Ever3Tree Napisano Wrzesień 7, 2016 Share Napisano Wrzesień 7, 2016 (edytowany) 6.09.2016 at 17:32 Ślimak Żarówa napisał: Zależy kto i zależy ile. Poza tym, są zabawniejsze sposoby wyłudzania pieniędzy niż sprzedawanie cyfrowych ubranek. 6 godzin temu Ślimak Żarówa napisał: Urozmaicenia nie muszą być związane z mikropłatnościami. Można stworzyć nowy, tymczasowy tryb gry, by dać tym milionom graczy jakąś odmianę, nie trzeba od razu tworzyć kolejnych skórek. Ale skoro się sprzedadzą, to głupio byłoby nie skorzystać [jewing_intensifies.jpg] Ślimuk, ja wiem o co ci chodzi, wszyscy inni mniej lub bardziej rozumieją o co ci chodzi, a sprawa rozbija się tak naprawdę o to, że gracze sami są sobie winni, że doprowadzili producentów do takich a nie innych sposobów na wyciąganie kasy. Ja się zgadzam, że są zabawniejsze sposoby na wyłudzanie pieniędzy niż ładne kolorowe ubranka/piksele. Ale po co się wysilać, skoro ludzie dadzą ze 2,500 PLN za te kilka głupich pikseli na lufie AK47 czy innej kosy. Mogę zbudować skomplikowany tor, w czasie którego kurczak będzie biegał za ziarenkami i wskoczy w końcu do maszynki do mielenia mięsa, ale po co, skoro WIĘKSZOŚĆ KURCZAKÓW SAMA PCHA SIĘ NA TAŚMĘ WIOZĄCĄ KU NIEUCHRONNEJ ŚMIERCI. Branży się to nieopłaca i tyle. Może za parę lat ludzie się ogarną, że nowa skórka to nie to, czego oczekują od gry. Może. Ale na razie dla większości to świetna atrakcja. Spójrz chociażby na League of Legends które przez jakieś trzy lata obiecywało nową mapę do 5v5 a ostatecznie stwierdziło, że nie warto się wysilać. Zrobimy zimową skórkę, będzie okej. Ja z zasady nie wrzucam pieniążków do tego typu skarbonek. Ja nawet DLC nie kupuję, najnowszego Warhammera Total Wara nie kupiłem, chociaż, niech mnie Sigmar łupnie młotem w łeb, KOCHAM Warhammer Fantasy Battle. Ale zagryzłem zęby, bo wiem, że Sega to skurczybyki. Skurczybyki, którzy dają opcję grania chaosem tylko dla preorderowców, a trzy miesiące po premierze gry machają już dwoma świeżutkimi DLCkami. Dziękuję, poczekam aż wyjdzie jakieś gej of the year edition czy inne takie. Hearthstone to inna sprawa (ogólnie dyskusja nadaje się na osobny wątek), ale Overwatch nie daje płacącym nic ponad to, co mają niepłacący. Więc ja osobiście nie widzę problemu, jeśli ktoś wchodzi do restauracji i rzuca w kelnera napiwkami żeby tylko szybciej się nażreć, to jego sprawa - ja tam lubię spokojnie poczekać na posiłek, pogadać ze znajomymi z którymi siedzę przy stole i w spokoju konsumować to, co zaserwuje kuchnia. Ten sam posiłek, za któy inny gość zapłacił dwa razy tyle, co ja -Zepsuć innym frajdę z OW Skoro czyjaś opinia na jakiś temat psuje ci frajdę z gry, proponuję karierę polityka (y) Edytowano Wrzesień 7, 2016 przez Ever3Tree Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szonszczyk Napisano Wrzesień 7, 2016 Share Napisano Wrzesień 7, 2016 43 minutes ago, Ever3Tree said: Skoro czyjaś opinia na jakiś temat psuje ci frajdę z gry, proponuję karierę polityka (y) Wiesz, jak ktoś usilnie próbuje pokazać ci, że twoja gra jest do dupy to w końcu coś mu się uda ugrać ... Kariera polityka opłaca się teraz tylko tym co są z PIS'u i zgadzają się z postulatami tejże partii, a ja do takich nie należę także sorry (koniec offtopu politycznego) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiscorsBass Napisano Wrzesień 10, 2016 Share Napisano Wrzesień 10, 2016 (edytowany) W skrócie o UV? Ta Gra Jest PrzeRekLaMoWana!! Hasło jej marketingowe winno brzmieć Overhyped, Overpriced, Overwatch!! Hype. Nie weń samym tkwi problem, Blizz starannie nakręcał marketing tej grze, przeto nie może być zaskoczeniem, iż doczekała się takiego zainteresowania, ponadto w kwestii jakości też sprostała oczekiwaniom wielu fanów, także nie powinno dziwić, iż już od premiery zebrała wysokie noty i... w zasadzie można by odnieść wrażenie, że zbyt wysokie? Nie wiem, jak to się stało, lecz wielu odbiorców gry stało się ślepych na wszelkie wady tego nowego produktu... i to nie tyczyło się tylko zwykłych szarych graczy, którzy nikogo nie obchodzą, ale ludzi odpowiedzialnych za względnie obiektywne oceny - recenzentów. Czyżby marketingowe pranie mózgów było tutaj aż tak skuteczne? Pamiętam, jak przeczytałem gdzieś, iż UverVatch to dobra gra, patrząc na ilość sprzedanych premierowo kopii... Wiecie, premierowy zakup to trochę tak w ciemno (nie licząc bety), ale dla autora tego zdania jednak ten fakt implikował wysoką jakość, a nie skuteczność marketingu. A to wierzchołek góry lodowej, gdzie indziej dowiedziałem się, że UV ma dystans do lore swojego uniwersum, wiecie, chodzi o to, że podczas meczy bohaterowie się o byle co wybijają między sobą zupełnie nie zważając na swoje frakcje