Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback
Trigen

My Little Konwent 2014 (MLK3) 27-28 Wrzesień

Recommended Posts

Na pewno będę, Bytom nie jest tak daleki od Sosnowca, chociaż będę musiała zdecydować, czy pojechać na konwent anime w sierpniu z przyjaciółmi czy na ten, który ma bliższy mi fandom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pieniądze są odłożone więc pojawię się. Jednak mam jedno pytanie'

Czy dostępny nocleg jest przed i po wydarzeniu? Pytam ze względu na fakt, że mam takie pociągi a nie inne, a chcę być od początku do końca. 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pieniądze są odłożone więc pojawię się. Jednak mam jedno pytanie'

Czy dostępny nocleg jest przed i po wydarzeniu? Pytam ze względu na fakt, że mam takie pociągi a nie inne, a chcę być od początku do końca. 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Tak, 26 września w piątek w godzinach wieczornych będzie możliwy nocleg, ponieważ wtedy i tak będziemy my jako organizatorzy mieli już szkołę dla siebie do przygotowania. Po imprezie w niedzielę w nocy raczej nie będziemy już w stanie niestety zapewnić noclegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z kim mogę się kontaktować w sprawach organizacyjnych? Mam parę pytań, na które muszę szybko mieć odpowiedź, ale nie wiem do kogo się zwrócić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z kim mogę się kontaktować w sprawach organizacyjnych? Mam parę pytań, na które muszę szybko mieć odpowiedź, ale nie wiem do kogo się zwrócić.

Możesz napisać tutaj, albo jeżeli to bardziej osobista sprawa, to na PW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My Little Konwent 2014 który odbędzie się 27-28 września w Bytomiu ogłasza że została już oficjalnie otwarta rekrutacja na helperów! (wkrótce otwarta zostanie również rejestracja uczestników)

Chcesz pomóc nam w przygotowaniu konwentu i utrzymania na nim porządku?

Jeżeli tak to zgłoś się na [email protected]

W zgłoszeniu podaj:

Imię i Nazwisko

Nick

Skąd jesteś

Ile masz lat

Stopień angielskiego, Słaby/Średni/Dobry

Dane kontaktowe, numer telefonu, email, itp

Możesz również coś napisać o sobie, dlaczego chcesz zostać helperem etc…

Do obowiązków helpera będzie należeć m.in.:

pomoc przy akredytacji uczestników,

pilnowanie terenu konwentu,

przygotowanie sal przed i sprzątnięcie po spotkaniu,

pomoc organizatorom w trakcie meet’u wedle potrzeb,

Helperzy otrzymują 100% zwolnienie z opłaty akredytacyjnej, płacą normalną cenę za wejściówkę i dostają zwrot po zakończeniu konwentu.

Edited by Trigen

Share this post


Link to post
Share on other sites
W związku z licznymi zapytaniami informuję że 99%AngelCUSTOMS nie pojawi się na MLK w Bytomiu. Wysłałam swoje zgłoszenie organizatorom zaraz po ukazaniu się pierwszych informacji o MLK i otrzymałam taką odpowiedż:
" Witam w związku z przesłanym mi zgłoszeniem służę odpowiedzią.
W zasadzie nie byłoby problemu żeby przyjąć stoisko, problem pojawia się w zakresie twojego asortymentu.
Jako że nie chcemy aby stoiskowy towar się dublował (głównie pluszaki i szklanki) a mamy już stoiska z tym towarem. Moglibyśmy rozważyć przyjęcie stoiska jeśli wystawiłabyś sie tylko z figurkami i naszywkami.
Pozdrawiam
Adam Ochwat"
Po tej wiadomości nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na kolejnego emaila.
Biorąc pod uwagę, że robione przeze mnie szklanki i pluszaki to mój podstawowy asortyment, wystawianie stoiska nie ma najmniejszego sensu. Sama argumentacja organizatora jest dla mnie idiotyczna bo moje szklanki i pluszaki to mój hand made i nawet jeśli będą inne stoiska z podobnymi rzeczami to na pewno nie będą takie same. Dla mnie sprawa jest oczywista - w ten sposób blokuje konkurencje by samemu zarobić więcej. Przy tym pokazuje jaki ma stosunek do odwiedzających, ograniczając im możliwość wyboru do jedynie słusznych sprzedawców bo sami nie potrafiliby wybrać właściwie. Tylko patrzeć jak wprowadzi zestaw obowiązkowy np kubek i koszulka do każdego biletu - oczywiście z jedynego słusznego (własnego) stoiska. Dlatego też nie mam zamiaru pojawiać się na MLK również w charakterze odwiedzającego bo takie podejście organizatora mnie po prostu obraża. 
Ponieważ wiem że kilka osób chciało kupić moje pluszaki na miejscu , a nie chciałabym żeby przez takie podejście organizatora musieli ponosić dodatkowe koszty wysyłki, informuję że wszystkie pluszaki zamówione lub kupione u mnie od 13 do 28.09 2014 będą wysyłane na mój koszt. Zapraszam również na moje stoisko na innych konwentach, których organizatorzy nie mają takich problemów jak w Bytomiu.
 
