Skocz do zawartości

Overwatch


The Silver Cheese

Recommended Posts

13.07.2016 at 09:52 Niklas napisał:

- Zdolności samoleczenia niektórych bohaterów teraz będą nabijać ulta, dlatego niektórym z nich zwiększono czas jego ładowania:

(...)

-- Wieprzu: o 45%

Z jednej strony super, bo samoleczenie wieprza i tak jest wystarczająco mocne, z drugiej trochę mi go szkoda, bo jest jedną z częściej granych przeze mnie postaci i zawsze go biorę, kiedy drużyna potrzebuje tanka ale nie chce się pokusić o zapewnienie mu jakiegokolwiek supporta :C

 

13.07.2016 at 09:52 Niklas napisał:

-- Matrix to teraz alternative fire (domyślnie więc PPM) i pozostaje aktywny tak długo jak wciśnięty jest przycisk myszy.

Teraz mogę mówić, że miałem matrixa na prawym zanim to było modne. Cool :ming:

 

Ogólnie z tego co Niku napisał, to znerfili mi jedną lubianą postać kosztem zbuffowania dwóch innych lubianych postaci. Dobry deal, czekam aż wejdzie w życie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założenie jest takie, żeby wszystkie postacie, które dotyka zmiana self-healingu, nadal ładowały ulta mniej więcej w tym samym czasie, więc to nie jest nerf, to po prostu inne rozłożenie źródeł ładowania. Roadhogiem grasz dobrze właśnie wtedy, kiedy masz dużo self-healingu, bo jeśli strzelają w ciebie, to nie strzelają w twój team. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12.07.2016 at 21:51 Ever3Tree napisał:

To proszę mi wytłumaczyć sens określenia "Trupia Wdowa"

 

Widowmaker jest wdową. W końcu zabiła swojego męża. Zatem już "wdowa" do niej pasuje. Ponadto została, że tak powiem, zmodyfikowana. Jej serce spowolniono do tego stopnia, że zrobiła się sina i zimna. Nawet uczuć ją to pozbawiło, no, radość z zabijania pozostała. Zatem: zimna, blada, bez uczuć = trup. Trupia Wdowa. W sensie, że wdowa jak trup. Ot i cała filozofia, pasuje to do niej idealnie. 

  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z informacji wynika, że Sombra to kolejny nowy bohater. Będzie enigmatycznym bohaterem, w pewnym rodzaju hakera. Co o tym myślicie?

Na moje mniemanie, będzie zapieprzał z laptopem telefonem niczym Aiden Pearce w Watch Dogs. :rainderp:

Mój pomysł Sombry:

Zdolność 1: Negacja

  • Czas trwania: 2 sekundy
  • Zasięg: krótki
  • Cooldown: 12 sekund

Opis: Służy do zapobiegania przed ultami mechanicznych bohaterów, takich jak D.Va, Bastion, Zenyatta, czy Sombra.

Super zdolność: DDoS - zabij wroga jego własną bronią

  • Czas trwania: 7 sekund, z czego 3 sekundy hakowania, a pozostałe 4 to kontrola maszyny przez hakera.
  • Zasięg: daleki
  • Maszyna, która oberwała DDoS'em, nie będzie zdolna do użytku dla pierwotnego użytkownika.
  • Po zakończeniu/przerwaniu super zdolności, maszyna przywraca kontrolę pierwotnemu użytkownikowi.
  • W trakcie trwania super zdolności, maszyna staje się podatna na obrażenia zadawane przez jej sojuszników, a przeciwnie wobec wrogów.
  • Maszyna daje znać swoim sojusznikom, że jest aktualnie hakowana.
  • Super zdolność może zostać przerwana tylko podczas hakowania.
  • Jeśli super zdolność została przerwana, zostanie jej 20%.

Opis: Hakowanie wrogów i wykorzystywanie ich we własnym celu

 

Silny przeciwko:

D.Va, Bastion, Torbjorn, Genji, Zenyatta

Słaby przeciwko:

Winston, Ana, Żołnierz-76

 

Podoba się mój pomysł? Nie wiem jeszcze co dodać do drugiej umiejętności itp.

 

Co do Ani, sądzę, że powinni jeszcze zmienić jeden jej element, gdyż nie trzyma się logiki.

A mianowicie potrafi uśpić roboty strzykawkami, czyli czymś w nich biologicznym co wstrzykuje się do organizmu ofiary.

A robot to przecież nie człowiek, nie? Więc, w przypadku  Zenyatty, Bastiona, czy mechu D.Vy nie powinno działać.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu Lucas napisał:

A mianowicie potrafi uśpić roboty strzykawkami, czyli czymś w nich biologicznym co wstrzykuje się do organizmu ofiary.

