Skocz do zawartości

Overwatch


The Silver Cheese

Recommended Posts

@MasterOfRainbows, zhakuję cię to się uspokoisz! 

Ten po lewej ma takie dziury w oczach, że w połowie to już trup. xD

 

Overwatch zżyna od Minecraft'a... No jprd. Jak można te dwie gry do siebie porównywać?! Istna parodia!

  Odkryj ukrytą treść

 

Edytowano przez Lucas
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 16.08.2016 o 18:19, Niklas napisał:

Dzień dobry wieczór. Jesteście gotowi na nową mapę?

Expand  

 Niech mnie diabli, jeśli nie jestem gotowy ;3

Ogólnie to wygląda pięknie i miło, że twórcy dokładnie opowiedzieli jej historię (ktoś wie, czy np takie Lijang Tower ma jakieś zaplecze fabularne? Bo tak właściwie ogarniam jedynie Route 66, Kings Row i Watchpoint Gibraltar), wygląda ładnie, a przede wszystkim, z tego, co widać na gameplayu który pojawił się dziś na YT, ma mnóstwo ciasnych przejść w budynkach nadających się do flankowania wroga. Nic dziwnego, że swój żywot zakończyło tam aż tylu Bastonów :v

Chociaż przez chwilę miałem nadzieję, że będzie nam dane powalczyć we wnętrzu zamku. A nie jest :C

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i są wieści z nowego beta patcha, który wyszedł wczoraj: https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243886

 

Nastąpiły zatem kolejne poprawki postaci:

- D.Va: jej macierz obronna zacznie się teraz regenerować sekundę po użyciu, a nie natychmiastowo jak dotychczas.

 

- Hanzo: podczas celowania, jego szybkość będzie obniżona o 30% (dawniej: 40%); i jeśli dobrze rozumuję, zwiększono szybkość jego strzał, co ma zwiększyć zasięg.

 

- Mei: jej Zamieć teraz będzie "ignorować" bariery, a ponadto zasięg zamrożenia zwiększony został do 10 metrów z 8.

 

- McCree: drobne poprawki przy ulcie, wcześniej przy uaktywnieniu jego zdolność spadała do 50% i jeśli jej nie użył, mógł ją bardzo szybko naładować z powrotem, teraz ma zostać wyzerowana natychmiastowo, jak być powinno.

 

- Mercy: szybkość leczenia na sekundę zostaje przyśpieszone o 20%; ożywieni bohaterowie teraz będą gotowi do akcji po 2.25 sekundy (zamiast 3).

 

- Genji: podwójny skok nie będzie teraz się "resetować" po wspięciu się na ścianę; jego szarża nie będzie dłużej zadawać obrażeń Jadowitej Minie Widowmaker i pułapce Junkrata, ponadto nie będzie mógł dłużej "przeskakiwać" pułapki Złomiarza tą zdolnością; Odbicie nie będzie dłużej pozwalało na zadanie dodatkowego obrażenia z melee; jego ult zostaje skrócony do 6 sekund z 8.

 

- Lucio: przyśpieszenie będzie dawać 70% więcej szybkości, zamiast dwukrotności.

 

- Roadhog: poprawki z hakiem, głównie chodzi o to, by nie było takich dziwnych "przyciągnięć" przez ściany. Jeśli hak "chwyci" wroga, ten zostanie ustawiony na widoku Wieprza.

 

- Zenyatta: Orb of Discord okazało się za mocne, więc dostanie nerfa: 30% dodatkowych obrażeń zamiast 50%; z kolei kulki dostaną lekkiego boosta do obrażeń z 40 do 46.

 

Z kolei na Gibraltarze usunięto pierwszy checkpoint.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Also, Reaper niby czarnuch, a jednak słowiański przykuc wykonał wzorowo. Potwierdzony słowiański bohater w dawnym OW, bo przecież od Zaryi nie mógł się nauczyć. :kappa: 

 

Nie wiem, czy short najlepszy, Dragons jednak wyżej w moim rankingu pozostanie. W sumie Alive też. Ale może to dlatego, że nie lubię Bastiona. 

Edytowano przez Airlick
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 18.08.2016 o 21:47, Niklas napisał:

Bo zwykle widzę w grze taką sytuację: PRZEGRYWAMY? LEPIEJ WEŹMY BASTIONA I KAMPMY W ROGU!!!!1111111 :v 

Expand  

Ba, najczęściej ja gram wtedy bastionem xD Nie no już przestałem, bardzo rzadko biorę bastiona...

Oglądnąłem drugi raz shorta ... chciałbym zobaczyć tą bitwę w całej swej okazałości :ohmy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...