10493053_890774694269623_776422029379856
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

W związku z licznymi zapytaniami informuję że 99%AngelCUSTOMS nie pojawi się na MLK w Bytomiu. Wysłałam swoje zgłoszenie organizatorom zaraz po ukazaniu się pierwszych informacji o MLK i otrzymałam taką odpowiedż:

" Witam w związku z przesłanym mi zgłoszeniem służę odpowiedzią.

W zasadzie nie byłoby problemu żeby przyjąć stoisko, problem pojawia się w zakresie twojego asortymentu.

Jako że nie chcemy aby stoiskowy towar się dublował (głównie pluszaki i szklanki) a mamy już stoiska z tym towarem. Moglibyśmy rozważyć przyjęcie stoiska jeśli wystawiłabyś sie tylko z figurkami i naszywkami.

Pozdrawiam

Adam Ochwat"

Po tej wiadomości nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na kolejnego emaila.

Biorąc pod uwagę, że robione przeze mnie szklanki i pluszaki to mój podstawowy asortyment, wystawianie stoiska nie ma najmniejszego sensu. Sama argumentacja organizatora jest dla mnie idiotyczna bo moje szklanki i pluszaki to mój hand made i nawet jeśli będą inne stoiska z podobnymi rzeczami to na pewno nie będą takie same. Dla mnie sprawa jest oczywista - w ten sposób blokuje konkurencje by samemu zarobić więcej. Przy tym pokazuje jaki ma stosunek do odwiedzających, ograniczając im możliwość wyboru do jedynie słusznych sprzedawców bo sami nie potrafiliby wybrać właściwie. Tylko patrzeć jak wprowadzi zestaw obowiązkowy np kubek i koszulka do każdego biletu - oczywiście z jedynego słusznego (własnego) stoiska. Dlatego też nie mam zamiaru pojawiać się na MLK również w charakterze odwiedzającego bo takie podejście organizatora mnie po prostu obraża. 

Ponieważ wiem że kilka osób chciało kupić moje pluszaki na miejscu , a nie chciałabym żeby przez takie podejście organizatora musieli ponosić dodatkowe koszty wysyłki, informuję że wszystkie pluszaki zamówione lub kupione u mnie od 13 do 28.09 2014 będą wysyłane na mój koszt. Zapraszam również na moje stoisko na innych konwentach, których organizatorzy nie mają takich problemów jak w Bytomiu.

 

10493053_890774694269623_776422029379856

 

Idąc Twoją logiką orgowie powinni zgodzić się na przyjazd wszystkich sprzedawców, którzy przysłali zgłoszenia. Konwent to nie targi kucnego towaru. Orgowie mają prawo odmówić komuś wystawienia stoiska, takie już ich prawo. Zamiast się obruszać i snuć teorie spiskowe, mogłabyś np. pojechać tylko z figurkami i naszywkami, jak zasugerowali w mailu orgowie, a przy okazji zrobić reklamę swoim pluszakom i szklankom. Biorąc pod uwagę jakość twoich wyrobów (pluszaki na DA wyglądają zajebiście, sam bym kupił jakbym miał kasę), na pewno wiele osób złożyłoby zamówienie lub odwiedziło twoją stronę. Ja to w każdym razie tak widzę. Zarzut faworyzowania celem zysku jest dość ciężki, nie powinno się nim rzucać pod byle pretekstem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla osób, które nie używają Facebooka, umieścimy nasze oświadczenie w sprawie dzisiejszej dramy też tutaj. Całość się już lekko uspokoiła, dlatego sugeruję potraktować to wyłącznie jako informację i nie komentować dalej, żeby nie ryzykować kolejną wymianą zdań, która nic dobrego nie przyniesie.

