jest niczym w porównaniu do Darka. Jego materializacja potrafi tworzyć całe wymiary.

    • Za pomocą mrocznej energii potrafi tworzyć potwory, sługi, inne wymiary. Jest bardzo potężny. Jego mroczną energia czasami wymyka się z poza jego kontroli i tworzy coś naprawdę mrocznego.

 

Zakończenie postu

Co ty na to? - Powiedziałem

Ok. Ale czy nie uważasz że walka 3 vs 3 nie będzie za trudna w opisaniu?

Nie. Uważam że damy radę. Wysyłam!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

- Imię: Anastazja
- Opis wyglądu: Kot ~ Egipski Mau lub forma anthro tego samego zwierzęcia.
To jej ulubione formy, chodź zmiana w człowieka czy inną istotę inteligentną, nie stanowi dla niej problemu. Byle to estetycznie wyglądało i nie raziło jej własnego dobrego smaku.
- Magiczne umiejętności/Doświadczenie:
Magia kontrolna ~ księga planów D&D. Bazuje głównie z tego we wszelkiej formie. Magia planu ziemi, ognia, wody, powietrza i mógłbym tak jeszcze wymieniać z 50 różnych możliwych planów istnienia, nie robiąc jeszcze ich łączenia i kombinacji... Daje to kosmiczne możliwości wpływanie na otaczający świat i przemieszczania się w nim na wiele sposobów unikając słowa teleportacja.
Sama postać jest klucznikiem łączącym i przemierzającym różne światy w poszukiwaniu własnego celu czy inaczej można by rzec zabawy, magii i tego gdzie rzuci ją los w danym momencie, by zrobić coś co zostanie podyktowane przez jej neutralnie dobry charakter...
- Krótka historia postaci:
Anastazja jest podróżniczką szukającą wiedzy na temat otaczającego ją świata na każdy możliwy temat moralny czy magiczny... Jej ulubionym zajęciem jest obserwacja innych istot przyglądaniu się podejmowanym przez nie decyzją. Czasami zdarzy się że komuś pomoże zupełnie przypadkiem bo będzie uważała to za wyższe dobro ale zwykle nie interweniuje wcale. Nawet gdy widzi że ktoś może zginąć przez własne błędy... Wyjątkiem są sytuacje gdy ktoś stworzy coś co może wpłynąć na losu świata w sposób dobitny pod względem magii. Zaklęcie czy artefakt w jej interpretacji za złe i niegodne sztuki jej "pani" co włada wszelką tajemnicą.
Sama służy Mystrze, którą uważa za swoją jedyną panią, prawie że matkę ~ przewodniczkę życiową chodź jest tylko zwykłą wyznawczynią właśnie tej magicznej bogini, co udostępnia magiczną moc każdemu godnemu tej sztuki.
- Początkowa moc: Zaczynam od 4 planów: Splot Mystry, Półplan Luster, Planu Astralnego, Planu Czasu... W trakcie będę dokładał więcej i więcej, ale na to przyjdzie jeszcze pora. To na początek wystarczy...
 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Zapomniane (choć obecnie nazywa się go po prostu żniwiarzem)

 

Wygląd: Zarówno jego skóra jak i strój są w pełni czarne. Choć można nieco odróżnić skórę od stroju, bo ta jest trochę szarawa. Jego oczy są w pełni białe i pozbawione życia. Zawsze nosi grubą maskę, która wygląda jakby była utworzona z kamienia, przez co zasłania część jego twarzy. Odsłania tylko szczątkowo jego nos i oczy. Resztę jego głowy pokrywa  kaptur. Na torsie nosi kamizelkę, która tylko odsłania jego ręce. Na jego dłoniach spoczywają rękawice. Ma na sobie również zwykłe spodnie, które wyglądają jakby były częścią jego ciała i łączą się z jego prostymi butami.

 

Magiczne umiejętności/Doświadczenie: Jest specjalistą w magii życia i śmierci jak i tej demonicznej, która pozwala mu kontrolować w pełni magię ciemności. Może również bez większych problemów panować nad magią bólu i krwi jednak w zamian musi coś oddać za możliwość użycia tych mocy.

