Skocz do zawartości

Overwatch


The Silver Cheese

Recommended Posts

@MasterOfRainbows, zhakuję cię to się uspokoisz! 

Ten po lewej ma takie dziury w oczach, że w połowie to już trup. xD

 

Overwatch zżyna od Minecraft'a... No jprd. Jak można te dwie gry do siebie porównywać?! Istna parodia!

Spoiler

Pewnie tyłek Smugi też zerżnął i dowalił krowie... :rainderp:

 

Edytowano przez Lucas
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu Niklas napisał:

Drama intensifies xd

Chociaż ta parodia na jedno ma plus. Dała mi inspirację by stworzyć teksturę skrzydeł Łaski na te z Minecraft. Dawniej stworzyłem pod RD.

Spoiler

20160817131130_1.thumb.jpg.384e7aabe9984

Ten koń to mój niewolnik. Też takie skrzydła chce mieć! :rainderp:

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16.08.2016 at 20:19 Niklas napisał:

Dzień dobry wieczór. Jesteście gotowi na nową mapę?

 Niech mnie diabli, jeśli nie jestem gotowy ;3

Ogólnie to wygląda pięknie i miło, że twórcy dokładnie opowiedzieli jej historię (ktoś wie, czy np takie Lijang Tower ma jakieś zaplecze fabularne? Bo tak właściwie ogarniam jedynie Route 66, Kings Row i Watchpoint Gibraltar), wygląda ładnie, a przede wszystkim, z tego, co widać na gameplayu który pojawił się dziś na YT, ma mnóstwo ciasnych przejść w budynkach nadających się do flankowania wroga. Nic dziwnego, że swój żywot zakończyło tam aż tylu Bastonów :v

Chociaż przez chwilę miałem nadzieję, że będzie nam dane powalczyć we wnętrzu zamku. A nie jest :C

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i są wieści z nowego beta patcha, który wyszedł wczoraj: https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243886

 

Nastąpiły zatem kolejne poprawki postaci:

- D.Va: jej macierz obronna zacznie się teraz regenerować sekundę po użyciu, a nie natychmiastowo jak dotychczas.

 

- Hanzo: podczas celowania, jego szybkość będzie obniżona o 30% (dawniej: 40%); i jeśli dobrze rozumuję, zwiększono szybkość jego strzał, co ma zwiększyć zasięg.

 

- Mei: jej Zamieć teraz będzie "ignorować" bariery, a ponadto zasięg zamrożenia zwiększony został do 10 metrów z 8.

 

- McCree: drobne poprawki przy ulcie, wcześniej przy uaktywnieniu jego zdolność spadała do 50% i jeśli jej nie użył, mógł ją bardzo szybko naładować z powrotem, teraz ma zostać wyzerowana natychmiastowo, jak być powinno.

 

- Mercy: szybkość leczenia na sekundę zostaje przyśpieszone o 20%; ożywieni bohaterowie teraz będą gotowi do akcji po 2.25 sekundy (zamiast 3).

 

- Genji: podwójny skok nie będzie teraz się "resetować" po wspięciu się na ścianę; jego szarża nie będzie dłużej zadawać obrażeń Jadowitej Minie Widowmaker i pułapce Junkrata, ponadto nie będzie mógł dłużej "przeskakiwać" pułapki Złomiarza tą zdolnością; Odbicie nie będzie dłużej pozwalało na zadanie dodatkowego obrażenia z melee; jego ult zostaje skrócony do 6 sekund z 8.

 

- Lucio: przyśpieszenie będzie dawać 70% więcej szybkości, zamiast dwukrotności.

 

- Roadhog: poprawki z hakiem, głównie chodzi o to, by nie było takich dziwnych "przyciągnięć" przez ściany. Jeśli hak "chwyci" wroga, ten zostanie ustawiony na widoku Wieprza.

 

- Zenyatta: Orb of Discord okazało się za mocne, więc dostanie nerfa: 30% dodatkowych obrażeń zamiast 50%; z kolei kulki dostaną lekkiego boosta do obrażeń z 40 do 46.

 

Z kolei na Gibraltarze usunięto pierwszy checkpoint.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Also, Reaper niby czarnuch, a jednak słowiański przykuc wykonał wzorowo. Potwierdzony słowiański bohater w dawnym OW, bo przecież od Zaryi nie mógł się nauczyć. :kappa: 

 

Nie wiem, czy short najlepszy, Dragons jednak wyżej w moim rankingu pozostanie. W sumie Alive też. Ale może to dlatego, że nie lubię Bastiona. 

Edytowano przez Airlick
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu Lucas napisał:

To działa w drugą stronę. Szkoda mi go i chce mi się nim trochę więcej pograć, bo tak to częściej gram Łaską.

 

A mi nie. 

Bo zwykle widzę w grze taką sytuację: PRZEGRYWAMY? LEPIEJ WEŹMY BASTIONA I KAMPMY W ROGU!!!!1111111 :v 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Niklas said:

Bo zwykle widzę w grze taką sytuację: PRZEGRYWAMY? LEPIEJ WEŹMY BASTIONA I KAMPMY W ROGU!!!!1111111 :v 

Ba, najczęściej ja gram wtedy bastionem xD Nie no już przestałem, bardzo rzadko biorę bastiona...

Oglądnąłem drugi raz shorta ... chciałbym zobaczyć tą bitwę w całej swej okazałości :ohmy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu Niklas napisał:

PRZEGRYWAMY? LEPIEJ WEŹMY BASTIONA I KAMPMY W ROGU!!!!1111111 :v 

Tyle, że nie preferuję tak grania nim... :burned:Najczęściej jestem na widoku drużyny przeciwnej, która z daleka próbuje wejść na punkt.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...