i takie tam... Osobiście ja bym to zakwalifikował jako niekonsekwencja, niespecjalnie psująca rywalizację, niemniej na pewno nie podciągnąłbym tego tak bezczelnie pod zaletę! >,< Podobna sytuacja ma miejsce w LoLu, tam często zdarza się, iż na Rifcie czempioni dobierają się zupełnie sprzeczne z lore drużyny, w rywalizacji to nie problem, jednak ciężko podciągnąć mecz pod coś, co naprawdę mogłoby się wydarzyć w uniwersum LoLa... a próbowano! W biografiach starszych bohaterów pojawiają się wzmianki jak to dołączyli do League, w nowszych tego nie zauważyłem, czyżby zaniechali tego pomysłu? To nie takie głupie rozwiązanie... Zupełnie inne podejście ma TF2, miast budować równolegle lore i gameplay, to lore zbudowane jest na rozgrywce - dwie bliźniacze grupy najemników, dosłownie bliźniacze, odróżnialne tylko kolorem spółki, z nazwami klas miast imion, to są zastane cechy tego świata, a ich nieprzerwana i zaciekła walka to rozgrywka, lore zaś się samo od tego buduje, nie na odwrót jak w UverVatchu ;P Ta gra aż się prosi i kampanię dla pojedynczego gracza, coby tą fabułę gry faktycznie do gry zaimplementować, bo póki co wszelakie lore do UV miast spotkać tam, gdzie winno być (w grze) znajduje się tylko w materiałach promocyjnych (komiksy, animacje). No, zwłaszcza, iż w przeciwieństwie do pozostałych gier, które wymieniłem, to ta od Blizza ani darmowa, ani tania nie jest... Tu jawi się kolejna kwestia - cena. Podzielam w tej kwestii zdanie większości, iż jest nieco zawyżona, ale to pewnie wina polskich standardów, gdyż po przeliczeniach na Zachodzie może już tak nie obciążać portfela... no, ale to tam, zaś tutaj to Blizz zawsze miał ceny kosmiczne, pamiętam zeszłoroczne promocje w HotS, wszystko ładnie zlokalizowane na polski rynek oprócz cen właśnie ;-; Ale zostawmy to, gra jest za pełną cenę - stąd między innymi tak surową ją oceniam - a to znaczy, iż winna oferować zawartość adekwatną do wydanej sumy, a robi to tak... no biednie, chociaż póki co ciężko to ocenić, wszak gra wciąż się rozwija, także może kiedyś będzie warta swej obecnej ceny... (naprawdę kampania pojedynczego gracza dużo by tu dała! >,<) No i jeszcze te mikropłatności... gdyby była to gra f2p, to faktycznie jako jedyne źródło utrzymania nikt nie winien mieć zastrzeżeń, niemniej za pełną cenę... nie wygląda to ciekawie, rzekłbym wręcz chciwie. Ale mimo że nie pochwalam, toteż nie ma co potępić - wydawanie pieniędzy jest całkowicie opcjonalne, albowiem zawartość można zdobyć za samą grę, albo bezpośrednio, jako nagroda za poziom, albo kupując za wewnętrzną walutę, którą również zdobywa się za awans... kupowanie paczek to tylko dla niecierpliwych! Tak czy inaczej wszystko można zdobyć bez użycia, hmm... Nie licząc, oczywiście, zawartości kolekcjonerskiej, doń trzeba się trochę nakosztować. A i jeśli chodzi o zawartość skrzyń z igrzysk, która pojawiła się niedawno - tego nie szło inaczej zdobyć niż dzikim fartem z olimpijskich paczek! Powiedzmy, że chcesz zdobyć konkretny przedmiot wydarzenia - nie jesteś w stanie go kupić ani za wirtualną walutę, ani za prawdziwe pieniądze, a jedyna opcja to mieć szczęście w przeglądaniu skrzyń, czas nagli, a wydarzenie się niedługo kończy i wiesz, że już nie zdobędziesz upragnionego przedmiotu, bo nie zdążysz już wyrobić kolejnego poziomu ku darmowej skrzyni... Pozostaje wtedy tylko kupić dodatkowe skrzynie, oczywiście, za prawdziwą walutę, a i tak nie wiesz, czy to czego chcesz Ci się trafi, czysty hazard! ^^ No bo jeśli jednak nie będziesz mieć szczęścia, to się nie trafi, albo gorzej, trafią się duplikaty, dające kredyty, które jak wcześniej wspomniałem, są bezużyteczne jeśli chodzi o niekupowalne przedmioty z wydarzeń ;P Uff, cóż za podła praktyka, generalnie nie przepadam za limited edition, ale w niektórych grach takie fanty można dostać za dobre zachowanie, wybitną grę, a nie za czysty przypadek, to takie frustrujące, że hej .-. ~~ Także jeszcze raz, podsumowanie, gra nie jest zła, ale ta ślepota na jej niedoskonałości u niektórych aż boli, podobnie jak wychwalanie tego produktu jak nie wiadomo co za wszelkie i zalety i, uwaga, nawet wady. Cena jest bluźnierczo droga, ale do przełknięcia. Podobnie mikropłatności, chociaż przy pełnocenowej grze jawią się odrobinę, ekhm, niegodnie, zwłaszcza jeśli chodzi o edycje limitowane nabywalne tylko drogą hazardu. Edytowano Wrzesień 10, 2016 przez DDB Greyjoy 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The Silver Cheese Napisano Wrzesień 10, 2016 Autor Share Napisano Wrzesień 10, 2016 6 godzin temu DDB Greyjoy napisał: Tu jawi się kolejna kwestia - cena. Podzielam w tej kwestii zdanie większości, iż jest nieco zawyżona, ale to pewnie wina