 

Historia: Urodził się mieszańcem, jako syn śmiertelniczki i istoty, która przybrała ludzką postać i władała niesamowitymi zdolnościami. Kraina, w której się urodził została już dawno zapomniana i niewielu jeszcze pamięta o jej istnieniu. Po matce odziedziczył ludzki wygląd a po ojcu nadnaturalne zdolności, które u niego objawiły się w postaci kontroli żywiołu lodu. W przeciwieństwie do rodziców nie okazywał spokojnej natury, lecz wykorzystywał swe niesamowite zdolności by szybko się bogacić. Niezależnie czy było to zabójstwo czy kradzież. Jeśli ktoś mu zapłacił był gotowy na wszystko. Jego życie w dobrobycie, który zgromadził jednak szybko się skończyło, gdy został zgładzony przez innego zabójcę.

 

Jednak jego dusza zamiast trafić na tamten świat wpadła w ręce upadłej istoty, która go całkowicie wypaczyła i zmieniła w nowe istnienie. Utracił swe moce kontroli lodu na rzecz mrocznej magii. Wszystko, co dawniej darzył jakąkolwiek miłością teraz nienawidził z całego serca. Zwłaszcza tyczyło się to śmiertelników, do których czuł największą nienawiść z powodu zazdrości. Znienawidził nawet siebie za to, że był kiedyś jednym ze śmiertelnych. W jego nowym domu stał się marionetką swego pana cieszącą się największym szacunkiem wśród jego wypaczonych braci i sióstr. Głównym powodem było to, że on sam już za życia wybrał drogę ku ciemności, podczas gdy oni urodzili się już tacy nie mając tego wyboru.

 

Z czasem szacunek zaczął zmieniać w strach, gdy nawet okazywał pogardę dla swych pobratymców często dręcząc ich niemiłosiernie, gdy nie chcieli mu oddać tego, czego chciał. Jego głównym zadanie stało się zbieranie dusz śmiertelników dla jego władcy. Jednak zamiast ich po prostu prostacko zabijać znalazł inny sposób. Zaczął spełniać ich życzenia dając im miłość, bogactwo czy zwycięstwa a potem cierpliwie obserwował jak ich życie stawało się bezcelowe z radością obserwował ich cierpienie, bo to było jedyne uczucie, jakie znał. A gdy w końcu zakańczali swój bezsensowny żywot pochwycał ich dusze i oddawała swemu panu. Jednak w tajemniczy przed nim zawiązuje jeszcze pewne kruczki w umowach, które zawiera ze śmiertelnikami i tylko on wie, w jakim to celu.

 

Początkowa umiejętność: Magia śmierci i ciemności, które z czasem będą się rozwijać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw. Nadal aktualne?

- Imię: Emerald Shade
- Opis wyglądu: Ciemno Zielony Ogier z Dość Bujna Niebiesko- Fioletowo- Morska Grzywa, Ogon spięty, w tych samych kolorach. Jego znaczek to Błyszczący Szmaragd z niebieskim Płomieniem. 
- Magiczne umiejętności/Doświadczenie: Przez większa część życia uczył się najróżniejszych technik posługiwania się mroczna magia. Potrafi rzucać wiele zaklęć hipnotycznych, czy nawet Zakrzywiających rzeczywistość lub Manipulowanie podświadomością, już nie mówiąc o zaklęciach bojowych takich jak lasery czy powodowanie wybuchów. Z czasem ilość zaklęć opanowywanych przez Ogiera będzie rosła, do np.: Zaklęć Krystalizacji przeciwnika.
- Historia: Emerald Shade jako syn kryształowego kucyka i jednorożca, od zawsze interesował się historią Kryształowego Imperium. Jego ciekawość umiejętnościami króla Sombry, przekonała go do poznawania tej tajemnej techniki. Kupił bardzo drogą książkę od wędrownego kupca, a następnie zaczął ją studiować. Nie wiedział jednak, że ta moc, będzie powoli niszczyć psychikę młodego jeszcze ogiera, do czasu aż stanie się bezlitosnym potworem.
- Początkowa moc: Mroczna Magia: " Zaklęcie Hipnotyczne" (proste zaklęcie, które pokazuje ofierze wizję jego najgorszego lęku, cel jest wtedy bardzo łatwy do pokonania).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że mój przeciwnik w sekcji Casual ma dość zajęty i napięty harmonogram, oczekiwania pomiędzy jego postami urozmaicę sobie sekcją Epic :D

Zobaczmy, entliczek, pentliczek, czerwony stoliczek, na kogo wypadnie - temu łeb odpadnie.

