Jump to content

[Zabawa] [Opis] Opisz zaklęcie!


Kirara
 Share

Recommended Posts

Tak jest moi kochani! Pora na nową zabawę! Niech dział Twilight kwitnie i rozwija się, a wraz z nim niech pojawiają się kolejni jej zwolennicy i fani! Nasz Kochany Mól Książkowy również zasługuje na odrobinę uwagi!

Zatem - jak w temacie. Albo ja, albo Niklas będziemy zarzucać nazwą zaklęcia. Waszym zadaniem jest... przykładowo opisać jak ono działa. Nic głupiego Bronies - wysilcie się i ruszcie wyobraźnię, zabawa może być naprawdę fajna, a pomysły szalone!

Zacznijmy zatem od przykładu...

Przykładowe zaklęcie: "Znikająca Klacz" czeka na swój opis!

I tutaj, chętny opisuje zaklęcie według własnego pomysłu w formie krótkiej formułki...

"Zaklęcie z księgi magicznej znajdującej się w Archiwach Canterlotu. Polega ono na zużyciu znikomej mocy magicznej do tego by... zniknąć. Ot tak - po prostu. Użytkowniczka zaklęcia znika i jest na tyle długo niewidzialna, aż nie zechce by ją odnaleziono, lub do momentu aż na coś / kogoś nie wpadnie, wytrącając się tym samym ze swojej koncentracji. "

Prawda, że proste?



Na pierwszy ogień niech idzie...

"Pędzące kopyta" !

Do dzieła, Bronies!

Edited by Hoffman
Link to comment
Share on other sites

Hah. Przypomina mi to tworzenie własnych jutsu na naruto pbf. xd No więc tak: Nazwa: Pędzące kopyta. Krótki opis: Przydatne zaklęcie, dzięki któremu użytkownik porusza się ze zdwojoną prędkością. Czas trwania: W zależności od kondycji, oraz wytrzymałości użytkownika. Zalety: -Nigdy więcej spóźnień! -Można rzucić czar na innego kuca. -Bardziej doświadczone w rzucaniu czarów jednorożce mogą użyć tego na całej gromadzie. -Pozwala jednorożcom i kucykom ziemnym nadążać za pegazami podczas lotu (Bierna umiejętność Pinkie Pie ;o) Wady: -Czar podtrzymywany (Po jego aktywowaniu rzucający musi podtrzymywać czar, a co za tym idzie nie może rzucać kolejnych) -Jeśli używamy go na kimś innym, to im dalej od nas się znajduję, tym ciężej utrzymać czar. Stopień trudności: 1 kuc - Łatwy 2-6 kucy - Średnio-zaawansowany 6-12 - Ekspert

Link to comment
Share on other sites

Pędzące kopyta. Pradawne zaklęcie, przetrzymywane w strzeżonym dziale biblioteki zamku Canterlot. Sprawia, że użytkownik... instynktownie zaczyna pędzić bimber! "Pędzące kopyta" działają zupełnie same. Nie potrzebują wiedzy właściciela na temat zacieru zbożowego czy ziemniaczanego! Nie trzeba nic wiedzieć o nastawie cukrowym, o destylacji i oczyszczaniu destylatu! Wystarczy dać się ponieść kopytom i uzbroić w cierpliwość. Bimber będzie jak marzenie!

Link to comment
Share on other sites

Czar, który potrafi ułatwić nam podróż w dowolne miejsce dzięki zwiększonej szybkości. Nasze kopyta mają w sobie ogromną ilość energii dzięki, którym można osiągnąć prędkość do tego stopnia, że zaczniemy być "pędzącym ogniem". Niestety duża szybkość wymaga opanowania i umiejętności dobrego hamowania.