 

 

Fundacja R-Squad oraz Śląscy Bronies chcieliby przyjąć stanowisko w sprawie postu Ingi Madejczyk reprezentującej AngelCustoms. W roku 2014 organizacja konwentu MLK przyjęła za wyznacznik brak monotematyczności w asortymencie stoisk, aby ograniczoną powierzchnie, jaką posiadamy pod stoiska wystawowe, wypełnić jak najróżniejszym asortymentem, nie pozwalając na zbyt duże zwielokrotnienie towaru. W tym momencie w strefie wystawowej są już stoiska oferujące różnego rodzaju pluszowe maskotki i alby przyjąć AngelCustoms musielibyśmy zlikwidować któreś ze stoisk nieposiadających w swojej ofercie pluszaków.
Ze względu na bardzo ograniczoną ilość miejsc musieliśmy odmówić kilku wystawcom w tym jednemu ze sponsorów. Nie widzimy, więc powodu do pokrzywdzenia AngelCustom. Jako organizatorzy mamy prawo do odmówienia wystawcy bez podawania przyczyny, nie działa tutaj prawo, „kto pierwszy ten lepszy”. Nie czujemy się, więc winni, ani zobowiązani by teraz, po wielkiej burzy, przyjąć stoisko na konwent. Jedyne, czemu jesteśmy winni to to, iż staramy się aby uczestnicy mieli jak najróżnorodniejszy wybór gadżetów, a wystawcy nie musieli martwic się, że przyjeżdżając czasami pół Polski jadą na darmo.
Nie prowadzimy polityki kumpelstwa. Wszystkie posty oczerniające organizację pod tym względem będą traktowane, jako oszczerstwa i pomówienia rozumiane w myśl art. 212 KK.

 

Dodatkowo przypominam, że mimo wszystko właścicielka 99%AngelCUSTOMS a także każdy kto kiedykolwiek poczuł się, lub poczuje źle potrafktowany, może wystosować odwołanie do głównego koordynatora - Trigena, którego można złapać na forum i na Facebooku.

Edited by Thelleo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uprzedziłeś mnie Thelleo o kilka godzin. Jako główny organizator także potwierdzam że nie będziemy odpowiadać na żadne prowokacje gdyż powoduje to niepotrzebną wymianę zdań która nikomu nic nie pomaga a dodatkowo eskaluje cały konflikt

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam takie pytanie z innej beczki. Kiedy będzie (planujecie)rejestracja i zakup biletów? :pinkie3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam takie pytanie z innej beczki. Kiedy będzie (planujecie)rejestracja i zakup biletów? :pinkie3:

Najwcześniej pod koniec Lipieca lub początek Sierpnia,

Edited by Trigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z przyjemnością informuje że ruszyła sprzedaż biletów na MLK2014 które odbędzie się w Bytomiu 27-28 września, zakupu można dokonać tutaj http://mlk2014.pl/?page=tickets ceny biletów to:

(przedpłata)

Standardowy

30 PLN

8 EUR

VIP

80 PLN

20 EUR

w razie jakich kolwiek pytań można pisać na [email protected]

chcesz pomóc? zarejestruj się jako helper na [email protected]

http://mlk2014.pl

Edited by Trigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszedłem na Waszą stronę i zaciekawiła mnie jedna rzecz. Czy nie jest swego rodzaju nieporozumieniem oferować sprzedaż wejściówek VIP, w której zawiera się "Wieczorny bankiet z gośćmi" bez podania jacy to goście specjalni są na rzeczonym bankiecie przewidywani? Jestem pewny, iż organizatorzy dysponują dokładną listą zaproszonych gości, ale czy nie byłoby sensowniej zamieścić ją w przeznaczonym ku temu dziale, ewentualnie z informacją, że dana osoba już zaproszenie przyjęła, bądź dopiero oczekujecie na odpowiedź w tej kwestii?

 

Załóżmy sytuację (jestem pewny, iż nieprawdopodobną lecz teoretycznie możliwą), iż żaden z gości specjalnych z tych czy innych przyczyn zaproszenia nie przyjmie. Co wtedy mają powiedzieć ludzie, którzy w ciemno kupili dużo droższe bilety a główna ich atrakcja (nie oszukujmy się, to spotkanie właśnie nią jest) z przyczyn obiektywnych nie może dojść do skutku? Czy nie lepiej byoby podać informacje o zaproszonych gościach, uprzedzając jednocześnie, iż rzeczona lista może podlegać modyfikacjom? Kupujący mieliby przynajmniej pogląd na to, z kim ewentualnie przyjdzie im się spotkać.

 

To samo zastrzeżenie można podnieść w kwestii braku planu konwentu - dlaczego ludzie mają kupować bilety w ciemno, nie wiedząc jakich atrakcji mogą się spodziewać? I znowu, czy nie dałoby się wrzucić planu, lub choćby przed jego ustaleniem (jeżeli ludzie się jeszcze zgłaszają) choćby listy przewidywanych prelekcji czy atrakcji? Kupujący na pewno by to docenili, nawet jeżeli nie mieliby podanego od razu dokładnego i kompletnego planu.

 

Proszę nie traktować tego posta jako ataku, po prostu jestem zainteresowany Waszym punktem widzenia na podniesione tutaj kwestie.