A robot to przecież nie człowiek, nie? Więc, w przypadku  Zenyatty, Bastiona, czy mechu D.Vy nie powinno działać.

 

Dlaczego od razu biologicznym? To jest nanotechnologia. Równie dobrze, jak takie nanoboty mogą przerwać połączenia nerwowe, żeby człowiek na chwilę stracił przytomność, mogą zrobić robotowi zwarcie. Trochę naciągane, bo ta technologia została opracowana przez Mercy, a ciężko się spodziewać, żeby ona znała się na robotach, ale jakieś wyjaśnienie to jednak jest. 

 

IMO tej samej technologii Mercy użyła na Reaperze po walce z Morrisonem. Reaper pewnie był w tak złym stanie, gdy go znaleźli, że Mercy zastąpiła znaczną część jego ciała jakimiś autoreplikującymi się nanobotami - stąd jego pozorna nieśmiertelność i możliwość zamiany w chmurę - boty po prostu na chwilę się rozpraszają, a jest ich na tyle dużo i na tyle szybko się powielają, że nieważne, ile się w nie strzela, i tak zostanie wystarczająco dużo, żeby odbudować Reapera. :rainderp:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Airlick

Nanotechnologia. To już wiele wyjaśnia. Po prostu nie skojarzyłem faktów z jej ultem. :rainderp:

 

Wracając do mojego pomysłu, to zamysł Sombry jest taki, że musi trzymać się w pobliżu mechanicznych bohaterów swojej drużyny, gdyż ma tylko 3 sekundy reakcji, aby zapobiec włamaniom wroga. Z drugiej strony musi trzymać się z daleka od drużyny przeciwnej, gdyż inaczej stanowi dla nich łatwy cel.

Prawda, że D.Va jest nieśmiertelna wobec nuke swoje mecha? Tak, więc zdolność 1 Sombry ma stanowić dla niej kontrę. Rozbrajać wybuchającego mecha w zwarciu. Żeby nie było łatwe też dla niej, D.Va po odpaleniu ulta, może ją zabić, gdyż wyskakuje z mecha.

A jak już się trafi hakerowi, że ofiara posiada ulta, to wiecie co to oznacza. :crazy:

 

Edytowano przez Lucas
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu Uszatka napisał:

Widowmaker jest wdową. W końcu zabiła swojego męża.

 

Taaaak... Biorąc pod uwagę listę "martwych" postaci (Genji, Reaper, Soldier-76, Ana, w pewnym momencie nawet Tracer) to nie zdziwiłbym się, gdyby gość za jakieś pół roku powrócił w blasku chwały :ming:

Ale odnosząc się do reszty twojego posta, przyznaję rację, ale nadal uważam, że takie połączenie słów jest zbyt karkołomne, naciągane i można było to konkretne tłumaczenie zrobić inaczej i odpowiedniej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ever3Tree Ano bym się nie zdziwiła jakby faktycznie jej mąż powrócił :rainderp: A co do tłumaczenia... no pewnie dałoby się to zrobić lepiej, ale nie wiem jak dosłownie przetłumaczyć na polski Widowmaker. Stwórczyni Wdów? Wdowi Twórca? Tkaczka Wdów? :lol: Nie wiem, nie wiem. Może jest coś co mi nie przychodzi do głowy. Już kiedyś się nad tym zastanawiałam z @PervKapitan, która wcześniej też miała obiekcje co do takiego tłumaczenia. A i ja miałam mieszane uczucia dopóki nie poznałam historii Widowmaker. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już koniecznie trzeba to tłumaczyć, to dlaczego nie najbardziej sensowna i klasyczna Czarna Wdowa?

 

Ja osobiście jestem przeciwny tłumaczeniom nazw własnych, bo zgrzytanie zębami jest bardzo szkodliwe, tym bardziej, że jeśli zna się dany język, to ogólny sens nazwy rozumie się bez tłumaczenia - a już zwłaszcza tłumaczenia dosłownego, które dla zębów jest najbardziej zabójcze. A implanty są drogie, więc warto oszczędzać i nazwy własne ostawić w spokoju. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tłumaczenia zębów się nie traci. Może Tobie to bardzo przeszkadza, ale jeśli mi nie podoba się jakieś tłumaczenie... to trudno. Żyje się dalej.

Jak już tak bronisz nazwy własne, to spójrz na Wiedźmina. Czy graczom innych krajów chciałoby się mówić po polsku? Nie wydaje mi się. Zdarzą się wyjątki, ale nieliczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu Airlick napisał:

Jeśli już koniecznie trzeba to tłumaczyć, to dlaczego nie najbardziej sensowna i klasyczna Czarna Wdowa?