polskich standardów, gdyż po przeliczeniach na Zachodzie może już tak nie obciążać portfela... Ja już powoli mam wrażenie, że ludzie zapominają z czego Blizzard słynie i słynął, przed pojawieniem się takiego Hearthstone'a, HOTSa czy dzisiejszego Overwatcha. Radziłbym Ci poczytać ceny w dniu premiery jego pozostałych gier (Diablo 3, dodatki do Starcraft 2), gdzie te ceny w dniu premiery były ZAWSZE => 140 zł, a Diablo 3 kosztowało tak jak OV 200 . Co do limitowanych rzeczy. Uważasz, że byłoby fajnie gdyby każdy mógłby kupić takie limitowane skórki? Nie byłoby wtedy zabawy przy zdobywaniu. To byłoby pójście na łatwiznę pozwalając graczom kupić skórki i pozostałe rzeczy eventowe. A tak ludzie będą grali, aby skrzynki zdobyć i z nich wydropić. Tak na dobrą sprawę ten kto płaci za kupowanie skrzynek jest już leniem, że nie potrafi 1 dnia spędzić na wbiciu 1 lvl. Blizz dał taką możliwość, a to że ktoś wyda to już jego indywidualna sprawa. Jak chce wydawać to proszę, a nie nagle stawać się tutaj przeciwnikiem tego rozwiązania, bo kasę traci. Od ludzi zależy czy kupią, a nie od Blizza . Kampania dla 1 gracza średnio by tu pasowała, bo po prostu jej nie widzę i nie potrafię sobie wyobrazić tego rozwiązania w praktyce. Po to są filmy oraz komiksy, aby przedstawić fabułę gry, bo taka kampania powiedziałaby wszystko o grze, a tak gracze muszą się domyślać co się wydarzyło, dlaczego te postacie są takie jakie są, itp. Tak są niedopowiedzenia i musimy kombinować, co tylko graczy napędza i tworzą własne teorie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szonszczyk Napisano Wrzesień 10, 2016 Share Napisano Wrzesień 10, 2016 (edytowany) Pierwszy mój komentarz po zobaczeniu ściany tekstu: Spoiler 6 hours ago, DDB Greyjoy said: wszelkie wady tego nowego produktu Przykłady? Czekaj? Nowego? Zaczął się drugi sezon gier rankingowych ... czyli gra ma ponad 3 miesiące. 6 hours ago, DDB Greyjoy said: ślepota na jej niedoskonałości Znowu: przykłady? (Jeśli nie zauważyłem przykładu znaczy to, że albo jest ich za mało/są za słabe, albo dla mnie nie jest to wada) 6 hours ago, DDB Greyjoy said: cóż za podła praktyka, To już standard w grach ... trzeba się przyzwyczaić ... no i oczywiście można nie kupować i tyle. Ps. Jak widzę stwierdzenie " Overhyped, Overpriced " to mi się nóż w kieszeni otwiera. Kto chce kupić tą grę, kupi sobie i nie będzie patrzył na innych co próbują mu powiedzieć żeby kupił sobie zamiast tego ... np. No Mans Sky xD Do więcej rzeczy się nie przyczepię, bo to dobrze napisany artykuł tylko chciałbym wiedzieć trochę więcej (by móc lepiej ocenić): 1)Czy grałeś w betę, jak długo? 2)Czy oglądałeś najnowszy short "Ostatni Bastion"? 3)Czy przeglądasz portale z newsami OW? 4)Czy posiadasz grę? 5)Czym się kierowałeś pisząc tą opinię? Edytowano Wrzesień 10, 2016 przez MasterOfRainbows 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Wrzesień 10, 2016 Share Napisano Wrzesień 10, 2016 54 minuty temu MasterOfRainbows napisał: Kto chce kupić tą grę, kupi sobie i nie będzie patrzył na innych co próbują mu powiedzieć żeby kupił sobie zamiast tego ... np. No Mans Sky xD Ja kupiłem i to, i to Discors, ok, miło z twojej strony, że postanowiłeś napisać całkiem przyjemnego (w sensie długości) posta. Ale wiesz, ten tego... Wspominasz o ślepocie na wady, a jednak nie wymieniasz ani jednej :c A chętnie bym przeczytał, co uważasz za złe. Bo jak już pisał Master, cena to nic nowego, praktycznie wszystkie gry Blizzarda mają na premierze dość wygórowaną cenę powyżej 150 zł. A jeśli chodzi o mikropłatności... Są na paczki, które i tak dostajesz za każdy level i za rzeczy, które można dostać i bez wydawania swoich wspaniałych szekli. Nie jest to pay2win, więc jak ktoś czuje potrzebę wydawania pieniędzy na pierdoły, a niemało takich, to co Blizzard winien? Hajs się ma zgadzać A i wracając do ślepoty... Zerknij czasem na oficjalne forum Overwatcha, praktycznie co chwila jest jakiś płacz-temat i sugestie na temat tego, co powinno być naprawione/znerfione/zboostowane. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paplok Napisano Wrzesień 10, 2016 Share Napisano Wrzesień 10, 2016 Tak tylko chciałem napisać a'propos "wygórowanej" ceny... W Team Fortress 2 mam 1014h, w Wiedźminie 3 100h. Załóżmy, że zamiast w TF2 namiętnie pykałbym w Overwatcha. OW kosztuje te swoje "straszne" 170zł, natomiast Wiedźmin 3 z dodatkami 130zł. Po przeliczeniu: 1h w Overwatch kosztowałaby mnie 0,17zł, zaś 1h w Wiedźminie 3 1,3zł. Overwatch ma potencjał do nabicia jeszcze wielu, wielu godzin, co da stawkę godzinową jeszcze mniejszą od tych 17 groszy, dodatkowo co jakiś czas wychodzi nowy content. Czy po odrobinie pomyślunku to na pewno aż tak niemożliwa do przełknięcia cena? 2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simplistic Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 nie wtrącając się w gównoburzę muszę stwierdzić że gra jest bardziej genialna niż się spodziewałem. (rakogenna również, ile razy można widzieć 3 bastiony kampiące na ciężarówce i napieprzające w wszystkie strony, play of the game: oczywiście bastion. wygrywa ta drużyna która ma więcej bastionów, dziękuję dobranoc.) postacie są zróżnicowane, na kogo masz ochotę tym grasz, (snajper-support?!) mamy gościa z młotem, Skrillexa, rewolwerowca, brytyjską kobietę, rosyjską kobietę itd. do wyboru do koloru, bardzo podoba mi się wzajemne uzupełnianie się skillsetów. (5 Roadhogów, ekhem, ekhem.) wady ciężko mi wymienić, jestem w fazie zauroczenia. brakuje mi jednak jakiegoś systemu banów... choćby jednego na jedną pier%#%$%#&&$%#^$^ kur^$^$%%# postać która daje takiego raka, że (uwaga uwaga) 6 osób wychodzi z meczu zaraz po rozpoczęciu widząc że enemy ma 5 bastionów... mimo wszystko bawiłem się wyśmienicie, serce me najbardziej o dziwo skradła Mercy, design aniołą stróża po prostu mnie zniewolił, 5/0 czysty skill (ekhem ekhem) I to uczucie kiedy jako totalny laik w graniu na padzie uda ci się kogoś trafić !!!!!11!!!ONEONEONE. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 (edytowany) @Simplistic Na quickplay banów nie spotkasz, za to w rywalizacji są kary (brak możliwości grania przez tydzień), jeśli ktoś wyjdzie w trakcie meczu. Jeśli minie 40 sekund od wyjścia pierwszej osoby, następne które wyjdą nie dostaną kary. Łaski ci nie daje, bo mi też złamała serce i gram nią niemal cały czas. Edytowano Wrzesień 11, 2016 przez Lucas Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simplistic Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 1 minutę temu Lucas napisał: @Simplistic Na quickplay banów nie spotkasz, za to w rywalizacji są kary (brak możliwości grania przez tydzień), jeśli ktoś wyjdzie w trakcie meczu. Jeśli minie 40 sekund od wyjścia pierwszej osoby, następne które wyjdą nie dostaną kary. mam na myśli banowanie postaci, jak w LoL-u na przykład. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 10 minut temu Simplistic napisał: mam na myśli banowanie postaci, jak w LoL-u na przykład. To jest Overwatch, gracze mają grać każdą postacią. W trybie rywalizacji jedyna blokada to jeden bohater na jedną drużynę, tzw. jeśli grasz Łaską, pozostali w twojej drużynie nie będą mogli nią grać. A to, że w Quickplay widzisz 5 Bastionów u przeciwnika i wychodzisz z ekipą, to już tylko wasza sprawa. Drużyna z 6 tych samych bohaterów to najsłabsza drużyna. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simplistic Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 Nie będę się w gównoburzę bawił, Nie lubię wogóle widzieć bastiona, połowa np. Dzisiejszych powtórek to po prostu bastion stojący na przeciwko wyjścia ze spawnu, jego dmg jest przesadzony. taka jest moja opinia nie musisz się zgadzać, ale przynajmniej to uszanuj. Dobranoc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szonszczyk Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 (edytowany) 11 minutes ago, Simplistic said: Nie będę się w gównoburzę bawił, Nie lubię wogóle widzieć bastiona, połowa np. Dzisiejszych powtórek to po prostu bastion stojący na przeciwko wyjścia ze spawnu, jego dmg jest przesadzony. taka jest moja opinia nie musisz się zgadzać, ale przynajmniej to uszanuj. Dobranoc. Sorry, że jestem rakiem twojej gry, ale cóż ... ktoś musi być Temple of Anubis - obrona, competitive, ja jak zwykle biorę bastiona, Lucas Łaskę, a jakiś random reinharda ... pokonaj takie coś Wynik: pierwszy raz ginę gdy mam 5k dmg i kill streak 20 ... przeciwnikom nie idą kontry ... Ale zawsze mam dzikie problemy z zabijaniem genjiego, hanzo mnie z daleka zabija zanim ogarnę, że do mnie strzela, fara też jest dobrą kontrą ... ale cóż @Lucas pamięta kiedy graliśmy jeszcze w betę i próbowaliśmy grać na 6 bastionów ... z marnym skutkiem. Uszanowałem twoją opinię, ale ukazałem sytuację ze strony gracza który wybiera bastiona jako ostatnią szansę dla teamu by obronić ostatni punkt (chyba, że jest to wyżej opisana mapa). Ps. Jak jesteś na niższym poziomie to tak jest potem prawie nikt nie bierze bastionów! Edytowano Wrzesień 11, 2016 przez MasterOfRainbows Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 (edytowany) @Simplistic O jeny, Bastion, a u mnie często Genji i co mamy z tym poradzić? Nic nie poradzimy, bo obecny PoTG od czasu premiery gry opiera się głównie o licznik zabójstw, a właśnie te postacie najwięcej w nich uczestniczą. Blizzard ma w planach to zmienić, a z tym to sobie jeszcze poczekamy. Edytowano Wrzesień 11, 2016 przez Lucas Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szonszczyk Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 Just now, Lucas said: @Simplistic O jeny, Bastion, a u mnie często Genji i co mamy z tym poradzić? Nic nie poradzimy, bo obecny PoTG od czasu premiery gry opiera się głównie o licznik zabójstw, a właśnie te postacie najwięcej w nich uczestniczą. Blizzard ma w planach to zmienić, a z tym to sobie jeszcze poczekamy. Chyba, że jest to Łaska co 3-4 graczy wskrzesza ... Genji jest WIĘKSZYM rakiem niż bastion ... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Talar Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 10.09.2016 at 12:58 Geralt napisał: Tak tylko chciałem napisać a'propos "wygórowanej" ceny... W Team Fortress 2 mam 1014h, w Wiedźminie 3 100h. Załóżmy, że zamiast w TF2 namiętnie pykałbym w Overwatcha. OW kosztuje te swoje "straszne" 170zł, natomiast Wiedźmin 3 z dodatkami 130zł. Po przeliczeniu: 1h w Overwatch kosztowałaby mnie 0,17zł, zaś 1h w Wiedźminie 3 1,3zł. Overwatch ma potencjał do nabicia jeszcze wielu, wielu godzin, co da stawkę godzinową jeszcze mniejszą od tych 17 groszy, dodatkowo co jakiś czas wychodzi nowy content. Czy po odrobinie pomyślunku to na pewno aż tak niemożliwa do przełknięcia cena? Dodam tylko, że nie każdy się taką logiką kieruję. Przegrałem ponad 2,5k godzin w Dote, a tak szczerze mówiąc, nie kupiłbym jej za więcej niż 80 zł. W Team Fortressie przegrałem prawie 1,2k godzin i szczerze, maks 60 zł bym dał. Dlaczego? Bo po prostu uważam, że gry multi mają być po prostu tanie i już wolę wydać kasę na jakiegoś singla, którego przejście może spowodować jakąś refleksje, zachęcić do myślenia bądź po prostu dać satysfakcje, że przeszło się ją od a do z. Singli też nie warto liczyć na godziny. Unepick przeszedłem w jakieś 18h, a nie dałbym za niego więcej, niż 20 zł. To samo z Ori and the Blind Forest, którego 10-godzinny gameplay nie jest dla mnie warty więcej niż 40 zł. Natomiast takie gry jak The Stanley Parable, Pony Island czy Papers Please są dosyć krótkie, a gdybym wiedział, jakie wrażenia będę mieć po przejściu tych gier, to byłbym wstanie wybulić po 90 dych za każdą z nich, gdyby była taka potrzeba. Nie wspominając już o takich perełkach jak Terraria, Shovel Knight czy Grim Fandango, które wyceniałbym na ponad stówę. I tu nie chodzi o to, że ktoś ma racji czy nie, lecz po prostu nie ma sensu przeliczać sobie godzin na złotówki, bo nie każdy stosuję się do takiej skali. Dla jednego te 170 zł będzie warte tych wielu godzin rozgrywki, dla innego jest to za duża cena za grę, co jedynie oferuję multi. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simplistic Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 Zamierzałem już tu nic więcej nie pisać ale widzę, że temat bastiona został skończony. Genji co prawda jest niezwykle silny ale w porównaniu do ,,niektórych" postaci jest trudniejszy do opanowania. Ult to większe ryzyko, bo tracimy możliwość atakowania na dystans, odbijanie pocisków ma długi czas odnowienia i nie blokuje wszystkiego, np. Zamrożenia. Unieruchomienie z pułapki nie pozwala mu na dash ani wykorzystanie pasywki (chociaż kiedy jako roadhog złapiesz go hakiem a on w tym momencie przejdzie przez ciebie jak masło może być irytujące. W powyższych momentach wystarczy go fokusować i nie pozwolić mu na wiele. W takich sytuacji ze swoją małą ilością zdrowia jest praktycznie w 100% martwy. To może żeby nie było. Jakie są wasze ulubione mapki? Edit: idąc tym tokiem rozumowania to każda postać jest OP Po prostu moja frustracja jest większa kiedy zginę od bastiona po prostu prującego full auto w stronę bazy niż od genji'ego który swoją postacią czyni niemal cuda w swoim idealnie OPanowanym tańcu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 11 minut temu MasterOfRainbows napisał: Chyba, że jest to Łaska co 3-4 graczy wskrzesza ... Genji jest WIĘKSZYM rakiem niż bastion ... Ile razy ja grałem Łaską to od 4 wzwyż ma szansę pojawienia się w PoTG. A takie wskrzeszenie to trudno spotkać. (Od kiedy naprawili, że Łaska przy 1-2 potrafiła być w PoTG) Każdy bohater potrafi stać się dla przeciwnika rakiem, jeśli grający nim gracz ogarnia znakomicie postać. I mi tutaj nie wciskaj kitu.. Sam przecież widzę, że gdybyś jako Bastion nie zmieniał stanowiska, bądź cię nie leczył, już byś dawno trafił na złom.. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 3 minuty temu Simplistic napisał: Zamierzałem już tu nic więcej nie pisać ale widzę, że temat bastiona został skończony. Nie gryziemy, dyskutuj dalej. Po to jest to forum. 