 

Pozdrawiam

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszedłem na Waszą stronę i zaciekawiła mnie jedna rzecz. Czy nie jest swego rodzaju nieporozumieniem oferować sprzedaż wejściówek VIP, w której zawiera się "Wieczorny bankiet z gośćmi" bez podania jacy to goście specjalni są na rzeczonym bankiecie przewidywani? Jestem pewny, iż organizatorzy dysponują dokładną listą zaproszonych gości, ale czy nie byłoby sensowniej zamieścić ją w przeznaczonym ku temu dziale, ewentualnie z informacją, że dana osoba już zaproszenie przyjęła, bądź dopiero oczekujecie na odpowiedź w tej kwestii?

 

Załóżmy sytuację (jestem pewny, iż nieprawdopodobną lecz teoretycznie możliwą), iż żaden z gości specjalnych z tych czy innych przyczyn zaproszenia nie przyjmie. Co wtedy mają powiedzieć ludzie, którzy w ciemno kupili dużo droższe bilety a główna ich atrakcja (nie oszukujmy się, to spotkanie właśnie nią jest) z przyczyn obiektywnych nie może dojść do skutku? Czy nie lepiej byoby podać informacje o zaproszonych gościach, uprzedzając jednocześnie, iż rzeczona lista może podlegać modyfikacjom? Kupujący mieliby przynajmniej pogląd na to, z kim ewentualnie przyjdzie im się spotkać.

 

To samo zastrzeżenie można podnieść w kwestii braku planu konwentu - dlaczego ludzie mają kupować bilety w ciemno, nie wiedząc jakich atrakcji mogą się spodziewać? I znowu, czy nie dałoby się wrzucić planu, lub choćby przed jego ustaleniem (jeżeli ludzie się jeszcze zgłaszają) choćby listy przewidywanych prelekcji czy atrakcji? Kupujący na pewno by to docenili, nawet jeżeli nie mieliby podanego od razu dokładnego i kompletnego planu.

 

Proszę nie traktować tego posta jako ataku, po prostu jestem zainteresowany Waszym punktem widzenia na podniesione tutaj kwestie.

 

Pozdrawiam

 

Bardzo trafna uwaga. Listę gości, zarówno tych potwierdzonych jak i planowanych postaramy się opublikować jak najszbyciej. Lista potwierdzonych paneli i atrakcji też powstanie w niedługim czasie, ale to wymaga minimalnie więcej pracy, bo będziemu musieli "przelecieć" wszystkie panele.

 

Szczegółowy plan, czyli już oficjalny z godzinami i salami opublikujemy napewniej we wrześniu, najpóźniej 2 tygodnie przed konwentem.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites


Bardzo trafna uwaga. Listę gości, zarówno tych potwierdzonych jak i planowanych postaramy się opublikować jak najszbyciej. Lista potwierdzonych paneli i atrakcji też powstanie w niedługim czasie, ale to wymaga minimalnie więcej pracy, bo będziemu musieli "przelecieć" wszystkie panele.
 
Szczegółowy plan, czyli już oficjalny z godzinami i salami opublikujemy napewniej we wrześniu, najpóźniej 2 tygodnie przed konwentem.

 

Dziękuję za szybką odpowiedź, całkowicie mnie (jako potencjalnego uczestnika) satysfakcjonuje. Wypada więc jedynie życzyć Wam jak najmniej kłopotów organizacyjnych, żeby na konwencie wszystko grało jak z nut :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://mlk2014.pl/?lang=pl&page=guests - zgodnie z obietnicą, publikujemy wstępną listę gości na konwencie, która może się jeszcze powiększyć przed samą imprezą (dla wyjaśnienia: PrinceWhateverer jest niepotwierdzony do 8 września, ze względu na college i dopiero wtedy będzie w stanie nam powiedzieć czy uda mu się zagospodarować czas, ale jesteśmy dobrej myśli).

 

Też niedługo będzie dostępna wstępna lista atrakcji i potwierdzonych paneli, możliwe że nawet jeszcze dzisiaj późniejszym wieczorem, jeżeli nie wystąpią żadne komplikacje.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dość... rozczarowujące. Póki co, na tą chwilę, kupno Vip było dość pochopne z mej strony, bo myślałem, że będzie trochę więcej znanych osób z serialu niż fandomu (ogólnie więcej osób niż cztery, z czego jedna niepewna). Mam nadzieję, że z czasem, jak się wyklaruje cała lista gości, nie będę żałował kupna.

Edited by M.a.b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadal potrzebujecie helperów/gżdaczy? Rozważam zgłoszenie się, mam pewne doświadczenie w takiej robocie i dysponuję płynnym (choć dość zardzewiałym jeśli chodzi o mowę) angielskim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...