 

Imię: Enkiel

Wygląd: Enkiel jest mężczyzną przeciętnej budowy. Przeciętnego wzrostu i wyglądu. Jest osobą, którą mijasz na ulicy nawet nie wiedząc, że on tam jest. I to nie z powodu jego umiejętności. Ot kolejna szara osoba w otaczającym nas szarym świecie. Ciemnobłękitne bojówki, szara koszula z równie szarym krawatem i stalowo szary płaszcz. Czarne, obcięte po wojskowemu włosy. Do tego ciemnobrązowe oczy z wiecznie znudzonym wyrazem twarzy dopełniały obrazu zwykłego obywatela.

Magiczne Umiejętności/Doświadczenie: Enkiel jest weteranem kilku większych bitew w kilku mniejszych światach. Potrafi planować w przód, potrafi dowodzić wojskiem jak i pomniejszym oddziałem. Z pasji jest kowalem, wykuwa przedmioty które następnie nasyca magią, dając im miano artefaktów. Nie potrafi jak inni wzywać błyskawic z rąk, czy zionąć ogniem. Ale potrafi wykorzystać każdy element, który kiedykolwiek przeszedł przez jego ręce i kuźnię.

Historia: Niewiele tu jest do opowiedzenia.Enkiel urodził się jako 4 syn pewnego wiejskiego kowala. W świecie gdzie ludzie operowali magią tak, jak w innych miejscach operuje się dowolnym narzędziem. W świecie gdzie każdy miał jakieś magiczne zdolności, gdzie magia nie była niczym specjalnym. Po prostu była.Jego bracia byli uzdolnieni w różnych jej aspektach. Piromanta, Teleporter i Aqualista. Każdy z nich ponad przeciętnie potrafił operować swoimi umiejętnościami. Co oczywiście ułatwiało życie w obejściu. Uprawy zawsze były odpowiednio nawodnione, matka nigdy nie miała problemu z rozpalaniem pieca chlebowego, a ojciec mógł skupić się na Enkielu i sztuce kowalstwa, dostarczając dowolne towary do dalekich miejsc.Magia najmłodszego uaktywniła się dość późno, bowiem dopiero w wieku lat 15, kiedy to przekuwał po raz kolejny treningowe ostrze. Miarowo uderzając je młotem, powtarzał starą wyliczankę, która miała wzmocnić więź kowala z orężem które tworzył. To wtedy odkrył, że jeśli odpowiednio mocno się skupi, metal wysłucha jego słów, zmieniając się na różne sposoby. Kilka dni później Starszy wioski ocenił jego umiejętności i wystawił stosowne papiery. Od tamtego dnia zyskał też tytuł "Zaklinacza" który świadczył o jego zdolnościach. Minęło kilka lat, Enkiel dorósł, zaczął podróżować. Magiczny oręż zawsze bywał przydatny, jak ochronne wisiorki czy ozdobne pierścienie - na szczęście. A teraz zawędrował do przybytku, gdzie będzie mógł sprawdzić swoje nabyte doświadczenie.

Początkowa Moc: Dłonie Hefajstosa, Magiczne Kowalstwo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

   Imię: Magnus

 

   Opis wyglądu:

   Młodzieniec znany pod imieniem Magnusa jest przedstawicielem rasy ludzkiej. Ciężko go pomylić z kimś innym ze względu na potężne umięśnienie jak i wzrost wynoszący zauważalnie więcej niż dwa metry. Jego twarz ma wyraziste, surowe rysy, zaś jego szczękę porasta krótka, acz gęsta broda. Często używa własnoręcznie wykonanych zbroi, nieraz też korzysta z wielkiego, zdobionego flamberga o dziwnym matowym odcieniu ciemnej szarości.

 

   Magiczne umiejętności/ Doświadczenie:

   Jakiś czas temu Magnusowi, jako początkującemu wtedy zaledwie magowi, było dane wziąć udział w II Turnieju Magicznych Pojedynków. W jego trakcie udało mu się rozwinąć w pewnym stopniu swoje dotychczasowe umiejętności. Pewne nauki wyniósł też ze swojej podróży między wymiarami na drodze do Wszechkuźni, wskazanej mu przez Seroxa Vonxatiana, zwanego też Cieniem, jak i w samym wspomnianym przybytku.

   Tym, w czym Magnus celuje, dzięki mocno u niego rozwiniętym zdolnościom pirokinetycznym, są czary związane w jakiś sposób z termiką, energią i przemianami, nieraz dość szybkimi, materii względnie niemagicznej - choć to ostatnie wymaga na tyle szczególnego poziomu koncentracji, że w ferworze walki na ogół jest możliwe wyłącznie w zakresie najbliższego otoczenia mężczyzny.