Link to comment
Share on other sites

"Pędzące kopyta"

Zaklęcie, które do niedawna było tylko legendą, aż grupa poszukiwaczy wpadła na zapiski dotyczące niego. Jak sama nazwa mówi, jednorożec, który rzuci ów zaklęcie musi mieć kopyta, tak więc kucom z amputowanymi kopytkami niestety nie pomoże. Jednak jeśli już użytkownik je posiada, zaczyna za pomocą nich pędzić z zabójczą szybkością... roślinki cebulowe. Dzisiaj to zaklęcie jest używane w ogrodnictwie, między innymi w ogrodzie w Cantrelot.

Link to comment
Share on other sites

"Pędzące kopyta" Zaklęcie, które powoduje szybki bieg, niezależnie czy jego ofiara chce tego, czy też nie. Umiejętnie użyte sprawdzi się w akcjach szpiegowskich. Wystarczy rzucić je na kogoś, by ten, zaskoczony tym co się z nim dzieje, wbiegł w pobliską ścianę, albo wypadł przez okno, spadł ze schodów, lub też coś innego. Szok gwarantowany, element zaskoczenia mamy jak w banku.

Link to comment
Share on other sites

Najbardziej spodobała mi się formuła Horego - bo jest najbliższa mojego wyobrażenia na temat zaklęcia.

"Pędzące kopyta" - Podstawowe zaklęcie zwiększające prędkość przemieszczania się użytkownika. Działa do 2 minut, w zależności od umiejętności magicznych użytkownika.

Aczkolwiek - Avanidus zasługuje na brawa - jestem w szoku! I rozbawiłeś mnie do łez propozycją formuły zaklęcia, które miałoby pędzić bimber! Oby tak dalej, może w następnej kolejce wygrasz? :)

Tym niemniej... pora na następne zaklęcie...

A zwie się ono...

"Zaklęcie Gwałtownego Wzrostu" ...

Jakieś pomysły? :)

Link to comment
Share on other sites

"Zaklęcie Gwałtownego Wzrostu"

Proste do nauczenia zaklęcie, jednak wymagające niemałych umiejętności magicznych, ażeby efekty były zauważalne. Ofiara zaklęcia natychmiast zaczyna gwałtownie rosnąć (^-^), prawdopodobnie miażdżąc pobliskie przedmioty. Rozmiary, jakie może osiągnąć, są w pełni zależne od mocy rzucającego czar oraz jego kaprysu, gdyż wzrost w każdej chwili można przerwać.

Link to comment
Share on other sites

"Zaklęcie Gwałtownego Wzrostu" Powoduje gwałtowny wzrost(no niesamowite) przedmiotu osoby czy czegokolwiek w zasięgu, wraz ze wzrostem zwiększa się waga(kolejna rzecz nie do pomyślenia) co może spowodować zniszczenie pobliskich przedmiotów, budynków lub osób czyli sprowadzić zagładę i zniszczyć całą planetę jeżeli zostanie nieuważnie użyte(i jeżeli ktoś ma aż taką moc) aby zaklęcie działało musi być cały czas pod wpływem magii (niekoniecznie jednej osoby). UWAGA NIE NALEŻY STOSOWAĆ W POMIESZCZENIACH ZAMKNIĘTYCH, przed użyciem skonsultuj się z lekarzem, farmaceutą, magiem lub alchemikiem.

Link to comment
Share on other sites

"Zaklęcie Gwałtownego Wzrostu" Użyte na dowolnej materii nieożywionej, powoduje zwiększenie jej objętości, z zachowaniem wszelkich proporcji kształtów. W trakcie procesu, tworzące się puste przestrzenie zostają "inteligentnie" wypełnione cząsteczkami (w sposób czysto magiczny) o takich samych właściwościach (fizycznych i chemicznych), jak te które znajdują się w otoczeniu owej pustej przestrzeni. Użyte na dowolnej istocie żywej, daje taki sam efekt, jak w przypadku materii nieożywionej. Jest jednak pewien szczegół. Istota musi być w doskonałej kondycji fizycznej i "nie mieć na koncie" żadnej operacji chirurgicznej w ciągu ostatnich dwóch lat. Jeżeli dany warunek nie zostanie spełniony - istnieje 60%-owe ryzyko wystąpienia chorób skóry, lub złamań (zarówno zamkniętych, jak i otwartych) czy też zwyrodnień mięśni. Wymienione przypadki mogą występować pojedynczo, bądź w kombinacjach. Wszystko zależy od stanu fizycznego istoty w trakcie używania na niej Zaklęcia Gwałtownego Wzrostu. HAHAHAHAHA! MOŻNA?!