4 minuty temu Simplistic napisał: Genji co prawda jest niezwykle silny ale w porównaniu do ,,niektórych" postaci jest trudniejszy do opanowania. Ult to większe ryzyko, bo tracimy możliwość atakowania na dystans, odbijanie pocisków ma długi czas odnowienia i nie blokuje wszystkiego, np. Zamrożenia. Unieruchomienie z pułapki nie pozwala mu na dash ani wykorzystanie pasywki (chociaż kiedy jako roadhog złapiesz go hakiem a on w tym momencie przejdzie przez ciebie jak masło może być irytujące. W powyższych momentach wystarczy go fokusować i nie pozwolić mu na wiele. W takich sytuacji ze swoją małą ilością zdrowia jest praktycznie w 100% martwy. W jego przypadku jak i u Smugi, kluczem dobrego grania jest bycie niepowstrzymanym. Wszelkie sposoby ich zatrzymania kończą się dla nich klęską. Można do nich również zaliczyć granat McCree, który również potrafi unieruchomić. Na Bastiona polecam strzałkę usypiającą Any. Świetna kontra przeciwko niemu. W przyszłości Sombra, hakerka, powinna mieć dla niego miły prezencik. 12 minuty temu Simplistic napisał: Jakie są wasze ulubione mapki? King's Row za Wielką Brytanię Eichenwalde za klimat średniowiecza i sporo krętych uliczek. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szonszczyk Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 Ciekawostka: Oto wykres ruchów myszki i kliknięć podczas 48 minutowej grze w Overwatch (Competitive): Spoiler Jeszcze mam w planach parę takich zrobić by porównać wyniki ... 3 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niklas Napisano Wrzesień 11, 2016 Share Napisano Wrzesień 11, 2016 Wyszło to całkiem ciekawie xd Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szonszczyk Napisano Wrzesień 12, 2016 Share Napisano Wrzesień 12, 2016 Zapraszam do oglądnięcia mojej nowej "sali wstydu": I tam także zapraszam do dyskusji i dopisywania swoich! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano Wrzesień 13, 2016 Share Napisano Wrzesień 13, 2016 Prawdziwa akcja zaczyna się od 10:14! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simplistic Napisano Wrzesień 13, 2016 Share Napisano Wrzesień 13, 2016 Najintensywniejszy gameplay ever Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiscorsBass Napisano Wrzesień 17, 2016 Share Napisano Wrzesień 17, 2016 Eee... co? Naprawdę nie rozumiem niektórych z Was, zupełnie jakbyście na siłę usiłowali przekonać mię, iż moja bezbłędna opinia jest błędna, a jedyne co napisałem, (nie wiem, czy czytaliście wyraźnie?), tak w maksymalnym skrócie, czyli podsumowanie, to: 10.09.2016 at 04:25 DDB Greyjoy napisał: Gra nie jest zła, ale ta ślepota na jej niedoskonałości u niektórych aż boli, podobnie jak wychwalanie tego produktu jak nie wiadomo co za wszelkie i zalety i, uwaga, nawet wady. Cena jest bluźnierczo droga, ale do przełknięcia. Podobnie mikropłatności, chociaż przy pełnocenowej grze jawią się odrobinę, ekhm, niegodnie, zwłaszcza jeśli chodzi o edycje limitowane nabywalne tylko drogą hazardu. Tymczasem, weźmy tu za przykład samą cenę~ 10.09.2016 at 04:25 DDB Greyjoy napisał: Cena jest bluźnierczo droga, ale do przełknięcia. Nic dodać, nic ująć, cena jest dla mnie wygórowana, acz do zaakceptowania. 10.09.2016 at 11:15 The Silver Cheese napisał: Ja już powoli mam wrażenie, że ludzie zapominają z czego Blizzard słynie i słynął, przed pojawieniem się takiego Hearthstone'a, HOTSa czy dzisiejszego Overwatcha. Radziłbym Ci poczytać ceny w dniu premiery jego pozostałych gier (Diablo 3, dodatki do Starcraft 2), gdzie te ceny w dniu premiery były ZAWSZE => 140 zł, a Diablo 3 kosztowało tak jak OV 200 . Jedno słowo - irrevelant. Nie wiem, co ma cena innych gier od tego wydawcy do ogółu, jeśli o mnie chodzi patrz wyżej. 10.09.2016 at 11:15 The Silver Cheese napisał: Co do limitowanych rzeczy. Uważasz, że byłoby fajnie gdyby każdy mógłby kupić takie limitowane skórki? Nie byłoby wtedy zabawy przy zdobywaniu. To byłoby pójście na łatwiznę pozwalając graczom kupić skórki i pozostałe rzeczy eventowe. A tak ludzie będą grali, aby skrzynki zdobyć i z nich wydropić. Tak na dobrą sprawę ten kto płaci za kupowanie skrzynek jest już leniem, że nie potrafi 1 dnia spędzić na wbiciu 1 lvl. Blizz dał taką możliwość, a to że ktoś wyda to już jego indywidualna sprawa. Jak chce wydawać to proszę, a nie nagle stawać się tutaj przeciwnikiem tego rozwiązania, bo kasę traci. Od ludzi zależy czy kupią, a nie od Blizza . Nie, nie uważam tak. Zaś moja awersja do rzeczy limitowanych sięga znacznie głębiej i dalej~ och, dla przykładu, ileż to razy napiłbym się Pepsi Gold, ale sorry, nie ma, już nie... dzięki ci, limited edition -__- Lecz nie, nie o tym chciałem pisać, to zupełnie inna kwestia, zaś to, co mnie się nie podoba w UV to sposób