 

   Streszczona historia:

   Magnus urodził się w niewielkiej miejscowości na północy swego rodzimego świata. Swoje umiejętności magiczne ujawniły się u niego w wieku lat kilkunastu, po tym jak utknął w środku pożaru, który rozpętał się w jego domu pewnej nocy. Ku zdumieniu wszystkich, Magnus nie tylko ten pożar przeżył, ale jego rany goiły się w zdumiewającym tempie.

   Niedługo potem odkrył u siebie pewne zdolności magiczne, zaczął też interesować się kowalstwem, płatnerstwem i nieomal wszystkim, co było w jakiś sposób związane z ogniem i wysokimi temperaturami. Udało mu się nawet po kilku latach stworzyć pewien niesamowicie wytrzymały materiał, z którego potem wykuł miecz.

   Najbardziej jednak intrygowała młodzieńca zdolność regeneracyjna, która tamtej pamiętnej nocy ocaliła mu życie. Z czasem odkrył, że jego organizm może ulec pewnej przemianie, która to umożliwia, oraz nauczył się jak tę przemianę wywołać. Ponieważ najdrastyczniejszej zmianie ulegało wtedy serce Magnusa, przekształcając się w coś podobnego  maleńkiej lecz potwornie jasnej kuli plazmy, moc tę mężczyzna nazwał właśnie Płomiennym Sercem.

   Pragnąc zarówno sprawdzić jak i rozwinąć swoje umiejętności Magnus zapisał się do II Turnieju Magicznych Pojedynków, gdzie udało mu się dotrzeć do trzeciej rundy. Poznał też na nim wielkiego maga - Cienia, który pokonał młodzieńca. Niemniej jednak obydwaj rozstali się raczej w ciepłej atmosferze, przy czym Cień dał Magnusowi na pożegnanie mapę prowadzącą do Wszechkuźni, gdzie ten drugi mógł ulepszyć swój flamberg - wspomniany wcześniej miecz.

   W trakcie turnieju udało się Magnusowi rozwinąć znacznie moc Płomiennego Serca - był w już w stanie wykorzystać ją do całkiem drastycznych przemian całego organizmu. Po dotarciu natomiast do Wszechkuźni rzeczywiście udoskonalił znacznie swój oręż, lecz na skutek pewnego nieprzewidzianego przez nikogo wypadku, który zaistniał podczas procesu, nie byłoby całkowitą prawdą gdyby powiedzieć, że rozstał się z tamtejszymi mistrzami kowalstwa i metalurgii w stuprocentowo pozytywnych relacjach.

   Po tym wszystkim czuł jednak Magnus, że jego umiejętnościom wciąż sporo brakuje, że wciąż umyka mu coś istotnego. Poza tym raczej dobrze wspominał Turniej, toteż po pewnym czasie postanowił ponownie wziąć udział w magicznych pojedynkach.

 

   Umiejętność specjalna:

   Płomienne Serce - umożliwia Magnusowi przemianę organizmu. Po przekształceniu się uzyskuje on, poza własnościami wynikającymi bezpośrednio z jego nowej formy, zwiększoną wytrzymałość i pewną odporność na działanie ekstremalnych temperatur.