Link to comment
Share on other sites

Zaklęcie Gwałtownego Wzrostu powoduje...gwałtowny wzrost. Nie działa na istoty żyjące i myślące. Małe plony? Użyj tego zaklęcia, aby powiększyć zbiory! Wymaga średniej ilości energii, jest łatwe do zapamiętania.

Link to comment
Share on other sites

Zaklęcie gwałtownego wzrostu nie dotyczy fizycznych rozmiarów, chociaż może. Nie jest łatwym zaklęciem, dopracowanie go wymaga lat ćwiczeń i niewiele jednorożców jest w stanie go użyć. Dzięki temu zaklęciu można nagle uwydatnić pewną cechę charakteru lub zwiększyć rozmiar kończyn. Zklęcie jest nieznanego pochodzenia jest niebezpieczne, jednak efekt zanika po 2 dniach

Link to comment
Share on other sites

Zaklęcie gwałtownego wzrostu - zaklęcie dzięki któremu możemy szybko urosnąć dowolnego wzrostu jaka nazwa zaklęcia wskazuje (im większy wzrost tym więcej energii potrzeba). Użyteczne jeśli chcesz sięgnąć po coś co znajduje się wysoko np. po jabłka na drzewach czy po prostu też komuś zajrzeć w okno na n-tym piętrze.

Link to comment
Share on other sites

*SPAM* *SPAM* *SPAM *


Tak! To jest możliwe!. Powiększ swój róg! Dzięki naszemu wspaniałemu zaklęciu "gwałtownego wzrostu", można uzyskać efekt 50% zysku masy, w ciągu zaledwie dwóch dni! Będzie twardszy, będzie większy, BĘDZIE LEPSZY! Prototypowa formuła zaklęcia, uzyskana przez najlepszych naukowców Equestrii, gwarantuje świetne wyniki.

Zgłoś się już dziś i popraw swoje życie! Cena jednego zwoju to zaledwie 40 złotych monet. Nie namyślaj się długo i kupuj już dziś!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Proste do nauczenia, lecz wymagające doskonałej koncentracji zaklęcie , które polega na tym , że obiekt lub kucyk, na którego rzucono to zaklęcie przybiera rozmiary zbliżone do utraconej mocy magicznej. Wynika z tego , że rozmiary są całkowicie zależne od rzucającego to zaklęcie. Zaklęcie jest bardzo pomocne jeśli chcesz.... zjeść wielkie jabłko O.o (ale kreatywny przykład...)

Link to comment
Share on other sites

Trochę rozruszam, choć to chyba jeszcze nie złota łopata. Zaklęcie to polega na rozszerzeniu przestrzeni między cząsteczkami danego nieożywionego obiektu (w przypadku ożywionych pomieszałoby to wiele rzeczy związanych z organami itp.), powodując jego optyczne zwiększenie. Masa danego obiektu pozostaje taka sama. Teoretycznie ranga zaklęcia jest nielimitowana, w praktyce nie przewyższa poziomu takiego, żeby nie było widać przestrzeni gołym okiem

Link to comment
Share on other sites

Brawa dla Raztrona! Wygrał tę rundę. Aczkolwiek jego formułkę obcięłabym o te ironiczne przytyki :P

Następna rzecz do rozgryzienia...

"Słowo mocy: MASZ".

Do roboty!