zdobywania tych limited przedmiotów... Powiedzmy, że z tych wszystkich limitowanych rzeczy, jakie zostały wydane chcesz jedną, jedyną, która szczególnie Ci się spodobała, nie ważne, co to, nie ważne, czy faktycznie podczas eventu znalazłeś coś takiego, po prostu sobie to wyobraź. Masz na zdobycie jej jakieś 1/40 szansy na każdą skrzynkę. Nie tak źle, zwłaszcza, jeśli przez cały event będziesz zdobywał jeden poziom dziennie, nie? A przy dużym szczęściu zdobędziesz ją już w pierwszej paczce! Jednakże przy niepomyślnych wiatrach............. Ugh, możesz zdobywać dwie skrzynie dziennie, a pod koniec eventu nawet kupić jeszcze dodatkowe 50, ale jeśli masz pecha, losu nie oszukasz - i tak, mimo wszelkich wysiłków obejdziesz się smakiem, tylko dlatego, iż nie masz absolutnie żadnego wpływu na losowy wynik zawartości skrzynek! I spotkaj teraz gracza, któremu się bardziej poszczęściło i zdobył twój upragniony przedmiot, nie przez to, iż grał więcej tudzież lepiej od Ciebie, po prostu łut szczęścia ^^ Skoro piszesz o chodzeniu na łatwiznę, taka loteria fantowa to nic innego jak właśnie łatwa ścieżka od strony deweloperów, można to było zrealizować lepiej. W LoLu ostatnio pojawiły się limitowane ramki do skinów z serii Project, jak się je zdobywało? Trzeba było kupić skrzynie z wybranym skinem (tak, tam miało się wybór), a następnie zbierało się surowce z eventowych skrzynek (zdobywanych za pieniądze lub jak normalne skrzynki za osiągnięcia). W Smite aby zdobyć limitowane fanty należy spełnić określone wymagania eventu, czasem są to misje, a czasem zakup innych przedmiotów, niemniej gdy czegoś pragniesz masz jasno określone, co trzeba zrobić i jeśli wykażesz się determinacją, na pewno otrzymasz łup. Tu jeszcze raz dla kontrastu UV i jego zupełnie losowy przydział limitowanych nagród ;P 10.09.2016 at 11:15 The Silver Cheese napisał: Tak na dobrą sprawę ten kto płaci za kupowanie skrzynek jest już leniem, że nie potrafi 1 dnia spędzić na wbiciu 1 lvl. Odszczekasz te słowa, waść, gdy przyjdzie Ci pracować na dwie zmiany ;] 10.09.2016 at 11:15 The Silver Cheese napisał: Kampania dla 1 gracza średnio by tu pasowała, bo po prostu jej nie widzę i nie potrafię sobie wyobrazić tego rozwiązania w praktyce. Po to są filmy oraz komiksy, aby przedstawić fabułę gry, bo taka kampania powiedziałaby wszystko o grze, a tak gracze muszą się domyślać co się wydarzyło, dlaczego te postacie są takie jakie są, itp. Tak są niedopowiedzenia i musimy kombinować, co tylko graczy napędza i tworzą własne teorie. Myśl kreatywnie. Przykładowo kampanie w bijatykach (story mode) różnią się od zwykłego trybu tylko tym, że przed walką postacie wymieniają się paroma zdaniami, dzięki czemu mniej więcej wiadomo, czemu walczą. W UV mogłoby być podobnie, grałeś w samouczek tej gry? On sam w sobie był lekko fabularyzowany. Story mode byłby bezpośrednio powiązany z mapami, każda otwierałaby się krótką animacją, która tłumaczyłaby m.in. po kiego grzyba agenci międzynarodowej organizacji bezpieczeństwa mają eskortować jakąś limuzynę w Hollywood, a następnie odbyłby się normalny mecz z botami, gdzie przy wyborze bohatera byłoby ograniczenie, coby frakcje się nie mieszały~ ♫ 10.09.2016 at 11:15 The Silver Cheese napisał: Po to są filmy oraz komiksy, aby przedstawić fabułę gry, bo taka kampania powiedziałaby wszystko o grze, a tak gracze muszą się domyślać co się wydarzyło, dlaczego te postacie są takie jakie są, itp. Tak są niedopowiedzenia i musimy kombinować, co tylko graczy napędza i tworzą własne teorie. To wg Ciebie zaleta? Brak kampanii, bo możesz poszukać tych informacji na własną rękę przeto wykazać się inicjatywą? Czyli wg Ciebie nie ważne jak piękny znajdzie się obraz, to i tak puste białe płótno będzie lepsze, gdyż napędza wyobraźnię odbiorcy, który tworzy własne wizualizacje? O nie, dla mnie brak [czegoś] to nigdy nie będzie zaleta sama w sobie... ~~ 10.09.2016 at 11:23 MasterOfRainbows napisał: Przykłady? Czekaj? Nowego? Zaczął się drugi sezon gier rankingowych ... czyli gra ma ponad 3 miesiące. Przykłady wad? Nie mam ich pod kopytem i... jakoś nie widzę sensu ich przytaczania, ich kształt i forma nie ma znaczenia dla argumentu, jedyne, co jest ważne to to, że istnieją, a co do tego możemy być zgodni? Chyba że uważasz tę grę za wszelkich wad pozbawioną? W razie czego patrze niżej, duuużo niżej. I tak, dobrze przeczytałeś, nowego, NOWY, w sensie z tego roku, a patrząc na to, jak Blizz kwapi się do wydawania nowości, to... sądzę, że jeszcze przez wiele lat śmiało będzie można UV nazywać najnowszym jego dziełem ^^ 10.09.2016 at 11:23 MasterOfRainbows napisał: Znowu: przykłady? (Jeśli nie zauważyłem przykładu znaczy to, że albo jest