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Imię: Ee... mów mi Tem, to wystarczy. 
- Opis wyglądu: Jestem... tym czym jestem, osobą o wyglądzie człowieka, nie jestem żadnym potężnym potworem, bestią, czarnoksiężnikiem czy mrocznym lordem Sith (ale chciałbym być.). Jestem sobą, chłopakiem, wysokim, nawet bardzo, mam dwa metry wzrostu. Prawie, mam zwykłą okrągłą twarz, wory pod szarymi oczami, włosy... spięte w kucyk i związane żeby nie przeszkadzały, z tym wiecznym złośliwym uśmieszkiem. Nigdy nie spełza z mojej twarzy. 
Ubieram się różnie więc nie opiszę ci tego. 
- Magiczne umiejętności/Doświadczenie: 
Mogę dokonać wielu rzeczy, jedni uważają to za magię, inny za sztuczki, dla innych jest to Moc (tę ostatnią wersje najbardziej lubię). Mogę poruszać obiektami siłą woli, używać błyskawic, tworzyć wyładowania elektryczne i walczyć mieczami. Mogę też strzelać wiązkami energii z palców. Jestem jednak za leniwy by to doskonalić. Znaczy, potrafię manipulować tą energią ale nie jest to wysoki poziom. 
No... mój umysł to nie jest miejsce do którego chce się zaglądać. Lepiej go nie czytaj. 
No i trudno na mnie wpłynąć. Głównie przez to że dużo ludzi chciało ale nie każdemu się udało. 
Jednak zadrzyj ze mną... a skończy się to dla ciebie źle. 
-Krótka historia postaci: Kim jestem? Jestem dzierżącym pochodnie, rozświetlającym drogę
Strażnikiem płomienia, żołnierzem równowagi. 
Strażnikiem równowagi. 
A tak na prawdę to jestem sprzedawcą hamburgerów, ledwo wiąże koniec końcem, źle sypiam i pochodzę ze świata ludzi, ale trochę innego niż ten. Po prostu wygląda trochę inaczej. Mam dziewiętnaście lat i już zmarnowałem całe swoje życie. No ale trudno. Skąd taki ktoś jak ja ma moce? Ano w moim świecie istniał taki koleś który przepowiadał przyszłość dzieciom. No i mi powiedział że będę kimś potężnym, obdarzonym przez wszechświat aby zaprowadzić porządek. Na razie to tylko wydaje burgery. No ale trudno. Może kiedy indziej. A skoro mam już te moce. Mogę trochę powalczyć.
- Początkowa moc: Magiczne Okowy - Zaczynam mając na rękach kajdany, w zależności jaki żywioł uderzy mnie pierwszy taką moc dostanę. 
Woda: Mróz Pustki - Roztaczam falę zimna na około siebie.

Błyskawica: Megalovania - Staje się naładowany przez co jestem szybszy i zwinniejszy. 
Ogień: Spopielenie - Zaczynam roztaczać fale gorąca na około siebie.
Mrok: Cienie Żyją - Każdy z moich cieni może powtórzyć mój atak. 
Ziemia: Ciało jak z kamienia - Nieustępliwość

Powietrze: Nieugięta siła - Mogę tworzyć ścianę wiatru blokującą fizyczne ataki. 
Światło: Bariera: Ściana blokująca magiczne ataki. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Imię: Detonato, ale i tak większość zwraca się do niego po po prostu Deto.
- Opis wyglądu: Deto jest białym umięśnionym anthropomorficznym psem z futrzastym ogonem. Ma uszy podobne do króliczych, przez to jest często z nimi mylony.
- Magiczne umiejętności/Doświadczenie: Detonato po wielu walkach w Equestrii opanował nowe ruchy. między innymi transformację w formę świetlistą. A kiedy wrócił do domu. Opanował Syntezę poziomu 1 (SynthesisDeto)(SDeto)
-Krótka historia postaci: Od swojej ostatniej bitwy z postacią Rex (Monster) Crusader’a opanował nowe triki. A także ulepszył popit o nowy system zabezpieczeń.  Teraz powrócił aby przetestować je na silnym przeciwniku.
- Początkowe moce: Popit, Super siła, Lot, Magia tolitów.(niebieski, złoty i czerwony)(Moce dodane po poprzedniej walce. <forma Light i Dark Det.>

 

- Imię: Kanita.
- Opis wyglądu: Kanita jest przepiękną dziewczyną. Przez pewien nieudany eksperyment została zamieniona w suczkę. Ma białą sierść. Jest ubrana w czerwoną bluzę z dużym dekoltem oraz ciemno-niebieskie dżinsy. Deto jest jej chłopakiem.
- Magiczne umiejętności/Doświadczenie: Kanita specjalizuje się w perswazji, hipnozie, telepatii i energetyce. Czasami bawi się też popitem. Z polem walki jest obeznana od niepamiętnych czasów kiedy postanowiła towarzyszyć Deto podczas bitew.

-Krótka historia postaci: Kanita urodziła się w ZitaToli jakieś 8 lat temu. jako iź w tamtym świecie czas płynie inaczej, jest już dorosła.

- Początkowe moce: Popit, energetyka, telepatia.