Link to comment
Share on other sites

Zaklęcie to, niezwykle potężne, powoduje, że dowolna osoba jest przekonana, że posiada jakiś obiekt. Może jej się wydawać o posiadaniu tylko 1 obiektu naraz, jednak w dowolnej liczebności (zarówno możliwa jest zużyta puszka, jak i 500 słoni bojowych - choć ta druga możliwość, jako bardziej skomplikowana, wymaga odpowiednio więcej użytej mocy magicznej). Żadna siła poza silnymi czarami oczyszczającymi nie przekona danej osoby o tym, że jej nie posiada. Jest ona w stanie wymyślić dowolne usprawiedliwienie dla braku danego obiektu w jej okolicy. Jest też w stanie powiązać pewne, pasujące wspomnienia z danym obiektem, a także stworzyć nowe (np. picie napoju z puszki, choć w rzeczywistości nic takiego się nie zdarzyło). Rzucenie drugiego Słowa Mocy "MASZ" na osobę anuluje efekt pierwszego, tak samo odpowiednie zaklęcia lub rytuały oczyszczające. Osoba natychmiast zapomina o efekcie danego zaklęcia i tworzy logiczne uzasadnienie, pomijając zaklęcie, dlaczego robiła właśnie te czynności. Nie chcę być złośliwy, ale trochę ta runda potrwała:p

Link to comment
Share on other sites

Każdy o czymś marzy, każdy pragnie też jakiegoś dobra materialnego. I tu pojawia się wspaniałe zaklęcie: "MASZ". Dzięki jego mocy, przedmiot, którego pożądasz niemal natychmiastowo spada ci z nieba, co ciekawe zaklęcie to może zadziałać na każdego, nie tylko na osobę rzucającą zaklęcie! Serdecznie polecamy, efekt gwarantowany! "MASZ" I dostajesz co chcesz!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dobra czas temat odkopać :P Chciałem wcześniej coś tu napisać , lecz nic mi do głowy nie przychodziło xD .... :derp: Słowo mocy "masz" - Jest to potężne zaklęcie wymagające olbrzymiego skupienia lecz dobrze wykonane przynosi olbrzymie korzyści. Zaklęcie powoduje zmaterializowanie przedmiotu , o którym w danej chwili myśli kucyk , na którego rzucono zaklęcie. Nieprawidłowo wykonane powoduje krótkotrwały zanik pamięci u kucyka , na którego zaklęcie rzucono. OSTRZEŻENIE !! Przed użyciem zaklęcia przeczytaj ulotkę dołączoną do opakowania lub skonsultuj się z lekarzem .... Pamiętaj magia nie jest dla każdego ^^ (tak wiem .... nie musiałem tego pisać ^^ ale zawsze chciałem xD.....)

Link to comment
Share on other sites

A ja pójdę w nieco innym kierunku :P ----------------------------------------- "Słowo mocy: MASZ" to jedno z najniebezpieczniejszych zaklęć, jakie widziała Equestria. Może być wywoływane zarówno werbalnie, jak i umysłowo. Należy skupić swój wzrok i uwagę na jednej istocie. Gdy czujemy, że skupienie jest już wystarczająco silne, wypowiadamy werbalnie, lub w myślach: "MASZ [cel wyrażony w formie bezosobowej]". Dla przykładu: "MASZ zatańczyć breakdance", lub "MASZ iść do sklepu i kupić mleko". Obok tak infantylnych przykładów, można także posłużyć się ofiarą zaklęcia do działań przestępczych. Jest to na tyle niezawodne i bezkarne, gdyż do wywołania zaklęcia wystarczą same myśli, a sama ofiara uważa, że to co robi, robi z własnej, nieprzymuszonej woli! Właśnie dlatego owe zaklęcie jest tak niebezpieczne. Opracowywane jest już przeciwzaklęcie, które pozwoli wykryć jednorożce, posługujące się tym zaklęciem i ocenić, czy doszło do złamania prawa. UWAGA!!! Źle wykonane zaklęcie (np. przy niepełnym skupieniu), spowoduje tzw. odbicie i utratę pamięci sprzed pięciu minut, tak więc wolę wypełnienia danego celu narzucimy sobie, nawet o tym nie wiedząc!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...