 

Ja osobiście jestem przeciwny tłumaczeniom nazw własnych, bo zgrzytanie zębami jest bardzo szkodliwe, tym bardziej, że jeśli zna się dany język, to ogólny sens nazwy rozumie się bez tłumaczenia - a już zwłaszcza tłumaczenia dosłownego, które dla zębów jest najbardziej zabójcze. A implanty są drogie, więc warto oszczędzać i nazwy własne ostawić w spokoju. 

 

Pewnie blizzurd bał się praw autorskich Marvela, bo skoro ten należy do Disneya, to pewnie ma cały pluton egzekucyjny prawników tylko czekających na takie kwiatki :ming:

Lucas, nie używam polskiego dubbingu (i myślę nad zrezygnowaniem z polskiego tekstu) głównie z tego powodu, że w oryginale niezwykle podoba mi się fakt, iż poszczególne postaci korzystają choć czasem ze swoich narodowych języków. I w sumie żałuję, że najczęściej robią tak tylko w czasie ultowania, bo jak dla mnie, wszystkie kwestie mogłyby być dla Reinhardta i Mercy po niemiecku, dla Mei po chińsku, dla D.Vy po koreańsku itd itp. To po prostu tworzy ładny klimat.

Edytowano przez Ever3Tree
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu Ever3Tree napisał:

Pewnie blizzurd bał się praw autorskich Marvela, bo skoro ten należy do Disneya, to pewnie ma cały pluton egzekucyjny prawników tylko czekających na takie kwiatki :ming:

 

Blizzard też ma prawników, a czarna wdowa to gatunek pająka. Zresztą nazwy postaci Blizza i Marvela pokrywałyby się tylko w polskim tłumaczeniu, więc tym bardziej by się wybronili tym, że w oryginale imiona są inne. Jakoś wątpię, żeby Disneyowi w ogóle chciałoby się zaczynać proces za taką drobnostkę na tak małym rynku, jak polski. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu Airlick napisał:

Blizzard też ma prawników, a czarna wdowa to gatunek pająka. Zresztą nazwy postaci Blizza i Marvela pokrywałyby się tylko w polskim tłumaczeniu, więc tym bardziej by się wybronili tym, że w oryginale imiona są inne. Jakoś wątpię, żeby Disneyowi w ogóle chciałoby się zaczynać proces za taką drobnostkę na tak małym rynku, jak polski. 

 

Apple potrafi się żreć o zaokrąglone krawędzie telefonów, a gra No Man's Sky miała kłopoty z zarejestrowaniem nazwy, bo jeden z brytyjskich koncernów nazywa się właśnie Sky :rainderp:

Cytuj

That's according to Sean Murray, managing director of No Man's Sky maker Hello Games. Over the weekend, Murray tweeted that the company had settled a legal dispute with Sky over the game's name after "3 years of secret stupid legal nonsense." In a follow-up tweet, he added that "this is the same folks who made Microsoft change Skydrive to Onedrive... so it was pretty serious." ("On the plus side perhaps this is the real reason Skynet never happened..." he joked)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu Airlick napisał:

No dobrze, ale ile takich poronionych procesów się wygrywa? 

Apple twierdząc, że obłe krawędzie są unikalną cechą Iphonów, wygrał z Samsungiem i Koreańczycy musieli zapłacić 7 milionów dolarów (o ile dobrze kojarzę) :rainderp:

Edytowano przez Ever3Tree
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dubbingu są postacie, które mówią czasem ojczystym np. Ana, czy Zaria. Prawda jest, że takich jest mało. Szczególnie postacie amerykańskie i brytyjskie, u nich w ogóle nie słychać ojczystego w polskim dubbingu, bo w końcu to angielski.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając te posty jedno mi się pojawiło w głowie... Skoro chcecie bardziej "sensownie" brzmiącego Widowmaker po polsku to dlaczego tworzycie nick na podstawie "widow", a nie "maker"? Może zamiast tego waszego jakże genialnego i przemyślanego "Czarna Wdowa" po prostu "Twórczyni"? Tyle samo to ma sensu. 

Ukłon w stronę @Uszatka, wiedz, że i mnie przekonałaś do tłumaczenia Trupia Wdowa, co samo w sobie jest nie lada wyczynem (znasz mnie pod względem podejścia do tłumaczeń) ^^ Dziękuję jednocześnie za wyjaśnienie lorowej podstawy tej nazwy!

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...