 

Karty postaci do walk z Temem i Magnusem.
Edytowano przez Detonato300
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Imię: Amanis, Cieniodzierżca
- Opis wyglądu: 
Amanis jest... dzieckiem, a raczej wygląda jak dziecko, na oko dziesięcioletni chłopiec o łagodnej twarzy i około metrze wzrostu (1,11m dokładniej), zawsze pogodny, ma czerwone oczy, czarne włosy i jasną karnacje. Ma też pewną cechę charakterystyczną. Ma lisie uszy i ogon, bardzo puchate i niespotykane wśród ludzi. Amanis nie jest jednak człowiekiem, jego rasa nie ma określonej nazwy, jest bardzo rzadko spotykana jednak każdy wśród jej przedstawicieli wygląda jak dziecko z cechami zwierząt. 
- Magiczne umiejętności/Doświadczenie: 
Amanis jest czarnoksiężnikiem, całkiem potężnym, niech nie zwiedzie cię jego mała urocza buźka. Potrafi przyzywać demony, używać różnych typów magii jasnej i ciemnej magii, manipulować energią, zamienić się miejscami z chowańcem a nawet robić się niewidzialnym na krótką chwilę. Jego magia pozwala mu na wiele, ale za to nie jest odporny na ból i jest bardzo słaby fizycznie. 
-Krótka historia postaci: 
Amanis od najmłodszych lat przejawiał talent magiczny, oczywiście wiele jego krewniaków go przejawiało, nie był wyjątkiem, jednak gdy jego krewniacy szkolili się w magii przyrody, on przeszukiwał bibliotekę w poszukiwaniu ksiąg na temat mrocznej magii jego ludu, tej zakazanej, ale tak kuszącej. Uczył się magii światła, tą którą mógł poznać każdy z jego braci jednak po pewnym czasie, nikomu nic nie mówiąc, zabrał jedyną księgę z historią mówiącą coś o mrocznych wiekach magii. Podróżował po świecie przez bardzo długi czas, poznawał wiele różnych magicznych technik, różnych ras. Wiele lat podróży sprawiło że niegdyś młody i niedoświadczony, stał się wielkim czarnoksiężnikiem. Tylko że bardziej wzbudzającym zachwyt swoim wyglądem niż mocą. 
Powodem dla którego zechciał wziąć udział w pojedynku było poznanie większej ilości magii. To go tu przywiodło. 
- Początkowa moc: 
Chowaniec - posiada stworzenie które przypomina kota o wzroście podobnym do niego samego. 
Przywoływacz - Amanis może przywoływać wszelakie istoty z otchłani. 
 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Krewni i Znajomi Pana Anansiego pod dowództwem Pana Harpera, który to znajduje się bardzo wysoko w hierarchii krewnych i znajomych Pana Anansiego. W skrócie: Pan Harper.

Wygląd: Pan Harper jest niezwykle wprost efektownym omatnikowatym o długich, zgrabnych odnóżach okrągłej, acz nieco spłaszczonej głowie z czterema parami jasnobłękitnych oczu. Na odwłoku widnieją spiralne wzory o różnych odcieniach granatów i błękitów. Wśród swoich towarzyszy uznawany za okazałego, wśród innych stworzeń za przerażającego, Pan Harper, będąc urodzonym elegantem nauczył się przebierać, toteż trudności nie sprawia mu przybranie formy ludzkiej, choć z pomocą Krewnych i Znajomych. Wtenczas wygląda jak przystojny mężczyzna w średnim wieku, o gęstych, acz uczesanych czarnych włosach i niebieskich oczach - czterech. Ubrany jest w czarny garnitur i cylinder.

Magiczne umiejętności/Doświadczenie: Pan Harper i jego towarzysze są wspaniałymi tkaczami i architektami. Na tyle, że zwykłe pajęczyny przestały im wystarczać i zaczęli tworzyć połączenia. Pan Harper wyspecjalizował się w połączeniach pomiędzy wymiarem snu, a jawą, jego krewni i znajomi zaś przenoszą przez te nici to, co we śnie znajdą. Oznacza to przywoływanie mieszkańców Snów i Koszmarów oraz odtwarzanie ich wyglądu oraz szczególnych zdolności. Bywa, że cały proces jest reakcją łańcuchową - przyzwanie jednego z sennych stworzeń powoduje pojawienie się innego.

Krótka historia postaci: Historia Pana Harpera sięga czasów bardzo zamierzchłych. Kiedy tylko pojawił się Pan Anansi, pojawił się też Pan Harper, jako naczelny i pierwszy omatnikowaty. Wiele jest pajęczaków, ale to Pan Harper lubuje się w sztuczkach i dowcipach, co nakłoniło go do rozwijania swoich umiejętności. Przez to wielokrotnie zaszedł za skórę różnym postaciom, od panteonu bóstw do zwyczajnych śmiertelników. Pająki z jego towarzystwa uwielbiają być w centrum uwagi, toteż czasem zdarza się, że kąsają. Tak więc Pan Harper od tysiącleci żyje na granicy jawy i snu, płatając żarty i korzystając z podświadomości.