ich za mało/są za słabe, albo dla mnie nie jest to wada) Jeśli ich nie dostrzegasz, to albo dla Ciebie ta produkcja nie ma istotnych uszczerbków na jakości, albo jest ich za mało lub są po prostu za słabe ^^ 10.09.2016 at 11:23 MasterOfRainbows napisał: To już standard w grach ... trzeba się przyzwyczaić ... no i oczywiście można nie kupować i tyle. Celestio, chroń przed takim podejściem!! Po pierwsze, gdy podła praktyka staje się powszechna, nie sprawia to, że nagle ot tak przestaje być już podła, te cechy są od siebie niezależne! Po drugie, nie każdy musi być jakimś wojującym idealistą (i chwała Celestii za to!), jednakże wiedz, iż z taką postawą świata raczej nie zmienisz... trzeba walczyć o swoje, zwłaszcza gdy w grę wchodzi podłość~ 10.09.2016 at 11:23 MasterOfRainbows napisał: 1)Czy grałeś w betę, jak długo? 2)Czy oglądałeś najnowszy short "Ostatni Bastion"? 3)Czy przeglądasz portale z newsami OW? 4)Czy posiadasz grę? 5)Czym się kierowałeś pisząc tą opinię? 3.Nie. 1.Nie. 4.Tak. 2.Tak. 5.Tak rzekłbym, iż w głównej mierze, tak na 99%, swoją opinią, swoją opinią się kierowałem pozostałe 100% to czysta niezgoda ;x ~~ 10.09.2016 at 12:25 Niklas napisał: Ja kupiłem i to, i to Nik, kupiłeś NMS? Czy to nie kosztuje 60$? Śpisz na zielonych czy kaj? D: 10.09.2016 at 12:25 Niklas napisał: Discors, ok, miło z twojej strony, że postanowiłeś napisać całkiem przyjemnego (w sensie długości) posta. Ale wiesz, ten tego... Wspominasz o ślepocie na wady, a jednak nie wymieniasz ani jednej :c A chętnie bym przeczytał, co uważasz za złe. Nie chciałem po prostu bawić się w krytyka, co znajduje dziury w całym, ale wszelkie recenzje, które oglądałem i czytałem były pod tym względem wysoce niesatysfakcjonujące... Ja wiem, że UV to nie jest jakiś badziew z masą bugów i zabawnych glitchy, by się nad nimi pastwić niemiłosiernie, ale naprawdę, że nie znalazło się chociażby jednej rzeczy, aby się przyczepić? I w tym tkwi problem. Nie pomnę wad wymienionych w recenzjach, albowiem tak po macoszemu ostały się były potraktowane, zaś zalety, oh, o tym to się rozpisywali, jakie to UV jest niby ~rewolucyjne~ itd.itp... Zaleta za zaletą, obiektywizm poszedł się powiesić pod gilotyną, coś w ten deseń, a przecież... 10.09.2016 at 12:25 Niklas napisał: A i wracając do ślepoty... Zerknij czasem na oficjalne forum Overwatcha, praktycznie co chwila jest jakiś płacz-temat i sugestie na temat tego, co powinno być naprawione/znerfione/zboostowane. Mnie tam raczej średnio... średnio w sensie wcale interesowałby tamtejszy kontent, niemniej niektórym recenzentom by się przydał jako inspiracja, aby jednak w tej swojej miód-cud grze odnaleźli jakieś niepoprzykręcane gwoździe, które można... no, wiadomo~ A co ja osobiście uważam za złe? Hmm~ ^^ - komiczne hitboxy - chyba że uważasz, że headshot przez ścianę jest cacy - pierwszy sezon rankingowy - czy raczej inaczej - sezon rankingowy wersja public beta - remove bastion - to smutna postać... - no i oczywiście to nieszczęsne limited edition... 10.09.2016 at 12:25 Niklas napisał: A jeśli chodzi o mikropłatności... Są na paczki, które i tak dostajesz za każdy level i za rzeczy, które można dostać i bez wydawania swoich wspaniałych szekli. Nie jest to pay2win, więc jak ktoś czuje potrzebę wydawania pieniędzy na pierdoły, a niemało takich, to co Blizzard winien? Hajs się ma zgadzać W podsumowaniu na ten temat pisałem - nie mam nic przeciwko nim, jako że wszystko można zdobyć za darmo drogą cierpliwości, co z kolei zbawiłoby tę bluźnierczą cenę. Z tym, że... uch, te limitowane fanty to już inna historia - patrz wyżej. ~~ 10.09.2016 at 12:58 Geralt napisał: Tak tylko chciałem napisać a'propos "wygórowanej" ceny... W Team Fortress 2 mam 1014h, w Wiedźminie 3 100h. Załóżmy, że zamiast w TF2 namiętnie pykałbym w Overwatcha. OW kosztuje te swoje "straszne" 170zł, natomiast Wiedźmin 3 z dodatkami 130zł. Po przeliczeniu: 1h w Overwatch kosztowałaby mnie 0,17zł, zaś 1h w Wiedźminie 3 1,3zł. Overwatch ma potencjał do nabicia jeszcze wielu, wielu godzin, co da stawkę godzinową jeszcze mniejszą od tych 17 groszy, dodatkowo co jakiś czas wychodzi nowy content. Czy po odrobinie pomyślunku to na pewno aż tak niemożliwa do przełknięcia cena? Tak jak napisał Talar - nie brałbym tego przelicznika cena/czas tak bardzo ściśle. Za czas spędzony w jednych grach zapłaciłbym więcej niż za czas stracon na innych, nawet jeśli było go więcej, godzina godzinie nierówna, ich jakość również należałoby powziąć pod uwagę... ~~ Okej, już wszystko wyjaśnione? ^^ Bo mam jeszcze parę kłótni w planie gdzie indziej... Także jeszcze raz... Overhyped, Overpriced, Overwatch!! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się