Początkowa moc: Sprowadzenie Strażnika Wrót Snu i połączenie z Sennym Wymiarem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Dostałem propozycje walki, więc się zgodziłem. 

 

- Imię: Art von Tyraec 
- Opis wyglądu: 

Całkiem wysoki, smukły facet. Jasna skóra, ciemne kręcone włosy, sięgające mniej więcej połowy szyi. Lekki zarost. Do tego ma nieco piegów. 
Oczy ma przeciętnej wielkości, jasno szare, ze złotawym pierścieniem na tęczówce, nos lekko zadarty, usta ni to szerokie, ni to wąskie. Ot zwykłe takie.
Cieleśnie nie jest w żaden sposób zaskakujący. Po prostu jest szczupły, blady i ma mnóstwo piegów. To tyle. 
Ach, ma też wydłużone kły.
- Magiczne umiejętności/Doświadczenie: Art magiem jest od w sumie całkiem długiego czasu, w końcu jego życie trwa bardzo długo, oprócz wampirzych zdolności takich jak transformacja w nietoperze, znikanie, teleportacja jako chmara nietoperzy i picie krwi, potrafi też używać magii krwi oraz magii lodu. Obu dość zaawansowanych.
-Krótka historia postaci: Co można powiedzieć o Arcie, jest on dość starym wampirem, ma ponad sto lat, urodził się w zamku swej rodziny, w której też spędził całą swoją młodość. Uczył się magii, balował, w sumie żył jak mu się podobało, oczywiście na wszystko przyjdzie koniec, dom spalono, rodzinę zabito no i Art musiał uciekać. Więc spędził życie podróżując. I tyle. 
- Początkowa moc: 

Pełen Krwi - Art jest bardzo wytrzymały fizyczne. Jest krewki. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

- Imię:

Monika Lis
- Opis wyglądu:

Nie wyróżniała się nigdy z tłumu. Przynajmniej nie miała tego na celu, by zostać tą przebojową w centrum uwagi w zupełnie nie swoim towarzystwie... Wciąż pozostawała wysoką blondynka o buntowniczym wyglądzie, a zwłaszcza oczach, co nie zmieniły się z biegiem historii ~ ich magiczny błękit i swoista niewytłumaczalna zadziorność... Ubrana zwykle w swoją ulubioną białą bluzę i dżinsy, pod koszulką na szyi nie wisiały już nieśmiertelniki, tylko srebrny lis, a raczej jego głowa na srebrnym łańcuszku wykonana w celtyckim stylu... Ten sam który zastąpił wymazaną Lüge, a na imię mu nadane brzmiało Spaß, krył się na planie rodzimym jej właścicielki w skraju jej widzenia. Wiecznie obecny strażnik, a może raczej towarzysz i przyjaciel?
- Magiczne umiejętności/Doświadczenie:

Wygrała Drugi Turniej Magiczny, jako totalny żółtodziób odkrywając dopiero swoje możliwości... Pokonując Zegarmistrza barierą areny, jako że nie miała już wtedy kompletnie nic do stracenia... Specjalizowała się w magii planowej prowadzącej głównie przez astralny, a także wizualizacji po przez serce snów. Zmieniła jednak styl... Sny pozostawiła za sobą... rzeczywistość wydawała się... bardziej pociągająca?
-Krótka historia postaci:

Minęło półtora roku od pokonania Zegarmistrza, odkąd jej historia została przepisana na nowo za sprawą jednego, niezwykle potężnego zaklęcia... Dosłownie połowa jej natury została wymazana. Z marzycielki która tylko chciała i pisała, stała się osobą która zaczęła się bawić wszystkim wokół, by skorzystać z życia ile może, poznać ile zapragnie. Z poważnej osiemnastki przeistoczyła się niezauważalnie w dwudziestoletnią dzierlatką, do tego rozgadaną w sobie dobrze znanym towarzystwie, której zaczęło się udawać więcej niż powinno, bo los jej pozostawał dość łaskawy... a może to ona właśnie go tak zapisywała w książkach w swoim wielkim kufrze, co od dawna stał zakurzony? Dzięki któremu otwierała kolejne bramy na plany, odkrywając że nie pozostawała jedyna, która przez nie podróżowała...
- Początkowa moc:

Nadrywanie planów i kontrola ich. Mag kontrolny z zasadą: "To nie ze mną będziesz walczyć..."

 

Edytowano przez Hoffner
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię:  Człowiek-dyplom-z-historii-sztuki, w skrócie człowiek-dyplom, reaguje na imię "Hania"
Wygląd: Na stałe składowe wyglądu człowieka-dyplomu-z-historii-sztuki składają się takie ingrediencje jak kubek wypełniony do połowy kawą, opasły tom "Sztuki i czasu", luźne spodnie, wymięty sweter i rozczochrane włosy. Do tego gdzieś między nimi faktycznie można znaleźć człowieka z dzikim wzrokiem i obłędem wypisanym na twarzy. Ów człowiek w tym przypadku jest płci potencjalnie pięknej. Wzbudza litość. Gdyby podróżowała tramwajami, staruszki ustępowałyby jej miejsca.
Magiczne umiejętności/doświadczenie: Człowiek-dyplom przede wszystkim interpretuje i w ten sposób ożywia dzieła z historii sztuki. Od obrazów po architekturę, a wbrew pozorom i jedno i drugie może być bardzo niebezpieczne. Człowiek-dyplom jest nowym przeciwnikiem na arenie magicznych pojedynków i patrząc na jej stan psychiczny trudno stwierdzić, ile tam wytrzyma. 
Krótka historia postaci: Człowiek-dyplom, czy też Hania, jest personifikacją udręczonego nauką umysłu. Powstała podczas innego stanu świadomości kogoś, kto zawzięcie pozyskiwał wiedzę na dwa tygodnie przed egzaminem dyplomowym. Fascynacja i nienawiść do historii sztuki, dwa tak sprzeczne uczucia spowodowały impuls do oddzielenia się człowieka-dyplomu od umysłu macierzystego i dalszej, oddzielnej egzystencji. 
Początkowa umiejętność: Flamboyant - Człowiek-dyplom buduje wokół siebie fortecę w stylu gotyku płomienistego wzmacnianą magią. Forteca nie ogranicza widoku (ze względu na ażurową formę), ale za to chroni i dodaje  +50 do nastroju. 
 

Edytowano przez Arcybiskup z Canterbury
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months later...

Imię: Jonathan Astaroth

 

Wygląd: Jonathan jest wysokim mężczyzną. Ma około 1,90 m wysokości. Jego znakiem szczególnym są białe włosy opadające mu na ramiona. Z twarzy dość przystojny, jedno oko ma kolor błękitu, za to drugie jest ukryte za przepaską. Mężczyzna ubrany jest w ciemno czerwony mundur generała ( podobny do tego z FMA) na niego zwykle zakłada tego samego koloru płaszcz do kostek. Na dłoniach ma białe rękawiczki z pentagramami na górnej części. Do tego wszystkiego ma desanty do połowy łydek. To wszystko daje mu wygląd generała wojsk pancernych :v 

 

Magiczne umiejętności/doświadczenie: Może nie powinno się tego mówić ale Jonathan nie jest zwykłym człowiekiem. Jego specjalnością jest zabawa czasem choć nie można tego uznać tego za wielki plus, ponieważ dość go używanie mocy czasy osłabia.  Drugim takim specjałem jest kopiowanie niektórych słabych technik przeciwnika co daje mu tą minimalną przewagę. Doświadczenie takie sobie. Często walczyl w Casualach i dopiero teraz wszedł na arenę Epic aby pokazać co naprawdę potrafi

 

Krótka historia postaci. Jonathan jest dość młody jak na przedstawiciela rasy łączonej bo ma około 120 lat. Moc czasową pozyskał w wieku 14 lat i teraz będzie trudne, żeby szybko znalazł się w grobie. Od pewnego czasu postanowił, że będzie zwiedzać świat. Lecz teraz mieszka w Norwegii ze swoją narzeczoną. Miłość chadza własnymi ścieżkami prawda? 

 

Początkowa moc:

Ignis Inferni - Jonathan przywołuje wielką kosę której ostrze jest wskazówką zegara. Otwiera nim tak jakby dziurę w świecie. Nie jest ona wielka. Pochłania nią atak przeciwnika i wypuszcza w czasie walki gdzie tylko chce na arenie. Tym samym zwiększa swoją szansę na wygraną. Oczywiście sam może do niej wejść i wyjść w wybranym miejscu areny.

Edytowano przez Lucjan
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...